Okee. Een vreselijke zooi Hay bales kopen. Die koop je voor maar 100 coins, en leveren 5 XP punten op. Het kopen is niet zo vreselijk veel werk, maar zodra je er weer vanaf wil moet je ze stuk voor stuk weer wegdoen.quote:Op maandag 1 februari 2010 19:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Er is nog een manier?
Fluister het eens in mijn oor? Ah?
Mijn van de bovengenoemde met de kippen is er 1? dat je 20 gouden eieren per dag kan krijgen als je 20 gouden kippen hebt.quote:Op maandag 1 februari 2010 19:45 schreef Snakey het volgende:
Hebben jullie al wat cheats gevonden? Er zit een fout in FV die je kan gebruiken, en er is een "cheat" die behoorlijk wat tijd kost, maar wel veel XP oplevert.
Maar als je plenty coins hebt en je wilt graag snel naar het volgende level maar je hebt even niets te doen om daar te komen, dan kan je dat dus heel goed doenquote:Op maandag 1 februari 2010 19:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
O ja?Ik heb meerdere coins zien langsvliegen maar nog nooit eentje teruggevonden. Wel collectables.
[..]
Nee toch?Want ploegen kost je ook 15 coins. En daarna je gewas poten kost nog meer. Da's zonde van je geld!
Dat ga ik zo even doen, dank je!quote:Op maandag 1 februari 2010 19:52 schreef Snakey het volgende:
[..]
Okee. Een vreselijke zooi Hay bales kopen. Die koop je voor maar 100 coins, en leveren 5 XP punten op. Het kopen is niet zo vreselijk veel werk, maar zodra je er weer vanaf wil moet je ze stuk voor stuk weer wegdoen.
Geen idee. Kheb nog nooit echt wat met kippen gedaan.quote:Op maandag 1 februari 2010 19:52 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
Mijn van de bovengenoemde met de kippen is er 1? dat je 20 gouden eieren per dag kan krijgen als je 20 gouden kippen hebt.
Verslaaaaaaafd!quote:Op maandag 1 februari 2010 19:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat ga ik zo even doen, dank je!
Ik moet toch eens van mijn schamele leveltje 9 af
Oeh oeh, oogsten over 8 seconden!
Farmville hangt as hell iddquote:Op maandag 1 februari 2010 20:10 schreef Mirjam het volgende:
pff, dat hele facebookgebeuren is tergend langzaam hier
je moet ze zoeken op facebook en pas daarna kun je ze toevoegen als neighbour in farmvillequote:Op maandag 1 februari 2010 20:26 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Ik kan de mensen in de OP niet vinden..
Ja, kopen, met echt geld zeker?quote:Op maandag 1 februari 2010 20:57 schreef Misan het volgende:
per level omhoog krijg je een gratis farmville cash, maar farmville cash kun je ook kopen
Verspil je cash er niet aanquote:Op maandag 1 februari 2010 20:57 schreef Enfermera het volgende:
Hoe kan je trouwens aan meer geld komen? Ik ben nu bezig met die machines om alles te zaaien en oogsten enzo, maar die fuel gaat echt bizar snel opEn een refill (1!) kost al 3 farmville dollars zeg maar
Maar heb echt heel weinig geld en dat wordt ook niet zo snel aangevuld als mn coins zeg maar.
![]()
Weet iemand daar wat op?Ja behalve de refills als gift krijgen
Tab dichtgooien. Het ergste wat mij tot nu toe is gebeurd is dat ik mijn laatste acties opnieuw moest doen.quote:Op maandag 1 februari 2010 21:54 schreef Mirjam het volgende:
'saving your farm, please do not close your browser'
whut?
Er lijkt heel wat mis te gaan op het moment. En niet alleen op FV, ook op facebook heb ik al wat rare dingen gezien vandaag. Hele fotoalbums die niet zichtbaar zijn. Nieuwe buren die in de lijst alleen maar te zien zijn als "?" en niet zichtbaar zijn in FV zelf.quote:Op maandag 1 februari 2010 21:54 schreef Mirjam het volgende:
'saving your farm, please do not close your browser'
whut?
ja, heb ikj gedaan. beetje jammer, maar niks aan te doenquote:Op maandag 1 februari 2010 21:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Tab dichtgooien. Het ergste wat mij tot nu toe is gebeurd is dat ik mijn laatste acties opnieuw moest doen.
echt, dikke stront en een trechterquote:Op maandag 1 februari 2010 21:58 schreef Snakey het volgende:
[..]
Er lijkt heel wat mis te gaan op het moment. En niet alleen op FV, ook op facebook heb ik al wat rare dingen gezien vandaag. Hele fotoalbums die niet zichtbaar zijn. Nieuwe buren die in de lijst alleen maar te zien zijn als "?" en niet zichtbaar zijn in FV zelf.
Denk dat er een server met de hik tussen staat.
*geeft server glaasje water*quote:Op maandag 1 februari 2010 21:58 schreef Snakey het volgende:
[..]
Er lijkt heel wat mis te gaan op het moment. En niet alleen op FV, ook op facebook heb ik al wat rare dingen gezien vandaag. Hele fotoalbums die niet zichtbaar zijn. Nieuwe buren die in de lijst alleen maar te zien zijn als "?" en niet zichtbaar zijn in FV zelf.
Denk dat er een server met de hik tussen staat.
quote:
Nee, dat was ik ook niet meer van plan iddquote:Op maandag 1 februari 2010 21:34 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
Verspil je cash er niet aan
Je moet die fuel winnen en krijgen
ik heb op moment nog 71 refuels (had er 120 :p)
Soms heeft FV een actie waarbij je het als gift kan krijgen, ook bij de eieren zitten refuels als gift.
dan verkoop je ze toch?quote:Op maandag 1 februari 2010 23:25 schreef Cat22 het volgende:
Ik kan mijn bomen niet meer kwijt.Heb al van alles in mijn schuurtjes gedouwd maar dat zet ook geen zoden aan de dijk. De harvester staat nu in de pinguinwei.
Nee, dat vind ik zund. En als ik mijn uitbretding heb passen ze wel weer.quote:
Goed bezigquote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:33 schreef Mirjam het volgende:
zo, rondje langs alle farms in mijn list gedaan, en overal gemest en kippen gevoerd
Ik mag het ook niet, hahaquote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:54 schreef trovey het volgende:
Rondje bemesten weer gedaanen later kan ik weer mensen buurtjes laten worden en cadeautjes geven...mag nu blijkbaar niet meer
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |