Ik koop 'm voor de XPquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:19 schreef Greys het volgende:
Wat heb je nou precies aan een schuur? Wat sla je daar zoal in op dan?
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:28 schreef W1ZZ het volgende:
[..]
Okee dus je moet eerst facebook buddies worden? Omslachtig
Jaquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:28 schreef W1ZZ het volgende:
[..]
Okee dus je moet eerst facebook buddies worden? Omslachtig
Je kunt geen stappen overslaan. Behalve die van 20x20 naar 24x24. Dan kun je 22x22 overslan. Als je fan bent van die expansion. Geloof ik. De meningen hier verschillen.quote:
Ik kreeg een vijvertjequote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:35 schreef Mirjam het volgende:
ik krijg normaal altijd kippen uit eitjes, maar nu heb ik een flagpole en een buitenplee
ik wil kipjes
Ik heb er een gouwe tuinkabouter in staan. En ander spul wat ik op de farm niet goed kwijt kan.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:19 schreef Greys het volgende:
Wat heb je nou precies aan een schuur? Wat sla je daar zoal in op dan?
Outhouse. Kijk maar eens bij decorations (of buildings, dat weet ik niet zo uit het hoofd).quote:
Wow, dat zet lekker aanquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:38 schreef Crientj het volgende:
Ik had laatst 20 fuel refills uit een gouden ei.
Ondankbaar nest!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:35 schreef Mirjam het volgende:
ik krijg normaal altijd kippen uit eitjes, maar nu heb ik een flagpole en een buitenplee
ik wil kipjes
Ik ben benieuwdquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je kunt geen stappen overslaan. Behalve die van 20x20 naar 24x24. Dan kun je 22x22 overslan. Als je fan bent van die expansion. Geloof ik. De meningen hier verschillen.Als alles volgens planning gaat weet ik over een dag of 3 het antwoord.
Beetje jammer dat je veel decorations en huizen e.d. niet kan draaien. Ik heb een manor en dat is zo'n beetje het enige huis wat je aan de rechterkant van je farm kwijt kan. Je kan er natuurlijk van alles neerzetten, maar dan kijk je er nog steeds tegenaan ipv dat het over je farm uitkijkt.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Outhouse. Kijk maar eens bij decorations (of buildings, dat weet ik niet zo uit het hoofd).
Ah, dat hokje dus. Ik vind 'm niet eens mooi.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Outhouse. Kijk maar eens bij decorations (of buildings, dat weet ik niet zo uit het hoofd).
Sommige dingen kunnen limited of exclusief zijn.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ondankbaar nest!![]()
(Maar idd, wat móet je met die zooi)
Oh wacht, in je schuur opslaan!
He maar ff serieus nog over die schuur... dan heb je daar spullen in staan die je dus nooit gebruikt en dan eh... waarom verkoop je die spullen dan niet gewoon? Even een vraagje aan de barn raisers?
Je moet dan fan van farmville worden, dan kan je de stap naar 24x24 doen. Die heb ik gedaan.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je kunt geen stappen overslaan. Behalve die van 20x20 naar 24x24. Dan kun je 22x22 overslan. Als je fan bent van die expansion. Geloof ik. De meningen hier verschillen.Als alles volgens planning gaat weet ik over een dag of 3 het antwoord.
Het werkt dus?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:49 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je moet dan fan van farmville worden, dan kan je de stap naar 24x24 doen. Die heb ik gedaan.
Da's inderdaad echt jammer. Ik had geluk dat ik al zo'n beetje rechts aan het bebouwen was en heb dus niet teveel hoeven te verbouwen. Maar het maakt je farm wat saai.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:47 schreef Snakey het volgende:
[..]
Beetje jammer dat je veel decorations en huizen e.d. niet kan draaien. Ik heb een manor en dat is zo'n beetje het enige huis wat je aan de rechterkant van je farm kwijt kan. Je kan er natuurlijk van alles neerzetten, maar dan kijk je er nog steeds tegenaan ipv dat het over je farm uitkijkt.
Ik heb er ook een luchtballon in staan.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:47 schreef Crientj het volgende:
[..]
Ah, dat hokje dus. Ik vind 'm niet eens mooi.
Die barn gebruik ik trouwens om wat limited spul erin te gooien.
Zo zit er een outdoor grill in, een bankje en nog wat spul. Ook 2 gekregen luchtballonnen ;P
En ik wil ooit eens meedoen met zo'n farm wedstrijd. Waarbij je je farm op een manier gaat inrichten, en dan op de frontpage (Dus het loadingscherm, daar zie je altijd een farm) komt te staan. Je krijgt er ook een aantal FV cash mee geloof ik.
Ik heb jou op facebook en toegevoegd op mijn boederij geloof ik.quote:
Experience opdoen, groentje!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:34 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wat moet ik nu weer met een baal hooi?
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:36 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb jou op facebook en toegevoegd op mijn boederij geloof ik.. Maar hoe kom ik in godsnaam aan jou
Klik bovenin op Home en op de Live Feed.quote:
Zomg, ik heb hemquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Klik bovenin op Home en op de Live Feed.
Dan zie je ergens als tweede mijn adopteer oproep staan
quote:
You've been awarded 250 Coins to celebrate Cat's new ribbon!quote:
quote:
Ah, dat wist je al dus!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:47 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
You've been awarded 250 Coins to celebrate Cat's new ribbon!
Ook maar net achtergekomenquote:
Sparen!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:48 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ook maar net achtergekomen
WAt moet ik met die collectables dan, red feather enzo
Door op die linten te klikken krijg je echt heel veel muntjes!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:48 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ook maar net achtergekomen
WAt moet ik met die collectables dan, red feather enzo
En dan komt de pinguïn in je giftbox waar je hem uit kunt halen voor op je farm.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Klik bovenin op Home en op de Live Feed.
Dan zie je ergens als tweede mijn adopteer oproep staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |