Lelijk, die van mij is mooierquote:Op maandag 1 februari 2010 21:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie van deze poes?
Jij zeikt over andermans niveau, terwijl je gtst kijkt?quote:Op maandag 1 februari 2010 21:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zoek een ander forum. Iets van bij jouw niveau past. Ik stel Partyflock voor.
Het relatie drama van die 2 vogels is minstens zo mooie soap.quote:
Nee jij kijkt spangas en spuiten en slikken.quote:Op maandag 1 februari 2010 21:46 schreef Mozy het volgende:
[..]
Jij zeikt over andermans niveau, terwijl je gtst kijkt?_!!!!!!!
Kankerlelijk.quote:Op maandag 1 februari 2010 21:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie van deze poes?
Ado noemde het een travestiet en vindt haar lelijkquote:
Welke?quote:Op maandag 1 februari 2010 21:47 schreef Crack_ het volgende:
Ben ik de enige die die poes mooi vindt, als het een lieverdje is natuurlijk
Ik denk niet dat jij empathisch genoeg bent om je met dit soort zaken te bemoeien.quote:Op maandag 1 februari 2010 21:47 schreef Mozy het volgende:
Maar Martijn, dat Maartje niet met je wilt praten heeft een reden, ze heeft rust nodig. En als jij reacties gaat uitlokken doormiddel van dreigen raak je alleen maar verder van huis.
Jij mag een keer naar mijn katje komen kijkenquote:Op maandag 1 februari 2010 21:47 schreef Crack_ het volgende:
Ben ik de enige die die poes mooi vindt, als het een lieverdje is natuurlijk
Ik vind haar mooi omdat ze niet zo standaard isquote:Op maandag 1 februari 2010 21:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jij mag een keer naar mijn katje komen kijken
ik begrijp wel dat mensen het niet mooi vinden hoor
Dul.quote:
We hebben al een lapje en die van ons is mooierquote:Op maandag 1 februari 2010 21:47 schreef the_legend_killer het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is een mooie poes

quote:Op maandag 1 februari 2010 21:37 schreef Maisnon het volgende:
Het was anatomie oefenen een beetje. nu ga ik hem proberen goed te... belichten zeg maar.
Ik geef hem anders wel zo'n string zodat Adolescens al een beetje een idee krijgt van hoe of wat
We kunnen een poll erover houdenquote:Op maandag 1 februari 2010 21:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
We hebben al een lapje en die van ons is mooier
En ik houd van perzen en exoticsvooral exotics, dus maar hopen dat er een bij zit in haar nest
Daar staat dr foto nu (editquote:Op maandag 1 februari 2010 21:51 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
We kunnen een poll erover houden![]()
Ik heb ook een wilde kat maar die is niet mooi.
Ik had al gezegd dat je die nooit aan zou doenquote:Op maandag 1 februari 2010 21:51 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Doe eens niet zo eng! Ik draag boxershorts ja!
![]()
![]()
quote:Op maandag 1 februari 2010 21:47 schreef the_legend_killer het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is een mooie poes
vind jij,in de pol winnen wijquote:Op maandag 1 februari 2010 21:51 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
We kunnen een poll erover houden![]()
Dat zwart,oranje, wit vind ik mooier
Ik heb ook een wilde kat maar die is niet mooi.
quote:Op maandag 1 februari 2010 21:46 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee jij kijkt spangas en spuiten en slikken.
Als je een beetje normaal was, zou je niet zulke achterlijke dingen zeggen.quote:Op maandag 1 februari 2010 21:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jij empathisch genoeg bent om je met dit soort zaken te bemoeien.
Dit soort dingen moet je over alten aan een mensen mens, ik dus.
Ik wou ook zeggen Sesamstraat maar dat klinkt ook zo banaalquote:
Markeer wat er achterlijk aan is.quote:Op maandag 1 februari 2010 21:55 schreef Mozy het volgende:
[..]
Als je een beetje normaal was, zou je niet zulke achterlijke dingen zeggen.
Mijn lapjeskat krijgt goede kritieken ok fokquote:Op maandag 1 februari 2010 21:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
vind jij,in de pol winnen wij![]()
Alles.quote:Op maandag 1 februari 2010 21:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Markeer wat er achterlijk aan is.
Dat kijk ik alleen als ik aan het zappen ben en het toevallig voorbij komt.quote:Op maandag 1 februari 2010 21:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik wou ook zeggen Sesamstraat maar dat klinkt ook zo banaal
BEHEHEHE ik vind die zo lomp kijken maar zo schattiiig.quote:Op maandag 1 februari 2010 21:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
kijk dan hoe mooi
[ afbeelding ]
Daar is het net een visjequote:Op maandag 1 februari 2010 21:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
kijk dan hoe mooi
[ afbeelding ]
onze ookquote:Op maandag 1 februari 2010 21:56 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Mijn lapjeskat krijgt goede kritieken ok fok
Kan het nog concreter?quote:
Ik moest echt om Jack lachen soms, die kon zo dom naar je kijken af en toequote:Op maandag 1 februari 2010 21:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
BEHEHEHE ik vind die zo lomp kijken maar zo schattiiig.
Het zijn net down katten.quote:Op maandag 1 februari 2010 21:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik moest echt om Jack lachen soms, die kon zo dom naar je kijken af en toe
Ik vind ze echt geweldig
Maare das niks nieuws geloof ik
Hihi nee.quote:Op maandag 1 februari 2010 21:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zoek een ander forum. Iets van bij jouw niveau past. Ik stel Partyflock voor.
ze zijn ook dom. Ben een keer een intelligentietest voor katten tegengekomen en ze stonden onderaanquote:
Ze ziet er ook lief uitquote:Op maandag 1 februari 2010 21:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
onze ook
Ze heeft zo'n mooi koppie
Maar die zijn eng. Maar wel lief en kaal en zacht. Ja zacht.quote:Op maandag 1 februari 2010 22:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ze zijn ook dom. Ben een keer een intelligentietest voor katten tegengekomen en ze stonden onderaan
Sphynxen waren t slimst.
Vind jouw kat ook mooi hoorquote:
weet ik, maar ik vind ze ook wel iets hebben, zou alleen geen zin hebben om ze elke keer te moeten wassenquote:Op maandag 1 februari 2010 22:06 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Maar die zijn eng. Maar wel lief en kaal en zacht. Ja zacht.
Chai is van mijquote:
Dat is nooit leuk.quote:Op maandag 1 februari 2010 22:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Vind jouw kat ook mooi hoor
Beetje plagen is wel leuk
Kat van mn beste vriendin is pas doodgegaan
Hij had altijd wat last van zn urinewegen en nu krijste hij van de pijn zei ze, ze hebben een echo laten maken en daaruit kwam naar voren dat de urine bijna niet meer in zijn blaas terecht komt omdat de leiding helemaal versleten was, het kwam in zn buikholte terecht
Ze hebben hem moeten laten inslapen...
Wat ga je kijken ?quote:Op maandag 1 februari 2010 22:13 schreef phpmystyle het volgende:
Jongens, ik ga nu echt, tv kijken en dan slapen.
Tot morgen
Graag, welk poesje dan ookquote:Op maandag 1 februari 2010 22:14 schreef DevilsWhore het volgende:
Moet ik nu ook foto;svan mijn poesje posten?
Ik zat al op zo'n gevatte opmerking te wachten.quote:Op maandag 1 februari 2010 22:14 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik denk dat je dat poesje niet mag posten op fok.quote:Op maandag 1 februari 2010 22:14 schreef DevilsWhore het volgende:
Gtst nog steeds, relatie problemen van zh hadden meer prioriteit voor mij. En daarna ga ik boekje lezen.quote:Op maandag 1 februari 2010 22:13 schreef phpmystyle het volgende:
Jongens, ik ga nu echt, tv kijken en dan slapen.
Tot morgen
Jonge, niks zal ooit van jou zijn dan alleen de liefde die je moeder je geeft.quote:
Is algemeen bekend toch.quote:
Voor eventjes. Het is niet zo dat ik de KLB SC mis. Ik heb echt een leven enzo.quote:
Boh hij heeft een gezwel met een hoofd aan zn pootje.quote:
Jaquote:
Jaquote:Op maandag 1 februari 2010 22:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ook een lapje
En babietjes![]()
Mooi kopje
Waar heb jij dat leven gehaald? Of was dat de laatste? Ik ben ook nog steeds op zoek namelijk.quote:Op maandag 1 februari 2010 22:19 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Voor eventjes. Het is niet zo dat ik de KLB SC mis. Ik heb echt een leven enzo.
Zijquote:Op maandag 1 februari 2010 22:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Boh hij heeft een gezwel met een hoofd aan zn pootje.
quote:Op maandag 1 februari 2010 22:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Boh hij heeft een gezwel met een hoofd aan zn pootje.
waarom dat dan? Ze moeten toch wegquote:Op maandag 1 februari 2010 22:23 schreef the_legend_killer het volgende:
Van baby poesjes vind ik het altijd zielig als ze weg gaan bij de moeder.
BOH ZIJ HEEFT EEN GEZWEL MET EEN HOOFD AAN DR POOTJE.quote:
Ach, 1 is naar onze achterburen gegaan, dus ze kunnen nog naar elkaar miauwen.quote:Op maandag 1 februari 2010 22:23 schreef the_legend_killer het volgende:
Van baby poesjes vind ik het altijd zielig als ze weg gaan bij de moeder.
Ja dan zie je die moeder er mee slepen enzo.quote:Op maandag 1 februari 2010 22:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
waarom dat dan? Ze moeten toch weg
wij krijgen exotic pas met 13 weken ofzo straks. Ik ben wel al over een naam aan het denken
Lennie vind ik wel leuk.
Zie hoe enthousiast ik praat over iets wat nog lang niet aan de orde is
Ja, lief hequote:Op maandag 1 februari 2010 22:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
BOH ZIJ HEEFT EEN GEZWEL MET EEN HOOFD AAN DR POOTJE.
Is liefquote:Op maandag 1 februari 2010 22:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
waarom dat dan? Ze moeten toch weg
wij krijgen exotic pas met 13 weken ofzo straks. Ik ben wel al over een naam aan het denken
Lennie vind ik wel leuk.
Zie hoe enthousiast ik praat over iets wat nog lang niet aan de orde is
Ik had er 9.quote:Op maandag 1 februari 2010 22:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waar heb jij dat leven gehaald? Of was dat de laatste? Ik ben ook nog steeds op zoek namelijk.
ligt ook wel aan de leeftijd, 5 weken is te vroegquote:Op maandag 1 februari 2010 22:27 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja dan zie je die moeder er mee slepen enzo.
En opeens zijn de jongen weg...
Maja dat hoort erbij.
Maar nu ben ik echt slapen
en leuk.quote:
He rickquote:
Ja weer goed, ken weer normaal lopen en auto rijden (als gevolg van vrijdag aaf.).quote:
Wat leuk johquote:Op maandag 1 februari 2010 22:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ligt ook wel aan de leeftijd, 5 weken is te vroeg
12 weken is mooi
[..]
en leuk.
Heb t ook vandaag weer over de kamers van de kindjes gehad met ze.
Wat had je gedaan?quote:Op maandag 1 februari 2010 22:40 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Ja weer goed, ken weer normaal lopen en auto rijden (als gevolg van vrijdag aaf.).
En met jou?
Oh dacht dat ik het al verteld had? vrijdag aaf. na een feestje ben ik met mijn stomme dronken kop keihard op mijn smoel gegaan.. met een meid achterop (die ik niet ken eigenlijk).quote:Op maandag 1 februari 2010 22:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wat had je gedaan?
Ja het gaat wel oke hier.
Niet echt, heb je er ook een van een dame?quote:Op maandag 1 februari 2010 22:44 schreef Maisnon het volgende:
Het moment waarop jullie allemaal gewacht hebben
[ afbeelding ]
Naakt
Straks is zn piemel eigenlijk kei groot, dat past echt nietquote:Op maandag 1 februari 2010 22:44 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Naakt
Ik dachtdathij een string aankreeg?quote:Op maandag 1 februari 2010 22:44 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Naakt
Maar hij is wel mooiquote:Op maandag 1 februari 2010 22:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Straks is zn piemel eigenlijk kei groot, dat past echt niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |