Verkopen?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:44 schreef Misan het volgende:
[..]
gewoon die bende verkopen johbinnen een maand heb je hetzelfde probleem
vanavond verkoop ik al mijn witte en bruine kippen bijvoorbeeld om ruimte te maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Verkopen?Ik voelde al een steekje in mijn hartje toen ik op 'sell' bij de diverse kleuren kalfjes klikte om te kijken of daar prijsverschil in zat.
Ik ben een softie.
je kunt ze natuurlijk ook niet verkopen, alleen dan zit je binnen de kortste keren met een vol land of een volle giftboxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat is FV een gemeen spel!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:21 schreef Misan het volgende:
[..]
je kunt ze natuurlijk ook niet verkopen, alleen dan zit je binnen de kortste keren met een vol land of een volle giftbox
Ah ja... dat is het natuurlijk. Laat ze lekker weer een tukkie gaan doen!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:00 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het eerste deel van de US wordt nu wakker.
No way! Jij bent de grootste softie hier!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah ja... dat is het natuurlijk. Laat ze lekker weer een tukkie gaan doen!
@Cat, jij bent nog erger dan ikIk vond het ook al 'zielig' om dieren te verkopen. Maar ik heb toch twee paarden verkocht geloof ik toen ik platzak was
30quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat is FV een gemeen spel!![]()
Hoeveel gifts kun je trouwens maximaal in je giftbox kwijt?
Hoe vaak aai jij ze?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
No way! Jij bent de grootste softie hier!![]()
Toch?
Dan heb ik al een keer tegen de limiet aangezeten.quote:
Ja he?quote:
In het begin heel vaak.quote:
als je er overheen gaat krijg je normaliter een melding dat je giftbox vol zit en dat je die eerst moet legen voordat je nog gifts kunt accepterenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan heb ik al een keer tegen de limiet aangezeten.![]()
I missedquote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:10 schreef Cat22 het volgende:
Hebben jullie je al vergrepen aan het nest kevers dat ik bij Mirjam heb gevonden?
quote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Zal ik je het plekje wijzen waar ik ze heb gevonden? Misschien heeft er zich nog eentje verstopt.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:10 schreef Cat22 het volgende:
Hebben jullie je al vergrepen aan het nest kevers dat ik bij Mirjam heb gevonden?
ach, ik vind ze vanzelf wel,quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Zal ik je het plekje wijzen waar ik ze heb gevonden? Misschien heeft er zich nog eentje verstopt.
Check!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:22 schreef Crientj het volgende:
[..]& Er gelijk ook nog een collectie eruit gegooid.
Da's ook weer waar.quote:
je bedoelt met die legbatterij? volgens mij nietquote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:29 schreef Mirjam het volgende:
als je meer kippen hebt, kun je dan ook sneller 'oogsten'?
ah, okquote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:33 schreef Misan het volgende:
[..]
je bedoelt met die legbatterij? volgens mij niet
Heb je je farm groter gemaakt of niet? Want dan klopt de beginplek niet meerquote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:49 schreef Greys het volgende:
Mijn poppetje ontsnapt steeds sinds gisteren![]()
Ook al heb ik haar op de plek gelocked waar ze altijd staat bij het begin. Met genoeg strobalen er omheen.
Grrrrrrrrr
Ik was precies op tijd bij Catquote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:51 schreef Mirjam het volgende:
ik ben echt steeds te laat voor die eitjes
Ik heb je toegevoegd, maar ik kan geen verzoek meer sturen om buren te worden (zal morgen weer gaan denk ik)quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:45 schreef Mirjam het volgende:
buurtjes welkom!
voeg me maar toe, m'n nick is mraaf
(ja, heb 'm veranderd)
Oh. Wat dom van me!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Heb je je farm groter gemaakt of niet? Want dan klopt de beginplek niet meer
ik heb je gerequestquote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:53 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb je toegevoegd, maar ik kan geen verzoek meer sturen om buren te worden (zal morgen weer gaan denk ik)
Ik had hetzelfde gisterenquote:
Eens even kijken!quote:
Zijn die snel dan?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:57 schreef Misan het volgende:
Hoppaaa katoen ook mastered
Volgende twee zijn broccoli en druiven
FV liegt, had je dat al door? Ik kreeg de melding dat er één ei was en heb inmiddels 3 juichende mensen geteld in de game feed.quote:
Nu je het zegt jaquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
FV liegt, had je dat al door? Ik kreeg de melding dat er één ei was en heb inmiddels 3 juichende mensen geteld in de game feed.![]()
Ik heb al:quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:57 schreef Misan het volgende:
Dat is de reden dat zoveel boerderijtjes maar 1 gewas hebben staan? En wat levert een mastery op dan?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:57 schreef Misan het volgende:
Done!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:08 schreef Cat22 het volgende:
En komen jullie ook helpen met mijn barn raisin'? Please?
Je moet eerst vrienden worden en daarna kan je binnen FarmVille buren uitnodigenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:10 schreef W1ZZ het volgende:
Hoe kan ik naar jullie neighbour requests sturen? Ik ben begonnen via facebook en zie alleen hoe ik m'n facebook buddies kan inviten...?
Thx!
Nah, valt mee, maar heb van beide al twee sterretjes. Als die twee klaar zijn dan tik ik koffie ook even af aangezien ik daar ik al twee sterren van hebquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:05 schreef Crientj het volgende:
[..]
Zijn die snel dan?
Heb deze al:
Super Pumpkins, Strawberries, Eggplant, Wheat, Soybeans, Squash, Artichokes, Rice, Daffodils, Cotton, Peppers, Watermelon, Potatoes en Corn.
Kortom, welke is de volgende ;o
Op je schuur gaan staan, klikken en dan op expand. Wijst zich vanzelf.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:10 schreef Morretje het volgende:
[..]
Done!Maarre, hoe doe je dat Cat? Je hebt je schuur verbouwd oid?
Je moet eerst vriendjes maken via FB en die dan vanuit Farmville als buur uitnodigen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:10 schreef W1ZZ het volgende:
Hoe kan ik naar jullie neighbour requests sturen? Ik ben begonnen via facebook en zie alleen hoe ik m'n facebook buddies kan inviten...?
Thx!
jep, elke stap kopenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:14 schreef Mirjam het volgende:
als je je farm groter wil maken, moet je dan iedere stap kopen, of kun je ook van 14x14 naqar 20x20 mits je er de centen voor hebt?
Ik zie jouw verzoek nietquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:08 schreef Cat22 het volgende:
En komen jullie ook helpen met mijn barn raisin'? Please?
Daar mag je ook op klikkenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zie jouw verzoek niet
Wel eentje van Automatic
Je kan er dingen opslaanquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:19 schreef Greys het volgende:
Wat heb je nou precies aan een schuur? Wat sla je daar zoal in op dan?
ik heb er exclusieve items in staan, meer doe ik er niet meequote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:19 schreef Greys het volgende:
Wat heb je nou precies aan een schuur? Wat sla je daar zoal in op dan?
Okee dus je moet eerst facebook buddies worden? Omslachtigquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:10 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je moet eerst vrienden worden en daarna kan je binnen FarmVille buren uitnodigen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |