Zie TT.quote:
Ik zou het ook bijna willen, dan kan hij geen mega hit meer worden en dan was die drama van een plaat die we nu hebben al;s mega hit geen megahit zijn geweest....quote:
quote:
Werd tijd, die lamzak is al 2 maanden niet geweest ofzoquote:
Nee 5 weken, maar daarvoor is hij heel lang niet op vakantie geweest.quote:Op maandag 1 februari 2010 16:13 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Werd tijd, die lamzak is al 2 maanden niet geweest ofzo
Ik miste de klapjes tussen de titels, en de optie 'karnemelk'quote:Op maandag 1 februari 2010 16:25 schreef ScottTracy het volgende:
Undisclosed Desires
Starlight
Bliss
Verliefdheid is een toverbal
Plug in Baby
Welk liedje is niet van Muse?![]()
![]()
Optyfen met die zooi, het is hier een maand lang onafgebroken wit geweest, en nu alweerquote:Op maandag 1 februari 2010 16:29 schreef Captain_Slow het volgende:
Sneeuw is lekker weer, wat heeft iedereen tegen regen en sneeuw??![]()
Helemaal mee eens! ik ben het helemaal zat om met de auto te glibberen en te glijden al meer dan een maand lang en dan zijn er nog mensen die deze sneeuw nog leuk vindenquote:Op maandag 1 februari 2010 16:35 schreef alors het volgende:
[..]
Optyfen met die zooi, het is hier een maand lang onafgebroken wit geweest, en nu alweerIk heb van de week nog 2 tentamens waar ik graag heen zou gaan, maarja als de wegen helemaal dichtslibben in de spits gaat dat een probleem worden.
Ik dacht eerst Kontkorst te lezen maarze heten Kontrustquote:
quote:Op maandag 1 februari 2010 16:53 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik dacht eerst Kontkorst te lezen maarze heten Kontrust
- Koudquote:Op maandag 1 februari 2010 16:29 schreef Captain_Slow het volgende:
Sneeuw is lekker weer, wat heeft iedereen tegen regen en sneeuw??![]()
- Het is wel kouder geweest, moet je maar meer aantrekkenquote:Op maandag 1 februari 2010 17:09 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
- Koud
- File's
- Veel schade
- Iedereen is opgefokt.
quote:Op maandag 1 februari 2010 17:13 schreef Captain_Slow het volgende:
- Moeten mensen maar leren rijden
quote:Op maandag 1 februari 2010 17:13 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
- Het is wel kouder geweest, moet je maar meer aantrekken
- Er zijn altijd file's
- Moeten mensen maar leren rijden en winterbanden nemen en er moet gestrooid worden
- Ik vind het hier juist rustig..
Ben maar het album van The XX gaan luisteren![]()
![]()
Dit soort zwakzinnigen maken Brabant belachelijkquote:
Niet-Limburgse carnavalsnummersquote:
Ik moest wel lachen toen ik de titel hoordequote:Op maandag 1 februari 2010 17:27 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Dit soort zwakzinnigen maken Brabant belachelijk
Wel min of meer gejat van Extince. Die zei in Grootheidswaan (2001) al: zachte G, korte ei, dikke L.quote:Op maandag 1 februari 2010 17:32 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik moest wel lachen toen ik de titel hoorde.
^^^^ Nou dat dus!quote:Op maandag 1 februari 2010 17:48 schreef Mexicaantje. het volgende:![]()
![]()
Electric.
![]()
![]()
Dat was echt de beste megahit van de afgelopen paar maanden.
De twee enige mannen in 't pand op m'n werk stonden hoempapa'end te lachen gieren brullen om het nummer.quote:
Grammy's?quote:Op maandag 1 februari 2010 19:06 schreef -Hans- het volgende:
Maricha !!
Een oudje van de BeP op P5, waar komt die ineens vandaan??
Je bedoelt die betonstorter van Popstars?quote:
quote:
Sommige dingen kun je idd om imagotechnische redenen beter voor je houdenquote:Op maandag 1 februari 2010 19:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Je bedoelt die betonstorter van Popstars?
Damn, soms moet ik antwoorden voor me houden om me niet nog beschaamder te laten lijken.
Dieven!quote:Op maandag 1 februari 2010 19:24 schreef alors het volgende:
Wat doet die kroon daar trouwens? Of moeten Bassie en Adriaan em vinden?
[ afbeelding ]
De beste Bassie&Adriaan serie die er is gemaaktquote:Op maandag 1 februari 2010 19:24 schreef alors het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 1 februari 2010 19:24 schreef alors het volgende:
[ afbeelding ]
Wow, een keer nietquote:
quote:Aandacht en roem lijkt me. Anders hield eenieder decent de mond en stortte zwijgend een gigantisch bedrag toch?
probeerde et van de week ook op de nlse tv mee te pikken, maar dat is niet te doen.. wat een kutporgamma kwam daaraan voorafquote:Op maandag 1 februari 2010 19:27 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Later dit uur volgens mij weer een nieuwe Kabouter Wesley op het Vlaamse 'een'.
http://www.zoeknummerinfo.nl/quote:Op maandag 1 februari 2010 20:11 schreef Brennel het volgende:
Gnaaf!
Weet iemand een site waar je een naam bij een telefoonnummer kan zoeken?
www.detelefoongids.nlquote:Op maandag 1 februari 2010 20:11 schreef Brennel het volgende:
Gnaaf!
Weet iemand een site waar je een naam bij een telefoonnummer kan zoeken?
wat een irritante plaat hequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op maandag 1 februari 2010 20:30 schreef alors het volgende:
[..]
wat een irritante plaat heNou JAAAAAA zeg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Noordpool.FM al gelezen?
MetMichiel - maandag tot en met donderdag om 19 uur op 3FM! http://www.metmichiel.nl Check ook m'n log: http://www.michielveenstra.nl
Mis je zomaar R.E.M. als je hem op mute hebt!quote:
[..]
wat een irritante plaat he.... en ik heb Starstrukk net nog even op YouTube erbij gepakt omdat ik 'm gemist heb. Vind 't wel een leuke plaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is ook het enige hihi. Lady Gaga hoor je de hele dag wel en Anouk, daar hou ik me maar wijselijk stil over.quote:Op maandag 1 februari 2010 20:38 schreef Againzender het volgende:
[..]
Mis je zomaar R.E.M. als je hem op mute hebt!
ja, dat waren weer even twee mindere tracks achter elkaar....quote:Op maandag 1 februari 2010 20:45 schreef alors het volgende:
[..]
Dat is ook het enige hihi. Lady Gaga hoor je de hele dag wel en Anouk, daar hou ik me maar wijselijk stil over.
Gerard heeft een hart voor de zaak, Rob Stenders daarentegen.quote:Op maandag 1 februari 2010 21:06 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf zag Gerard Ekdom vanochtend met veel haast uit z'n verkeerd geparkeerde auto stappen en snel naar binnen lopen, omdat 'ie bijna te laat was door de sneeuw.
Rob komt dagelijks om 12.10 uur pas binnen...quote:Op maandag 1 februari 2010 21:08 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Gerard heeft een hart voor de zaak, Rob Stenders daarentegen.
Die heeft ook een hart voor de zaak hoorquote:Op maandag 1 februari 2010 21:08 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Gerard heeft een hart voor de zaak, Rob Stenders daarentegen.
[..]
wat een irritante plaat heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Het is wel opvallend rustig hier.. Nu ben ik zelf ook maar NCIS S07E13 gaan kijken![]()
ja idd, vond ik ook al. Ik moet tentamen leren dus ik kan echt geen kutplaten gebruiken, dan maar lekker m'n eigen muziek, kan ik skippen naar hartelustquote:Op maandag 1 februari 2010 21:28 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Het is wel opvallend rustig hier.. Nu ben ik zelf ook maar NCIS S07E13 gaan kijken
Yoooooooooooooo !quote:
Vind haar fijner om naar te luisteren dan Sharid. En ze heeft tenminste humor. Althans, de vorige keer dat ze bij 3voor12 zat welquote:Op maandag 1 februari 2010 22:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Yoooooooooooooo !
Mijn god, waar hebben ze die vrouw nou weer vandaag gehaald?! Beetje een kinderjuf stemgeluid.
Ze klinkt sowieso wel wat enthousiaster t.o.v. Sharid (wat is die serieus zeg, damn!). Voorlopig hebben we nog tijd zat om te wennen aan deze mevrouw want Sharid zien we voorlopig niet terug..quote:Op maandag 1 februari 2010 22:12 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Vind haar fijner om naar te luisteren dan Sharid. En ze heeft tenminste humor. Althans, de vorige keer dat ze bij 3voor12 zat wel
idd.. even zes maandjes bijkomenquote:Op maandag 1 februari 2010 22:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ze klinkt sowieso wel wat enthousiaster t.o.v. Sharid (wat is die serieus zeg, damn!). Voorlopig hebben we nog tijd zat om te wennen aan deze mevrouw want Sharid zien we voorlopig niet terug..
Truequote:Op maandag 1 februari 2010 22:24 schreef Bol_Wan het volgende:
met of zonder Charid, de duscussie blijft irritant...
Amen!quote:Op maandag 1 februari 2010 22:24 schreef Bol_Wan het volgende:
met of zonder Charid, de duscussie blijft irritant...
Niet rap, hip-hopquote:
neem van de gelegenheid gebruik om even de NRC Rocks te checken, vampire weekendquote:
Aparte plaat weer van de Vampire Weekendquote:Op maandag 1 februari 2010 22:35 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
neem van de gelegenheid gebruik om even de NRC Rocks te checken, vampire weekend![]()
ik vind em leuk, ben altijd wel in voor iets aparts, plus die cover alleen al is genoeg om em aan te schaffenquote:Op maandag 1 februari 2010 22:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Aparte plaat weer van de Vampire Weekend.
Ben er ook wel een liefhebber vanquote:Op maandag 1 februari 2010 22:41 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
ik vind em leuk, ben altijd wel in voor iets aparts, plus die cover alleen al is genoeg om em aan te schaffen![]()
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:42 schreef Brennel het volgende:
Natte sneeuw, harde wind, en ik moet vandaag lopend boodschappen doen![]()
Mogge trouwens
Let love Roel.quote:
Mee eens! tijd voor een nieuwe plaat van deze supersterquote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
Leuk voor de dj's dat ze naar die cd-presentatie zijn geweest, maar die Caro wordt kapotgedraaid. Je voelt 't gewoon aankomen.
Ik nietquote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:34 schreef Tamashii het volgende:
3FM.Ik wil kaarten winnen voor Muse.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:40 schreef Paul het volgende:
Omdat jullie zo'n fan van haar zijn :
dwdd
Gasten van vanavond: Ernst Daniel Smid, Sanne Hans, Martin Buitenhuis, Jan Verheyen, Joram Lürsen, I Kissed Charles en Halina Reijn
[ afbeelding ]
Word een lange uitzendingquote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:40 schreef Paul het volgende:
dwdd
Gasten van vanavond: Ernst Daniel Smid, Sanne Hans, Martin Buitenhuis, Jan Verheyen, Joram Lürsen, I Kissed Charles en Halina Reijn
[ afbeelding ]
DIE LUUUUUUUUUUUUUUUUUUCHT!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:43 schreef -Hans- het volgende:
Zit hier al de hele tijd met blote voeten omdat mijn sokken/schoenen nat zijn, maar de lucht is niet heel lekker
HAHAquote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:43 schreef Bryze het volgende:
[..]
DIE LUUUUUUUUUUUUUUUUUUCHT!!!!!!!!!!!
DIE LUCHT!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:43 schreef -Hans- het volgende:
Zit hier al de hele tijd met blote voeten omdat mijn sokken/schoenen nat zijn, maar de lucht is niet heel lekker
En daar is 'ie alweerquote:
Idd...quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:44 schreef -Hans- het volgende:
Die Just Say Yes zijn ze ook opnieuw leven aan het inblazen, volgens mij.
Heb dat ding afgelopen zondag ook al een aantal keer weer gehoord. Hoop niet dat we er een re-release van krijgen..quote:
Middag! Ja, het is echt een drama buiten! Nog steeds regen hiero.. Heb totaal geenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:48 schreef alors het volgende:
GoedeMIDDAG!
Jezus wat een vertyft weer zeg, eerst een sneeuwstorm en toen striemende regen en dat lopend door een koud, soppig, grijs landschap. Als antidepressiva niet zoveel bijwerkingen had, zou je er haast een flinke dosis van nemen.
En mn tentamen ging wederom twijfelachtig..
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:40 schreef Paul het volgende:
dwdd
[ afbeelding ]
nee, dansplaatquote:
Ik kreeg die melding hier in België daarstraks ook. Stream opnieuw starten en toen deed ie 't weer.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:59 schreef picobyte het volgende:
Ghmm de stream van 3FM begint nu te zieken dat ik niet in Nederland woon en dus niet mag luisteren.
Deze dus: http://www.omroep.nl/radio3/live64.asx
Welke gladiool heeft dat nu weer bedacht?? ik weet dat Groningen een heel eind van Hilversum vandaan ligt maar het is nog steeds Nederland en wij betalen hier ook omroep belasting.
Geen idee waarom ze dat doen. Ik vermoed dat het iets te maken heeft met rechten die ze anders extra zouden moeten betalen (net als in de US), maar da's dus slechts een gok...quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:59 schreef picobyte het volgende:
Ghmm de stream van 3FM begint nu te zieken dat ik niet in Nederland woon en dus niet mag luisteren.
Deze dus: http://www.omroep.nl/radio3/live64.asx
Welke gladiool heeft dat nu weer bedacht?? ik weet dat Groningen een heel eind van Hilversum vandaan ligt maar het is nog steeds Nederland en wij betalen hier ook omroep belasting.
De links in het asx bestand hebben tegenwoordig een houdbaarheidsdatum, mocht de verbinding dan verloren gaan dan pakt hij de volgende entry maar die link is dan verlopen en krijg je die melding.Je player moet dan dus opnieuw de asx bestand ophalen voor nieuwe links.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik kreeg die melding hier in België daarstraks ook. Stream opnieuw starten en toen deed ie 't weer.
Ah, thnx.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:25 schreef hole1988 het volgende:
[..]
De links in het asx bestand hebben tegenwoordig een houdbaarheidsdatum, mocht de verbinding dan verloren gaan dan pakt hij de volgende entry maar die link is dan verlopen en krijg je die melding.
Link in asx
mms://quint05.omroep.nl/npo_3fm-bb-public?/npo/3fm-bb&md5=fe0df1858a1775a94a44b6df84cf9da6&t=4b68180f
GMTAquote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:27 schreef Da_Sandman het volgende:
Huh?! Ja?!
Ik mis het er toch een beetje bij.
Koninklijke Nederlandse Hopjes Bond, ze durfden vast nietquote:
En nog eentje erbijquote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:28 schreef Brennel het volgende:
Day 'N' Nite. Ik kan dit niet meer horen zonder aan John Bakker te denken.
Beetje jammer inderdaad al is het hier nog steeds een drama qua weerquote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:28 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Koninklijke Nederlandse Hopjes Bond, ze durfden vast niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |