Markeer wat er achterlijk aan is.quote:Op maandag 1 februari 2010 21:55 schreef Mozy het volgende:
[..]
Als je een beetje normaal was, zou je niet zulke achterlijke dingen zeggen.
Mijn lapjeskat krijgt goede kritieken ok fokquote:Op maandag 1 februari 2010 21:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
vind jij,in de pol winnen wij![]()
Alles.quote:Op maandag 1 februari 2010 21:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Markeer wat er achterlijk aan is.
Dat kijk ik alleen als ik aan het zappen ben en het toevallig voorbij komt.quote:Op maandag 1 februari 2010 21:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik wou ook zeggen Sesamstraat maar dat klinkt ook zo banaal
BEHEHEHE ik vind die zo lomp kijken maar zo schattiiig.quote:Op maandag 1 februari 2010 21:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
kijk dan hoe mooi
[ afbeelding ]
Daar is het net een visjequote:Op maandag 1 februari 2010 21:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
kijk dan hoe mooi
[ afbeelding ]
onze ookquote:Op maandag 1 februari 2010 21:56 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Mijn lapjeskat krijgt goede kritieken ok fok
Kan het nog concreter?quote:
Ik moest echt om Jack lachen soms, die kon zo dom naar je kijken af en toequote:Op maandag 1 februari 2010 21:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
BEHEHEHE ik vind die zo lomp kijken maar zo schattiiig.
Het zijn net down katten.quote:Op maandag 1 februari 2010 21:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik moest echt om Jack lachen soms, die kon zo dom naar je kijken af en toe
Ik vind ze echt geweldig
Maare das niks nieuws geloof ik
Hihi nee.quote:Op maandag 1 februari 2010 21:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zoek een ander forum. Iets van bij jouw niveau past. Ik stel Partyflock voor.
ze zijn ook dom. Ben een keer een intelligentietest voor katten tegengekomen en ze stonden onderaanquote:
Ze ziet er ook lief uitquote:Op maandag 1 februari 2010 21:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
onze ook
Ze heeft zo'n mooi koppie
Maar die zijn eng. Maar wel lief en kaal en zacht. Ja zacht.quote:Op maandag 1 februari 2010 22:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ze zijn ook dom. Ben een keer een intelligentietest voor katten tegengekomen en ze stonden onderaan
Sphynxen waren t slimst.
Vind jouw kat ook mooi hoorquote:
weet ik, maar ik vind ze ook wel iets hebben, zou alleen geen zin hebben om ze elke keer te moeten wassenquote:Op maandag 1 februari 2010 22:06 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Maar die zijn eng. Maar wel lief en kaal en zacht. Ja zacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |