Wij hebben geen droger hoor, wel 5 lange waslijnen en 3 droogrekken en 2 kleine droogrekjes en als iets perse droog moet dan gaat het op de verwarming. Gisteren vroeg m'n schoonmoeder nog of we geen droger willen, ja op zich wel, maar ik vind het zo zonde van de energie (plus geen goede staplek), maar het lijkt me hemels voor de handdoeken want die zijn altijd zo hard. Ik zou overigens liever een balkonnetje willen hebben om 's zomers buiten spul op te hangen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:32 schreef Claudia_x het volgende:
Zie, jullie hebben allemaal gewoon een droger! En ik maar stuntelen met één wasrek in een appartementje. Ik heb de Puckababy zelfs al een keer drooggefohnd.

quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:32 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Zie, jullie hebben allemaal gewoon een droger! En ik maar stuntelen met één wasrek in een appartementje. Ik heb de Puckababy zelfs al een keer drooggefohnd.

Ik kan gewoon niet zonder, ik háát het als ik iets wil hebben 'maar het is nog niet droog'. Ik heb liever geen vaatwasser dan geen droger
 Ik kan gewoon niet zonder, ik háát het als ik iets wil hebben 'maar het is nog niet droog'. Ik heb liever geen vaatwasser dan geen droger  Overigens drogen wij het meeste babyspul en de luiers van Stef wel aan het rek danwel over de verwarming (érg goed voor de luchtvochtigheid in huis op het moment
 Overigens drogen wij het meeste babyspul en de luiers van Stef wel aan het rek danwel over de verwarming (érg goed voor de luchtvochtigheid in huis op het moment  ), dat hoeft maar heel weinig te krimpen en het past al niet meer, dus ik doe dat maar wel zo
), dat hoeft maar heel weinig te krimpen en het past al niet meer, dus ik doe dat maar wel zo 

quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:22 schreef martine1984 het volgende:
BE klinkt zeer logisch. Ik ga straks nog maar even naar de etos voor die zalf (ben naam al weer kwijt). Hebben we die ook maar in huis.
Ik doe de slaapzakken nooit in de droger, dan heb je kans dat de stof krimpt maar de rits niet.

Ja heel logisch en ook heel duidelijk! Thnx! Grappige is dat ik werktechnisch echt van de "evidence based medicine" ben en niet veel met homeopathie doe, als het Lena aangaat gebruik ik het liefst zo weinig mogelijk, en als het even kan zo min mogelijk "agressieve" medicatie en trek ik dus juist weer veel meer naar de VSM producten...quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:15 schreef Brighteyes het volgende:
Dentinox werkt meteen, je smeert het op de plek zelf en het werkt verdovend. Als je zelf een druppeltje op je tong doet voel je het meteen, er ziet iets van Lidocaine-dinges in.
Ik gebruik in principe het liefst alleen Chamodent ivm dat dat homeopathisch is en me dat een beetje een baat het niet, schaadt het niet gevoel geeft en dan idd nu het zo duidelijk is dat die tandjes aan het doorbreken zijn gewoon 3 keer per dag als onderhoud zodat het over het geheel heen minder of (hopelijk) geen pijn doet.
Maar als hij, zoals net echt ligt te huilen omdat hij pijn heeft dan verlicht die Dentinox gewoon direct. En dan kan hij lekker in slaap vallen.
Chamodent dus 'gewoon' omdat hij nu tandjes aan het krijgen is, maar ook niet wekenlang hoor, en Dentinox als het echt even zeer doet.
Klinkt die enigszins logisch?

I hear ya. Ik huil ook nog steeds overal om.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 09:10 schreef Sorbootje het volgende:
Voor iedereen die zich suf voelt omdat ze wel ergens om huilen. Ik huil om álles. Ik geloof dat ik daar nog 5,5 mnd de hormonen de schuld van mag geven.

. Hij ligt op lengte zo'n 2 maanden voor op mijn groei en op gewicht zo'n 4 maanden. Ik ga zo eens kijken of ik het in een grafiekje kan zetten, lijkt me grappig.
 . Hij ligt op lengte zo'n 2 maanden voor op mijn groei en op gewicht zo'n 4 maanden. Ik ga zo eens kijken of ik het in een grafiekje kan zetten, lijkt me grappig. 

voor alle mama's die bij hun kindjes in de vinger geknipt hebben!
 voor alle mama's die bij hun kindjes in de vinger geknipt hebben!  bij eli is het me tnt gelukt om enkel in nagel te knippen, en ik hoop dat het ook bij aviva zo zal gaan.
 bij eli is het me tnt gelukt om enkel in nagel te knippen, en ik hoop dat het ook bij aviva zo zal gaan. (lezen is een vak apart...
 (lezen is een vak apart...  )
 ) 
 op zich heel gezellig knus en zo, maar toch...
 op zich heel gezellig knus en zo, maar toch...
 en gewoon heel lief
 en gewoon heel lief  

Maar er staan gelukkig ook dagen tegenover dat het geluk je toe lijkt te lachen. Ik loop op die dagen fluitend van het station naar huis, kijk naar de vogels, lach naar de mensen. En straks kom ik ook nog eens gewoon thuis bij mijn zoon.
  Maar er staan gelukkig ook dagen tegenover dat het geluk je toe lijkt te lachen. Ik loop op die dagen fluitend van het station naar huis, kijk naar de vogels, lach naar de mensen. En straks kom ik ook nog eens gewoon thuis bij mijn zoon.  Nog een weekje, dan mag ik hem gaan leren missen.
 Nog een weekje, dan mag ik hem gaan leren missen. 

-je voor alle zieke kinders en mama's...
 -je voor alle zieke kinders en mama's... En wat een leuk kado van je moeder... wel grappig om dan Driekus en jezelf te kunnen vergelijken... Volgens mij heb ik ook nog zo'n grafiek in mijn babyboek zitten... ook maar eens checken hoe ik en Minke van elkaar verschillen.
 En wat een leuk kado van je moeder... wel grappig om dan Driekus en jezelf te kunnen vergelijken... Volgens mij heb ik ook nog zo'n grafiek in mijn babyboek zitten... ook maar eens checken hoe ik en Minke van elkaar verschillen. Hopelijk wil het vanaf nu gewoon goed lukken, zeker omdat je natuurlijk nog een kindje hebt en die heeft ook een fitte mama nodig. Beterschap meid!
 Hopelijk wil het vanaf nu gewoon goed lukken, zeker omdat je natuurlijk nog een kindje hebt en die heeft ook een fitte mama nodig. Beterschap meid!

) want dat is toch wel interessant. Net geluncht bij een meid van de pufclub, wiens dochtertje op dezelfde dag als Minke is geboren en daar heeft ze ook heerlijk in de box liggen kijken en luisteren naar hun mobile... die dingen zijn echt de bom
 ) want dat is toch wel interessant. Net geluncht bij een meid van de pufclub, wiens dochtertje op dezelfde dag als Minke is geboren en daar heeft ze ook heerlijk in de box liggen kijken en luisteren naar hun mobile... die dingen zijn echt de bom  !
 !

ook een A++ dus super zuinig allemaal
 ook een A++ dus super zuinig allemaal   Hij doet het heel goed en ik ben er zooooo blij mee
 Hij doet het heel goed en ik ben er zooooo blij mee   

Die werd om 16:30 wakker en sliep 3 kwartier later alweer
  Die werd om 16:30 wakker en sliep 3 kwartier later alweer   

ik ga de 25e pasquote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:58 schreef mefke79 het volgende:
Vlindur, ik blijf nog effe hoor. Driekus is pas 18 weken. Innepin gaat wel zo en huup ook geloof ik...

en de dag na Evi en Oscar schuiven wij door
 en de dag na Evi en Oscar schuiven wij door 

Mooi om te zien vind ik dat, die interesse van je kindje in wat je doet. Ik ben benieuwd hoe ze het gaat vinden over 3 weekjes.
 Mooi om te zien vind ik dat, die interesse van je kindje in wat je doet. Ik ben benieuwd hoe ze het gaat vinden over 3 weekjes.

Oh, stomquote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:58 schreef mefke79 het volgende:
Vlindur, ik blijf nog effe hoor. Driekus is pas 18 weken. Innepin gaat wel zo en huup ook geloof ik...

voor mijn gevoel ben ik net vorige week bevallen ofzo, heel raar...
  voor mijn gevoel ben ik net vorige week bevallen ofzo, heel raar... fijn joh!
  fijn joh! 

Hopelijk brengt de kinderarts morgen de oplossing.
 Hopelijk brengt de kinderarts morgen de oplossing. 

. Laat inderdaad maar goed kijken morgen en geef ook aan dat het zo niet meer kan... Ik hoop dat de kinderarts wat meer duidelijkheid kan geven waarom je kleine vriendje zich blijkbaar niet ok voelt. Dikke
. Laat inderdaad maar goed kijken morgen en geef ook aan dat het zo niet meer kan... Ik hoop dat de kinderarts wat meer duidelijkheid kan geven waarom je kleine vriendje zich blijkbaar niet ok voelt. Dikke  

dus tegen die tijd ga ik daar mee experimenteren.
   dus tegen die tijd ga ik daar mee experimenteren. 

zo zijn we tot na 3en bezig geweest en toen viel onze dame pas in slaap...
  zo zijn we tot na 3en bezig geweest en toen viel onze dame pas in slaap... 

. Onvoorstelbaar hard gegaan
. Onvoorstelbaar hard gegaan 

Hopelijk valt 't allemaal mee met 't sprongetje van Evie.
 Hopelijk valt 't allemaal mee met 't sprongetje van Evie. 

Heerlijk!
  Heerlijk!

.
.  

Hoop met je mee dat hij niet in het zkh hoeft te blijven, maar als het toch zo is is daar vast een goede reden voor om hem beter te maken. En laten huilen doen ze vast niet, er zijn daar prima verpleegkundige en die passen heel goed op jouw kleine vent.
 Hoop met je mee dat hij niet in het zkh hoeft te blijven, maar als het toch zo is is daar vast een goede reden voor om hem beter te maken. En laten huilen doen ze vast niet, er zijn daar prima verpleegkundige en die passen heel goed op jouw kleine vent. wat een nacht joh... hoop dat je vandaag nog wat slaap kan inhalen hoor. Is wel killing dat je zo weinig slaap krijgt dan.
 wat een nacht joh... hoop dat je vandaag nog wat slaap kan inhalen hoor. Is wel killing dat je zo weinig slaap krijgt dan. Tot over een maand of 5 in het volgende topic!
  Tot over een maand of 5 in het volgende topic!   

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |