quote:Op maandag 1 februari 2010 15:23 schreef Bravebart het volgende:
Ooooh, hij zat volIk dacht dat ik weer een ban te pakken had dat ik niet kon reageren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
quote:Op maandag 1 februari 2010 15:30 schreef PieterBas het volgende:
Plan je je weekendje Stockholm, blijkt de kroonprinses dat weekend te trouwen...vanavond op TV!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goed.quote:Op maandag 1 februari 2010 16:09 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Hoe is het?
Ik moet donderdags trouwens tot 10 uur naar school
Ja.quote:Op maandag 1 februari 2010 16:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Is het erg als ik gelijk aan een bepaald nummer moet denken?
Jenny was a friend of mine.quote:Op maandag 1 februari 2010 16:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Is het erg als ik gelijk aan een bepaald nummer moet denken?
Hè, hoe doe je dat?quote:Op maandag 1 februari 2010 16:27 schreef PieterBas het volgende:
bleeee![]()
afrondingsverschillen in Excel..
* PieterBas mompelt is over economen en Excel...quote:
Mot jequote:Op maandag 1 februari 2010 16:36 schreef PieterBas het volgende:
[..]
* PieterBas mompelt is over economen en Excel...
* PieterBas heeft ook een bachelor of economics.. dus mag eigenlijk helemaal niet mompelen over economenquote:
Ik heb een hekel aan mensen die niks in Excel kunnen, dus eigenlijk moet ik nee zeggenquote:Op maandag 1 februari 2010 16:39 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Wil jij mijn eindopdracht maken voor excel
Ik heb al een keer zon cursus gehad. Kan mijn tijd wel beter gebruiken om nog eens van die opdrachten te makenquote:Op maandag 1 februari 2010 16:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan mensen die niks in Excel kunnen, dus eigenlijk moet ik nee zeggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan wil ik misschien wel eens een keer kijkenquote:Op maandag 1 februari 2010 16:44 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik heb al een keer zon cursus gehad. Kan mijn tijd wel beter gebruiken om nog eens van die opdrachten te maken
Trust me.. er zijn er zat..quote:Op maandag 1 februari 2010 16:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan mensen die niks in Excel kunnen, dus eigenlijk moet ik nee zeggen
Ik weet het, ik ben dagelijks aan het uitleggen op m'n werkquote:Op maandag 1 februari 2010 16:47 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Trust me.. er zijn er zat..
ook wel.. Is dat ook mogelijk in Excel, bijvoorbeeld de grafiek optie![]()
Sommige dingen moet je als HBO-er gewoon kunnenquote:Op maandag 1 februari 2010 16:52 schreef rhubarbje het volgende:
ik kan ook niets met excel
maar ik zou ook niet weten wat ik er mee moet eigenlijk
Kunnen ze beter investeren in Nederlands.quote:Op maandag 1 februari 2010 16:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Sommige dingen moet je als HBO-er gewoon kunnen
ja dat vind ik ook over bepaalde dingen een hoop mensen niet kunnenquote:Op maandag 1 februari 2010 16:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Sommige dingen moet je als HBO-er gewoon kunnen
Niet in plaats van, gewoon beide. Het is wel Hoger onderwijs, en dat is tegenwoordig niet echt meer te zienquote:Op maandag 1 februari 2010 16:55 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Kunnen ze beter investeren in Nederlands.
Ipv excel wat eens in de zoveel tijd weer veranderd.
Ik kreeg als eerstejaars Nederland, maar dat waren precies dezelfde oefening als groep 5-6 van de basisschool.quote:Op maandag 1 februari 2010 16:55 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Kunnen ze beter investeren in Nederlands.
Ipv excel wat eens in de zoveel tijd weer veranderd.
Nou, ik vind het niveau toch wel aardig hoog liggen hier.quote:Op maandag 1 februari 2010 16:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Niet in plaats van, gewoon beide. Het is wel Hoger onderwijs, en dat is tegenwoordig niet echt meer te zien
ja, want iedereen moet kunnen excellen? Ieder zijn vakgebied toch?quote:Op maandag 1 februari 2010 16:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Niet in plaats van, gewoon beide. Het is wel Hoger onderwijs, en dat is tegenwoordig niet echt meer te zien
Vakinhoudelijk misschien wel, maar basisvaardigheden kunnen vaak nog wel een stapje beter hoorquote:Op maandag 1 februari 2010 17:00 schreef Milou__ het volgende:
Nou, ik vind het niveau toch wel aardig hoog liggen hier.
Al draagt een aap een gouden ring...quote:Mijn oude school is de beste mbo van nederland
Ja, op HBO-niveau wel ja. Geen ingewikkelde rapportages, maar de basis zeker welquote:Op maandag 1 februari 2010 17:00 schreef Psychonikeo het volgende:
ja, want iedereen moet kunnen excellen? Ieder zijn vakgebied toch?
Waarom?quote:Op maandag 1 februari 2010 17:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Vakinhoudelijk misschien wel, maar basisvaardigheden kunnen vaak nog wel een stapje beter hoor
[..]
Al draagt een aap een gouden ring...
[..]
Ja, op HBO-niveau wel ja. Geen ingewikkelde rapportages, maar de basis zeker wel
Omdat ik nog steeds van mening ben HBO vooral opleidt tot leidinggevende/management-functies en daar heb je het gewoon altijd in nodigquote:Op maandag 1 februari 2010 17:03 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Waarom?
Ik zie echt niet in waarom ik ooit excel nodig zou moeten hebben.
ok, dan verschillen we daar van meningquote:Op maandag 1 februari 2010 17:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Omdat ik nog steeds van mening ben HBO vooral opleidt tot leidinggevende/management-functies en daar heb je het gewoon altijd in nodig
Ach de een goed in excel, de ander in...quote:Op maandag 1 februari 2010 17:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Vakinhoudelijk misschien wel, maar basisvaardigheden kunnen vaak nog wel een stapje beter hoor
[..]
Al draagt een aap een gouden ring...
[..]
Ja, op HBO-niveau wel ja. Geen ingewikkelde rapportages, maar de basis zeker wel
Moet jij in je vakgebied geen analyses uitvoeren m.b.t. software (ik noem maar iets)?quote:Op maandag 1 februari 2010 17:05 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ok, dan verschillen we daar van mening
quote:Op maandag 1 februari 2010 16:44 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik heb al een keer zon cursus gehad. Kan mijn tijd wel beter gebruiken om nog eens van die opdrachten te makenI can teach you a trick or 2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
Is that a trick question?quote:Op maandag 1 februari 2010 17:00 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik kreeg als eerstejaars Nederland, maar dat waren precies dezelfde oefening als groep 5-6 van de basisschool.
Ik wor.... naar huis gebracht
en dan serieus dt invullen
of ik vondt... dat niet leuk![]()
Ik miste je edit/spoiler even, maar huh?!quote:Op maandag 1 februari 2010 17:13 schreef Milou__ het volgende:
[..]
hmm bedankt voor je aanbod, maar nee.
Milou onze baas boven baasquote:Op maandag 1 februari 2010 17:13 schreef Milou__ het volgende:
[..]
hmm bedankt voor je aanbod, maar nee.
volgens mij valt dat wel meequote:Op maandag 1 februari 2010 17:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Omdat ik nog steeds van mening ben HBO vooral opleidt tot leidinggevende/management-functies en daar heb je het gewoon altijd in nodig
is goed.quote:Op maandag 1 februari 2010 17:21 schreef Piles het volgende:
Oh Milou, als ik nou Excel doe, doe jij dan International Business?Deze week inleveren
ja hij ging al naar de voglende paginaquote:Op maandag 1 februari 2010 17:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik miste je edit/spoiler even, maar huh?!
hihiquote:Op maandag 1 februari 2010 17:26 schreef Milou__ het volgende:
[..]
ja hij ging al naar de voglende pagina
Pestel, 5-forces, swot, dat soort ongein?quote:Op maandag 1 februari 2010 17:26 schreef Milou__ het volgende:
is goed.
Dat heb ik nu ook volgens mij. Dus 2 vliegen in 1 klap
Niet helemaal waar ik op doelde met mijn "Huh?!"quote:Op maandag 1 februari 2010 17:26 schreef Milou__ het volgende:
ja hij ging al naar de voglende pagina
.quote:Op maandag 1 februari 2010 17:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Pestel, 5-forces, swot, dat soort ongein?
Oh, en het hele financiele deel hè, met valutarisico enzo
[..]
Niet helemaal waar ik op doelde met mijn "Huh?!"
Nou, jij zegt toch dat je vindt dat mensen een beetje met excel moeten kunnen omgaan..quote:
Oh, ik dacht dat je normaal nee zei, maar dat je nu ook wel een uitzondering maaktequote:Op maandag 1 februari 2010 17:36 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Nou, jij zegt toch dat je vindt dat mensen een beetje met excel moeten kunnen omgaan..
Toen zei ik dus; dat heb ik met sex. Mensen moeten het wel een beetje kunnen![]()
Maar dat was een grapje.
uhm.. nee.quote:Op maandag 1 februari 2010 17:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Moet jij in je vakgebied geen analyses uitvoeren m.b.t. software (ik noem maar iets)?
Kuno. Heb jij ooit een internationaal project gehad dat je andere leerlingen die in het buiteland studeren moet interviewen?quote:
aaww..quote:Op maandag 1 februari 2010 18:41 schreef Bootje84 het volgende:
Rofl. Er is een emoticon (voor goldmembers) op hyves waarbij de smiley in een slaapzak ligt..
Heet het "sleepingback"
En dat is het probleem met managers.. die geilen op Excel en PowerPoint...quote:Op maandag 1 februari 2010 17:04 schreef Piles het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 februari 2010 18:41 schreef Bootje84 het volgende:
Rofl. Er is een emoticon (voor goldmembers) op hyves waarbij de smiley in een slaapzak ligt..
Heet het "sleepingback"
Powerpoint wel ja, dat is echt verschrikkelijkquote:Op maandag 1 februari 2010 18:43 schreef PieterBas het volgende:
[..]
En dat is het probleem met managers.. die geilen op Excel en PowerPoint...
cijfertjesgeilheid..quote:Op maandag 1 februari 2010 18:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Powerpoint wel ja, dat is echt verschrikkelijk![]()
Maar ik zie even niet wat er mis met Excel is
Hé, ik ben een bedrijfseconoomquote:Op maandag 1 februari 2010 18:50 schreef jna het volgende:
Als je aan Excel komt, kom je aan Piles. Dat hebben we ondertussen al wel door
dat is nou net het probleem. Er komt geen gevoel bij kijjkenquote:Op maandag 1 februari 2010 18:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Hé, ik ben een bedrijfseconoomDie hebben al zo weinig principes
Doe het goed op middle management level...quote:
Bedanktquote:Op maandag 1 februari 2010 18:57 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dat is nou net het probleem. Er komt geen gevoel bij kijjken
Jullie trekken het allemaal in het uiterste. Het enige wat ik zei was dat Excel een basisvaardigheid hoort te zijn. Wat je er verder ook mee doet...quote:Op maandag 1 februari 2010 18:58 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Doe het goed op middle management level...
Heb jij al de USP van Q1 gezien... Nou ik ben bang dat wij onze ROI niet snel gaan halen...![]()
=SOM(Mama:Papa)quote:Op maandag 1 februari 2010 18:58 schreef jna het volgende:
Het geboortekaartje van Piles zn eerste kind:
[ code verwijderd ]
Niet GEM kudt, iets met RAND(heel veel genen)!quote:
Van je stagedinges al? Ben jij al zo lang bezig danquote:Op maandag 1 februari 2010 20:54 schreef Bravebart het volgende:
Morgen eindpresentatie, ik space hem dood
Ik had al verwacht dat jij 'm hier zou postenquote:Op maandag 1 februari 2010 20:57 schreef Bootje84 het volgende:
Meisje (15) zwanger na pijpbeurt
Whut the
Ja man, al meer dan 4 maandenquote:Op maandag 1 februari 2010 20:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Van je stagedinges al? Ben jij al zo lang bezig dan
Ja manquote:
Haha, sowieso.quote:Op maandag 1 februari 2010 21:35 schreef Bravebart het volgende:
Godsiedorie, dat je nog leeft ouwe
GoedgoedMet jou dan?
Is je leven weer afgelopen?
Niet binnen nu en een paar weken, ik moet nog starten met de opleiding.quote:
quote:Op maandag 1 februari 2010 21:37 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Niet binnen nu en een paar weken, ik moet nog starten met de opleiding.
Begin in juli
Nice ouwequote:Op maandag 1 februari 2010 21:37 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Haha, sowieso.
M'n leven is niet afgelopen, maar ik was wat aan het internetten, doe ik eens in de 3 maanden ofzo, en dacht: oh, zal ik daar eens kijken
Hier goed hoor, drukdrukdruk maar vind 't wel lekker
Ben er nog niet helemaal uit eigenlijk. Sowieso een jaar werken, kijken hoeveel ik groei. Dan maar eens kijken of ik het aandurf om het voor de laatste keer te proberenquote:
Sodemieters, daar ben ik lang niet geweest?!quote:Op maandag 1 februari 2010 21:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nice ouwe
Binnenkort nog feestje in de Tivoli?
Is het inmiddels wel duidelijk waar het precies aan lag, of zijn ze niet zo schappelijk om daar een boekje over open te doen?quote:Op maandag 1 februari 2010 21:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Ben er nog niet helemaal uit eigenlijk. Sowieso een jaar werken, kijken hoeveel ik groei. Dan maar eens kijken of ik het aandurf om het voor de laatste keer te proberen
Moet nog steeds om feedback vragenquote:Op maandag 1 februari 2010 21:42 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Is het inmiddels wel duidelijk waar het precies aan lag, of zijn ze niet zo schappelijk om daar een boekje over open te doen?
Ja I knowquote:Op maandag 1 februari 2010 21:40 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Sodemieters, daar ben ik lang niet geweest?!
Vorige keer was kutfeest man
quote:
Whehe, goed bezig.quote:Op maandag 1 februari 2010 21:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja I knowIk ben er sindsdien ook niet meer geweest
Vervang land door Utrecht en ik doe met je meequote:Op maandag 1 februari 2010 21:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Whehe, goed bezig.
Ik was sowieso al niet zo'n enorme tivoli ganger, maar goed.
Laat ik het er maar op houden dat ik te weinig in het land geweest ben om in Tivoli tijd te kunnen spenderen.
Fair enoughquote:Op maandag 1 februari 2010 21:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Vervang land door Utrecht en ik doe met je mee
quote:
Iets houdt me tegenquote:Op maandag 1 februari 2010 21:44 schreef eer-ik het volgende:
Schiet eens op dan man.
Wil je 't niet weten ofzo?
Ja, dit moet ook gaan lukkenquote:Ik geloof 100% dat je die baan wilt gaan doen en ik denk ook dat er 'voorlopig' nog genoeg werk in is, dus ik denk dat de kunst is om ze daar toch van te overtuigen. In welke fase ben je ook alweer geweigerd?
Ik zal het opnemen in m'n motivatiequote:Op maandag 1 februari 2010 21:46 schreef eer-ik het volgende:
Oh Piles, vertel ze dan ook direct even dat ik toch met 'bekenden' 'moet' communiceren als ik aan het vliegen ben. Dan nemen ze je sowieso wel aan
Je hebt wat in te halenquote:Op maandag 1 februari 2010 21:46 schreef eer-ik het volgende:
Godverdomme, m'n spamknop staat wel weer op scherp zeg.
Dat was nog wel geinig geloof ik ja.quote:Op maandag 1 februari 2010 21:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]Binnenkort maar weer eens een DumDum meepakken
Voor mij hoef je het niet te doen hoor, maar ik zou zelf érg benieuwd zijn. Ik weet dat persoonlijkheid niet gemakkelijk te veranderen is, maar als je het echt wilt voor die baan is het zeker mogelijk. Zeker als het iets is als " je bent niet volwassen genoeg" , wat veel bedrijven en scholen die de wat lastiger banen vertegenwoordigen, snel roepen.quote:Op maandag 1 februari 2010 21:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Iets houdt me tegen![]()
Maar zal deze week mailen
Haha ja, ik moest zelfs quickquote weer instellen (plus andere dingen) want iemand vond het nodig om dat allemaal op pauperfunctie in te stellen.quote:Je hebt wat in te halen
quote:Op maandag 1 februari 2010 21:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat was nog wel geinig geloof ik ja.
Ik wil opzich nog wel eens naar Rauw, vond dat altijd wel leuk. Geloof ik. Was altijd lam.
Wat?quote:Op maandag 1 februari 2010 21:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]Het is allebei wel goed te doen
Correctie: alledriequote:
Was het toch wel van plan om deze week te doen, anders blijf ik het toch uitstellenquote:Op maandag 1 februari 2010 21:53 schreef eer-ik het volgende:
Voor mij hoef je het niet te doen hoor, maar ik zou zelf érg benieuwd zijn. Ik weet dat persoonlijkheid niet gemakkelijk te veranderen is, maar als je het echt wilt voor die baan is het zeker mogelijk. Zeker als het iets is als " je bent niet volwassen genoeg" , wat veel bedrijven en scholen die de wat lastiger banen vertegenwoordigen, snel roepen.
Nou word je natuurlijk niet van de ene op de andere dag volwassen, maar je kunt daar zeker goed aan werken.
Als je het weet, moet je het maar even laten weten.quote:Op maandag 1 februari 2010 21:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Was het toch wel van plan om deze week te doen, anders blijf ik het toch uitstellen
En aan sommige dingen is zeker te werken, dus maar eens horen wat er mis met me is
Ik mail je welquote:Op maandag 1 februari 2010 22:05 schreef eer-ik het volgende:
Als je het weet, moet je het maar even laten weten.
Ben wel benieuwd!
Ik moet weer split namelijk, tot over een maand of wat!
¿Que?quote:
Pff, hoop niet snel. Nu slapen, mijn kop klapt zowat..quote:Op maandag 1 februari 2010 22:21 schreef Bravebart het volgende:
Is het al morgen Hou?!!!!
Jaquote:Op dinsdag 2 februari 2010 08:44 schreef Psychonikeo het volgende:
Ebut.. stiekemerd!
[..]
Met een geweldige kwaliteitspost ook![]()
heerlijk..quote:
oh ja.. kut.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 09:28 schreef Bravebart het volgende:
Mogguh
Oja, hij is morgen jarig kids, niet vandaag
Ik zag hetquote:Op dinsdag 2 februari 2010 09:37 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
heerlijk..
Als los topic was hij alleen gesloten, maar ik heb er een algemeen voetbalhumor topic van gemaakt, zodat hij toch blijft bestaan
daar hebben we ook een hele mooie 3e helft voor.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 09:41 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik zag het
Ik zal ook even kijken of ik voortaan wat nuttiger mee kan posten. Heb meestal alleen verstand van offtopic
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 09:45 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
daar hebben we ook een hele mooie 3e helft voor.
Zijn we weer vriendjes?quote:
oh nee.. gore klootzak! Gelijk weer die vooroordelen van jou door in het Engels en Nederlands ons te begroeten. Kan je nou eens nooit een dag niet provoceren?quote:
Provoceren is my middle namequote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:14 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
oh nee.. gore klootzak! Gelijk weer die vooroordelen van jou door in het Engels en Nederlands ons te begroeten. Kan je nou eens nooit een dag niet provoceren?
Hai. Gelijk een stuk rustiger zonder Kuno.. Zou hij ons al missen?quote:
Die zit in Zweden, wat denk je zelfquote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:32 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Hai. Gelijk een stuk rustiger zonder Kuno.. Zou hij ons al missen?
mooie Friese opmerking weer?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:34 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Die zit in Zweden, wat denk je zelf
Enige reden voor hem om te posten zou om ons de gek aan te steken zijn
Ik probeer 'em ook te ontcijferen. So far i failedquote:
ik gok op een variant van "Om ons de ogen uit te steken"quote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:38 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik probeer 'em ook te ontcijferen. So far i failed
Ja. Iemand de gek aansteken. Dat is toch ook wel Nederlands?quote:
Dat dusquote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:40 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik gok op een variant van "Om ons de ogen uit te steken"
ik kende m nietquote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:41 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja. Iemand de gek aansteken. Dat is toch ook wel Nederlands?
Hij heeft nog gelijk ookquote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:41 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja. Iemand de gek aansteken. Dat is toch ook wel Nederlands?
Goede smilie-keuzequote:
Jij bent ook "speciaal"...quote:
Ik dus ookquote:
Jij bent Friesquote:
quote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:44 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Hij heeft nog gelijk ook![]()
http://www.dbnl.org/tekst(...)02nede01_01_0638.htm
vandaar dus!quote:Iemand den gek aansteken,
d.w.z. den spot drijven met iemand, iemand voor den gek houden, eene in het Noorden en Oosten van ons land zeer bekende zegswijze; fri. immen de gek oanstekke
Nuff said idd. Die hebben allemaal hun eigen taaltje en zegswijzen.quote:
't Is een kwestie van geduld...quote:
Hapquote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:56 schreef The_Dean het volgende:
[..]
't Is een kwestie van geduld...
Rustig wachten op de dag, dat heel Holland Fries lult!
quote:
Whehequote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:07 schreef Bravebart het volgende:
Godver, ik space hem kapot hier voor mn presentatieIk moet later maar niet iets in de speech-business gaan doen, want dan ben ik dood op mn 50ste
quote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 09:28 schreef Bravebart het volgende:
Mogguh
Oja, hij is morgen jarig kids, niet vandaag
succes matequote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:07 schreef Bravebart het volgende:
Godver, ik space hem kapot hier voor mn presentatieIk moet later maar niet iets in de speech-business gaan doen, want dan ben ik dood op mn 50ste
Thanksquote:
Dankuquote:
Succes man!! Je kan hetquote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:07 schreef Bravebart het volgende:
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:07 schreef Bravebart het volgende:
Godver, ik space hem kapot hier voor mn presentatie![]()
Hé, gimme some loooovequote:
Presentaties zijn coolquote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:07 schreef Bravebart het volgende:
L.no is op schooooooooooooLquote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:19 schreef Psychonikeo het volgende:
all the niggers in the house say hooooooooooooo!!!
van al die afkortingen krijg ik nog steeds uitslagquote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:32 schreef Houniet het volgende:
Zo maar eens een begin maken van het PVA.
oh, zo serieus was hij niet bedoeldquote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:45 schreef jna het volgende:
[..]
Jij bent er al weer weken. Toen ging het ook gewoon snel
Die anderen doen net alsof ze het druk hebben zeker...quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:47 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
oh, zo serieus was hij niet bedoeld
ach ja.. dat is ook wel eens anders geweest inderdaadquote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:48 schreef jna het volgende:
[..]
Die anderen doen net alsof ze het druk hebben zeker...
Installatiebepalingenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:52 schreef rhubarbje het volgende:
nou zal ik even komen helpen met het drukker maken dan?
En welk woord puala?
Hoewel k dat tempo ook niet echt tof had gevonden nu op m'n iPhonequote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:50 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ach ja.. dat is ook wel eens anders geweest inderdaad
dat was te gek geweest jaquote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:54 schreef jna het volgende:
[..]
Hoewel k dat tempo ook niet echt tof had gevonden nu op m'n iPhone
Qui.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:55 schreef jna het volgende:
Paula
Rhu
al een beslissing genomen Paula?
Als jij me dan even uitlegt wat ik daar voor randvoorwaarde bij kan bedenken bij het realiseren van een proeftuinquote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:55 schreef rhubarbje het volgende:
oh die klinkt best logisch toch?
Maar ik zal er wel nast zitten haha
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:57 schreef DjRex89 het volgende:
TheorielessenDat is dan wel weer mega saai aan school..
zeg ik kom hier niet soggen om iemand anders zijn huiswerk te doenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:56 schreef Puala het volgende:
[..]
Als jij me dan even uitlegt wat ik daar voor randvoorwaarde bij kan bedenken bij het realiseren van een proeftuin
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:01 schreef Puala het volgende:
kut, trein gemist.
kut, te laat op gemeentehuis
kut, te laat om rijbewijs aan te vragen
Wat is dat voor gemeentehuis wat zo vroeg sluit?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:01 schreef Puala het volgende:
kut, trein gemist.
kut, te laat op gemeentehuis
kut, te laat om rijbewijs aan te vragen
Ik moet er om 1 uur zijn voor een afspraak en mijn volgende trein komt om 12.56 aan op het station. En als ik stevig door loop doe ik er nog 10 minuten overquote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:04 schreef jna het volgende:
[..]
Wat is dat voor gemeentehuis wat zo vroeg sluit?
maar maar maarquote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zeg ik kom hier niet soggen om iemand anders zijn huiswerk te doen![]()
Ik moet studeren eigenlijk, morgen laatste tentamen
Mental image: rennende Paula met pijnlijke kniequote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:04 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik moet er om 1 uur zijn voor een afspraak en mijn volgende trein komt om 12.56 aan op het station. En als ik stevig door loop doe ik er nog 10 minuten over
Dat dus nooit he. Als ik stevig door loop ben ik maar 5 minuutjes te laatquote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:06 schreef jna het volgende:
[..]
Mental image: rennende Paula met pijnlijke knie
Ze zijn 's avonds ook open?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:07 schreef The_Dean het volgende:
Gemeentehuizen
Hier moet je ook vrij nemen om op tijd wat te kunnen regelen daar. Slaat nergens op. Ik vind dat ze minstens tot 18 uur open kunnen zijn, dan beginnen ze toch gewoon iets later?
Maarja, ambtenaren
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:11 schreef jna het volgende:
Oh ga in een stad wonen waar je gewoon stadsdeelkantoren hebt
ik liep 50 meter vanaf m'n voordeur om m'n rijbewijs meteen te halen
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:13 schreef jna het volgende:
Zijn die ambtenaren bij jullie ook altijd zo chagrijnig trouwens?
Er kon nog net een gefeliciteerd af toen ik m'n rijbewijs ging halen. Met dr zure bek.quote:
quote:Serviceloket Burgerzaken Naaldwijk, Stokdijkkade 2:
Voor verhuizingen, paspoorten, identiteitskaarten, rijbewijzen, uittreksel uit de burgerlijke stand en uittreksel uit de basisadministatie, aangifte geboorte, huwelijk en overlijden.
Maandag van 11.00 tot 20.00 uur *
Dinsdag en woensdag van 09.00 tot 16.00 uur
Donderdag van 09.00 tot 20.00 uur *
Vrijdag van 09.00 tot 16.00 uur
* Tijdens de avondopenstelling (van 16.00 - 20.00 uur) kunt u niet terecht voor alle diensten.
Dat niet eensquote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:16 schreef jna het volgende:
[..]
Er kon nog net een gefeliciteerd af toen ik m'n rijbewijs ging halen. Met dr zure bek.
Succesquote:
Netjes instappen hè, niet springen..quote:
Hey, ik moet ook etenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:25 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Netjes instappen hè, niet springen..
http://www.telegraaf.nl/b(...)erkoeten_dood__.html
Dean in de bocht
quote:
was laatst toch ook al zoiets met een stuk of 30 meerkoetjes?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:25 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Netjes instappen hè, niet springen..
http://www.telegraaf.nl/b(...)erkoeten_dood__.html
Dean in de bocht
Ja, had een BBQquote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:40 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
was laatst toch ook al zoiets met een stuk of 30 meerkoetjes?
Ben bang van welquote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:45 schreef jna het volgende:
[..]
Mijn uitnodiging was zeker kwijtgeraakt in de post?
vooral dat laatste is erg dubieus..quote:
ja.. was luchtpostquote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:45 schreef jna het volgende:
[..]
Mijn uitnodiging was zeker kwijtgeraakt in de post?
Het zijn nu minderkoetjes..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |