Ladies and gentlemen, we have a winner.quote:Op maandag 1 februari 2010 20:54 schreef martine1984 het volgende:
Ik gebruik altijd een knippertje, en heb tot nu toe nog niet in Jamie zn vinger geknipt * martine gaat op zoek naar hout en klopt snel af
Jamie heeft een spuitluiers niet te kort, hij heeft zich 3 keer onder gescheten tot op zn rug, De luiers lekte ook nog eens door ( en dat voor pampers). Hij kotste zich ook nog eens helemaal onder. Dus heb hem al 5 keer omgekleed vandaag![]()
Kweenie, dacht het ergens gelezen te hebben. Ga wel even zoeken.quote:Op maandag 1 februari 2010 21:01 schreef martine1984 het volgende:
Linda ik heb zo'n manicurensetje voor baby's daar zit een klein knippertje in. Dus dan neem ik aan dat je die mag gebruiken, anders zullen ze het toch niet als zodanig verkopen
Ik heb geen gouden tip, maar ik heb noodgedwongen naar alternatieven moeten zoeken omdat de stofzuiger ineens niet meer werkte. We hebben de stofzuiger min of meer moeten vervangen door onszelf. Ik weet niet wat bij Roy werkt of zou kunnen werken, maar bij Ivan deed aaien over zijn wang het goed, en zingen. In het begin kostte het meer tijd om hem in slaap te krijgen dan hij daadwerkelijk sliep, heel frustrerend. We zijn op een gegeven moment steeds eerder weg gaan lopen. Eerst bleven we nog bij hem tot hij helemaal sliep, daarna net voordat hij sliep, en nu lopen we meteen nadat we hem in bed hebben gelegd alweer weg.quote:Op maandag 1 februari 2010 20:55 schreef _Bar_ het volgende:
heeft hier iemand de goudentip om zachtjes aan Roy af te laten wennen aan de afzuigkap/fohn/stofzuiger.
Vind het zo sneu dat hij nu alweer onder de afzuigkap staat, welliswaar ligt te slapen, maar in zijn bed ligt hij alleen maar te krijsen, en zichzelf zo wakker te houden.
en onder de kap duurd het 5 min en hij slaapt.
Bronquote:Nagels knippen
Babynagels groeien snel. Als je ze niet bijhoudt, worden de nageltjes puntig en kan de baby zichzelf openkrabben. Zachte babynageltjes kun je het beste afscheuren en voorzichtig recht vijlen met een kartonnen vijl. Je mag ze ook knippen. Gebruik dan wel een speciaal babyschaartje met stompe punten.
Is dat net zoiets als het lied 'Hallo lieve Isabeau?"quote:Op maandag 1 februari 2010 21:06 schreef Claudia_x het volgende:
dan zing ik het zelfverzonnen 'Hee Hallo!'-lied![]()
Ah heeft het nietquote:Op maandag 1 februari 2010 21:06 schreef Stiemie het volgende:
Stiemie slingert ah.nl aan en gaat meteen ossegalzeep met de boodschappen mee bestellen
quote:Op maandag 1 februari 2010 21:11 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Is dat net zoiets als het lied 'Hallo lieve Isabeau?"![]()
quote:
Dat heb ik ook geprobeerd, opnemen, en het is me niet gelukt om daar het geluid succesvol mee na te bootsen.quote:Op maandag 1 februari 2010 21:44 schreef Brighteyes het volgende:
_Bar_, kan je het geluid niet gewoon opnemen en dan op zijn kamertje afspelen?
Dan is hij iig alvast daar en heb je die stap genomen.
Tegen mij zei iedereen dat je ze tot 6 maanden niet kunt 'verwennen'. Roy is nu bijna 6 maanden oud. Zou het vanuit dat oogpunt niet beter zijn om hem toch te laten ontwennen? (Ik weet het niet, hoor, ik heb geen ervaring met oudere baby's.)quote:Doet me denken aan die amerikaanse meneer van laatst met dat hele harde shhhhhhhhhh, dat dat aan de baarmoedergeluiden deed denken, dat is hiermee mss ook wel zo voor Roy.
Lekker laten gaan voorlopig zou ik zeggen, hij is nog zo klein...
Mijn ervaring is dat supermarkten het niet hebben (iig mijn Vomar en AH niet). Bij de Etos moet je even in het hoekje met Biotex en zo kijken; daar staat ook ossengalzeep (in stickvorm en ook om gewoon in de wasmachine te gooien; de variant van Linda ken ik niet).quote:Op maandag 1 februari 2010 21:50 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Kon het al niet vinden en dat terwijl je ook artikelen van Etos kunt meebestellen. Nou ja morgen anders maar eens op pad gaan
Ik zou van de nood een deugd maken. Jij ontfermt je over Roy en je lief ruimt in de tussentijd even op.quote:Op maandag 1 februari 2010 21:51 schreef _Bar_ het volgende:
is misschien helemaal zo stom nog niet, nu alleen nog even bedenken hoe wij het gaan opnemen.
een draagbare tevoorschijn toveren.
Het is niet zozeer dat ik er echt mee zit hoor Claudia.
maar het zorgt ervoor dat we nu niet meer kunnen opruimen
http://www.drogisterij.net/?zoekterm=ossengalzeep&mode=datab&zoekform=1&zoekcode=ODUuMTc4LjgxLjIyquote:Op maandag 1 februari 2010 21:50 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Kon het al niet vinden en dat terwijl je ook artikelen van Etos kunt meebestellen. Nou ja morgen anders maar eens op pad gaan
quote:Op maandag 1 februari 2010 21:58 schreef _Bar_ het volgende:
en mocht Roy dit nodig hebben de rest van z'n leven, dan krijgt hij wel een afzuigkap van ons kadoo als hij op zichzelf gaat wonen
quote:Op maandag 1 februari 2010 21:58 schreef _Bar_ het volgende:
en mocht Roy dit nodig hebben de rest van z'n leven, dan krijgt hij wel een afzuigkap van ons kadoo als hij op zichzelf gaat wonen
Ja, als hij idd nu overduidelijk tandjes aan het krijgen is kan je het gewoon 3 keer per dag geven.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:19 schreef Stiemie het volgende:
Zijn dat die homeopatische? Chamodent ofzo? Volgens mij kan je die gewoon een tijdje geven want bij homeopathie duurt het ook altijd even voordat het werkt toch?
Zie, jullie hebben allemaal gewoon een droger! En ik maar stuntelen met één wasrek in een appartementje. Ik heb de Puckababy zelfs al een keer drooggefohnd.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 06:56 schreef Incantrix het volgende:
Ik hoop dat zijn slaapzak in de droger kan, anders heb ik vanavond een probleem..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |