quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:40 schreef Paul het volgende:
Omdat jullie zo'n fan van haar zijn :
dwdd
Gasten van vanavond: Ernst Daniel Smid, Sanne Hans, Martin Buitenhuis, Jan Verheyen, Joram Lürsen, I Kissed Charles en Halina Reijn
[ afbeelding ]
Word een lange uitzendingquote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:40 schreef Paul het volgende:
Omdat jullie zo'n fan van haar zijn :
dwdd
Gasten van vanavond: Ernst Daniel Smid, Sanne Hans, Martin Buitenhuis, Jan Verheyen, Joram Lürsen, I Kissed Charles en Halina Reijn
[ afbeelding ]
DIE LUUUUUUUUUUUUUUUUUUCHT!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:43 schreef -Hans- het volgende:
Zit hier al de hele tijd met blote voeten omdat mijn sokken/schoenen nat zijn, maar de lucht is niet heel lekker
HAHAquote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:43 schreef Bryze het volgende:
[..]
DIE LUUUUUUUUUUUUUUUUUUCHT!!!!!!!!!!!
DIE LUCHT!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:43 schreef -Hans- het volgende:
Zit hier al de hele tijd met blote voeten omdat mijn sokken/schoenen nat zijn, maar de lucht is niet heel lekker
En daar is 'ie alweerquote:
Idd...quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:44 schreef -Hans- het volgende:
Die Just Say Yes zijn ze ook opnieuw leven aan het inblazen, volgens mij.
Heb dat ding afgelopen zondag ook al een aantal keer weer gehoord. Hoop niet dat we er een re-release van krijgen..quote:
Middag! Ja, het is echt een drama buiten! Nog steeds regen hiero.. Heb totaal geenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:48 schreef alors het volgende:
GoedeMIDDAG!
Jezus wat een vertyft weer zeg, eerst een sneeuwstorm en toen striemende regen en dat lopend door een koud, soppig, grijs landschap. Als antidepressiva niet zoveel bijwerkingen had, zou je er haast een flinke dosis van nemen.
En mn tentamen ging wederom twijfelachtig..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |