hoe bedoel je???quote:
Wow! Haha.quote:Op maandag 1 februari 2010 18:20 schreef Cat22 het volgende:
Helleu!![]()
Nou, mijn verblijf gisteren hier was vruchtbaar. 45 mensen hebben mijn kippen gevoerd en bemest en ik had 20 gifts! Ik heb nog geen tijd om te oogsten.
Ja, dat gebeurt willekeurig. Als je meer beesten hebt gebeurt het vaker.quote:Op maandag 1 februari 2010 18:40 schreef Mirjam het volgende:
ik vind nooit beesten die ik weg kan geven om te adpoten, is dat iets dat gewoon gebeurt?
Nou, ik heet Mario Blaat, maar ik wil hem veranderen naar mijn eigen naam, maar dat lukt me niet.quote:
ja of gewoon geen van dergelijke verzoeken meerquote:Op maandag 1 februari 2010 18:35 schreef DJKoster het volgende:
En mensen, alsjeblieft 1 'fertilze me' verzoek per dag graag.. Vaker kun je toch niet bemesten...
Dat maakt het allemaal net iets overzichtelijker
maakt niets uit, geeft alleen meer variëteit in eieren en kalfjesquote:Op maandag 1 februari 2010 19:17 schreef Enfermera het volgende:
Is het trouwens erg als je bruine & witte kippen in dat hok propt, net als bruine en witte koeien bij elkaar? Of levert het meer winst op als je ze apart houdt?
kan niet, je moet eerst 22x22 kopenquote:Op maandag 1 februari 2010 19:09 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb nu een stukje peppers van 1 dag (vanavond laat klaar), cotton voor 3 dagen en blueberries die ik over 4 uur kan oogsten. Leuke mix en zo blijft zaaien en oogsten ook nog leuk.![]()
En ik ga ijverig doorsparen, eens kijken of ik van 20x20 in één keer op 24x24 kan komen. Volgens de markt kan dat!
voor je ribbon tellen ze nog steeds meequote:Op maandag 1 februari 2010 18:22 schreef automatic_ het volgende:
Cat22 is ook uit mijn burenlijst verdwenen
Ik heb gisteren wel enkele mensen weggedaan, omdat iemand zei dat je vrienden kon verwijderen wanneer ze buren van je zijn, maar blijkbaar is er toch iets fout gegaan... Of ik doe iets fout
Maar als je fan bent is het land unlocked. En ik kan nu zowel 22x22 als 24x24 kopen. Moet alleen nog eeeeven (200.000 coins) doorsparen.quote:
als je 'm aanklikt krijg je te zien dat je eerst de 22x22 moet kopenquote:Op maandag 1 februari 2010 19:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar als je fan bent is het land unlocked. En ik kan nu zowel 22x22 als 24x24 kopen. Moet alleen nog eeeeven (200.000 coins) doorsparen.
Ah oke, thanks!quote:Op maandag 1 februari 2010 19:22 schreef Misan het volgende:
[..]
maakt niets uit, geeft alleen meer variëteit in eieren en kalfjes
daarvoor moet je ook een bull in je diary farm stoppenquote:Op maandag 1 februari 2010 19:31 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ah oke, thanks!![]()
Ik heb nog geen kalveren zelf gehadBen benieuwd wanneer dat gaat gebeuren.
Is dat zo? Ik heb 5 kalfjes en geen bull in m'n diary farm.quote:Op maandag 1 februari 2010 19:31 schreef Misan het volgende:
[..]
daarvoor moet je ook een bull in je diary farm stoppen
Als je een stier in je dairy farm stopt dan heb je kans op kalfjes.quote:Op maandag 1 februari 2010 19:34 schreef Snakey het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik heb 5 kalfjes en geen bull in m'n diary farm.
euh ok?quote:Op maandag 1 februari 2010 19:34 schreef Snakey het volgende:
[..]
ah, maar heb je zelf kalfjes geproduceerd of bij anderen vandaan?quote:Op maandag 1 februari 2010 19:34 schreef Snakey het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 februari 2010 19:31 schreef Misan het volgende:
[..]
daarvoor moet je ook een bull in je diary farm stoppen
Mag ook, ik maak toch elke dag een rondje langs al mijn burenquote:Op maandag 1 februari 2010 19:21 schreef Misan het volgende:
[..]
ja of gewoon geen van dergelijke verzoeken meer
Bij anderen vandaan inderdaad. Ik heb geen bull in m'n dairy farm.quote:Op maandag 1 februari 2010 19:38 schreef Misan het volgende:
[..]
ah, maar heb je zelf kalfjes geproduceerd of bij anderen vandaan?
Heb hem dus aangeklikt. Met genoeg geld voor 22x22. En hij vraagt of ik geld wil bijkopen. Enige reden die ik kan bedenken: ik heb te weinig voor 24x24.quote:Op maandag 1 februari 2010 19:28 schreef Misan het volgende:
[..]
als je 'm aanklikt krijg je te zien dat je eerst de 22x22 moet kopen
Jij teasert!quote:Op maandag 1 februari 2010 19:45 schreef Snakey het volgende:
Hebben jullie al wat cheats gevonden? Er zit een fout in FV die je kan gebruiken, en er is een cheat die behoorlijk wat tijd kost, maar wel veel XP oplevert.
Dat is een coin. Ik geloof dat je dan 100 extra coins krijgt als je die 'vind'.quote:Op maandag 1 februari 2010 19:47 schreef Greys het volgende:
Tijdens het schoffelen vloog er een soort gouden eitje (dacht ik) heel snel langs.
Wat is dat? Krijgen jullie dan een melding dat ik een ei gevonden heb en dat aan jullie geef, of moet ik daar nog iets speciaals mee doen?
Over die laatste....quote:Op maandag 1 februari 2010 19:45 schreef Snakey het volgende:
Hebben jullie al wat cheats gevonden? Er zit een fout in FV die je kan gebruiken, en er is een "cheat" die behoorlijk wat tijd kost, maar wel veel XP oplevert.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Volgens mij worden dan collectables begraven. Die vind je later dan weer als je gaat oogsten. Of je buurtjes halen ze eruit met fertilisen.quote:Op maandag 1 februari 2010 19:47 schreef Greys het volgende:
Tijdens het schoffelen vloog er een soort gouden eitje (dacht ik) heel snel langs.
Wat is dat? Krijgen jullie dan een melding dat ik een ei gevonden heb en dat aan jullie geef, of moet ik daar nog iets speciaals mee doen?
quote:Op maandag 1 februari 2010 19:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Over die laatste....Nope.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ah, dank je! Ik zag zo snel niet wat het was.quote:Op maandag 1 februari 2010 19:48 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat is een coin. Ik geloof dat je dan 100 extra coins krijgt als je die 'vind'.
O ja?quote:Op maandag 1 februari 2010 19:48 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat is een coin. Ik geloof dat je dan 100 extra coins krijgt als je die 'vind'.
quote:Op maandag 1 februari 2010 19:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Over die laatste....Nee toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Want ploegen kost je ook 15 coins. En daarna je gewas poten kost nog meer. Da's zonde van je geld!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Okee. Een vreselijke zooi Hay bales kopen. Die koop je voor maar 100 coins, en leveren 5 XP punten op. Het kopen is niet zo vreselijk veel werk, maar zodra je er weer vanaf wil moet je ze stuk voor stuk weer wegdoen.quote:Op maandag 1 februari 2010 19:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Er is nog een manier?
Fluister het eens in mijn oor? Ah?
Mijn van de bovengenoemde met de kippen is er 1? dat je 20 gouden eieren per dag kan krijgen als je 20 gouden kippen hebt.quote:Op maandag 1 februari 2010 19:45 schreef Snakey het volgende:
Hebben jullie al wat cheats gevonden? Er zit een fout in FV die je kan gebruiken, en er is een "cheat" die behoorlijk wat tijd kost, maar wel veel XP oplevert.
Maar als je plenty coins hebt en je wilt graag snel naar het volgende level maar je hebt even niets te doen om daar te komen, dan kan je dat dus heel goed doenquote:Op maandag 1 februari 2010 19:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
O ja?Ik heb meerdere coins zien langsvliegen maar nog nooit eentje teruggevonden. Wel collectables.
[..]
Nee toch?Want ploegen kost je ook 15 coins. En daarna je gewas poten kost nog meer. Da's zonde van je geld!
Dat ga ik zo even doen, dank je!quote:Op maandag 1 februari 2010 19:52 schreef Snakey het volgende:
[..]
Okee. Een vreselijke zooi Hay bales kopen. Die koop je voor maar 100 coins, en leveren 5 XP punten op. Het kopen is niet zo vreselijk veel werk, maar zodra je er weer vanaf wil moet je ze stuk voor stuk weer wegdoen.
Geen idee. Kheb nog nooit echt wat met kippen gedaan.quote:Op maandag 1 februari 2010 19:52 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
Mijn van de bovengenoemde met de kippen is er 1? dat je 20 gouden eieren per dag kan krijgen als je 20 gouden kippen hebt.
Verslaaaaaaafd!quote:Op maandag 1 februari 2010 19:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat ga ik zo even doen, dank je!
Ik moet toch eens van mijn schamele leveltje 9 af
Oeh oeh, oogsten over 8 seconden!
Farmville hangt as hell iddquote:Op maandag 1 februari 2010 20:10 schreef Mirjam het volgende:
pff, dat hele facebookgebeuren is tergend langzaam hier
je moet ze zoeken op facebook en pas daarna kun je ze toevoegen als neighbour in farmvillequote:Op maandag 1 februari 2010 20:26 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Ik kan de mensen in de OP niet vinden..
Ja, kopen, met echt geld zeker?quote:Op maandag 1 februari 2010 20:57 schreef Misan het volgende:
per level omhoog krijg je een gratis farmville cash, maar farmville cash kun je ook kopen
Verspil je cash er niet aanquote:Op maandag 1 februari 2010 20:57 schreef Enfermera het volgende:
Hoe kan je trouwens aan meer geld komen? Ik ben nu bezig met die machines om alles te zaaien en oogsten enzo, maar die fuel gaat echt bizar snel opEn een refill (1!) kost al 3 farmville dollars zeg maar
Maar heb echt heel weinig geld en dat wordt ook niet zo snel aangevuld als mn coins zeg maar.
![]()
Weet iemand daar wat op?Ja behalve de refills als gift krijgen
Tab dichtgooien. Het ergste wat mij tot nu toe is gebeurd is dat ik mijn laatste acties opnieuw moest doen.quote:Op maandag 1 februari 2010 21:54 schreef Mirjam het volgende:
'saving your farm, please do not close your browser'
whut?
Er lijkt heel wat mis te gaan op het moment. En niet alleen op FV, ook op facebook heb ik al wat rare dingen gezien vandaag. Hele fotoalbums die niet zichtbaar zijn. Nieuwe buren die in de lijst alleen maar te zien zijn als "?" en niet zichtbaar zijn in FV zelf.quote:Op maandag 1 februari 2010 21:54 schreef Mirjam het volgende:
'saving your farm, please do not close your browser'
whut?
ja, heb ikj gedaan. beetje jammer, maar niks aan te doenquote:Op maandag 1 februari 2010 21:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Tab dichtgooien. Het ergste wat mij tot nu toe is gebeurd is dat ik mijn laatste acties opnieuw moest doen.
echt, dikke stront en een trechterquote:Op maandag 1 februari 2010 21:58 schreef Snakey het volgende:
[..]
Er lijkt heel wat mis te gaan op het moment. En niet alleen op FV, ook op facebook heb ik al wat rare dingen gezien vandaag. Hele fotoalbums die niet zichtbaar zijn. Nieuwe buren die in de lijst alleen maar te zien zijn als "?" en niet zichtbaar zijn in FV zelf.
Denk dat er een server met de hik tussen staat.
*geeft server glaasje water*quote:Op maandag 1 februari 2010 21:58 schreef Snakey het volgende:
[..]
Er lijkt heel wat mis te gaan op het moment. En niet alleen op FV, ook op facebook heb ik al wat rare dingen gezien vandaag. Hele fotoalbums die niet zichtbaar zijn. Nieuwe buren die in de lijst alleen maar te zien zijn als "?" en niet zichtbaar zijn in FV zelf.
Denk dat er een server met de hik tussen staat.
quote:
Nee, dat was ik ook niet meer van plan iddquote:Op maandag 1 februari 2010 21:34 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
Verspil je cash er niet aan
Je moet die fuel winnen en krijgen
ik heb op moment nog 71 refuels (had er 120 :p)
Soms heeft FV een actie waarbij je het als gift kan krijgen, ook bij de eieren zitten refuels als gift.
dan verkoop je ze toch?quote:Op maandag 1 februari 2010 23:25 schreef Cat22 het volgende:
Ik kan mijn bomen niet meer kwijt.Heb al van alles in mijn schuurtjes gedouwd maar dat zet ook geen zoden aan de dijk. De harvester staat nu in de pinguinwei.
Nee, dat vind ik zund. En als ik mijn uitbretding heb passen ze wel weer.quote:
Goed bezigquote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:33 schreef Mirjam het volgende:
zo, rondje langs alle farms in mijn list gedaan, en overal gemest en kippen gevoerd
Ik mag het ook niet, hahaquote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:54 schreef trovey het volgende:
Rondje bemesten weer gedaanen later kan ik weer mensen buurtjes laten worden en cadeautjes geven...mag nu blijkbaar niet meer
![]()
waarom gebruiken mensen bots in hemels naam ?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 01:02 schreef EvanStone het volgende:
farmvillebot punt net.
61000 xp hier en 24x24
(TVP)
Wat is een bot ook alweerquote:Op dinsdag 2 februari 2010 01:13 schreef Slayage het volgende:
[..]
waarom gebruiken mensen bots in hemels naam ?
Een script dat acties voor je uitvoert..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 07:24 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Een script dat acties voor je uitvoert..Okee, maar wat heeft dat in dit geval te maken met farmville?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All good things are wild and free.
mooi werk hoor, je weet dat het gros van de farmvillebot.net gebruikers geband zijn door zynga?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 01:02 schreef EvanStone het volgende:
farmvillebot punt net.
61000 xp hier en 24x24
(TVP)
Dan hoef je niet 24/7 achter de computer te zitten, terwijl hij wel voor 24/7 speelt. Je krijgt dus inkomsten van iets wat je niet doet..quote:Op dinsdag 2 februari 2010 07:35 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Okee, maar wat heeft dat in dit geval te maken met farmville?
Oh dat lijkt me niet eens leuk!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 08:40 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Dan hoef je niet 24/7 achter de computer te zitten, terwijl hij wel voor 24/7 speelt. Je krijgt dus inkomsten van iets wat je niet doet..
Waar speel je dan voor?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 08:40 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Dan hoef je niet 24/7 achter de computer te zitten, terwijl hij wel voor 24/7 speelt. Je krijgt dus inkomsten van iets wat je niet doet..
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:02 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Even over die mystery-gifts; was het niet de bedoeling dat die pakjes voor je buren zijn die bij je komen mesten?? Ik heb ze daarom als paaseieren verstopt
Als het goed is heb je er ook eentje van mij terug!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 09:57 schreef MarkM het volgende:
Ik heb iedereen een mystery gift gestuurd.
jup iedereen kan bij elkaar bordjes neer zettenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:21 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb mijn rondje oogsten en kadootjes uitdelen ook al gehad!Nu nog uitpakken.
![]()
Kunnen mensen trouwens een bordje op iemand anders zijn akker neerzetten? Ik ontdekte gisteren een vreemd (maar wel heel lief) bordje wat ik er niet had neergezet.
Ja, bovenin naast je naam staat een knopje waarmee je op iedereen z'n farm een bordje kan neerzetten.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:21 schreef Cat22 het volgende:
![]()
Kunnen mensen trouwens een bordje op iemand anders zijn akker neerzetten? Ik ontdekte gisteren een vreemd (maar wel heel lief) bordje wat ik er niet had neergezet.
Ik heb geen openstaande verzoeken uitstaan?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:21 schreef gothic-blackie het volgende:
ej greys, accepteer me nou eens als buur, ik zit er maar op te wachten
Ja, ik heb bij jou al eens een bordje neergezet dat je van die mooie poesjes hebtquote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:21 schreef Cat22 het volgende:
![]()
Was jij dat!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, ik heb bij jou al eens een bordje neergezet dat je van die mooie poesjes hebt
omdat hier nu ook wordt verwezen naar bot sites, dan stelt het natuurlijk weinig voor je ribbons en masterys "verdienen"quote:Op dinsdag 2 februari 2010 07:35 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Okee, maar wat heeft dat in dit geval te maken met farmville?
ja -> naar andere farm gaan en op tekstbalonnetje klikken naast de naamquote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:56 schreef Enfermera het volgende:
Kan je bordjes neerzetten bij anderen?
Een paar berichtjes hierboven van mij;quote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:56 schreef Enfermera het volgende:
Kan je bordjes neerzetten bij anderen?
quote:Ja, bovenin naast je naam staat een knopje waarmee je op iedereen z'n farm een bordje kan neerzetten.
Ik vraag me ook af wat de lol er dan van is. Het leuke is juist om telkens te loeren of je oogst al klaar is, 10.348 keer klikken om te oogsten, ploegen en zaaien en dan beloond te worden met punten.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:00 schreef Slayage het volgende:
[..]
omdat hier nu ook wordt verwezen naar bot sites, dan stelt het natuurlijk weinig voor je ribbons en masterys "verdienen"
Ik heb die bot net eens uitgeprobeerd, maar ik vind er echt niets aan.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af wat de lol er dan van is. Het leuke is juist om telkens te loeren of je oogst al klaar is, 10.348 keer klikken om te oogsten, ploegen en zaaien en dan beloond te worden met punten.
Laat die bots maar lekker zitten.
Oh oke! Thanks!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:00 schreef Misan het volgende:
[..]
ja -> naar andere farm gaan en op tekstbalonnetje klikken naast de naam
Ik denk dat de meesten met hun echte leven bezig zijn.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:14 schreef Greys het volgende:
Doet de Live Feed het niet erg of doen jullie allemaal niets?
Oh ik dacht dat er iets mis ging, want via farmville.com kom ik er niet eens inquote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik denk dat de meesten met hun echte leven bezig zijn.![]()
Dus als jij hem nu regelmatig update met je arbeid, dan komen we straks bij je cashen.
Even spiekenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:06 schreef tliciouz het volgende:
Pfoe, net mijn hele boerderijtje omgegooid en alles nieuw neergezet, ben er best blij mee, met me roze cottage
Ik vind het tof! Lekker veel diertjesquote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Heb het lef om te zeggen dat hij niet mooi is!
Ja ik vind diertjesquote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:16 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik vind het tof! Lekker veel diertjes
Mijn beestjes zitten nu krap, ik heb nog een boom of 10 in mijn giftbox staan zelfs.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:17 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja ik vind diertjesMaar heb nu weinig grond om dingen te planten maar koop straks meer grond er bij en dan gebruik ik dat daar voor, me diertjes moeten ruimte hebben!
Echt zo stom, ik wil ze zoveel mogelijk ruimte geven terwijl het niet eens echte beesten zijnquote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mijn beestjes zitten nu krap, ik heb nog een boom of 10 in mijn giftbox staan zelfs.![]()
Hopelijk heb ik over een paar dagen genoeg geld om uit te breiden, dan krijgen ze meer ruimte. Maar nu moet ik omzet draaien.
gewoon die bende verkopen johquote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mijn beestjes zitten nu krap, ik heb nog een boom of 10 in mijn giftbox staan zelfs.![]()
Hopelijk heb ik over een paar dagen genoeg geld om uit te breiden, dan krijgen ze meer ruimte. Maar nu moet ik omzet draaien.
Verkopen?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:44 schreef Misan het volgende:
[..]
gewoon die bende verkopen johbinnen een maand heb je hetzelfde probleem
vanavond verkoop ik al mijn witte en bruine kippen bijvoorbeeld om ruimte te maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Verkopen?Ik voelde al een steekje in mijn hartje toen ik op 'sell' bij de diverse kleuren kalfjes klikte om te kijken of daar prijsverschil in zat.
Ik ben een softie.
je kunt ze natuurlijk ook niet verkopen, alleen dan zit je binnen de kortste keren met een vol land of een volle giftboxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat is FV een gemeen spel!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:21 schreef Misan het volgende:
[..]
je kunt ze natuurlijk ook niet verkopen, alleen dan zit je binnen de kortste keren met een vol land of een volle giftbox
Ah ja... dat is het natuurlijk. Laat ze lekker weer een tukkie gaan doen!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:00 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het eerste deel van de US wordt nu wakker.
No way! Jij bent de grootste softie hier!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah ja... dat is het natuurlijk. Laat ze lekker weer een tukkie gaan doen!
@Cat, jij bent nog erger dan ikIk vond het ook al 'zielig' om dieren te verkopen. Maar ik heb toch twee paarden verkocht geloof ik toen ik platzak was
30quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat is FV een gemeen spel!![]()
Hoeveel gifts kun je trouwens maximaal in je giftbox kwijt?
Hoe vaak aai jij ze?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
No way! Jij bent de grootste softie hier!![]()
Toch?
Dan heb ik al een keer tegen de limiet aangezeten.quote:
Ja he?quote:
In het begin heel vaak.quote:
als je er overheen gaat krijg je normaliter een melding dat je giftbox vol zit en dat je die eerst moet legen voordat je nog gifts kunt accepterenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan heb ik al een keer tegen de limiet aangezeten.![]()
I missedquote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:10 schreef Cat22 het volgende:
Hebben jullie je al vergrepen aan het nest kevers dat ik bij Mirjam heb gevonden?
quote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Zal ik je het plekje wijzen waar ik ze heb gevonden? Misschien heeft er zich nog eentje verstopt.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:10 schreef Cat22 het volgende:
Hebben jullie je al vergrepen aan het nest kevers dat ik bij Mirjam heb gevonden?
ach, ik vind ze vanzelf wel,quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Zal ik je het plekje wijzen waar ik ze heb gevonden? Misschien heeft er zich nog eentje verstopt.
Check!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:22 schreef Crientj het volgende:
[..]& Er gelijk ook nog een collectie eruit gegooid.
Da's ook weer waar.quote:
je bedoelt met die legbatterij? volgens mij nietquote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:29 schreef Mirjam het volgende:
als je meer kippen hebt, kun je dan ook sneller 'oogsten'?
ah, okquote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:33 schreef Misan het volgende:
[..]
je bedoelt met die legbatterij? volgens mij niet
Heb je je farm groter gemaakt of niet? Want dan klopt de beginplek niet meerquote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:49 schreef Greys het volgende:
Mijn poppetje ontsnapt steeds sinds gisteren![]()
Ook al heb ik haar op de plek gelocked waar ze altijd staat bij het begin. Met genoeg strobalen er omheen.
Grrrrrrrrr
Ik was precies op tijd bij Catquote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:51 schreef Mirjam het volgende:
ik ben echt steeds te laat voor die eitjes
Ik heb je toegevoegd, maar ik kan geen verzoek meer sturen om buren te worden (zal morgen weer gaan denk ik)quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:45 schreef Mirjam het volgende:
buurtjes welkom!
voeg me maar toe, m'n nick is mraaf
(ja, heb 'm veranderd)
Oh. Wat dom van me!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Heb je je farm groter gemaakt of niet? Want dan klopt de beginplek niet meer
ik heb je gerequestquote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:53 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb je toegevoegd, maar ik kan geen verzoek meer sturen om buren te worden (zal morgen weer gaan denk ik)
Ik had hetzelfde gisterenquote:
Eens even kijken!quote:
Zijn die snel dan?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:57 schreef Misan het volgende:
Hoppaaa katoen ook mastered
Volgende twee zijn broccoli en druiven
FV liegt, had je dat al door? Ik kreeg de melding dat er één ei was en heb inmiddels 3 juichende mensen geteld in de game feed.quote:
Nu je het zegt jaquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
FV liegt, had je dat al door? Ik kreeg de melding dat er één ei was en heb inmiddels 3 juichende mensen geteld in de game feed.![]()
Ik heb al:quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:57 schreef Misan het volgende:
Dat is de reden dat zoveel boerderijtjes maar 1 gewas hebben staan? En wat levert een mastery op dan?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:57 schreef Misan het volgende:
Done!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:08 schreef Cat22 het volgende:
En komen jullie ook helpen met mijn barn raisin'? Please?
Je moet eerst vrienden worden en daarna kan je binnen FarmVille buren uitnodigenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:10 schreef W1ZZ het volgende:
Hoe kan ik naar jullie neighbour requests sturen? Ik ben begonnen via facebook en zie alleen hoe ik m'n facebook buddies kan inviten...?
Thx!
Nah, valt mee, maar heb van beide al twee sterretjes. Als die twee klaar zijn dan tik ik koffie ook even af aangezien ik daar ik al twee sterren van hebquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:05 schreef Crientj het volgende:
[..]
Zijn die snel dan?
Heb deze al:
Super Pumpkins, Strawberries, Eggplant, Wheat, Soybeans, Squash, Artichokes, Rice, Daffodils, Cotton, Peppers, Watermelon, Potatoes en Corn.
Kortom, welke is de volgende ;o
Op je schuur gaan staan, klikken en dan op expand. Wijst zich vanzelf.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:10 schreef Morretje het volgende:
[..]
Done!Maarre, hoe doe je dat Cat? Je hebt je schuur verbouwd oid?
Je moet eerst vriendjes maken via FB en die dan vanuit Farmville als buur uitnodigen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:10 schreef W1ZZ het volgende:
Hoe kan ik naar jullie neighbour requests sturen? Ik ben begonnen via facebook en zie alleen hoe ik m'n facebook buddies kan inviten...?
Thx!
jep, elke stap kopenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:14 schreef Mirjam het volgende:
als je je farm groter wil maken, moet je dan iedere stap kopen, of kun je ook van 14x14 naqar 20x20 mits je er de centen voor hebt?
Ik zie jouw verzoek nietquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:08 schreef Cat22 het volgende:
En komen jullie ook helpen met mijn barn raisin'? Please?
Daar mag je ook op klikkenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zie jouw verzoek niet
Wel eentje van Automatic
Je kan er dingen opslaanquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:19 schreef Greys het volgende:
Wat heb je nou precies aan een schuur? Wat sla je daar zoal in op dan?
ik heb er exclusieve items in staan, meer doe ik er niet meequote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:19 schreef Greys het volgende:
Okee dus je moet eerst facebook buddies worden? Omslachtigquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:10 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je moet eerst vrienden worden en daarna kan je binnen FarmVille buren uitnodigen
Ik koop 'm voor de XPquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:19 schreef Greys het volgende:
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:28 schreef W1ZZ het volgende:
[..]
Okee dus je moet eerst facebook buddies worden? Omslachtig
Jaquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:28 schreef W1ZZ het volgende:
[..]
Okee dus je moet eerst facebook buddies worden? Omslachtig
Je kunt geen stappen overslaan. Behalve die van 20x20 naar 24x24. Dan kun je 22x22 overslan. Als je fan bent van die expansion. Geloof ik. De meningen hier verschillen.quote:
Ik kreeg een vijvertjequote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:35 schreef Mirjam het volgende:
ik krijg normaal altijd kippen uit eitjes, maar nu heb ik een flagpole en een buitenplee
ik wil kipjes
Ik heb er een gouwe tuinkabouter in staan. En ander spul wat ik op de farm niet goed kwijt kan.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:19 schreef Greys het volgende:
Outhouse. Kijk maar eens bij decorations (of buildings, dat weet ik niet zo uit het hoofd).quote:
Wow, dat zet lekker aanquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:38 schreef Crientj het volgende:
Ik had laatst 20 fuel refills uit een gouden ei.
Ondankbaar nest!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:35 schreef Mirjam het volgende:
ik krijg normaal altijd kippen uit eitjes, maar nu heb ik een flagpole en een buitenplee
ik wil kipjes
Ik ben benieuwdquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je kunt geen stappen overslaan. Behalve die van 20x20 naar 24x24. Dan kun je 22x22 overslan. Als je fan bent van die expansion. Geloof ik. De meningen hier verschillen.Als alles volgens planning gaat weet ik over een dag of 3 het antwoord.
Beetje jammer dat je veel decorations en huizen e.d. niet kan draaien. Ik heb een manor en dat is zo'n beetje het enige huis wat je aan de rechterkant van je farm kwijt kan. Je kan er natuurlijk van alles neerzetten, maar dan kijk je er nog steeds tegenaan ipv dat het over je farm uitkijkt.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Outhouse. Kijk maar eens bij decorations (of buildings, dat weet ik niet zo uit het hoofd).
Ah, dat hokje dus. Ik vind 'm niet eens mooi.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Outhouse. Kijk maar eens bij decorations (of buildings, dat weet ik niet zo uit het hoofd).
Sommige dingen kunnen limited of exclusief zijn.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ondankbaar nest!![]()
(Maar idd, wat móet je met die zooi)
Oh wacht, in je schuur opslaan!
He maar ff serieus nog over die schuur... dan heb je daar spullen in staan die je dus nooit gebruikt en dan eh... waarom verkoop je die spullen dan niet gewoon? Even een vraagje aan de barn raisers?
Je moet dan fan van farmville worden, dan kan je de stap naar 24x24 doen. Die heb ik gedaan.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je kunt geen stappen overslaan. Behalve die van 20x20 naar 24x24. Dan kun je 22x22 overslan. Als je fan bent van die expansion. Geloof ik. De meningen hier verschillen.Als alles volgens planning gaat weet ik over een dag of 3 het antwoord.
Het werkt dus?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:49 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je moet dan fan van farmville worden, dan kan je de stap naar 24x24 doen. Die heb ik gedaan.
Da's inderdaad echt jammer. Ik had geluk dat ik al zo'n beetje rechts aan het bebouwen was en heb dus niet teveel hoeven te verbouwen. Maar het maakt je farm wat saai.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:47 schreef Snakey het volgende:
[..]
Beetje jammer dat je veel decorations en huizen e.d. niet kan draaien. Ik heb een manor en dat is zo'n beetje het enige huis wat je aan de rechterkant van je farm kwijt kan. Je kan er natuurlijk van alles neerzetten, maar dan kijk je er nog steeds tegenaan ipv dat het over je farm uitkijkt.
Ik heb er ook een luchtballon in staan.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:47 schreef Crientj het volgende:
[..]
Ah, dat hokje dus. Ik vind 'm niet eens mooi.
Die barn gebruik ik trouwens om wat limited spul erin te gooien.
Zo zit er een outdoor grill in, een bankje en nog wat spul. Ook 2 gekregen luchtballonnen ;P
En ik wil ooit eens meedoen met zo'n farm wedstrijd. Waarbij je je farm op een manier gaat inrichten, en dan op de frontpage (Dus het loadingscherm, daar zie je altijd een farm) komt te staan. Je krijgt er ook een aantal FV cash mee geloof ik.
Ik heb jou op facebook en toegevoegd op mijn boederij geloof ik.quote:
Experience opdoen, groentje!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:34 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wat moet ik nu weer met een baal hooi?
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:36 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb jou op facebook en toegevoegd op mijn boederij geloof ik.. Maar hoe kom ik in godsnaam aan jou
Klik bovenin op Home en op de Live Feed.quote:
Zomg, ik heb hemquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Klik bovenin op Home en op de Live Feed.
Dan zie je ergens als tweede mijn adopteer oproep staan
quote:
You've been awarded 250 Coins to celebrate Cat's new ribbon!quote:
quote:
Ah, dat wist je al dus!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:47 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
You've been awarded 250 Coins to celebrate Cat's new ribbon!
Ook maar net achtergekomenquote:
Sparen!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:48 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ook maar net achtergekomen
WAt moet ik met die collectables dan, red feather enzo
Door op die linten te klikken krijg je echt heel veel muntjes!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:48 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ook maar net achtergekomen
WAt moet ik met die collectables dan, red feather enzo
En dan komt de pinguïn in je giftbox waar je hem uit kunt halen voor op je farm.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Klik bovenin op Home en op de Live Feed.
Dan zie je ergens als tweede mijn adopteer oproep staan
Ah, ik ben spuit 112.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:47 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
You've been awarded 250 Coins to celebrate Cat's new ribbon!
De perfecte plek om FV te spelen is in je zitkuil. Met je kaftan aan in de wierookdampen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:53 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb nu iemand anders zijn kippen gevoerd
Ze worden het vanzelfquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:56 schreef Harajuku. het volgende:
Waar moeten die beesten ready voor zijn en hoe worden ze dat dan
Je oogst van alles van je beesten. Eitjes van kippen, haar van paarden, ijsklontjes van pinguïns (die blijf ik briljant vindenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:56 schreef Harajuku. het volgende:
Waar moeten die beesten ready voor zijn en hoe worden ze dat dan
Borstelen, melk of eieren / ice cubesquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze worden het vanzelf
Je ziet de procenten steeds oplopen. En als ze ready zijn dan kan je ze borstelen of slachten geloof ik
En dan krijg je geld
Ik voerde jouw kippen maar kreeg niets.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:55 schreef Erosjuhhh het volgende:
[ afbeelding ]
Kippenhok vol met goud
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze worden het vanzelf
Je ziet de procenten steeds oplopen. En als ze ready zijn dan kan je ze borstelen of slachten geloof ik
En dan krijg je geld
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je oogst van alles van je beesten. Eitjes van kippen, haar van paarden, ijsklontjes van pinguïns (die blijf ik briljant vinden). Oogsttijd varieert van een dag tot een paar dagen maar als ze klaar zijn zie je dat aan een roze vlek boven hun kop. Erop klikken en oogsten. Kan alleen op je eigen farm.
En dan krijg je centjes. En als je genoeg beesten oogst krijg je ribbons.
Na het oogsten beginnen de beesten weer opnieuw op te laden.
Thanksquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:59 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
Borstelen, melk of eieren / ice cubes
Soms heb je iets, soms nietquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:59 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik voerde jouw kippen maar kreeg niets.
Eej! Wat doe jij met mijn kippehok!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:55 schreef Erosjuhhh het volgende:
[ afbeelding ]
Kippenhok vol met goud
Nee, wat, wiequote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:01 schreef Greys het volgende:
Haar, heb je Boer Koekoek ook als vriendje?
Daar kan je een wit katje van adopteren
Je ken maar 1 cadeau per dag sturen, no matter whatquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:00 schreef Greys het volgende:
Haar, bedankt voor je kado, maar ik zit al over mijn kado limiet (wat is dat voor iets stoms?) dus ik mag geen kado's meer sturen. Morgen ben je de eerste!
Ik wacht ook met het verwijderen van overtollige gouden kippen totdat ik m'n kippenhok kan expanden en volproppen met gouden kippenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:55 schreef Erosjuhhh het volgende:
[ afbeelding ]
Kippenhok vol met goud
Wie is Joan Bakkerquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:08 schreef Greys het volgende:
Kijk even bij mijn medefarmers Haar!
Nieslief staat er bij, Boer Koekoek en Joan Bakker kan je ook klikken
Ik hoop dat ze daar wel een beetje mee op gaan schieten, duurt echt lang zo... Of hef gewoon die beperking op kippenhokken op... gewoon maximaal 1 hok dat eieren geeft en klaar! Ik had met een work-around twee kippenhokken, maar zodra ik het tweede hok had geplaatst kreeg farmville een sync errorquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:06 schreef Misan het volgende:
[..]
Ik wacht ook met het verwijderen van overtollige gouden kippen totdat ik m'n kippenhok kan expanden en volproppen met gouden kippen
volgens mij niet?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:11 schreef Greys het volgende:
Oh nog even een vraagje... als ik mijn username wil wijzigen dan ga ik bovenin naar 'Settings' en dan naar 'username'. Maar als ik die wil wijzigen moet ik mijn mobiele nr geven, wat is dat voor onzin?
En anders kan het dus niet.
Stond bij mij wel dat het maar één keer magquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:14 schreef gateway het volgende:
[..]
volgens mij niet?
o wacht, ik heb me naam op FB verandert
He, wat vrumd. Wil je je naam op Facebook wijzigen of op Farmville? Op Facebook was het niet nodig bij mijn wijziging in elk geval.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:11 schreef Greys het volgende:
Oh nog even een vraagje... als ik mijn username wil wijzigen dan ga ik bovenin naar 'Settings' en dan naar 'username'. Maar als ik die wil wijzigen moet ik mijn mobiele nr geven, wat is dat voor onzin?
En anders kan het dus niet.
Farmville on Facebook....quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:16 schreef Morretje het volgende:
[..]
He, wat vrumd. Wil je je naam op Facebook wijzigen of op Farmville? Op Facebook was het niet nodig bij mijn wijziging in elk geval.
staat ook settings, maar niks met een mobiel nummerquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:20 schreef Greys het volgende:
Hm, ook als ik gewoon in de Facebook balk naar Settings ga (hebben jullie daar ook Settings staan, of iets Nederlands??) en dan naar Account ga, dan kan ik bij Username het wel aanklikken maar dat moet dan via een bevestiging van het mobiele nummer
Instellingen inderdaad en dan accountinstellingen en dan naam wijzigen..quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:20 schreef Greys het volgende:
Hm, ook als ik gewoon in de Facebook balk naar Settings ga (hebben jullie daar ook Settings staan, of iets Nederlands??) en dan naar Account ga, dan kan ik bij Username het wel aanklikken maar dat moet dan via een bevestiging van het mobiele nummer
heb ik ook gedaan. dan verander je de hoofdnaam van je hele account.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:20 schreef Greys het volgende:
dat had ik niet net toen ik me naam veranderde?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:24 schreef Mirjam het volgende:
[..]
heb ik ook gedaan. dan verander je de hoofdnaam van je hele account.
no biggie, je krijgt via sms een code die je in moet voeren
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:26 schreef gateway het volgende:
[..]
dat had ik niet net toen ik me naam veranderde?
quote:Username
Your username
Before you can set your username, you need to verify your account.
If you have a mobile phone that can receive SMS message, you can verify via mobile phone. If not, please try to register your username at a later time.
En geen gedoe daarna met meer (betaalde) smsjes enzo?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:24 schreef Mirjam het volgende:
[..]
heb ik ook gedaan. dan verander je de hoofdnaam van je hele account.
no biggie, je krijgt via sms een code die je in moet voeren
Ik ook niet!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:26 schreef gateway het volgende:
[..]
dat had ik niet net toen ik me naam veranderde?
nee, niet dat ik weetquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:28 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
[..]
En geen gedoe daarna met meer (betaalde) smsjes enzo?
Misschien dat ze het random doen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |