neequote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:23 schreef Posdnous het volgende:
Is er uberhaupt iemand die het met mij eens is?
Ik eet nooit in een snackbar dus daar kan ik niet over oordelen, maar als ik in een shoarmatent zit komen ze de rotzooi gewoon bij mij ophalen hoor.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:26 schreef ivetje het volgende:
nee, je bent gewoon associaal...als je in de snackbar eet ruim je het toch ook zelf op!! Nou, de mac is een grote snackbar. En zoveel moeite is het niet. Je bent gewoon onbeschoft.
Als jij er een bordje bij zet met de vraag of iedereen zijn bord en bestek enz daar even weg wil gooien zal niemand daar moeilijk over doen. Maar goed, als jij de mac vergelijkt met een van der valk restaurant ben je volgens mij toch al ver heenquote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:26 schreef Posdnous het volgende:
Dus als ik in mijn Van der Valk restaurantje overal prullebakken neerzet, flikkert iedereen daar zijn rotzooi wel in?
Dat is dan wel geaccepteerd?
En dat geloof jij?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:28 schreef ivetje het volgende:
[..]
Als jij er een bordje bij zet met de vraag of iedereen zijn bord en bestek enz daar even weg wil gooien zal niemand daar moeilijk over doen.
waarschijnlijk omdat dat stenen borden zijn en je er bestek bij hebt. Dat kan je niet in de vuilnisbak gooien, en je mag als klant niet in de keuken komenquote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:28 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Ik eet nooit in een snackbar dus daar kan ik niet over oordelen, maar als ik in een shoarmatent zit komen ze de rotzooi gewoon bij mij ophalen hoor.
en op de rest van wat ik zei reageer je maar niet, omdat je nu zelf inziet dat er een verschil zit tussen de mac en een restaurant ??quote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:28 schreef Posdnous het volgende:
[..]
En dat geloof jij?
In een restaurant breng je je borden toch ook niet naar de keuken?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:29 schreef MissyMirjaM het volgende:
hoe zou jij het vinden als je aan een tafeltje moet zitten met andermans takke zooi en half gekauwde hamburgers erop
bah
je hebt gewoon even je zooi op te ruimen, kleine moeite.
Helmaal mee eens, maar het is niet aan mij, maar aan de uitbater van de Mac om te zorgen dat mensen daar fatsoenlijk kunnen zitten lijkt me.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:29 schreef MissyMirjaM het volgende:
hoe zou jij het vinden als je aan een tafeltje moet zitten met andermans takke zooi en half gekauwde hamburgers erop
bah
je hebt gewoon even je zooi op te ruimen, kleine moeite.
breng jij bij de mac je rotzooi dan wel naar de keuken ??quote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:30 schreef SunChaser het volgende:
[..]
In een restaurant breng je je borden toch ook niet naar de keuken?
Toch wel. Hij heeft een punt.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:25 schreef RobinhoX het volgende:
nee![]()
Mijn excuses.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:30 schreef ivetje het volgende:
[..]
en op de rest van wat ik zei reageer je maar niet, omdat je nu zelf inziet dat er een verschil zit tussen de mac en een restaurant ??
Overigens doen ze het soms wel en soms niet dus daar is ook geen pijl op te trekken.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:31 schreef MissyMirjaM het volgende:
en in de mc donalds is er geen standaard personeel dat tafeltjes komt opruimen
Ze hebben toch personeel. Je betaalt er enoeg voor je eten. De nieuwe salade: E 4,50, das 10 gulden voor een beetje sla met wat kipreepjes.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:31 schreef ivetje het volgende:
[..]
breng jij bij de mac je rotzooi dan wel naar de keuken ??
in de mac hoef je ook geen 25 minuten op je voer te wachtenquote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:30 schreef SunChaser het volgende:
[..]
In een restaurant breng je je borden toch ook niet naar de keuken?
Eet je weleens in de V&D eigenlijk? of in de stationsrestauraties?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:34 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ze hebben toch personeel. Je betaalt er enoeg voor je eten. De nieuwe salade: E 4,50, das 10 gulden voor een beetje sla met wat kipreepjes.
Dat maak je imho niet goed door je zooi daar maar te laten liggen. Als je iets te duur vind, koop je het gewoon niet.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:34 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ze hebben toch personeel. Je betaalt er enoeg voor je eten. De nieuwe salade: E 4,50, das 10 gulden voor een beetje sla met wat kipreepjes.
Dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:35 schreef kooba het volgende:
Fuck you, ik ruim niks op, daar betaal ik voor om het niet zelf te doen.
IMO zit zoiets bij de prijs in
Heb je die rijen wel eens gezien. 10 man achter de counter en je bent aps na 15 minuten aan de beurt. Komen ze 10 min later je bestelling brengen.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:35 schreef Roönaän het volgende:
[..]
in de mac hoef je ook geen 25 minuten op je voer te wachten
by default? not.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:36 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Heb je die rijen wel eens gezien. 10 man achter de counter en je bent aps na 15 minuten aan de beurt. Komen ze 10 min later je bestelling brengen.
En waar staat deze regel?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:35 schreef Rickman_ het volgende:
Je moet het zelf halen, dus je moet het zelf ook weer wegbrengen. Er is geen tafelbediening bij de Mac, dus zelf opruimen.
4,50 voor een (naar wat ik gezien heb vrij grote bak) salade vind ik niet duur als je het vergelijkt met een echt restaurant hoor. Daar betaal je zo 8 euro voor een salade. En als je het te duur vind ga je toch gewoon ergens anders eten. Ze vragen netjes of je het zelf op wil ruimen...wil je dat niet, kom er dan niet!! Jij vind het toch ook fijn als andere mensen zich aan de regels houden en als jij weer aan een schoon tafeltje kan zitten?? Houdt gewoon wat rekening met de medemens...is dat tegenwoordig al teveel gevraagd?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:34 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik nietquote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:26 schreef ivetje het volgende:
nee, je bent gewoon associaal...als je in de snackbar eet ruim je het toch ook zelf op!! Nou, de mac is een grote snackbar. En zoveel moeite is het niet. Je bent gewoon onbeschoft.
Nogmaals, het is geen regel. Ze hebben gewoon 'thank you' op vuilnisbakken gezet in de hoop dat mensen het dan allemaal zelf er in flikkeren. En dat schijnt te werken. Scheelt waarschijnlijk veel aan de tijd van het personeel, dus geld.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:37 schreef ivetje het volgende:
[..]
4,50 voor een (naar wat ik gezien heb vrij grote bak) salade vind ik niet duur als je het vergelijkt met een echt restaurant hoor. Daar betaal je zo 8 euro voor een salade. En als je het te duur vind ga je toch gewoon ergens anders eten. Ze vragen netjes of je het zelf op wil ruimen...wil je dat niet, kom er dan niet!! Jij vind het toch ook fijn als andere mensen zich aan de regels houden en als jij weer aan een schoon tafeltje kan zitten?? Houdt gewoon wat rekening met de medemens...is dat tegenwoordig al teveel gevraagd?
Kijk eens naar het prijsverschil tussen een friettent en een Burger King.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:38 schreef yohan.nl het volgende:
Hallo hey, kijk es naar et prijsverschil tussen een 4-sterren resto en een Burger King.
Aso
meelopertquote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:40 schreef Tijn het volgende:
Hmm... volgens mij zitten er toffere mensen in het niet-opruimen-standpunt. Ik denk dat ik ff switch.
Euhm..laat dat verschil eens zien dan?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:40 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Kijk eens naar het prijsverschil tussen een friettent en een Burger King.
Ga je toch lekker daar heenquote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:40 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Kijk eens naar het prijsverschil tussen een friettent en een Burger King.
Ja, en ik ruim altijd op, maar ik doe het niet meer. Tis niet eens fastfood daar, zolang of het duurt. En het is veel te duur, dus als ik er al eet ga ik niet zelf opruimen. Ook goed voor de werkgelegenheid dus ik gooi mijn principes omquote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:35 schreef Roönaän het volgende:
[..]
Eet je weleens in de V&D eigenlijk? of in de stationsrestauraties?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |