Dat is nooit leuk.quote:Op maandag 1 februari 2010 22:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Vind jouw kat ook mooi hoor
Beetje plagen is wel leuk
Kat van mn beste vriendin is pas doodgegaan
Hij had altijd wat last van zn urinewegen en nu krijste hij van de pijn zei ze, ze hebben een echo laten maken en daaruit kwam naar voren dat de urine bijna niet meer in zijn blaas terecht komt omdat de leiding helemaal versleten was, het kwam in zn buikholte terecht
Ze hebben hem moeten laten inslapen...
Wat ga je kijken ?quote:Op maandag 1 februari 2010 22:13 schreef phpmystyle het volgende:
Jongens, ik ga nu echt, tv kijken en dan slapen.
Tot morgen
Graag, welk poesje dan ookquote:Op maandag 1 februari 2010 22:14 schreef DevilsWhore het volgende:
Moet ik nu ook foto;svan mijn poesje posten?
Ik zat al op zo'n gevatte opmerking te wachten.quote:Op maandag 1 februari 2010 22:14 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik denk dat je dat poesje niet mag posten op fok.quote:Op maandag 1 februari 2010 22:14 schreef DevilsWhore het volgende:
Gtst nog steeds, relatie problemen van zh hadden meer prioriteit voor mij. En daarna ga ik boekje lezen.quote:Op maandag 1 februari 2010 22:13 schreef phpmystyle het volgende:
Jongens, ik ga nu echt, tv kijken en dan slapen.
Tot morgen
Jonge, niks zal ooit van jou zijn dan alleen de liefde die je moeder je geeft.quote:
Is algemeen bekend toch.quote:
Voor eventjes. Het is niet zo dat ik de KLB SC mis. Ik heb echt een leven enzo.quote:
Boh hij heeft een gezwel met een hoofd aan zn pootje.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |