Dat is ook het enige hihi. Lady Gaga hoor je de hele dag wel en Anouk, daar hou ik me maar wijselijk stil over.quote:Op maandag 1 februari 2010 20:38 schreef Againzender het volgende:
[..]
Mis je zomaar R.E.M. als je hem op mute hebt!
ja, dat waren weer even twee mindere tracks achter elkaar....quote:Op maandag 1 februari 2010 20:45 schreef alors het volgende:
[..]
Dat is ook het enige hihi. Lady Gaga hoor je de hele dag wel en Anouk, daar hou ik me maar wijselijk stil over.
Gerard heeft een hart voor de zaak, Rob Stenders daarentegen.quote:Op maandag 1 februari 2010 21:06 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf zag Gerard Ekdom vanochtend met veel haast uit z'n verkeerd geparkeerde auto stappen en snel naar binnen lopen, omdat 'ie bijna te laat was door de sneeuw.
Rob komt dagelijks om 12.10 uur pas binnen...quote:Op maandag 1 februari 2010 21:08 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Gerard heeft een hart voor de zaak, Rob Stenders daarentegen.
Die heeft ook een hart voor de zaak hoorquote:Op maandag 1 februari 2010 21:08 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Gerard heeft een hart voor de zaak, Rob Stenders daarentegen.
quote:Op maandag 1 februari 2010 20:30 schreef alors het volgende:
[..]
wat een irritante plaat heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Het is wel opvallend rustig hier.. Nu ben ik zelf ook maar NCIS S07E13 gaan kijken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |