BE, wat een foto's... grappig om te zien hoe ze dat doen. En het gaat wel snel in ene hoor... maar goed, dan heeft Oscar er ook eerder profijt van moet je maar denken. Spannend hoor! En wat gaat ie rap met zijn tanden zeg, wow!

-je voor alle zieke kinders en mama's...
mefke, nog gefeliciteerd!

En wat een leuk kado van je moeder... wel grappig om dan Driekus en jezelf te kunnen vergelijken... Volgens mij heb ik ook nog zo'n grafiek in mijn babyboek zitten... ook maar eens checken hoe ik en Minke van elkaar verschillen.
Sidn3y, wat een gedoe joh met de borstontstekingen..

Hopelijk wil het vanaf nu gewoon goed lukken, zeker omdat je natuurlijk nog een kindje hebt en die heeft ook een fitte mama nodig. Beterschap meid!
Davinia, lijkt me zwaar dat Aviva zo hangerig is bij jou... ook wel heel lief en knus idd, maar wel zwaar. Hoe gaat het met Eli erbij? Vind hij het niet erg dat Aviva zoveel bij jou is dan?

Twinkly, fijn dat het met Niels beter gaat. Voor jou en je vent wel beterschap gewenst!

Jamie ook weer aan de beterende hand las ik, gelukkig! Al die zieke kindjes, bah...
Hier gaat alles prima eigenlijk... mijn kleine meid is lekker vrolijk, slaapt weinig overdag, maar ligt wel lekker rustig in de wipper. Straks weer lekker in de box met de mobile (dankzij een tip van Ssserpente ding weer aan de praat gekregen!

) want dat is toch wel interessant. Net geluncht bij een meid van de pufclub, wiens dochtertje op dezelfde dag als Minke is geboren en daar heeft ze ook heerlijk in de box liggen kijken en luisteren naar hun mobile... die dingen zijn echt de bom

!