abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77545235
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 11:32 schreef Claudia_x het volgende:
Zie, jullie hebben allemaal gewoon een droger! En ik maar stuntelen met één wasrek in een appartementje. Ik heb de Puckababy zelfs al een keer drooggefohnd.
Wij hebben geen droger hoor, wel 5 lange waslijnen en 3 droogrekken en 2 kleine droogrekjes en als iets perse droog moet dan gaat het op de verwarming. Gisteren vroeg m'n schoonmoeder nog of we geen droger willen, ja op zich wel, maar ik vind het zo zonde van de energie (plus geen goede staplek), maar het lijkt me hemels voor de handdoeken want die zijn altijd zo hard. Ik zou overigens liever een balkonnetje willen hebben om 's zomers buiten spul op te hangen.
pi_77546036
Wij hebben wel een droger en ik smijt er echt alles in (ook al mag het niet...). Het enige nadeel is dat de truitjes een beetje pluizen, maar dat vind ik niet erg.

Poepvlekken gaan er hier altijd uit op 40 graden zowel bv-poep als fv-poep. Als hij doorlekt gooi ik de romper direct in een emmer water en gaat er pas uit als ik ga wassen, dan is het bij ons geen probleem
  dinsdag 2 februari 2010 @ 12:22:50 #103
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_77546189
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 11:32 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Zie, jullie hebben allemaal gewoon een droger! En ik maar stuntelen met één wasrek in een appartementje. Ik heb de Puckababy zelfs al een keer drooggefohnd.

Toen ik op mezelf ging wonen vond ik dat heel erg onnodig en heb ik geen droger gekocht. Na een week trok ik gillend de haren uit mijn kop en de tweede week heb ik mijn laatste centjes bij elkaar gescharreld om een droger te kopen Ik kan gewoon niet zonder, ik háát het als ik iets wil hebben 'maar het is nog niet droog'. Ik heb liever geen vaatwasser dan geen droger Overigens drogen wij het meeste babyspul en de luiers van Stef wel aan het rek danwel over de verwarming (érg goed voor de luchtvochtigheid in huis op het moment ), dat hoeft maar heel weinig te krimpen en het past al niet meer, dus ik doe dat maar wel zo

En boy oh boy, Stef heeft éindelijk eens overdag zijn baseball-pakje aan, kan ik eindelijk een leuke foto ervan maken.. Het staat hem zó lief!

Ohja, en wie zei het, Xenia? Hierzo trekken de poepvlekken na het wassen er ook gewoon uit als het niet heel zonnig is, maar we het gewoon in het raamkozijn leggen aan de kant waar de zon zich op dat moment bevind. Het is er inderdaad zó uit!
3!
pi_77546191
BE klinkt zeer logisch. Ik ga straks nog maar even naar de etos voor die zalf (ben naam al weer kwijt). Hebben we die ook maar in huis.

Ik doe de slaapzakken nooit in de droger, dan heb je kans dat de stof krimpt maar de rits niet.
  dinsdag 2 februari 2010 @ 12:24:21 #105
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_77546243
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 12:22 schreef martine1984 het volgende:
BE klinkt zeer logisch. Ik ga straks nog maar even naar de etos voor die zalf (ben naam al weer kwijt). Hebben we die ook maar in huis.

Ik doe de slaapzakken nooit in de droger, dan heb je kans dat de stof krimpt maar de rits niet.

Dát had ik nog niet bedacht, dank je wel!
3!
pi_77546266
oja en voor nageltje gebruik ik ook een knipper. Ik weet niet of het mag, maar ik kan niks bedenken waardoor het niet zou mogen en het werkt een stuk fijner.
pi_77546315
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 11:15 schreef Brighteyes het volgende:
Dentinox werkt meteen, je smeert het op de plek zelf en het werkt verdovend. Als je zelf een druppeltje op je tong doet voel je het meteen, er ziet iets van Lidocaine-dinges in.
Ik gebruik in principe het liefst alleen Chamodent ivm dat dat homeopathisch is en me dat een beetje een baat het niet, schaadt het niet gevoel geeft en dan idd nu het zo duidelijk is dat die tandjes aan het doorbreken zijn gewoon 3 keer per dag als onderhoud zodat het over het geheel heen minder of (hopelijk) geen pijn doet.
Maar als hij, zoals net echt ligt te huilen omdat hij pijn heeft dan verlicht die Dentinox gewoon direct. En dan kan hij lekker in slaap vallen.

Chamodent dus 'gewoon' omdat hij nu tandjes aan het krijgen is, maar ook niet wekenlang hoor, en Dentinox als het echt even zeer doet.

Klinkt die enigszins logisch?
Ja heel logisch en ook heel duidelijk! Thnx! Grappige is dat ik werktechnisch echt van de "evidence based medicine" ben en niet veel met homeopathie doe, als het Lena aangaat gebruik ik het liefst zo weinig mogelijk, en als het even kan zo min mogelijk "agressieve" medicatie en trek ik dus juist weer veel meer naar de VSM producten...

Beterschap voor je kleine stoertje!

Hier ook een ziek mupke... Tot aan ademnood moeten spugen en net zat ze net ingesnoerd in de maxicosi om zichzelf weer volledig onder te spugen, wat zo liggend natuurlijk best lastig is.. ze bleef er echt roodaangelopen inhangen, en dan willen die gordels natuurlijk lang zo snel niet los als anders... dus kind in bad, kind op bed en moeders is de maxicosi aan het strippen om de boel te wassen en de zure lucht te verdrijven...

Innepin.. Mag ik ook bij jouw ontaarde clubje

Mafkezen zijn we met elkaar dat we onszelf daarmee ontaard noemen.. kom op zich, als iets duidelijk moge zijn hier dan is dat ieders liefde voor zn kind..niets ontaards aan zoiets als wel of niet huilen omdat je kind pijn heeft al dan niet door jou aangericht!

[ Bericht 15% gewijzigd door Poppedein op 02-02-2010 12:32:26 ]
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_77546358
Huup, zoals jij het beschrijft klinkt het inderdaad wel erg zielig...! Ik moet zeggen dat ik nog nooit in d'r vinger heb geknipt hoor, dat kan ook schelen

Oscar, arm jochie toch.. beterschap!
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_77547310
Mijn in-vinger-knip-incident was voor alle duidelijkheid ook met een knippertje
pi_77547484
Ik begrijp niet zo goed hoe mensen kunnen denken dat een middel wel iets goeds kan doen maar niet iets vervelends. Een middel heeft een werkzaam bestanddeel of het heeft geen werkzaam bestanddeel. In het eerste geval zul je altijd (kans op) bijwerkingen hebben; in het laatste geval gebruik je het middel alleen voor je eigen gevoel.

En ik gooi deze er nog maar eens in:

Ik wil niet ontkennen dat er agressieve en minder agressieve medicijnen zijn, maar zuiver homeopathische middelen hebben geen werkzaam bestanddeel.

[ Bericht 23% gewijzigd door Claudia_x op 02-02-2010 13:04:03 ]
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_77547606
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 09:10 schreef Sorbootje het volgende:

Voor iedereen die zich suf voelt omdat ze wel ergens om huilen. Ik huil om álles. Ik geloof dat ik daar nog 5,5 mnd de hormonen de schuld van mag geven.
I hear ya. Ik huil ook nog steeds overal om.
pi_77549147
Zo, lekker bijgeslapen, een heerlijke ochtend geknuffeld met mijn manneke en lekker gegeten: ik kan er weer even tegenaan. Stomme dag gisteren maar gauw vergeten. Ik wist dat ie lang zou worden, maar als je dan na een nutteloze vergadering buiten komt en je eerst je auto moet uitbikken en vervolgens glibberend en glijend naar huis rijdt om thuis te horen dat ze op het kdv 5 ipv 4 flessen gegeven hebben, dan is alle energie gewoonweg op.

Ik heb voor mijn verjaardag van mijn mama mijn eigen kaart van het cb gekregen. En ik was in die tijd best groot (nu nog, 184 cm) maar onze Driekus is nog veel groter . Hij ligt op lengte zo'n 2 maanden voor op mijn groei en op gewicht zo'n 4 maanden. Ik ga zo eens kijken of ik het in een grafiekje kan zetten, lijkt me grappig.

Tandjes! Hier niet hoor, kwijlen doet ie wel, maar dat doet ie al weken. En verder is het gewoon een heel lief en vrolijk manneke dat er zo enorm van kan genieten om zelf te spelen in de box of op een kleed. Vindt ie echt veel leuker dan op schoot zitten. En hij wordt zo snel groot, vanochtend alles wat 62 was van de bovenkleding de la uitgedaan en ook de eerste 62 broekjes. En hij heeft een dik hoofd, zijn muts van kikkid was maat 9-12 maanden, maar is em al te klein. Hij kan nog wel op, maar dan staat de muts in zijn hoofdje na een half uurtje.

En over dat huilen. Ik had mezelf echt zo beloofd gisteren tijdens mijn werk en de fijne vergadering niet te gaan huilen en dat is zo waar gelukt. Oke, tranen in mijn ogen in de auto, maar dat mag.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  dinsdag 2 februari 2010 @ 14:17:27 #113
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_77550367
even een voor alle mama's die bij hun kindjes in de vinger geknipt hebben! bij eli is het me tnt gelukt om enkel in nagel te knippen, en ik hoop dat het ook bij aviva zo zal gaan.

mefke, nog gefeli met de verjaardag van je moeder! (lezen is een vak apart... )

aviva slaapt hier enkel in de doek. al het andere is brullen, speen weigeren, heel eventjes slapen en dan weer in totale paniek wakker worden. op zich heel gezellig knus en zo, maar toch...
ze is nog zo mini, dus kvind het niet erg, maar het zou wel fijn zijn als ze zometeen wel in haar eentje kan slapen.

en ze is een ontzettende koukleum en gewoon heel lief

[ Bericht 3% gewijzigd door DaviniaHR op 02-02-2010 14:27:08 ]
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_77550616
volgens mij was 't haar eigen verjaardag
pi_77551624
Mefke toch, klote is zo'n dag, hè? Maar er staan gelukkig ook dagen tegenover dat het geluk je toe lijkt te lachen. Ik loop op die dagen fluitend van het station naar huis, kijk naar de vogels, lach naar de mensen. En straks kom ik ook nog eens gewoon thuis bij mijn zoon. Nog een weekje, dan mag ik hem gaan leren missen.

Ik heb je verjaardag helemaal gemist! Bij deze nog gefeliciteerd.
  dinsdag 2 februari 2010 @ 15:32:50 #116
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_77553421
We zijn terug en dit deel was iig heel simpel. Ik dacht dat ze nog met gips een afdruk namen, maar het is helemaal 3D-computerspul. Hij werd in een soort van Bumbo seat gezet met een pantykousje (achtig dan he) op zijn koppie met puntjes erop, en toen werden er allemaal camerabeelden gemaakt terwijl ze hem ronddraaiden en toen verscheen er een mooi 3D beeld van Oscar zijn koppie op de PC.

17 februari is hij klaar en gaan we de helm halen. Je mag zelf een printje voor de helm kiezen. Ik wilde eerst effen, maar dat vond ik toch wel heel saai.
Nu heb ik gekozen voor 'light sky'. Dat is een beetje lichtblauwgrijs met hier en daar een gekleurd puntje erop. Gek hoor... nu is het wel ineens helemaal voor het echie.
Maar goed, wel ook 'for the better'.

Foto'tjes, van mijn telefoon want de kleine camera besloot het weer eens op te geven. Dat ding slurpt echt batterijen. *gaat vanavond op marktplaats!

Hier zie je goed de apparatuur:

Uiterst charmant close-upje.

pi_77555434
Oh, Be, wat leuk om te zien hoe ze dat doen! Ik dacht ook echt aan een gipsafdruk, doen ze met steunzolen, prothesen ed ook, dus waarom hier niet mee dacht ik. En wat is Oscar toch een mooi knulletje.
Dat spugen he, duurt dat lang? Driekus spuugt nooit, maar net kwam er al voor de tweede keer flink wat terug. En hij is zichzelf niet, ligt nu ook te mopperen in bed (na een half uur mopperen op het kleed). Had em net in de nieuwe draagdoek, maar ook dat was ie zo beu. Jammer dat ie nou net niet lekker is op mijn vrije dag, maar daar doe je weinig aan. Gaat vast zo weer over, toch?
pi_77555557
Awww Oscar, hoe futuristisch! Wel fijn dat het allemaal digitaal kan en ze idd niet met gips ofzo aan de slag hoeven.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_77555850
BE, wat een foto's... grappig om te zien hoe ze dat doen. En het gaat wel snel in ene hoor... maar goed, dan heeft Oscar er ook eerder profijt van moet je maar denken. Spannend hoor! En wat gaat ie rap met zijn tanden zeg, wow!

-je voor alle zieke kinders en mama's...

mefke, nog gefeliciteerd! En wat een leuk kado van je moeder... wel grappig om dan Driekus en jezelf te kunnen vergelijken... Volgens mij heb ik ook nog zo'n grafiek in mijn babyboek zitten... ook maar eens checken hoe ik en Minke van elkaar verschillen.

Sidn3y, wat een gedoe joh met de borstontstekingen.. Hopelijk wil het vanaf nu gewoon goed lukken, zeker omdat je natuurlijk nog een kindje hebt en die heeft ook een fitte mama nodig. Beterschap meid!

Davinia, lijkt me zwaar dat Aviva zo hangerig is bij jou... ook wel heel lief en knus idd, maar wel zwaar. Hoe gaat het met Eli erbij? Vind hij het niet erg dat Aviva zoveel bij jou is dan?

Twinkly, fijn dat het met Niels beter gaat. Voor jou en je vent wel beterschap gewenst!

Jamie ook weer aan de beterende hand las ik, gelukkig! Al die zieke kindjes, bah...

Hier gaat alles prima eigenlijk... mijn kleine meid is lekker vrolijk, slaapt weinig overdag, maar ligt wel lekker rustig in de wipper. Straks weer lekker in de box met de mobile (dankzij een tip van Ssserpente ding weer aan de praat gekregen! ) want dat is toch wel interessant. Net geluncht bij een meid van de pufclub, wiens dochtertje op dezelfde dag als Minke is geboren en daar heeft ze ook heerlijk in de box liggen kijken en luisteren naar hun mobile... die dingen zijn echt de bom !
pi_77556191
Be, wat een leuke foto's. Zo te zien had Oscar het daar prima naar zijn zin!

Ik ben vandaag voor het eerst de hele dag kindloos geweest... ze is naar het kdv. Ik moet zeggen dat ik me er deze keer heel rustig onder voel. Ik heb maar 2 keer gebeld, hahahaha. Eerste flesje dronk ze daar niet maar gelukkig had ze bij de tweede zo'n honger dat hij toch echt wel naar binnen ging.
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_77556290
Oh Be, ik wist ook niet dat het zo ging! Wel veel fijner voor zo'n kleintje
En de kleine man wat ziekjes, sneu hoor!

Hier hebben we sinds een week ook eindelijk een droger,
We hadden vanuit Haarlem een combimachine, maar die staat in de garage en was helemaal niet handig (5 kilo wassen en 2.5 drogen), dus hebben we een (A++) wasmachine gekocht toen Rienk er bijna was, want met zo'n baby is een 8 kilo wasser vast wel handig. En na een aantal weken zonder droger te moeten drogen hebben sinds vorige week ook eindelijk een droger ook een A++ dus super zuinig allemaal Hij doet het heel goed en ik ben er zooooo blij mee

De poep is problematisch. Hij zit er constant onder, maar ik spoel het nu direct uit en heb het dan te weken in een emmer met wasmiddel tot ik wassen ga. (1 romper is verpest doordat ik het niet in een sopje had, maar alleen in water)

Innepin en Mefke al bijna weer naar het volgende babytopic! Wat gaat het toch snel!

En gelukkig hier nog niet in de vingers geknipt, lijkt me echt vreselijk!

Davinia, jammer dat Aviva alleen in de doek slaapt, Rienk ligt nu te slapen op zn buik in de box, maar hij is flink humeurig vandaag Die werd om 16:30 wakker en sliep 3 kwartier later alweer
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_77557055
Vlindur, ik blijf nog effe hoor. Driekus is pas 18 weken. Innepin gaat wel zo en huup ook geloof ik...
pi_77558269
Oscar, hip hoor! Wel fijn dat het zo digitaal kan zonder gips enzo...
Fake it till you make it...
  dinsdag 2 februari 2010 @ 19:06:30 #124
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_77561790
Wat cool BE, wij moesten Lilah op d'r rug in een scanner leggen, dit is nog veul handiger!
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_77562569
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 16:58 schreef mefke79 het volgende:
Vlindur, ik blijf nog effe hoor. Driekus is pas 18 weken. Innepin gaat wel zo en huup ook geloof ik...
ik ga de 25e pas
Eerst Iris, Roy, Willow, Thomas, Evi en Oscar nog en de dag na Evi en Oscar schuiven wij door

Ik ga me maar ns goed inlezen in het rapley topic trouwens
Amélie vindt het zo mooi, al dat eten van ons. Ze lijkt echt benieuwd, ze kijkt van goh, ze stoppen het wel in hun mond maar t komt er niet meer uit Mooi om te zien vind ik dat, die interesse van je kindje in wat je doet. Ik ben benieuwd hoe ze het gaat vinden over 3 weekjes.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')