Na, vind ik toch wel wat anders. Brood open en bloot in een mandje wat er ongevraagd wordt neergezet en bij niet nuttigen moet worden weggegooid is niet te vergelijken met een minibar in een hotelkamer.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:15 schreef Kaza het volgende:
[..]
Maar is dat niet hetzelfde idee als de minibar in een hotelkamer? Wordt er ook ongevraagd neergezet, en als je in al je onwetendheid er iets uit gebruikt krijg je later de rekening (duur!).
Dat is hier in de stad ook bij een restaurant zo, inderdaad. En niemand die nog een tweede wil, terwijl het toch errug lekkere vlaamse frieten zijn.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:55 schreef wallofdolls het volgende:
Bij ons krijgen ze ook altijd gratis een onbeperkt portie FRIET bij t eten. Zelden dat mensen daar gebruik van maken. Je moet er gewoon niet moeilijk over doen, dan doen mensen t toch niet.
FRIET.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:10 schreef heiden6 het volgende:
We gaan het toch niet de hele tijd over PATAT hebben in een topic over water hè?
Nee, alleen in België.quote:
En zo is dat!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 09:28 schreef elahkneh het volgende:
Er zijn toch echt mensen die het zomers bij mij op het terras presteren om een middag op kraanwater te teren .. heel leuk maar ik kan mijn personeel niet met lucht betalen..
Een karaf water is gewoon service bij het diner.. als je daar je gasten voor laat betalen ben je gewoon gierig![]()
Bestel je bij mij water krijg je standaard een spa blauw.. maar kraanwater voor medicijnen e.d en voor bij het eten en koffie is geen probleem.
Die TS had/heeft nog gelijk ook.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:41 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Lang niet zo erg als die hele topicreeks over of het wel of niet asociaal was om je plankje op tafel te laten staan met je zooi er nog op als je klaar bent met eten bij de McDonalds.
Zelf je rotzooi opruimen bij de McDonalds :N
Het is friet trouwensquote:
Ik meen ook een keer zoiets gelezen te hebben, ik weet alleen niet meer waar. Daarin stond dat een horecagelegenheid ergens in het pand gratis drinkwater moet serveren, maar dat mocht ook best uit een kraan bij de toiletten zijn. Een glas er bij leveren was ook niet verplicht. Dus als er gratis drinkwater beschikbaar was op de wc mocht de uitbater het verder zelf bepalen en je weigeren gratis kraanwater in een glas te schenken.quote:Op maandag 1 februari 2010 21:00 schreef Nembrionic het volgende:
De vraag is dus: is er daadwerkelijk ergens vastgelegd dat kraanwater geschonken MOET worden indien daar om gevraagd wordt...of is het zo'n "volksfeit"?
Maar dan blijft t onfatsoenlijkquote:Op woensdag 3 februari 2010 00:38 schreef Maanvis het volgende:
Ik zie dat het antwoord al eens gegeven is op FOK! :
Recht op kraanwater in horeca?
Tadaa!
Dat ligt toch echt meer aan de zaken waar jij kennelijk komt. Bij minimaal 7/10 zaken waar ik kom krijg je het glaasje water er keurig bij.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:26 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Daar zeg je me wat, ik was laatst in Brabant en heb daar bij 2 verschillende zaken espresso besteld, beide keren kreeg ik er water bij. Hier in de Randstad heb ik dat pas 1 keer meegemaakt in de talloze keren dat ik het bestelde.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |