waarom gebruiken mensen bots in hemels naam ?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 01:02 schreef EvanStone het volgende:
farmvillebot punt net.
61000 xp hier en 24x24
(TVP)
Wat is een bot ook alweerquote:Op dinsdag 2 februari 2010 01:13 schreef Slayage het volgende:
[..]
waarom gebruiken mensen bots in hemels naam ?
Een script dat acties voor je uitvoert..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 07:24 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Een script dat acties voor je uitvoert..Okee, maar wat heeft dat in dit geval te maken met farmville?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All good things are wild and free.
mooi werk hoor, je weet dat het gros van de farmvillebot.net gebruikers geband zijn door zynga?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 01:02 schreef EvanStone het volgende:
farmvillebot punt net.
61000 xp hier en 24x24
(TVP)
Dan hoef je niet 24/7 achter de computer te zitten, terwijl hij wel voor 24/7 speelt. Je krijgt dus inkomsten van iets wat je niet doet..quote:Op dinsdag 2 februari 2010 07:35 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Okee, maar wat heeft dat in dit geval te maken met farmville?
Oh dat lijkt me niet eens leuk!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 08:40 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Dan hoef je niet 24/7 achter de computer te zitten, terwijl hij wel voor 24/7 speelt. Je krijgt dus inkomsten van iets wat je niet doet..
Waar speel je dan voor?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 08:40 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Dan hoef je niet 24/7 achter de computer te zitten, terwijl hij wel voor 24/7 speelt. Je krijgt dus inkomsten van iets wat je niet doet..
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:02 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Even over die mystery-gifts; was het niet de bedoeling dat die pakjes voor je buren zijn die bij je komen mesten?? Ik heb ze daarom als paaseieren verstopt
Als het goed is heb je er ook eentje van mij terug!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 09:57 schreef MarkM het volgende:
Ik heb iedereen een mystery gift gestuurd.
jup iedereen kan bij elkaar bordjes neer zettenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:21 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb mijn rondje oogsten en kadootjes uitdelen ook al gehad!Nu nog uitpakken.
![]()
Kunnen mensen trouwens een bordje op iemand anders zijn akker neerzetten? Ik ontdekte gisteren een vreemd (maar wel heel lief) bordje wat ik er niet had neergezet.
Ja, bovenin naast je naam staat een knopje waarmee je op iedereen z'n farm een bordje kan neerzetten.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:21 schreef Cat22 het volgende:
![]()
Kunnen mensen trouwens een bordje op iemand anders zijn akker neerzetten? Ik ontdekte gisteren een vreemd (maar wel heel lief) bordje wat ik er niet had neergezet.
Ik heb geen openstaande verzoeken uitstaan?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:21 schreef gothic-blackie het volgende:
ej greys, accepteer me nou eens als buur, ik zit er maar op te wachten
Ja, ik heb bij jou al eens een bordje neergezet dat je van die mooie poesjes hebtquote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:21 schreef Cat22 het volgende:
![]()
Was jij dat!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, ik heb bij jou al eens een bordje neergezet dat je van die mooie poesjes hebt
omdat hier nu ook wordt verwezen naar bot sites, dan stelt het natuurlijk weinig voor je ribbons en masterys "verdienen"quote:Op dinsdag 2 februari 2010 07:35 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Okee, maar wat heeft dat in dit geval te maken met farmville?
ja -> naar andere farm gaan en op tekstbalonnetje klikken naast de naamquote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:56 schreef Enfermera het volgende:
Kan je bordjes neerzetten bij anderen?
Een paar berichtjes hierboven van mij;quote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:56 schreef Enfermera het volgende:
Kan je bordjes neerzetten bij anderen?
quote:Ja, bovenin naast je naam staat een knopje waarmee je op iedereen z'n farm een bordje kan neerzetten.
Ik vraag me ook af wat de lol er dan van is. Het leuke is juist om telkens te loeren of je oogst al klaar is, 10.348 keer klikken om te oogsten, ploegen en zaaien en dan beloond te worden met punten.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:00 schreef Slayage het volgende:
[..]
omdat hier nu ook wordt verwezen naar bot sites, dan stelt het natuurlijk weinig voor je ribbons en masterys "verdienen"
Ik heb die bot net eens uitgeprobeerd, maar ik vind er echt niets aan.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af wat de lol er dan van is. Het leuke is juist om telkens te loeren of je oogst al klaar is, 10.348 keer klikken om te oogsten, ploegen en zaaien en dan beloond te worden met punten.
Laat die bots maar lekker zitten.
Oh oke! Thanks!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:00 schreef Misan het volgende:
[..]
ja -> naar andere farm gaan en op tekstbalonnetje klikken naast de naam
Ik denk dat de meesten met hun echte leven bezig zijn.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:14 schreef Greys het volgende:
Doet de Live Feed het niet erg of doen jullie allemaal niets?
Oh ik dacht dat er iets mis ging, want via farmville.com kom ik er niet eens inquote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik denk dat de meesten met hun echte leven bezig zijn.![]()
Dus als jij hem nu regelmatig update met je arbeid, dan komen we straks bij je cashen.
Even spiekenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:06 schreef tliciouz het volgende:
Pfoe, net mijn hele boerderijtje omgegooid en alles nieuw neergezet, ben er best blij mee, met me roze cottage
Ik vind het tof! Lekker veel diertjesquote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Heb het lef om te zeggen dat hij niet mooi is!
Ja ik vind diertjesquote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:16 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik vind het tof! Lekker veel diertjes
Mijn beestjes zitten nu krap, ik heb nog een boom of 10 in mijn giftbox staan zelfs.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:17 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja ik vind diertjesMaar heb nu weinig grond om dingen te planten maar koop straks meer grond er bij en dan gebruik ik dat daar voor, me diertjes moeten ruimte hebben!
Echt zo stom, ik wil ze zoveel mogelijk ruimte geven terwijl het niet eens echte beesten zijnquote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mijn beestjes zitten nu krap, ik heb nog een boom of 10 in mijn giftbox staan zelfs.![]()
Hopelijk heb ik over een paar dagen genoeg geld om uit te breiden, dan krijgen ze meer ruimte. Maar nu moet ik omzet draaien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |