Ik kreeg die melding hier in België daarstraks ook. Stream opnieuw starten en toen deed ie 't weer.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:59 schreef picobyte het volgende:
Ghmm de stream van 3FM begint nu te zieken dat ik niet in Nederland woon en dus niet mag luisteren.
Deze dus: http://www.omroep.nl/radio3/live64.asx
Welke gladiool heeft dat nu weer bedacht?? ik weet dat Groningen een heel eind van Hilversum vandaan ligt maar het is nog steeds Nederland en wij betalen hier ook omroep belasting.
Geen idee waarom ze dat doen. Ik vermoed dat het iets te maken heeft met rechten die ze anders extra zouden moeten betalen (net als in de US), maar da's dus slechts een gok...quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:59 schreef picobyte het volgende:
Ghmm de stream van 3FM begint nu te zieken dat ik niet in Nederland woon en dus niet mag luisteren.
Deze dus: http://www.omroep.nl/radio3/live64.asx
Welke gladiool heeft dat nu weer bedacht?? ik weet dat Groningen een heel eind van Hilversum vandaan ligt maar het is nog steeds Nederland en wij betalen hier ook omroep belasting.
De links in het asx bestand hebben tegenwoordig een houdbaarheidsdatum, mocht de verbinding dan verloren gaan dan pakt hij de volgende entry maar die link is dan verlopen en krijg je die melding.Je player moet dan dus opnieuw de asx bestand ophalen voor nieuwe links.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik kreeg die melding hier in België daarstraks ook. Stream opnieuw starten en toen deed ie 't weer.
Ah, thnx.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:25 schreef hole1988 het volgende:
[..]
De links in het asx bestand hebben tegenwoordig een houdbaarheidsdatum, mocht de verbinding dan verloren gaan dan pakt hij de volgende entry maar die link is dan verlopen en krijg je die melding.
Link in asx
mms://quint05.omroep.nl/npo_3fm-bb-public?/npo/3fm-bb&md5=fe0df1858a1775a94a44b6df84cf9da6&t=4b68180f
GMTAquote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:27 schreef Da_Sandman het volgende:
Huh?! Ja?!
Ik mis het er toch een beetje bij.
Koninklijke Nederlandse Hopjes Bond, ze durfden vast nietquote:
En nog eentje erbijquote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:28 schreef Brennel het volgende:
Day 'N' Nite. Ik kan dit niet meer horen zonder aan John Bakker te denken.
Beetje jammer inderdaad al is het hier nog steeds een drama qua weerquote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:28 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Koninklijke Nederlandse Hopjes Bond, ze durfden vast niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |