Lelijk, die van mij is mooierquote:Op maandag 1 februari 2010 21:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie van deze poes?
Jij zeikt over andermans niveau, terwijl je gtst kijkt?quote:Op maandag 1 februari 2010 21:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zoek een ander forum. Iets van bij jouw niveau past. Ik stel Partyflock voor.
Het relatie drama van die 2 vogels is minstens zo mooie soap.quote:
Nee jij kijkt spangas en spuiten en slikken.quote:Op maandag 1 februari 2010 21:46 schreef Mozy het volgende:
[..]
Jij zeikt over andermans niveau, terwijl je gtst kijkt?_!!!!!!!
Kankerlelijk.quote:Op maandag 1 februari 2010 21:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie van deze poes?
Ado noemde het een travestiet en vindt haar lelijkquote:
Welke?quote:Op maandag 1 februari 2010 21:47 schreef Crack_ het volgende:
Ben ik de enige die die poes mooi vindt, als het een lieverdje is natuurlijk
Ik denk niet dat jij empathisch genoeg bent om je met dit soort zaken te bemoeien.quote:Op maandag 1 februari 2010 21:47 schreef Mozy het volgende:
Maar Martijn, dat Maartje niet met je wilt praten heeft een reden, ze heeft rust nodig. En als jij reacties gaat uitlokken doormiddel van dreigen raak je alleen maar verder van huis.
Jij mag een keer naar mijn katje komen kijkenquote:Op maandag 1 februari 2010 21:47 schreef Crack_ het volgende:
Ben ik de enige die die poes mooi vindt, als het een lieverdje is natuurlijk
Ik vind haar mooi omdat ze niet zo standaard isquote:Op maandag 1 februari 2010 21:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jij mag een keer naar mijn katje komen kijken
ik begrijp wel dat mensen het niet mooi vinden hoor
Dul.quote:
We hebben al een lapje en die van ons is mooierquote:Op maandag 1 februari 2010 21:47 schreef the_legend_killer het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is een mooie poes

quote:Op maandag 1 februari 2010 21:37 schreef Maisnon het volgende:
Het was anatomie oefenen een beetje. nu ga ik hem proberen goed te... belichten zeg maar.
Ik geef hem anders wel zo'n string zodat Adolescens al een beetje een idee krijgt van hoe of wat
We kunnen een poll erover houdenquote:Op maandag 1 februari 2010 21:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
We hebben al een lapje en die van ons is mooier
En ik houd van perzen en exoticsvooral exotics, dus maar hopen dat er een bij zit in haar nest
Daar staat dr foto nu (editquote:Op maandag 1 februari 2010 21:51 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
We kunnen een poll erover houden![]()
Ik heb ook een wilde kat maar die is niet mooi.
Ik had al gezegd dat je die nooit aan zou doenquote:Op maandag 1 februari 2010 21:51 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Doe eens niet zo eng! Ik draag boxershorts ja!
![]()
![]()
quote:Op maandag 1 februari 2010 21:47 schreef the_legend_killer het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is een mooie poes
vind jij,in de pol winnen wijquote:Op maandag 1 februari 2010 21:51 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
We kunnen een poll erover houden![]()
Dat zwart,oranje, wit vind ik mooier
Ik heb ook een wilde kat maar die is niet mooi.
quote:Op maandag 1 februari 2010 21:46 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee jij kijkt spangas en spuiten en slikken.
Als je een beetje normaal was, zou je niet zulke achterlijke dingen zeggen.quote:Op maandag 1 februari 2010 21:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jij empathisch genoeg bent om je met dit soort zaken te bemoeien.
Dit soort dingen moet je over alten aan een mensen mens, ik dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |