Uhh, ik vraag alleen om even te bellen. Dat jij zo fucking triest bent om het op zo'n manier uit te maken...quote:Op maandag 1 februari 2010 21:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
.. Laat me gewoon met rust
Ik wil je niet meer, laat het daar bij.
Ik vroeg alleen of het uit was, ik hoef niet te weten dat ze triest doet en dat zal dan wel een reden hebben.quote:Op maandag 1 februari 2010 21:33 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja, en mevrouw moet ontzettend triest doen.
Martijn, doet dit eens niet openbaar. Dit is iets tussen ons twee, en je weet héél goed hoe ik het heb uitgemaakt. Laat me nu met rust alsjeblieftquote:Op maandag 1 februari 2010 21:35 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Uhh, ik vraag alleen om even te bellen. Dat jij zo fucking triest bent om het op zo'n manier uit te maken...
Lekker voor je.quote:Op maandag 1 februari 2010 21:35 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Uhh, ik vraag alleen om even te bellen. Dat jij zo fucking triest bent om het op zo'n manier uit te maken...
Ik ben nog single, al 17 jaar. Neuken?quote:Op maandag 1 februari 2010 21:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Martijn, doet dit eens niet openbaar. Dit is iets tussen ons twee, en je weet héél goed hoe ik het heb uitgemaakt, het is alleen iets anders dat jij het toen nog niet besefte/ het niet tot je doordrong. En laat me nu met rust.
Doe dan ook via PM reageren.quote:Op maandag 1 februari 2010 21:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Martijn, doet dit eens niet openbaar. Dit is iets tussen ons twee, en je weet héél goed hoe ik het heb uitgemaakt. Laat me nu met rust alsjeblieft
quote:Op maandag 1 februari 2010 21:37 schreef Maisnon het volgende:
Het was anatomie oefenen een beetje. nu ga ik hem proberen goed te... belichten zeg maar.
Ik geef hem anders wel zo'n string zodat Adolescens al een beetje een idee krijgt van hoe of wat
Via de sms?quote:Op maandag 1 februari 2010 21:35 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik zeg: wachtrijquote:Op maandag 1 februari 2010 21:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ben nog single, al 17 jaar. Neuken?
Ik wil het ook niet openbaar doen, je geeft me alleen geen andere keus.quote:Op maandag 1 februari 2010 21:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Martijn, doet dit eens niet openbaar. Dit is iets tussen ons twee, en je weet héél goed hoe ik het heb uitgemaakt. Laat me nu met rust alsjeblieft
Wat jij hier doet is behoorlijk triest.quote:Op maandag 1 februari 2010 21:33 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja, en mevrouw moet ontzettend triest doen.
En dik.quote:Op maandag 1 februari 2010 21:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ben nog single, al 17 jaar. Neuken?
Dat doet ze ook niet.quote:
Ja, sms.quote:Op maandag 1 februari 2010 21:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Via de sms?
Ik ben gedumpt via de een telefoongesprek. Beat me.
Ja, zeg dat eens tegen haar.quote:Op maandag 1 februari 2010 21:38 schreef Maisnon het volgende:
Ineens slaat de sfeer omlieve ZH en Crack dat moet je via PM of telefoon doen
Oeh hij heeft geen andere keus. Jonge, laat het lekker rusten man, zo maak je het alleen maar erger.quote:Op maandag 1 februari 2010 21:37 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik wil het ook niet openbaar doen, je geeft me alleen geen andere keus.
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHMMMMMMMMMMMMMMMIJNFUCKINGGODquote:Op maandag 1 februari 2010 21:38 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat doet ze ook niet.
[..]
Ja, sms.
quote:Op maandag 1 februari 2010 21:37 schreef Maisnon het volgende:
Het was anatomie oefenen een beetje. nu ga ik hem proberen goed te... belichten zeg maar.
Ik geef hem anders wel zo'n string zodat Adolescens al een beetje een idee krijgt van hoe of wat
Klassieker.quote:Op maandag 1 februari 2010 21:38 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat doet ze ook niet.
[..]
Ja, sms.
Gewoon opbellen en zeggen dat je hem vies lelijk en dom vindt. Niet zo moeilijk.quote:
Ja wat?quote:Op maandag 1 februari 2010 21:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHMMMMMMMMMMMMMMMIJNFUCKINGGOD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |