Uhh, ik vraag alleen om even te bellen. Dat jij zo fucking triest bent om het op zo'n manier uit te maken...quote:Op maandag 1 februari 2010 21:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
.. Laat me gewoon met rust
Ik wil je niet meer, laat het daar bij.
Ik vroeg alleen of het uit was, ik hoef niet te weten dat ze triest doet en dat zal dan wel een reden hebben.quote:Op maandag 1 februari 2010 21:33 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja, en mevrouw moet ontzettend triest doen.
Martijn, doet dit eens niet openbaar. Dit is iets tussen ons twee, en je weet héél goed hoe ik het heb uitgemaakt. Laat me nu met rust alsjeblieftquote:Op maandag 1 februari 2010 21:35 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Uhh, ik vraag alleen om even te bellen. Dat jij zo fucking triest bent om het op zo'n manier uit te maken...
Lekker voor je.quote:Op maandag 1 februari 2010 21:35 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Uhh, ik vraag alleen om even te bellen. Dat jij zo fucking triest bent om het op zo'n manier uit te maken...
Ik ben nog single, al 17 jaar. Neuken?quote:Op maandag 1 februari 2010 21:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Martijn, doet dit eens niet openbaar. Dit is iets tussen ons twee, en je weet héél goed hoe ik het heb uitgemaakt, het is alleen iets anders dat jij het toen nog niet besefte/ het niet tot je doordrong. En laat me nu met rust.
Doe dan ook via PM reageren.quote:Op maandag 1 februari 2010 21:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Martijn, doet dit eens niet openbaar. Dit is iets tussen ons twee, en je weet héél goed hoe ik het heb uitgemaakt. Laat me nu met rust alsjeblieft
quote:Op maandag 1 februari 2010 21:37 schreef Maisnon het volgende:
Het was anatomie oefenen een beetje. nu ga ik hem proberen goed te... belichten zeg maar.
Ik geef hem anders wel zo'n string zodat Adolescens al een beetje een idee krijgt van hoe of wat
Via de sms?quote:Op maandag 1 februari 2010 21:35 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik zeg: wachtrijquote:Op maandag 1 februari 2010 21:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ben nog single, al 17 jaar. Neuken?
Ik wil het ook niet openbaar doen, je geeft me alleen geen andere keus.quote:Op maandag 1 februari 2010 21:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Martijn, doet dit eens niet openbaar. Dit is iets tussen ons twee, en je weet héél goed hoe ik het heb uitgemaakt. Laat me nu met rust alsjeblieft
Wat jij hier doet is behoorlijk triest.quote:Op maandag 1 februari 2010 21:33 schreef Zotheid het volgende:
[..]
En dik.quote:Op maandag 1 februari 2010 21:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ben nog single, al 17 jaar. Neuken?
Dat doet ze ook niet.quote:
Ja, sms.quote:Op maandag 1 februari 2010 21:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Via de sms?
Ik ben gedumpt via de een telefoongesprek. Beat me.
Ja, zeg dat eens tegen haar.quote:Op maandag 1 februari 2010 21:38 schreef Maisnon het volgende:
Ineens slaat de sfeer omlieve ZH en Crack dat moet je via PM of telefoon doen
Oeh hij heeft geen andere keus. Jonge, laat het lekker rusten man, zo maak je het alleen maar erger.quote:Op maandag 1 februari 2010 21:37 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik wil het ook niet openbaar doen, je geeft me alleen geen andere keus.
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHMMMMMMMMMMMMMMMIJNFUCKINGGODquote:Op maandag 1 februari 2010 21:38 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat doet ze ook niet.
[..]
Ja, sms.
quote:Op maandag 1 februari 2010 21:37 schreef Maisnon het volgende:
Het was anatomie oefenen een beetje. nu ga ik hem proberen goed te... belichten zeg maar.
Ik geef hem anders wel zo'n string zodat Adolescens al een beetje een idee krijgt van hoe of wat
Klassieker.quote:Op maandag 1 februari 2010 21:38 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat doet ze ook niet.
[..]
Ja, sms.
Gewoon opbellen en zeggen dat je hem vies lelijk en dom vindt. Niet zo moeilijk.quote:
Ja wat?quote:Op maandag 1 februari 2010 21:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHMMMMMMMMMMMMMMMIJNFUCKINGGOD
Nog maar 83 KG.quote:
Ik vind het kankermooi, je krijg echt al mijn kudos. Serieus. Ik vind het fucking grappig. Ik geniet nu.quote:Op maandag 1 februari 2010 21:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHMMMMMMMMMMMMMMMIJNFUCKINGGOD
Moet ik het doen dan?quote:Op maandag 1 februari 2010 21:37 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik wil het ook niet openbaar doen, je geeft me alleen geen andere keus.
Ik vind hem niet vies, lelijk en domquote:Op maandag 1 februari 2010 21:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Gewoon opbellen en zeggen dat je hem vies lelijk en dom vindt. Niet zo moeilijk.
Kalm aan Martijn.quote:Op maandag 1 februari 2010 21:33 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Mag ik jouw krachten voor 1 dag?quote:Op maandag 1 februari 2010 21:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Moet ik het doen dan?
Hou je onderlinge privé troubles van dit forum alsjeblieft.
Ben ik niet, echt nietquote:Op maandag 1 februari 2010 21:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je bent nog steeds een fatass.
Wat vind je van dan van hem? Niet geweldig iig.quote:Op maandag 1 februari 2010 21:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind hem niet vies, lelijk en dom
Ga GTST kijken met je kutposts altijd.quote:Op maandag 1 februari 2010 21:41 schreef phpmystyle het volgende:
Is het niet zo spannend hier, en dan ineens lijkt het wel alsof er een man van 40 door het beeldscherm loopt met sussende woorden.
Dat dus.quote:Op maandag 1 februari 2010 21:40 schreef Maisnon het volgende:
en ik hoor me er niet mee te bemoeien, maar ik snap dat je iemand niet meer zou willen spreken als het vervelend is gegaan Crack, maar niets is zo frustrerend als dat je geen kans krijgt nog iets te zeggen.
Ik als de Dr. Phil van deze slowchat zeg dan ook: geef hem een laatste kans om iets te zeggen en daarna hoeft het niet meer dat snapt ie zelf dan ook.
Bless you america
Jij wel.quote:Op maandag 1 februari 2010 21:44 schreef phpmystyle het volgende:
Ik ben mediator dus ik kan ze begeleiden hoor!!!!!!
soms denk ik wel eens dat ik te goed ben voor deze wereld
Zoek een ander forum. Iets van bij jouw niveau past. Ik stel Partyflock voor.quote:Op maandag 1 februari 2010 21:43 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ga GTST kijken met je kutposts altijd.
Mooiquote:Op maandag 1 februari 2010 21:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie van deze poes?
Dat meen ik oprecht.quote:
Want je kan niet begrijpen dat ze het nu misschien te vroeg vindt en het ws alleen maar frustrerender voor je maakt door te gaan bellen?quote:
quote:Op maandag 1 februari 2010 21:40 schreef Maisnon het volgende:
en ik hoor me er niet mee te bemoeien, maar ik snap dat je iemand niet meer zou willen spreken als het vervelend is gegaan Crack, maar niets is zo frustrerend als dat je geen kans krijgt nog iets te zeggen.
Ik als de Dr. Phil van deze slowchat zeg dan ook: geef hem een laatste kans om iets te zeggen en daarna hoeft het niet meer dat snapt ie zelf dan ook.
Bless you america
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |