Jaquote:
Jaquote:Op maandag 1 februari 2010 22:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ook een lapje
En babietjes![]()
Mooi kopje
Waar heb jij dat leven gehaald? Of was dat de laatste? Ik ben ook nog steeds op zoek namelijk.quote:Op maandag 1 februari 2010 22:19 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Voor eventjes. Het is niet zo dat ik de KLB SC mis. Ik heb echt een leven enzo.
Zijquote:Op maandag 1 februari 2010 22:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Boh hij heeft een gezwel met een hoofd aan zn pootje.
quote:Op maandag 1 februari 2010 22:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Boh hij heeft een gezwel met een hoofd aan zn pootje.
waarom dat dan? Ze moeten toch wegquote:Op maandag 1 februari 2010 22:23 schreef the_legend_killer het volgende:
Van baby poesjes vind ik het altijd zielig als ze weg gaan bij de moeder.
BOH ZIJ HEEFT EEN GEZWEL MET EEN HOOFD AAN DR POOTJE.quote:
Ach, 1 is naar onze achterburen gegaan, dus ze kunnen nog naar elkaar miauwen.quote:Op maandag 1 februari 2010 22:23 schreef the_legend_killer het volgende:
Van baby poesjes vind ik het altijd zielig als ze weg gaan bij de moeder.
Ja dan zie je die moeder er mee slepen enzo.quote:Op maandag 1 februari 2010 22:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
waarom dat dan? Ze moeten toch weg
wij krijgen exotic pas met 13 weken ofzo straks. Ik ben wel al over een naam aan het denken
Lennie vind ik wel leuk.
Zie hoe enthousiast ik praat over iets wat nog lang niet aan de orde is
Ja, lief hequote:Op maandag 1 februari 2010 22:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
BOH ZIJ HEEFT EEN GEZWEL MET EEN HOOFD AAN DR POOTJE.
Is liefquote:Op maandag 1 februari 2010 22:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
waarom dat dan? Ze moeten toch weg
wij krijgen exotic pas met 13 weken ofzo straks. Ik ben wel al over een naam aan het denken
Lennie vind ik wel leuk.
Zie hoe enthousiast ik praat over iets wat nog lang niet aan de orde is
Ik had er 9.quote:Op maandag 1 februari 2010 22:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waar heb jij dat leven gehaald? Of was dat de laatste? Ik ben ook nog steeds op zoek namelijk.
ligt ook wel aan de leeftijd, 5 weken is te vroegquote:Op maandag 1 februari 2010 22:27 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja dan zie je die moeder er mee slepen enzo.
En opeens zijn de jongen weg...
Maja dat hoort erbij.
Maar nu ben ik echt slapen
en leuk.quote:
He rickquote:
Ja weer goed, ken weer normaal lopen en auto rijden (als gevolg van vrijdag aaf.).quote:
Wat leuk johquote:Op maandag 1 februari 2010 22:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ligt ook wel aan de leeftijd, 5 weken is te vroeg
12 weken is mooi
[..]
en leuk.
Heb t ook vandaag weer over de kamers van de kindjes gehad met ze.
Wat had je gedaan?quote:Op maandag 1 februari 2010 22:40 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Ja weer goed, ken weer normaal lopen en auto rijden (als gevolg van vrijdag aaf.).
En met jou?
Oh dacht dat ik het al verteld had? vrijdag aaf. na een feestje ben ik met mijn stomme dronken kop keihard op mijn smoel gegaan.. met een meid achterop (die ik niet ken eigenlijk).quote:Op maandag 1 februari 2010 22:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wat had je gedaan?
Ja het gaat wel oke hier.
Niet echt, heb je er ook een van een dame?quote:Op maandag 1 februari 2010 22:44 schreef Maisnon het volgende:
Het moment waarop jullie allemaal gewacht hebben
[ afbeelding ]
Naakt
Straks is zn piemel eigenlijk kei groot, dat past echt nietquote:Op maandag 1 februari 2010 22:44 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Naakt
Ik dachtdathij een string aankreeg?quote:Op maandag 1 februari 2010 22:44 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Naakt
Maar hij is wel mooiquote:Op maandag 1 februari 2010 22:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Straks is zn piemel eigenlijk kei groot, dat past echt niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |