quote:Op maandag 1 februari 2010 15:23 schreef Bravebart het volgende:
Ooooh, hij zat volIk dacht dat ik weer een ban te pakken had dat ik niet kon reageren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
quote:Op maandag 1 februari 2010 15:30 schreef PieterBas het volgende:
Plan je je weekendje Stockholm, blijkt de kroonprinses dat weekend te trouwen...vanavond op TV!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goed.quote:Op maandag 1 februari 2010 16:09 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Hoe is het?
Ik moet donderdags trouwens tot 10 uur naar school
Ja.quote:Op maandag 1 februari 2010 16:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Is het erg als ik gelijk aan een bepaald nummer moet denken?
Jenny was a friend of mine.quote:Op maandag 1 februari 2010 16:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Is het erg als ik gelijk aan een bepaald nummer moet denken?
Hè, hoe doe je dat?quote:Op maandag 1 februari 2010 16:27 schreef PieterBas het volgende:
bleeee![]()
afrondingsverschillen in Excel..
* PieterBas mompelt is over economen en Excel...quote:
Mot jequote:Op maandag 1 februari 2010 16:36 schreef PieterBas het volgende:
[..]
* PieterBas mompelt is over economen en Excel...
* PieterBas heeft ook een bachelor of economics.. dus mag eigenlijk helemaal niet mompelen over economenquote:
Ik heb een hekel aan mensen die niks in Excel kunnen, dus eigenlijk moet ik nee zeggenquote:Op maandag 1 februari 2010 16:39 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Wil jij mijn eindopdracht maken voor excel
Ik heb al een keer zon cursus gehad. Kan mijn tijd wel beter gebruiken om nog eens van die opdrachten te makenquote:Op maandag 1 februari 2010 16:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan mensen die niks in Excel kunnen, dus eigenlijk moet ik nee zeggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan wil ik misschien wel eens een keer kijkenquote:Op maandag 1 februari 2010 16:44 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik heb al een keer zon cursus gehad. Kan mijn tijd wel beter gebruiken om nog eens van die opdrachten te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |