al begint de mobile ook wel aan terrein te winnen
 al begint de mobile ook wel aan terrein te winnen 

Ik ben niet in de wieg gelegd voor labwerk
 Ik ben niet in de wieg gelegd voor labwerk   ik wil iets creatiefs doen, dingen uitpluizen.
 ik wil iets creatiefs doen, dingen uitpluizen. (zalf op je wangetjes krijgen) ,kunnen ze later mooi samen een schoonheidssalon beginnen
 (zalf op je wangetjes krijgen) ,kunnen ze later mooi samen een schoonheidssalon beginnen   
  maar Niels wil geen flesje dus lukt dat niet en het lijkt me niet zo'n strak plan, thee voor baby'tjes. Ik leg hem gewoon heel vaak aan. Ik zal voor de zekerheid ook ORS kopen, dat zal ik dan wel met een spuitje kunnen geven toch.
 maar Niels wil geen flesje dus lukt dat niet en het lijkt me niet zo'n strak plan, thee voor baby'tjes. Ik leg hem gewoon heel vaak aan. Ik zal voor de zekerheid ook ORS kopen, dat zal ik dan wel met een spuitje kunnen geven toch. 

Tot over 2 maandjes!
 Tot over 2 maandjes! 
  Esmee vindt spelletjes heel leuk, maar het allerleukste is wel naar haar zus kijken. Die hoeft maar een kik te geven en ze heeft haar volledige aandacht
 Esmee vindt spelletjes heel leuk, maar het allerleukste is wel naar haar zus kijken. Die hoeft maar een kik te geven en ze heeft haar volledige aandacht   En dan spelen ze samen met een labeldoekje (lees: Linde wil 'm terug maar Esmee wil 'm niet loslaten met haar pitbullknuistjes
 En dan spelen ze samen met een labeldoekje (lees: Linde wil 'm terug maar Esmee wil 'm niet loslaten met haar pitbullknuistjes   )
 )  Tijdens het verplaatsen wordt alles natuurlijk uitgebreid geproefd en gevoeld. Is ze toch weer zo'n 20 - 30 minuten zoet mee. En natuurlijk ook de holy mobiel inderdaad
 Tijdens het verplaatsen wordt alles natuurlijk uitgebreid geproefd en gevoeld. Is ze toch weer zo'n 20 - 30 minuten zoet mee. En natuurlijk ook de holy mobiel inderdaad   
  ) Gelukkig ging ze om een uur of 7 uiteindelijk slapen en toen is ze vannacht om half 3 wakker geworden voor een fles om vervolgens weer verder te slapen tot de buren om 9 uur weer begonnen met klussen. Lekker nachtje geweest dus!
 ) Gelukkig ging ze om een uur of 7 uiteindelijk slapen en toen is ze vannacht om half 3 wakker geworden voor een fles om vervolgens weer verder te slapen tot de buren om 9 uur weer begonnen met klussen. Lekker nachtje geweest dus!   

in de herkansing dus
 in de herkansing dus  grote timo!
 grote timo!

(scheelt weer in de nachtrust)
 (scheelt weer in de nachtrust) . Nouja, beter omhoog dan omlaag...
 . Nouja, beter omhoog dan omlaag...

Haha! Dat doet mijn meisje vast niet!!quote:Op maandag 1 februari 2010 11:08 schreef DaviniaHR het volgende:
nou dacht ik dus dat meisjes de muur niet zouden kunnen bevuilen...
inmiddels ben ik een illusie armer en een ervaring rijker

Ik ben sinds ik 3 maanden zwanger was niet meer ziek geweest, terwijl ik normaal gesproken om de haverklap wel iets heb. Da's dan toch weer een van de fijne dingen van die rothormonen.
 Ik ben sinds ik 3 maanden zwanger was niet meer ziek geweest, terwijl ik normaal gesproken om de haverklap wel iets heb. Da's dan toch weer een van de fijne dingen van die rothormonen. 

Nu zijn we hier ook weer regelmatig ziek, maar dat kan komen omdat Esmee nu ook naar de opvang gaat en alle buikgriepvarianten voor ons meeneemt. Eerlijk delen enzo
 Nu zijn we hier ook weer regelmatig ziek, maar dat kan komen omdat Esmee nu ook naar de opvang gaat en alle buikgriepvarianten voor ons meeneemt. Eerlijk delen enzo   

avontuurlijke Aviva...
 avontuurlijke Aviva... 

.
. 

Leuk joh!
 Leuk joh! voor nu.
 voor nu.
 Ik Jompel gewoon voor je BJ, of het nou blijft of niet.
 Ik Jompel gewoon voor je BJ, of het nou blijft of niet. Wat groei jij snel op kerel...
 Wat groei jij snel op kerel... voor jullie... ik ga met jullie mee duimen dat je snel een leuke baan hebt!
 voor jullie... ik ga met jullie mee duimen dat je snel een leuke baan hebt!
 Slapen was dus wel nodig gisteravond, maar werd me helaas niet heel erg gegunt. Uiteindelijk wel als een blok omgevallen en vanochtend iets beter wakker geworden dan ik me gisteren voelde.
 Slapen was dus wel nodig gisteravond, maar werd me helaas niet heel erg gegunt. Uiteindelijk wel als een blok omgevallen en vanochtend iets beter wakker geworden dan ik me gisteren voelde. Straks maar es checken of ik hem weer aan de gang krijg.
 Straks maar es checken of ik hem weer aan de gang krijg.

Gaat snel ineens!
 Gaat snel ineens!  Dan zou hij over een week of 2 al klaar zijn.
 Dan zou hij over een week of 2 al klaar zijn. 

ohoh de Fokwet weer!quote:Op maandag 1 februari 2010 13:27 schreef Brighteyes het volgende:
Overigens gaan de boventanden toch niet geheel ongemerkt, knalrode wangetjes, 38,7 en heel erg zielig huilen wat ik helemaal niet van hem ken net. Heb hem maar een zetpilletje gegeven en nu ligt hij lekker te slapen.

Daar had ik nog niet eens over nagedacht Karin! Ben idd benieuwd wat die ervan zegt!
 Daar had ik nog niet eens over nagedacht Karin! Ben idd benieuwd wat die ervan zegt! 

Toen was de lol er weer even af.
 Toen was de lol er weer even af.

voor Oscar met zijn boventandjes!
 voor Oscar met zijn boventandjes!

beterschap!
  beterschap!

Hee wat goed!quote:Op maandag 1 februari 2010 13:27 schreef Brighteyes het volgende:
Wb Lijnloos, leuk dat het weekendje geslaagd was!
Vanochtend hadden wij de afspraak in het ziekenhuis voor Oscar's koppie en de arts heeft even gekeken en gevoeld en vroeg toen aan ons wat wij eigenlijk wilden en toen wij aangaven dat wij zelf toch wel 'graag' een helmpje zouden willen omdat we er niet zeker van zijn dat moeder natuur dit nog recht gaat trekken was dat geen probleem.
Ze zei nog dat bij afwijkingen tot 104% en tot 6 maanden het meestal echt wel vanzelf bij gaat trekken, maar na die 6 maanden is de kans dat het nog vanzelf goed komt heel erg klein.
Ze zei wel nog, en dat vinden wij zelf wel heel jammer eigenlijk, dat de scheefstand van de oren niet gecorrigeerd wordt door een helmpje. Nu zie je dat ook pas echt goed als je van boven kijkt, dus op zich is dat niet heel erg, maar voor ons was dat nou juist een van de punten het wel te doen.
Oscar heeft nog een rontgenfoto van zijn koppie gekregen om te checken of de schedelnaden niet al vastgegroeid waren, want dan is helmtherapie juist heel erg slecht, maar dat komt maar bij heel weinig kindjes voor en gezien ons verhaal was het eig. wel duideijk dat de scheefgroei bij Oscar vanuit de voorkeurshouding komt. Omdat ze het toch niet zo goed kon voelen wilde ze voor de zekerheid die foto laten maken. Ze heeft nog niet gebeld, dus ik gok dat het goed is.
Morgenmiddag hebben we al een afspraak bij de ortopedie, en als ik het goed heb gaan ze dan ook al meteen de helm aanmeten!Gaat snel ineens!
Dan zou hij over een week of 2 al klaar zijn.
Overigens gaan de boventanden toch niet geheel ongemerkt, knalrode wangetjes, 38,7 en heel erg zielig huilen wat ik helemaal niet van hem ken net. Heb hem maar een zetpilletje gegeven en nu ligt hij lekker te slapen.
 . En wat fijn dat je zo'n keurige arts hebt getroffen, die niet gelijk met allerlei ouderwetse verhalen aan komt zetten dat hij/zij nog nooit een volwassene met een scheef hoofd heeft gezien
. En wat fijn dat je zo'n keurige arts hebt getroffen, die niet gelijk met allerlei ouderwetse verhalen aan komt zetten dat hij/zij nog nooit een volwassene met een scheef hoofd heeft gezien   . Dat van die 6 maanden vertelde de orthopeed ons ook. Het schijnt dat met een maand of 10 het hoofd al dermate hard is dat je de helm ook wel eens af kan laten omdat het dan hoe dan ook niet verder meer indeukt.
. Dat van die 6 maanden vertelde de orthopeed ons ook. Het schijnt dat met een maand of 10 het hoofd al dermate hard is dat je de helm ook wel eens af kan laten omdat het dan hoe dan ook niet verder meer indeukt.  

Isabeau gaf maar een heel klein huiltje, maar het bloedt best wel dus ík huil harder dan zij
  Isabeau gaf maar een heel klein huiltje, maar het bloedt best wel dus ík huil harder dan zij   Dat schaartje gaat onmiddelijk de prullebak in
  Dat schaartje gaat onmiddelijk de prullebak in   

oooo Sorboo wat vervelend!!!quote:Op maandag 1 februari 2010 18:30 schreef Sorbootje het volgende:
Ooh ik voel me ZO naar! De nageltjes van Isabeau werden erg lang en met voorzichtig scheuren lukte het niet meer.. Dus met angst en beven toch maar het babynagelschaartje geprobeerd. Doe ik ultravoorzichtig, knip ik toch in haar vingertje!Isabeau gaf maar een heel klein huiltje, maar het bloedt best wel dus ík huil harder dan zij
Dat schaartje gaat onmiddelijk de prullebak in

Het is me zowel bij Linde als bij Esmee overkomen
 Het is me zowel bij Linde als bij Esmee overkomen   Mompelt iets met een ezel en een steen enzo... Ik heb me nu heilig voorgenomen om nooit meer bij een baby jonger dan 1 jaar de nageltjes te knippen. O ja het geneest bij die kleintjes trouwens wel supersnel
 Mompelt iets met een ezel en een steen enzo... Ik heb me nu heilig voorgenomen om nooit meer bij een baby jonger dan 1 jaar de nageltjes te knippen. O ja het geneest bij die kleintjes trouwens wel supersnel   

Voor jou is het erger dan voor haar, hoor. En over een jaar of wat komt ze thuis met een tand door d'r lip, of een gekneusd handje dat tussen deur en deurpost heeft gezeten. Dat gaatje in haar vingertje is nog maar het begin van vele kwetsures.
 Voor jou is het erger dan voor haar, hoor. En over een jaar of wat komt ze thuis met een tand door d'r lip, of een gekneusd handje dat tussen deur en deurpost heeft gezeten. Dat gaatje in haar vingertje is nog maar het begin van vele kwetsures.   

en brullen. (wij allebei...) arm ding.
 en brullen. (wij allebei...) arm ding.  

) 't Arme kind gaat straks met hele korte vingertjes door het leven
 ) 't Arme kind gaat straks met hele korte vingertjes door het leven   

voor jullie allebei hoor, narigheid.
 voor jullie allebei hoor, narigheid. 

De bovenste rand valt er elke keer vanzelf af.quote:Op maandag 1 februari 2010 20:25 schreef Stiemie het volgende:
Nog nooit geknipt, gevijld of gescheurd? Wow dat zou hier echt niet kunnen Claudia. Esmee's nagels groeien als kool. Ze krabt zichzelf anders ook steeds
 Misschien verandert dat nog als hij ouder is?
 Misschien verandert dat nog als hij ouder is?

Geen idee of dat nog gaat veranderen, maar het klinkt ideaalquote:Op maandag 1 februari 2010 20:28 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
De bovenste rand valt er elke keer vanzelf af.Misschien verandert dat nog als hij ouder is?

Straks met fruithapjes wordt het trouwens nog veel erger. Iemand een tip voor banaanvlekken?
 Straks met fruithapjes wordt het trouwens nog veel erger. Iemand een tip voor banaanvlekken?   
  Echt ik zou niet weten wat ik zonder zou moeten want we hebben gewoon weinig plek om was op te hangen. Ik let er altijd op bij nieuwe kleertjes of ze in de droger mogen (lang leve hennes) Eigenlijk komt alles er wel goed uit, soms wel wat kleiner dat wel. Je maakt een soort tussenmaatjes soms... En handdoeken komen volgens mij altijd zacht uit een droger.
 Echt ik zou niet weten wat ik zonder zou moeten want we hebben gewoon weinig plek om was op te hangen. Ik let er altijd op bij nieuwe kleertjes of ze in de droger mogen (lang leve hennes) Eigenlijk komt alles er wel goed uit, soms wel wat kleiner dat wel. Je maakt een soort tussenmaatjes soms... En handdoeken komen volgens mij altijd zacht uit een droger.   

Net deed ik zn luier uit ging hij nog ff poepen, nou ja poep het was gewoon bruin water wat er uitkwam. Hij kwijlt/waterig spuugt ook veel. Beginnende luieruitslag door de zure poep. Maar verder geen koorst of zo. En hij is nog steeds vrolijk. Kan dit allemaal komen door die tanden? Heb VSM druppeltjes gehaald voor zn tandjes, gebruiken jullie dit alleen als ze er last van hebben of ook preventief?
  Net deed ik zn luier uit ging hij nog ff poepen, nou ja poep het was gewoon bruin water wat er uitkwam. Hij kwijlt/waterig spuugt ook veel. Beginnende luieruitslag door de zure poep. Maar verder geen koorst of zo. En hij is nog steeds vrolijk. Kan dit allemaal komen door die tanden? Heb VSM druppeltjes gehaald voor zn tandjes, gebruiken jullie dit alleen als ze er last van hebben of ook preventief?

Ladies and gentlemen, we have a winner.quote:Op maandag 1 februari 2010 20:54 schreef martine1984 het volgende:
Ik gebruik altijd een knippertje, en heb tot nu toe nog niet in Jamie zn vinger geknipt * martine gaat op zoek naar hout en klopt snel af
Jamie heeft een spuitluiers niet te kort, hij heeft zich 3 keer onder gescheten tot op zn rug, De luiers lekte ook nog eens door ( en dat voor pampers). Hij kotste zich ook nog eens helemaal onder. Dus heb hem al 5 keer omgekleed vandaag

voor alle zieke baby's en papa's en mama's. Hier gaat het gelukkig aan onze deur voorbij *afklopt*
 voor alle zieke baby's en papa's en mama's. Hier gaat het gelukkig aan onze deur voorbij *afklopt* 

voor Oscar met zijn tandjes
 voor Oscar met zijn tandjes

Kweenie, dacht het ergens gelezen te hebben. Ga wel even zoeken.quote:Op maandag 1 februari 2010 21:01 schreef martine1984 het volgende:
Linda ik heb zo'n manicurensetje voor baby's daar zit een klein knippertje in. Dus dan neem ik aan dat je die mag gebruiken, anders zullen ze het toch niet als zodanig verkopen

Ik heb geen gouden tip, maar ik heb noodgedwongen naar alternatieven moeten zoeken omdat de stofzuiger ineens niet meer werkte. We hebben de stofzuiger min of meer moeten vervangen door onszelf. Ik weet niet wat bij Roy werkt of zou kunnen werken, maar bij Ivan deed aaien over zijn wang het goed, en zingen. In het begin kostte het meer tijd om hem in slaap te krijgen dan hij daadwerkelijk sliep, heel frustrerend. We zijn op een gegeven moment steeds eerder weg gaan lopen. Eerst bleven we nog bij hem tot hij helemaal sliep, daarna net voordat hij sliep, en nu lopen we meteen nadat we hem in bed hebben gelegd alweer weg.quote:Op maandag 1 februari 2010 20:55 schreef _Bar_ het volgende:
heeft hier iemand de goudentip om zachtjes aan Roy af te laten wennen aan de afzuigkap/fohn/stofzuiger.
Vind het zo sneu dat hij nu alweer onder de afzuigkap staat, welliswaar ligt te slapen, maar in zijn bed ligt hij alleen maar te krijsen, en zichzelf zo wakker te houden.
en onder de kap duurd het 5 min en hij slaapt.
 ). Als hij voor zijn nachtelijke slaapje naar bed gaat hanteer ik een iets ander ritueel.
 ). Als hij voor zijn nachtelijke slaapje naar bed gaat hanteer ik een iets ander ritueel.

Bronquote:Nagels knippen
Babynagels groeien snel. Als je ze niet bijhoudt, worden de nageltjes puntig en kan de baby zichzelf openkrabben. Zachte babynageltjes kun je het beste afscheuren en voorzichtig recht vijlen met een kartonnen vijl. Je mag ze ook knippen. Gebruik dan wel een speciaal babyschaartje met stompe punten.

Is dat net zoiets als het lied 'Hallo lieve Isabeau?"quote:Op maandag 1 februari 2010 21:06 schreef Claudia_x het volgende:
dan zing ik het zelfverzonnen 'Hee Hallo!'-lied

Ah heeft het nietquote:Op maandag 1 februari 2010 21:06 schreef Stiemie het volgende:
Stiemie slingert ah.nl aan en gaat meteen ossegalzeep met de boodschappen mee bestellen

quote:Op maandag 1 februari 2010 21:11 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Is dat net zoiets als het lied 'Hallo lieve Isabeau?"

(Met klodders kwijl in zijn mondhoeken, en 2 van die zeehondvinnen naast z'n hoofdje door de Puckababy. En als ik hem dan uit de Puckababy haal gaat hij zich hééééél ijverig uitrekken. Mijn kind blijft me maar mateloos fascineren.
 (Met klodders kwijl in zijn mondhoeken, en 2 van die zeehondvinnen naast z'n hoofdje door de Puckababy. En als ik hem dan uit de Puckababy haal gaat hij zich hééééél ijverig uitrekken. Mijn kind blijft me maar mateloos fascineren.  )
)

quote:
 Kon het al niet vinden en dat terwijl je ook artikelen van Etos kunt meebestellen. Nou ja morgen anders maar eens op pad gaan
 Kon het al niet vinden en dat terwijl je ook artikelen van Etos kunt meebestellen. Nou ja morgen anders maar eens op pad gaan

Dat heb ik ook geprobeerd, opnemen, en het is me niet gelukt om daar het geluid succesvol mee na te bootsen.quote:Op maandag 1 februari 2010 21:44 schreef Brighteyes het volgende:
_Bar_, kan je het geluid niet gewoon opnemen en dan op zijn kamertje afspelen?
Dan is hij iig alvast daar en heb je die stap genomen.
Tegen mij zei iedereen dat je ze tot 6 maanden niet kunt 'verwennen'. Roy is nu bijna 6 maanden oud. Zou het vanuit dat oogpunt niet beter zijn om hem toch te laten ontwennen? (Ik weet het niet, hoor, ik heb geen ervaring met oudere baby's.)quote:Doet me denken aan die amerikaanse meneer van laatst met dat hele harde shhhhhhhhhh, dat dat aan de baarmoedergeluiden deed denken, dat is hiermee mss ook wel zo voor Roy.
Lekker laten gaan voorlopig zou ik zeggen, hij is nog zo klein...

Mijn ervaring is dat supermarkten het niet hebben (iig mijn Vomar en AH niet). Bij de Etos moet je even in het hoekje met Biotex en zo kijken; daar staat ook ossengalzeep (in stickvorm en ook om gewoon in de wasmachine te gooien; de variant van Linda ken ik niet).quote:Op maandag 1 februari 2010 21:50 schreef Stiemie het volgende:
[..]

Ik zou van de nood een deugd maken. Jij ontfermt je over Roy en je lief ruimt in de tussentijd even op.quote:Op maandag 1 februari 2010 21:51 schreef _Bar_ het volgende:
is misschien helemaal zo stom nog niet, nu alleen nog even bedenken hoe wij het gaan opnemen.
een draagbare tevoorschijn toveren.
Het is niet zozeer dat ik er echt mee zit hoor Claudia.
maar het zorgt ervoor dat we nu niet meer kunnen opruimen

http://www.drogisterij.net/?zoekterm=ossengalzeep&mode=datab&zoekform=1&zoekcode=ODUuMTc4LjgxLjIyquote:Op maandag 1 februari 2010 21:50 schreef Stiemie het volgende:
[..]

quote:Op maandag 1 februari 2010 21:58 schreef _Bar_ het volgende:
en mocht Roy dit nodig hebben de rest van z'n leven, dan krijgt hij wel een afzuigkap van ons kadoo als hij op zichzelf gaat wonen

quote:Op maandag 1 februari 2010 21:58 schreef _Bar_ het volgende:
en mocht Roy dit nodig hebben de rest van z'n leven, dan krijgt hij wel een afzuigkap van ons kadoo als hij op zichzelf gaat wonen

!!! )
 !!! )
 Ik ga als zij pijn heeft meteen in troostmodus, heel functioneel. Ik moet ook niet huilen bij haar prikjes of de eerste keer dat iemand oppaste of wat dan ook. Ben ik nu een ontaarde moeder?
 Ik ga als zij pijn heeft meteen in troostmodus, heel functioneel. Ik moet ook niet huilen bij haar prikjes of de eerste keer dat iemand oppaste of wat dan ook. Ben ik nu een ontaarde moeder?   

oh toen schoot ik wel even vol hoor pff.
 oh toen schoot ik wel even vol hoor pff.  

maar ik zal die wastips even onthouden.
 maar ik zal die wastips even onthouden. 

Zielig hoor.
  Zielig hoor. 

Hopelijk heeft het huilen even lekker opgelucht en ben je daarna lekker gaan slapen. Je had toch ook nog een sollicitatie binnenkort? Heel veel succes!
 Hopelijk heeft het huilen even lekker opgelucht en ben je daarna lekker gaan slapen. Je had toch ook nog een sollicitatie binnenkort? Heel veel succes! Zo zielig die kleintjes die niet lekker zijn na de prikken. Beterschap voor je meiske!
 Zo zielig die kleintjes die niet lekker zijn na de prikken. Beterschap voor je meiske! Maar ik moest toch huilen hoor toen ik in hun vingertjes knipte. Het gebeurt ook altijd net bij het laatste vingertje. Dat je al bijna in euforische stemming ben omdat het zo goed ging
 Maar ik moest toch huilen hoor toen ik in hun vingertjes knipte. Het gebeurt ook altijd net bij het laatste vingertje. Dat je al bijna in euforische stemming ben omdat het zo goed ging   Inderdaad zoals Huup schreef... vooral zo erg omdat je weet dat jij dat gedaan hebt.
 Inderdaad zoals Huup schreef... vooral zo erg omdat je weet dat jij dat gedaan hebt.

Haha, nu voel ik me een suffe doos omdat ik wél moest huilen bij de prikjes
 Haha, nu voel ik me een suffe doos omdat ik wél moest huilen bij de prikjes  Naar de oppas vind ik dan weer niet zo erg, maar tot nu toe waren dat ook altijd mijn ouders. Komende week een concert in een andere stad, dát zal wel even spannend zijn denk ik.. Komende week hebben we ook de intake bij onze crèche enenen! Ze blijken toch plek te hebben op de dagen die wij hadden aangevraagd!
 Naar de oppas vind ik dan weer niet zo erg, maar tot nu toe waren dat ook altijd mijn ouders. Komende week een concert in een andere stad, dát zal wel even spannend zijn denk ik.. Komende week hebben we ook de intake bij onze crèche enenen! Ze blijken toch plek te hebben op de dagen die wij hadden aangevraagd!  (Eén van beide dagen lukte eerst niet.) Stef was gister lekker vrolijk verder, heerlijk mannetje
 (Eén van beide dagen lukte eerst niet.) Stef was gister lekker vrolijk verder, heerlijk mannetje  Heb hem zonet alleen zeiknat uit bed gehaald, dr inlegger van zijn luier was weggezakt. Ik hoop dat zijn slaapzak in de droger kan, anders heb ik vanavond een probleem..
 Heb hem zonet alleen zeiknat uit bed gehaald, dr inlegger van zijn luier was weggezakt. Ik hoop dat zijn slaapzak in de droger kan, anders heb ik vanavond een probleem.. De helm zal bedt wennen zijn, maar Oscar is zo'n enorm leuk ventje, daar doet een helm niks aan af
 De helm zal bedt wennen zijn, maar Oscar is zo'n enorm leuk ventje, daar doet een helm niks aan af 

Wat vervelend dat je je zo rot voelt om je werk! Was je nu al aan het solliciteren? Ik duim voor je!
 Wat vervelend dat je je zo rot voelt om je werk! Was je nu al aan het solliciteren? Ik duim voor je! En jij je als visite maar afvragen of de koter in kwestie dan echt zó erg stinkt..
 En jij je als visite maar afvragen of de koter in kwestie dan echt zó erg stinkt.. ), maar hier helpt het nog wel om het een middagje in het daglicht te leggen in het raamkozijn!
), maar hier helpt het nog wel om het een middagje in het daglicht te leggen in het raamkozijn!

)
  )  

Want maandag en dinsdag nog geen plek op het kdv en toen zou ik woensdag beginnen. Maar mijn werkgever vond dat niet leuk voor mij omdat er woensdag bijna niemand is, dus heb ik een extra vrije dag van de zaak gekregen
 Want maandag en dinsdag nog geen plek op het kdv en toen zou ik woensdag beginnen. Maar mijn werkgever vond dat niet leuk voor mij omdat er woensdag bijna niemand is, dus heb ik een extra vrije dag van de zaak gekregen   

Over ontaarde moeders gesproken.
 Over ontaarde moeders gesproken. 

Arm ding...
 Arm ding...  

ook niet leuk. Maar wel gezellig dat ik een paar daagjes niet alleen ben..
  ook niet leuk. Maar wel gezellig dat ik een paar daagjes niet alleen ben..

voor BE en Oscar... arm mannetje...
  voor BE en Oscar... arm mannetje...

voor allemaal! M'n grote meisje is trouwens ook al een week ziek, ook heel vermoeiend.
  voor allemaal! M'n grote meisje is trouwens ook al een week ziek, ook heel vermoeiend. Gisteren overigens terwijl ik d'r 's nachts op bed verschoonde een plasstraal van anderhalve meter ver, ze moest schijnbaar erg nodig
  Gisteren overigens terwijl ik d'r 's nachts op bed verschoonde een plasstraal van anderhalve meter ver, ze moest schijnbaar erg nodig   

voor alle zieken
 voor alle zieken Ik week de vlekken altijd eerst in biotex en dan in de wasmachine op 60 graden, maar het gaat er niet altijd uit.
 Ik week de vlekken altijd eerst in biotex en dan in de wasmachine op 60 graden, maar het gaat er niet altijd uit. 

Niels wordt tenminste nog moe na 1,5 uur...
 Niels wordt tenminste nog moe na 1,5 uur... 

Meneer was wakker van 03:00 tot 06:00 en toen alweer om 8.40
 Meneer was wakker van 03:00 tot 06:00 en toen alweer om 8.40   

voor jullie
 voor jullie

Ja, als hij idd nu overduidelijk tandjes aan het krijgen is kan je het gewoon 3 keer per dag geven.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:19 schreef Stiemie het volgende:
Zijn dat die homeopatische? Chamodent ofzo? Volgens mij kan je die gewoon een tijdje geven want bij homeopathie duurt het ook altijd even voordat het werkt toch?

Zie, jullie hebben allemaal gewoon een droger! En ik maar stuntelen met één wasrek in een appartementje. Ik heb de Puckababy zelfs al een keer drooggefohnd.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 06:56 schreef Incantrix het volgende:
Ik hoop dat zijn slaapzak in de droger kan, anders heb ik vanavond een probleem..

Wij hebben geen droger hoor, wel 5 lange waslijnen en 3 droogrekken en 2 kleine droogrekjes en als iets perse droog moet dan gaat het op de verwarming. Gisteren vroeg m'n schoonmoeder nog of we geen droger willen, ja op zich wel, maar ik vind het zo zonde van de energie (plus geen goede staplek), maar het lijkt me hemels voor de handdoeken want die zijn altijd zo hard. Ik zou overigens liever een balkonnetje willen hebben om 's zomers buiten spul op te hangen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:32 schreef Claudia_x het volgende:
Zie, jullie hebben allemaal gewoon een droger! En ik maar stuntelen met één wasrek in een appartementje. Ik heb de Puckababy zelfs al een keer drooggefohnd.

quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:32 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Zie, jullie hebben allemaal gewoon een droger! En ik maar stuntelen met één wasrek in een appartementje. Ik heb de Puckababy zelfs al een keer drooggefohnd.

Ik kan gewoon niet zonder, ik háát het als ik iets wil hebben 'maar het is nog niet droog'. Ik heb liever geen vaatwasser dan geen droger
 Ik kan gewoon niet zonder, ik háát het als ik iets wil hebben 'maar het is nog niet droog'. Ik heb liever geen vaatwasser dan geen droger  Overigens drogen wij het meeste babyspul en de luiers van Stef wel aan het rek danwel over de verwarming (érg goed voor de luchtvochtigheid in huis op het moment
 Overigens drogen wij het meeste babyspul en de luiers van Stef wel aan het rek danwel over de verwarming (érg goed voor de luchtvochtigheid in huis op het moment  ), dat hoeft maar heel weinig te krimpen en het past al niet meer, dus ik doe dat maar wel zo
), dat hoeft maar heel weinig te krimpen en het past al niet meer, dus ik doe dat maar wel zo 

quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:22 schreef martine1984 het volgende:
BE klinkt zeer logisch. Ik ga straks nog maar even naar de etos voor die zalf (ben naam al weer kwijt). Hebben we die ook maar in huis.
Ik doe de slaapzakken nooit in de droger, dan heb je kans dat de stof krimpt maar de rits niet.

Ja heel logisch en ook heel duidelijk! Thnx! Grappige is dat ik werktechnisch echt van de "evidence based medicine" ben en niet veel met homeopathie doe, als het Lena aangaat gebruik ik het liefst zo weinig mogelijk, en als het even kan zo min mogelijk "agressieve" medicatie en trek ik dus juist weer veel meer naar de VSM producten...quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:15 schreef Brighteyes het volgende:
Dentinox werkt meteen, je smeert het op de plek zelf en het werkt verdovend. Als je zelf een druppeltje op je tong doet voel je het meteen, er ziet iets van Lidocaine-dinges in.
Ik gebruik in principe het liefst alleen Chamodent ivm dat dat homeopathisch is en me dat een beetje een baat het niet, schaadt het niet gevoel geeft en dan idd nu het zo duidelijk is dat die tandjes aan het doorbreken zijn gewoon 3 keer per dag als onderhoud zodat het over het geheel heen minder of (hopelijk) geen pijn doet.
Maar als hij, zoals net echt ligt te huilen omdat hij pijn heeft dan verlicht die Dentinox gewoon direct. En dan kan hij lekker in slaap vallen.
Chamodent dus 'gewoon' omdat hij nu tandjes aan het krijgen is, maar ook niet wekenlang hoor, en Dentinox als het echt even zeer doet.
Klinkt die enigszins logisch?

I hear ya. Ik huil ook nog steeds overal om.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 09:10 schreef Sorbootje het volgende:
Voor iedereen die zich suf voelt omdat ze wel ergens om huilen. Ik huil om álles. Ik geloof dat ik daar nog 5,5 mnd de hormonen de schuld van mag geven.

. Hij ligt op lengte zo'n 2 maanden voor op mijn groei en op gewicht zo'n 4 maanden. Ik ga zo eens kijken of ik het in een grafiekje kan zetten, lijkt me grappig.
 . Hij ligt op lengte zo'n 2 maanden voor op mijn groei en op gewicht zo'n 4 maanden. Ik ga zo eens kijken of ik het in een grafiekje kan zetten, lijkt me grappig. 

voor alle mama's die bij hun kindjes in de vinger geknipt hebben!
 voor alle mama's die bij hun kindjes in de vinger geknipt hebben!  bij eli is het me tnt gelukt om enkel in nagel te knippen, en ik hoop dat het ook bij aviva zo zal gaan.
 bij eli is het me tnt gelukt om enkel in nagel te knippen, en ik hoop dat het ook bij aviva zo zal gaan. (lezen is een vak apart...
 (lezen is een vak apart...  )
 ) 
 op zich heel gezellig knus en zo, maar toch...
 op zich heel gezellig knus en zo, maar toch...
 en gewoon heel lief
 en gewoon heel lief  

Maar er staan gelukkig ook dagen tegenover dat het geluk je toe lijkt te lachen. Ik loop op die dagen fluitend van het station naar huis, kijk naar de vogels, lach naar de mensen. En straks kom ik ook nog eens gewoon thuis bij mijn zoon.
  Maar er staan gelukkig ook dagen tegenover dat het geluk je toe lijkt te lachen. Ik loop op die dagen fluitend van het station naar huis, kijk naar de vogels, lach naar de mensen. En straks kom ik ook nog eens gewoon thuis bij mijn zoon.  Nog een weekje, dan mag ik hem gaan leren missen.
 Nog een weekje, dan mag ik hem gaan leren missen. 

-je voor alle zieke kinders en mama's...
 -je voor alle zieke kinders en mama's... En wat een leuk kado van je moeder... wel grappig om dan Driekus en jezelf te kunnen vergelijken... Volgens mij heb ik ook nog zo'n grafiek in mijn babyboek zitten... ook maar eens checken hoe ik en Minke van elkaar verschillen.
 En wat een leuk kado van je moeder... wel grappig om dan Driekus en jezelf te kunnen vergelijken... Volgens mij heb ik ook nog zo'n grafiek in mijn babyboek zitten... ook maar eens checken hoe ik en Minke van elkaar verschillen. Hopelijk wil het vanaf nu gewoon goed lukken, zeker omdat je natuurlijk nog een kindje hebt en die heeft ook een fitte mama nodig. Beterschap meid!
 Hopelijk wil het vanaf nu gewoon goed lukken, zeker omdat je natuurlijk nog een kindje hebt en die heeft ook een fitte mama nodig. Beterschap meid!

) want dat is toch wel interessant. Net geluncht bij een meid van de pufclub, wiens dochtertje op dezelfde dag als Minke is geboren en daar heeft ze ook heerlijk in de box liggen kijken en luisteren naar hun mobile... die dingen zijn echt de bom
 ) want dat is toch wel interessant. Net geluncht bij een meid van de pufclub, wiens dochtertje op dezelfde dag als Minke is geboren en daar heeft ze ook heerlijk in de box liggen kijken en luisteren naar hun mobile... die dingen zijn echt de bom  !
 !

ook een A++ dus super zuinig allemaal
 ook een A++ dus super zuinig allemaal   Hij doet het heel goed en ik ben er zooooo blij mee
 Hij doet het heel goed en ik ben er zooooo blij mee   

Die werd om 16:30 wakker en sliep 3 kwartier later alweer
  Die werd om 16:30 wakker en sliep 3 kwartier later alweer   

ik ga de 25e pasquote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:58 schreef mefke79 het volgende:
Vlindur, ik blijf nog effe hoor. Driekus is pas 18 weken. Innepin gaat wel zo en huup ook geloof ik...

en de dag na Evi en Oscar schuiven wij door
 en de dag na Evi en Oscar schuiven wij door 

Mooi om te zien vind ik dat, die interesse van je kindje in wat je doet. Ik ben benieuwd hoe ze het gaat vinden over 3 weekjes.
 Mooi om te zien vind ik dat, die interesse van je kindje in wat je doet. Ik ben benieuwd hoe ze het gaat vinden over 3 weekjes.

Oh, stomquote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:58 schreef mefke79 het volgende:
Vlindur, ik blijf nog effe hoor. Driekus is pas 18 weken. Innepin gaat wel zo en huup ook geloof ik...

voor mijn gevoel ben ik net vorige week bevallen ofzo, heel raar...
  voor mijn gevoel ben ik net vorige week bevallen ofzo, heel raar... fijn joh!
  fijn joh! 

Hopelijk brengt de kinderarts morgen de oplossing.
 Hopelijk brengt de kinderarts morgen de oplossing. 

. Laat inderdaad maar goed kijken morgen en geef ook aan dat het zo niet meer kan... Ik hoop dat de kinderarts wat meer duidelijkheid kan geven waarom je kleine vriendje zich blijkbaar niet ok voelt. Dikke
. Laat inderdaad maar goed kijken morgen en geef ook aan dat het zo niet meer kan... Ik hoop dat de kinderarts wat meer duidelijkheid kan geven waarom je kleine vriendje zich blijkbaar niet ok voelt. Dikke  

dus tegen die tijd ga ik daar mee experimenteren.
   dus tegen die tijd ga ik daar mee experimenteren. 

zo zijn we tot na 3en bezig geweest en toen viel onze dame pas in slaap...
  zo zijn we tot na 3en bezig geweest en toen viel onze dame pas in slaap... 

. Onvoorstelbaar hard gegaan
. Onvoorstelbaar hard gegaan 

Hopelijk valt 't allemaal mee met 't sprongetje van Evie.
 Hopelijk valt 't allemaal mee met 't sprongetje van Evie. 

Heerlijk!
  Heerlijk!

.
.  

Hoop met je mee dat hij niet in het zkh hoeft te blijven, maar als het toch zo is is daar vast een goede reden voor om hem beter te maken. En laten huilen doen ze vast niet, er zijn daar prima verpleegkundige en die passen heel goed op jouw kleine vent.
 Hoop met je mee dat hij niet in het zkh hoeft te blijven, maar als het toch zo is is daar vast een goede reden voor om hem beter te maken. En laten huilen doen ze vast niet, er zijn daar prima verpleegkundige en die passen heel goed op jouw kleine vent. wat een nacht joh... hoop dat je vandaag nog wat slaap kan inhalen hoor. Is wel killing dat je zo weinig slaap krijgt dan.
 wat een nacht joh... hoop dat je vandaag nog wat slaap kan inhalen hoor. Is wel killing dat je zo weinig slaap krijgt dan. Tot over een maand of 5 in het volgende topic!
  Tot over een maand of 5 in het volgende topic!   

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |