quote:Op maandag 1 februari 2010 15:23 schreef Bravebart het volgende:
Ooooh, hij zat volIk dacht dat ik weer een ban te pakken had dat ik niet kon reageren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
quote:Op maandag 1 februari 2010 15:30 schreef PieterBas het volgende:
Plan je je weekendje Stockholm, blijkt de kroonprinses dat weekend te trouwen...vanavond op TV!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goed.quote:Op maandag 1 februari 2010 16:09 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Hoe is het?
Ik moet donderdags trouwens tot 10 uur naar school
Ja.quote:Op maandag 1 februari 2010 16:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Is het erg als ik gelijk aan een bepaald nummer moet denken?
Jenny was a friend of mine.quote:Op maandag 1 februari 2010 16:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Is het erg als ik gelijk aan een bepaald nummer moet denken?
Hè, hoe doe je dat?quote:Op maandag 1 februari 2010 16:27 schreef PieterBas het volgende:
bleeee![]()
afrondingsverschillen in Excel..
* PieterBas mompelt is over economen en Excel...quote:
Mot jequote:Op maandag 1 februari 2010 16:36 schreef PieterBas het volgende:
[..]
* PieterBas mompelt is over economen en Excel...
* PieterBas heeft ook een bachelor of economics.. dus mag eigenlijk helemaal niet mompelen over economenquote:
Ik heb een hekel aan mensen die niks in Excel kunnen, dus eigenlijk moet ik nee zeggenquote:Op maandag 1 februari 2010 16:39 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Wil jij mijn eindopdracht maken voor excel
Ik heb al een keer zon cursus gehad. Kan mijn tijd wel beter gebruiken om nog eens van die opdrachten te makenquote:Op maandag 1 februari 2010 16:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan mensen die niks in Excel kunnen, dus eigenlijk moet ik nee zeggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan wil ik misschien wel eens een keer kijkenquote:Op maandag 1 februari 2010 16:44 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik heb al een keer zon cursus gehad. Kan mijn tijd wel beter gebruiken om nog eens van die opdrachten te maken
Trust me.. er zijn er zat..quote:Op maandag 1 februari 2010 16:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan mensen die niks in Excel kunnen, dus eigenlijk moet ik nee zeggen
Ik weet het, ik ben dagelijks aan het uitleggen op m'n werkquote:Op maandag 1 februari 2010 16:47 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Trust me.. er zijn er zat..
ook wel.. Is dat ook mogelijk in Excel, bijvoorbeeld de grafiek optie![]()
Sommige dingen moet je als HBO-er gewoon kunnenquote:Op maandag 1 februari 2010 16:52 schreef rhubarbje het volgende:
ik kan ook niets met excel
maar ik zou ook niet weten wat ik er mee moet eigenlijk
Kunnen ze beter investeren in Nederlands.quote:Op maandag 1 februari 2010 16:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Sommige dingen moet je als HBO-er gewoon kunnen
ja dat vind ik ook over bepaalde dingen een hoop mensen niet kunnenquote:Op maandag 1 februari 2010 16:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Sommige dingen moet je als HBO-er gewoon kunnen
Niet in plaats van, gewoon beide. Het is wel Hoger onderwijs, en dat is tegenwoordig niet echt meer te zienquote:Op maandag 1 februari 2010 16:55 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Kunnen ze beter investeren in Nederlands.
Ipv excel wat eens in de zoveel tijd weer veranderd.
Ik kreeg als eerstejaars Nederland, maar dat waren precies dezelfde oefening als groep 5-6 van de basisschool.quote:Op maandag 1 februari 2010 16:55 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Kunnen ze beter investeren in Nederlands.
Ipv excel wat eens in de zoveel tijd weer veranderd.
Nou, ik vind het niveau toch wel aardig hoog liggen hier.quote:Op maandag 1 februari 2010 16:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Niet in plaats van, gewoon beide. Het is wel Hoger onderwijs, en dat is tegenwoordig niet echt meer te zien
ja, want iedereen moet kunnen excellen? Ieder zijn vakgebied toch?quote:Op maandag 1 februari 2010 16:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Niet in plaats van, gewoon beide. Het is wel Hoger onderwijs, en dat is tegenwoordig niet echt meer te zien
Vakinhoudelijk misschien wel, maar basisvaardigheden kunnen vaak nog wel een stapje beter hoorquote:Op maandag 1 februari 2010 17:00 schreef Milou__ het volgende:
Nou, ik vind het niveau toch wel aardig hoog liggen hier.
Al draagt een aap een gouden ring...quote:Mijn oude school is de beste mbo van nederland
Ja, op HBO-niveau wel ja. Geen ingewikkelde rapportages, maar de basis zeker welquote:Op maandag 1 februari 2010 17:00 schreef Psychonikeo het volgende:
ja, want iedereen moet kunnen excellen? Ieder zijn vakgebied toch?
Waarom?quote:Op maandag 1 februari 2010 17:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Vakinhoudelijk misschien wel, maar basisvaardigheden kunnen vaak nog wel een stapje beter hoor
[..]
Al draagt een aap een gouden ring...
[..]
Ja, op HBO-niveau wel ja. Geen ingewikkelde rapportages, maar de basis zeker wel
Omdat ik nog steeds van mening ben HBO vooral opleidt tot leidinggevende/management-functies en daar heb je het gewoon altijd in nodigquote:Op maandag 1 februari 2010 17:03 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Waarom?
Ik zie echt niet in waarom ik ooit excel nodig zou moeten hebben.
ok, dan verschillen we daar van meningquote:Op maandag 1 februari 2010 17:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Omdat ik nog steeds van mening ben HBO vooral opleidt tot leidinggevende/management-functies en daar heb je het gewoon altijd in nodig
Ach de een goed in excel, de ander in...quote:Op maandag 1 februari 2010 17:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Vakinhoudelijk misschien wel, maar basisvaardigheden kunnen vaak nog wel een stapje beter hoor
[..]
Al draagt een aap een gouden ring...
[..]
Ja, op HBO-niveau wel ja. Geen ingewikkelde rapportages, maar de basis zeker wel
Moet jij in je vakgebied geen analyses uitvoeren m.b.t. software (ik noem maar iets)?quote:Op maandag 1 februari 2010 17:05 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ok, dan verschillen we daar van mening
quote:Op maandag 1 februari 2010 16:44 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik heb al een keer zon cursus gehad. Kan mijn tijd wel beter gebruiken om nog eens van die opdrachten te makenI can teach you a trick or 2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
Is that a trick question?quote:Op maandag 1 februari 2010 17:00 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik kreeg als eerstejaars Nederland, maar dat waren precies dezelfde oefening als groep 5-6 van de basisschool.
Ik wor.... naar huis gebracht
en dan serieus dt invullen
of ik vondt... dat niet leuk![]()
Ik miste je edit/spoiler even, maar huh?!quote:Op maandag 1 februari 2010 17:13 schreef Milou__ het volgende:
[..]
hmm bedankt voor je aanbod, maar nee.
Milou onze baas boven baasquote:Op maandag 1 februari 2010 17:13 schreef Milou__ het volgende:
[..]
hmm bedankt voor je aanbod, maar nee.
volgens mij valt dat wel meequote:Op maandag 1 februari 2010 17:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Omdat ik nog steeds van mening ben HBO vooral opleidt tot leidinggevende/management-functies en daar heb je het gewoon altijd in nodig
is goed.quote:Op maandag 1 februari 2010 17:21 schreef Piles het volgende:
Oh Milou, als ik nou Excel doe, doe jij dan International Business?Deze week inleveren
ja hij ging al naar de voglende paginaquote:Op maandag 1 februari 2010 17:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik miste je edit/spoiler even, maar huh?!
hihiquote:Op maandag 1 februari 2010 17:26 schreef Milou__ het volgende:
[..]
ja hij ging al naar de voglende pagina
Pestel, 5-forces, swot, dat soort ongein?quote:Op maandag 1 februari 2010 17:26 schreef Milou__ het volgende:
is goed.
Dat heb ik nu ook volgens mij. Dus 2 vliegen in 1 klap
Niet helemaal waar ik op doelde met mijn "Huh?!"quote:Op maandag 1 februari 2010 17:26 schreef Milou__ het volgende:
ja hij ging al naar de voglende pagina
.quote:Op maandag 1 februari 2010 17:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Pestel, 5-forces, swot, dat soort ongein?
Oh, en het hele financiele deel hè, met valutarisico enzo
[..]
Niet helemaal waar ik op doelde met mijn "Huh?!"
Nou, jij zegt toch dat je vindt dat mensen een beetje met excel moeten kunnen omgaan..quote:
Oh, ik dacht dat je normaal nee zei, maar dat je nu ook wel een uitzondering maaktequote:Op maandag 1 februari 2010 17:36 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Nou, jij zegt toch dat je vindt dat mensen een beetje met excel moeten kunnen omgaan..
Toen zei ik dus; dat heb ik met sex. Mensen moeten het wel een beetje kunnen![]()
Maar dat was een grapje.
uhm.. nee.quote:Op maandag 1 februari 2010 17:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Moet jij in je vakgebied geen analyses uitvoeren m.b.t. software (ik noem maar iets)?
Kuno. Heb jij ooit een internationaal project gehad dat je andere leerlingen die in het buiteland studeren moet interviewen?quote:
aaww..quote:Op maandag 1 februari 2010 18:41 schreef Bootje84 het volgende:
Rofl. Er is een emoticon (voor goldmembers) op hyves waarbij de smiley in een slaapzak ligt..
Heet het "sleepingback"
En dat is het probleem met managers.. die geilen op Excel en PowerPoint...quote:Op maandag 1 februari 2010 17:04 schreef Piles het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 februari 2010 18:41 schreef Bootje84 het volgende:
Rofl. Er is een emoticon (voor goldmembers) op hyves waarbij de smiley in een slaapzak ligt..
Heet het "sleepingback"
Powerpoint wel ja, dat is echt verschrikkelijkquote:Op maandag 1 februari 2010 18:43 schreef PieterBas het volgende:
[..]
En dat is het probleem met managers.. die geilen op Excel en PowerPoint...
cijfertjesgeilheid..quote:Op maandag 1 februari 2010 18:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Powerpoint wel ja, dat is echt verschrikkelijk![]()
Maar ik zie even niet wat er mis met Excel is
Hé, ik ben een bedrijfseconoomquote:Op maandag 1 februari 2010 18:50 schreef jna het volgende:
Als je aan Excel komt, kom je aan Piles. Dat hebben we ondertussen al wel door
dat is nou net het probleem. Er komt geen gevoel bij kijjkenquote:Op maandag 1 februari 2010 18:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Hé, ik ben een bedrijfseconoomDie hebben al zo weinig principes
Doe het goed op middle management level...quote:
Bedanktquote:Op maandag 1 februari 2010 18:57 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dat is nou net het probleem. Er komt geen gevoel bij kijjken
Jullie trekken het allemaal in het uiterste. Het enige wat ik zei was dat Excel een basisvaardigheid hoort te zijn. Wat je er verder ook mee doet...quote:Op maandag 1 februari 2010 18:58 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Doe het goed op middle management level...
Heb jij al de USP van Q1 gezien... Nou ik ben bang dat wij onze ROI niet snel gaan halen...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |