abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 februari 2010 @ 11:07:59 #1
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_77506032
Het vorige deel

Kleine babietjes

07 augustus 2009: Roy, zoon van Bar
08 augustus 2009: Willow, dochter van Innepin
23 augustus 2009: Thomas, zoon van Ca.ra
*** 23 augustus 2009: Evi Mare, dochter van DuchessX en Juup©***
*** 24 augustus 2009: Oscar Morrison, zoon van Brighteyes en Stinkie ***
25 augustus 2009: Amélie, dochter van Huuphuup
27 augustus 2009: Toby Benjamin, zoon van Kersjes
30 augustus 2009: Dorien, dochter van Hi_flyer en Bromfly_er
31 augustus 2009: Lena, dochter van Poppedein
11 september 2009: Lars, zoon van XXXKarinXXX
17 september 2009: Esmee, dochter van stiemie
20 september 2009: Lotte, dochter van Linda2205
23 september 2009: Lente, dochter van Ssserpente
27 september 2009: Rocker, zoon van RockabeIIa
28 september 2009: Driekus, zoon van mefke79
29 september 2009: Xeentje, dochter van Xenia
02 oktober 2009: Alexa, dochter van Takkembah
02 oktober 2009: Sem Yesse, zoon van Rekkie
08 oktober 2009: minisproetje, dochter van sproet-je
12 oktober 2009: Isabeau, dochter van sorbootje
16 oktober 2009: Jamie, zoon van martine1984
19 oktober 2009: Jochem Tobias Aaron, zoon van Troel en Bert
22 oktober 2009: Niels, zoon van Twinkly
06 november 2009: Xandy, dochter van lunastar
13 november 2009: Ivan, zoon van Claudia_x
16 november 2009: Thomas, zoon van Aoraki
24 november 2009: Stef, zoon van Incantrix
27 november 2009: Ties, zoon van Ziggyziggyziggy
05 december 2009: Evie Elleke, dochter van Beessie-Jen
10 december 2009: Wolf, zoon van Poppejans
15 december 2009: Elyas Yaël, zoon van Tan
17 december 2009: Rienk Bowe, zoon van Vlindur
20 december 2009: Fabian, zoon van amaranta
23 december 2009: Minke, dochter van lijnloos
07 januari 2010: Aviva Gabriëlle, dochter van DaviniaHR en PhysicsRules
15 januari 2010: Dijon Trevor, zoon van faja-lobi

*** vermeldingen zijn officiele fokbaby's
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar de ouders elkaar hebben leren kennen op/door Fok)
[/quote]

[ Bericht 2% gewijzigd door BE op 03-02-2010 14:00:42 ]
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  maandag 1 februari 2010 @ 11:08:28 #2
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_77506043
wat leuk al die spelende baby's!

aviva is gelukkig nog wel een klein baby'tje, en vindt passief liggen en naar schaduwen staren nog helemaal top! al begint de mobile ook wel aan terrein te winnen

nou dacht ik dus dat meisjes de muur niet zouden kunnen bevuilen...
inmiddels ben ik een illusie armer en een ervaring rijker
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_77506151
lol Davinia ik hoop voor je dat het plas was

Ca.ra ik hoop dat je gauw een hele leuke baan dichtbij huis zult krijgen!
Ik ben op zoek naar precies hetzelfde, lastig hoor. Helemaal omdat mijn opleiding niet blijkt aan te sluiten bij mijn interesses Ik ben niet in de wieg gelegd voor labwerk ik wil iets creatiefs doen, dingen uitpluizen.

Niels is ook gek op staan op je schoot: dikke glimlach!! En hij houdt ook van een schoonheidsbehandeling, net als Ivan (zalf op je wangetjes krijgen) ,kunnen ze later mooi samen een schoonheidssalon beginnen

De huisarts vond het goed dat we even gekomen waren en we moeten de volgende keer inderdaad ook weer bellen om te overleggen. Het advies was veel te drinken geven. Hij raadde eigenlijk thee aan maar Niels wil geen flesje dus lukt dat niet en het lijkt me niet zo'n strak plan, thee voor baby'tjes. Ik leg hem gewoon heel vaak aan. Ik zal voor de zekerheid ook ORS kopen, dat zal ik dan wel met een spuitje kunnen geven toch.
En ik heb nu hetzelfde als Niels.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_77506451
Dag Timo grote knul Tot over 2 maandjes!

Davinia

Beterschap voor kleine niels en voor jou natuurlijk ook Twinkly!

Wat leuk al die kindjes die van spelletjes genieten Esmee vindt spelletjes heel leuk, maar het allerleukste is wel naar haar zus kijken. Die hoeft maar een kik te geven en ze heeft haar volledige aandacht En dan spelen ze samen met een labeldoekje (lees: Linde wil 'm terug maar Esmee wil 'm niet loslaten met haar pitbullknuistjes )

Wat Esmee verder geweldig vindt is haar hele boxinhoud verplaatsen. Dan leg ik alles links van haar en als je dan op de bank zit, zie je steeds iets boven de box uitsteken omdat ze alles naar de andere kant aan het verplaatsen is Tijdens het verplaatsen wordt alles natuurlijk uitgebreid geproefd en gevoeld. Is ze toch weer zo'n 20 - 30 minuten zoet mee. En natuurlijk ook de holy mobiel inderdaad

Geen idee wat Esmee gisteren had, maar het luchtte blijkbaar erg op om er hartverscheurend bij te huilen (bij mij ook uiteindelijk ) Gelukkig ging ze om een uur of 7 uiteindelijk slapen en toen is ze vannacht om half 3 wakker geworden voor een fles om vervolgens weer verder te slapen tot de buren om 9 uur weer begonnen met klussen. Lekker nachtje geweest dus!

Aoraki die ene keer dat het voorkomt dat Esmee nog wat dorst/honger heeft en ze zit al aan haar tax, dan geven we eerst een beetje lauw water. Soms heeft ze dan namelijk alleen wat dorst. Is het echt honger, dan krijgt ze een klein beetje fles. Tsja het mag eigenlijk niet, maar ik denk dat ze het best overleven hoor als het eens in de maand voorkomt ofzo en zo'n pak melkpoeder kan geen klokkijken dus ik vind het dan wel prima.
Vaak komt het trouwens ook omdat ze overdag de flessen niet helemaal leeg heeft gedronken, dus dat scheelt dan weer in de hoeveelheid die ze die dag al gedronken heeft

Ca.ra vanaf vandaag ben ik ook officieel werkeloos. Hakt er toch best wel even in als je er bij stil staat. Nou ja zo ook maar weer op vacaturejacht.
  maandag 1 februari 2010 @ 11:30:06 #5
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_77506623
vergeet ik helemaal timo uit te zwaaaien in de herkansing dus grote timo!

enneh, het was uiteraard poep. anders is het niet leuk

twink nu ook ziekjes? sterkte!

en vwb flessen, je mag er zo nu en dan wel overheen, zolang het niet structureel is. we eten zelf soms ook te veel op een dag, nietwaar? maar anders is een verdund flesje wellicht een goede optie.
pi_77507284
Bedankt voor alle tips! Ik heb hem ook idd wel gewoon een fles gegeven als hij honger had. En idd hij drinkt niet elke keer z'n fles volledig leeg... Dan hoef ik me daar ook geen zorgen meer over te maken (scheelt weer in de nachtrust)

Thomas vindt het nu wel heel erg leuk om te trappelen, vanmorgen vond ik hem (met slaapzak en al) terug aan de bovenkant van zijn ledikant. Nadat hij de fles had gehad en weer verder sliep, vond ik hem 3 uur later weer zo . Nouja, beter omhoog dan omlaag...
pi_77507296
quote:
Op maandag 1 februari 2010 11:08 schreef DaviniaHR het volgende:

nou dacht ik dus dat meisjes de muur niet zouden kunnen bevuilen...
inmiddels ben ik een illusie armer en een ervaring rijker
Haha! Dat doet mijn meisje vast niet!!

Leuk om te lezen over alle spelletjes die jullie spelen! Isa is steeds meer wakker overdag, maar dan is rondkijken nog wel het leukste! En lachen kan ze ook al heel goed!
pi_77507438
Beterschap, Twinkly. Ik ben sinds ik 3 maanden zwanger was niet meer ziek geweest, terwijl ik normaal gesproken om de haverklap wel iets heb. Da's dan toch weer een van de fijne dingen van die rothormonen.

Ik begrijp ook niet zo goed waarom je Niels thee zou moeten geven. Het voordeel van borstvoeding is nu juist dat hij niet te veel binnen kan krijgen, dus dan lijkt me dat altijd de beste keuze?

Kan het trouwens kloppen dat baby's bij hun ochtendvoeding inhalen omdat ze 's nachts niets gedronken hebben? Merken moeders die flesvoeding geven bijvoorbeeld dat er het meest uit het eerste flesje wordt gedronken? Nu Ivan doorslaapt heb ik 's ochtends namelijk megaveel melk, maar hij drinkt het gewoon allemaal op. Ik sta er echt van te kijken.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_77507734
Claudia, bij ons is dat niet zo... Zijn eerste flesje gaat er wel in, maar dat is niet het meeste dat hij drinkt op een dag, dat is meestal in de middag...
pi_77507841
Esmee drinkt niet meer dan anders als ze heeft doorgeslapen eigenlijk.

Bij mij werkt het juist andersom. Normaal nooit ziek en beide keren vanaf de zwangerschap juist wel heel vaak Nu zijn we hier ook weer regelmatig ziek, maar dat kan komen omdat Esmee nu ook naar de opvang gaat en alle buikgriepvarianten voor ons meeneemt. Eerlijk delen enzo
pi_77508009
Davinia... kon je het nog schoon krijgen avontuurlijke Aviva...

Ca.ra, succes met zoeken!

Twinkly, vaak aanleggen lijkt me een prima idee, zou ik ook eerder doen dan thee.
Beterschap voor jezelf en Niels!

Stiemie, zus is hier ook helemaal leuk! Als die in de buurt zit te spelen dan springt Iris zowat uit je armen of uit de wipstoel om maar niks te hoeven wisselen.
Mobiel is hier niet holy

Aoraki, als het af en toe voorkomt zou ik proberen of een klein flesje voldoende is. Voor af en toe over het maximum heen gaan lijkt me niet zo erg hoor...

Lars, stoer hoor al staan .

Claudia, hier is dat niet zo. Ze drinkt eigenlijk gewoon de fles leeg meestal. Als er wat overblijft is het meestal bij de voeding van een uur of 11.

Iris wil ook steeds maar staan, geef je haar je vingers op het aankleedkussen, gaat ze niet zitten nee joh, gelijk staan. En nog best stevig ook. Of hoor je haar mopperen in bed, ga je kijken, ligt ze overdwars, hardstikke klem. En hoe ze dat voor elkaar krijgt... geen idee. Maar mopperen kan ze dan
Fake it till you make it...
pi_77509537
He meiden en beebs!
Hier net terug van ons lekkere weekendje weg, heb wel bijgelezen maar ben wel wat vergeten ben ik bang... Here goes:

Timo grote baby! Chan, tot in het volgende topic dan maar...
Stef lekker aan het spelen, mobiles zijn natuurlijk ook wel vet cool... Leuk joh!
Niels ziekjes nu, hopelijk dat je eigen ha uitkomst kan bieden Twinkly. voor nu.
Ivan ook al lekker aan het spelen met mama...
Aoraki, Thomas lekker aan het tijgeren op zijn rug... hihi, en inderdaad liever naar boven dan naar beneden. Over die fles overslaan of juist geven zou ik het niet zo goed weten. Ik zit hier met Minke echt nog in een overgangsperiode voor mijn gevoel... soms slaapt ze gewoon lekker tot een uur of 5, maar zoals vannacht was eht al 1 uur toen ze begon te huilen en niet meer stil wilde zijn. Uiteindelijk om kwart voor 2 toch flesje erin geschoven en toen was alles goed. Kind had gewoon honger denk ik.
Evie slaapt door! Ik Jompel gewoon voor je BJ, of het nou blijft of niet.
Oscar, tandenman! Wat groei jij snel op kerel...
Voor iedereen die werk zoekt een voor jullie... ik ga met jullie mee duimen dat je snel een leuke baan hebt!
Isa lekker rondkijken, da's ook leuk! Zeker als je door mama door het hele huis gedragen wordt natuurlijk...

Weekendje weg waas erg lekker en ging ook prima met Minke. Ze heeft goed geslapen 's nachts en dus niet het hele hotel wakker gehouden, en eigenlijk hadden we echt niks te klagen met haar.
Zelf helaas wel uberverkouden geworden (zat er ook wel aan te komen na manlief en kind vorige week) en tot overmaat van ramp gisteren heel hard mijn hoofd gestoten tegen een houten trapbalk... Slapen was dus wel nodig gisteravond, maar werd me helaas niet heel erg gegunt. Uiteindelijk wel als een blok omgevallen en vanochtend iets beter wakker geworden dan ik me gisteren voelde.
Oh Minke heeft nu ook een mobile (Nijntjes!) maar volgens mij heb ik hem al gesloopt... ding draait niet meer rond en der komt geen muziek meer uit Straks maar es checken of ik hem weer aan de gang krijg.
  maandag 1 februari 2010 @ 13:27:45 #13
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_77510389
Wb Lijnloos, leuk dat het weekendje geslaagd was!

Vanochtend hadden wij de afspraak in het ziekenhuis voor Oscar's koppie en de arts heeft even gekeken en gevoeld en vroeg toen aan ons wat wij eigenlijk wilden en toen wij aangaven dat wij zelf toch wel 'graag' een helmpje zouden willen omdat we er niet zeker van zijn dat moeder natuur dit nog recht gaat trekken was dat geen probleem.
Ze zei nog dat bij afwijkingen tot 104% en tot 6 maanden het meestal echt wel vanzelf bij gaat trekken, maar na die 6 maanden is de kans dat het nog vanzelf goed komt heel erg klein.

Ze zei wel nog, en dat vinden wij zelf wel heel jammer eigenlijk, dat de scheefstand van de oren niet gecorrigeerd wordt door een helmpje. Nu zie je dat ook pas echt goed als je van boven kijkt, dus op zich is dat niet heel erg, maar voor ons was dat nou juist een van de punten het wel te doen.

Oscar heeft nog een rontgenfoto van zijn koppie gekregen om te checken of de schedelnaden niet al vastgegroeid waren, want dan is helmtherapie juist heel erg slecht, maar dat komt maar bij heel weinig kindjes voor en gezien ons verhaal was het eig. wel duideijk dat de scheefgroei bij Oscar vanuit de voorkeurshouding komt. Omdat ze het toch niet zo goed kon voelen wilde ze voor de zekerheid die foto laten maken. Ze heeft nog niet gebeld, dus ik gok dat het goed is.
Morgenmiddag hebben we al een afspraak bij de ortopedie, en als ik het goed heb gaan ze dan ook al meteen de helm aanmeten! Gaat snel ineens! Dan zou hij over een week of 2 al klaar zijn.

Overigens gaan de boventanden toch niet geheel ongemerkt, knalrode wangetjes, 38,7 en heel erg zielig huilen wat ik helemaal niet van hem ken net. Heb hem maar een zetpilletje gegeven en nu ligt hij lekker te slapen.
pi_77510692
quote:
Op maandag 1 februari 2010 13:27 schreef Brighteyes het volgende:

Overigens gaan de boventanden toch niet geheel ongemerkt, knalrode wangetjes, 38,7 en heel erg zielig huilen wat ik helemaal niet van hem ken net. Heb hem maar een zetpilletje gegeven en nu ligt hij lekker te slapen.
ohoh de Fokwet weer!
en toch een helmpje dus....en voor hoe lang?
Zal Sasha wel jaloers worden, als Bob de Bouwer-fan....Krijgt zijn broertje zo'n stoere helm!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_77510829
lijnloos een lekker weekend gehad. mooi zo!

BE, fijn dat er zo goed naar jullie geluisterd wordt. Het is natuurlijk niet leuk dat het nodig is, maar wel fijn dat het nu kan en jullie er volledig achterstaan. Jammer van de oortjes... Maar als het dadelijk een grote knul is, ziet niemand hem recht van boven.
  maandag 1 februari 2010 @ 13:46:21 #16
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_77510990
Daar had ik nog niet eens over nagedacht Karin! Ben idd benieuwd wat die ervan zegt!
Mss maar eens kijken bij de bart smit of er ook BdB helmpjes te koop zijn voor de grote broer.
Het is het beste als ze de helm dan echt dragen tot hun eerste verjaardag, daarna is het bot van het schedeltje dusdanig hard dat het niet meer snel zal vervormen. En ook de naden enzo zijn dan dichtgegroeid.
Dus het is even bijten, maar goed... Wijzelf denk wel dat het beter is voor hem.
pi_77511391
Lijnloos, fijn dat het weekend leuk is geweest!

Wat een aanhangers van de Mobile zeg! Isa heeft net ook een klein kwartiertje liggen kijken naar al die hondjes die steeds over haar heen vlogen! Toen was de lol er weer even af.
pi_77511633
Lars is helemaal weg van dit ding:

wij hebben hem niet als babygym, maar alleen het witte gedeelte als acitivitycenter in de box. zo gauw hij het aanraakt klinkt er een muziekje
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  maandag 1 februari 2010 @ 14:48:48 #19
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_77512983
oscar dus toch een helmpje. fijn dat er naar jullie wensen is geluisterd!
en succes met de zoektocht voor een helm voor sasha
pi_77513218
Karin die hebben ze bij ons bij de opvang en Esmee vindt hem ook geweldig! Ook de onderkant trouwens want daar kan ze zo lekker tegenaan schoppen!

BE wat fijn dat jullie zo snel terecht kunnen! En dan gewoon al over 2 weken aan de helm! Wel jammer dat de stand van zijn oortjes zo niet aangepast kan worden, maar dat zie je niet van voren toch? En een voor Oscar met zijn boventandjes!
pi_77514617
Dat is al wel snel BE! Ik zou denk ik zelf ook v een helmpje hebben gekozen in die situatie ipv maar afwachten.

Wolf lijkt iedere week nieuwe dingen te ontdekken, zo leuk! Nu is het sinds 3 dagen zijn stem, heel veel geluidjes maken en soms zo hard dat hij van zichzelf schrikt en grote ogen opzet
En zn handjes is hij ook helemaal aan het ontdekken, ineens heel veel op sabbelen
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_77516253
Leuk he Poppejans! Het is zo heerlijk om lekker naar je kindje te kijken en te zien wat hij/zij nu weer ineens allemaal kan

[ Bericht 18% gewijzigd door Stiemie op 01-02-2010 16:21:55 ]
pi_77516986
Schattig Poppejans!

Isa is de laatste dagen heel erg veel scheetjes aan het laten!! Vanmiddag is het echt heel erg, en de geur.....!!
pi_77517000
BE, fijn dat er naar julle geluisterd is!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_77518225
BE fijn dat er naar jullie geluisterd is en wordt! En ook prettig dat je al zo snel terecht kunt enzo.

Ik ben ziek, bluh en niet zo'n beetje ook. Ik twijfel nog een beetje over of ik morgen wel naar college moet gaan. T is het eerste college van het semester weer maar ik voel me echt meer dan beroerd en de zorg voor Amélie draait natuurlijk wel gewoon door dus echt even uitzieken is er vandaag niet bij.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')