Ja kan niet anders. Je weet niet wat ze tijdens dat gesprek gezegd heeftquote:Op zondag 31 januari 2010 22:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Oke? Er moet wel meer aan dit verhaal zitten toch?
quote:Op zondag 31 januari 2010 22:05 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Leuk werk, mag hopen dat het wel goed verdient![]()
Maar nu ga ik echt![]()
Omdat je maar 1 kant krijgt te horenquote:Op zondag 31 januari 2010 22:05 schreef teamlead het volgende:
waarom krijg ik de indruk dat dit verhaal toch wel een tikkeltje genuanceerder zal liggen dan alleen het verhaal van John en mama-lindsey?
Is heel leuk werk hoorquote:Op zondag 31 januari 2010 22:05 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Leuk werk, mag hopen dat het wel goed verdient![]()
Maar nu ga ik echt![]()
Dat idee heb ik ook wel, ik kan me niet voorstellen dat ze hup meteen je kind uit huis plaatsenquote:Op zondag 31 januari 2010 22:05 schreef teamlead het volgende:
waarom krijg ik de indruk dat dit verhaal toch wel een tikkeltje genuanceerder zal liggen dan alleen het verhaal van John en mama-lindsey?
quote:Op zondag 31 januari 2010 22:06 schreef PiRANiA het volgende:
Wat een vlot kapsel gebabbel Mariska Wisman
Gezocht: Jurist M/Vquote:Op zondag 31 januari 2010 22:06 schreef TheKC het volgende:
Waarom zijn al die juristen van DAS vrouwen met pittig vlot kapsel?
Die hebben allemaal de hoop ooit nog eens seks te hebben al opgegeven.quote:Op zondag 31 januari 2010 22:06 schreef TheKC het volgende:
Lolquote:Op zondag 31 januari 2010 22:06 schreef TheKC het volgende:
Ja fuuu nu kan ik me niet meer aanmelden.quote:Op zondag 31 januari 2010 22:07 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Gezocht: Jurist M/V
Functievereisen:
-Autocue lezen
-Tekst uit hoofd leren
-Vlot kapsel
quote:Op zondag 31 januari 2010 22:07 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Functievereisen:
-Autocue lezen
-Tekst uit hoofd leren
-Vlot kapsel
Je moet er wat voor over hebbenquote:Op zondag 31 januari 2010 22:07 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ja fuuu nu kan ik me niet meer aanmelden.
*gaat schaar en verf zoeken*
Ik vind het op zich wel goed, met mishandeling is het wel belangrijk snel een kind weg te halen.quote:Op zondag 31 januari 2010 22:09 schreef Karina het volgende:
Ik begrijp niet dat die Jeugdzorg een soort veto heeft om een kind zomaar weg te halen bij zijn/haar ouders.
Het is een CDA-vertegenwoordiger.quote:Op zondag 31 januari 2010 22:09 schreef teamlead het volgende:
*gruwel*
dit is toch geen volksvertegenwoordiger zeg
Daar ben ik best verbaasd over jaquote:Op zondag 31 januari 2010 22:09 schreef Karina het volgende:
Ik begrijp niet dat die Jeugdzorg een soort veto heeft om een kind zomaar weg te halen bij zijn/haar ouders.
Waarom tekst uit je hoofd leren als ik de autocue kan lezen?quote:Op zondag 31 januari 2010 22:07 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Functievereisen:
-Autocue lezen
-Tekst uit hoofd leren
-Vlot kapsel
quote:Op zondag 31 januari 2010 22:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Is het waar wat ze van je vader zeggen?
Goed om te wetenquote:Op zondag 31 januari 2010 22:10 schreef Karina het volgende:
Dus, als je geen baan kunt vinden, kun je altijd nog Gezingsvoogd worden blijkbaar.
ja, maar ze moeten niet het fucking alleenrecht hebben. Alleen in overleg met een andere instantie, bijvoorbeeld politie of de school.quote:Op zondag 31 januari 2010 22:10 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik vind het op zich wel goed, met mishandeling is het wel belangrijk snel een kind weg te halen.
Maar dan moet het wel goed gebeuren
Inderdaad waar slaat dat nou op?quote:Op zondag 31 januari 2010 22:10 schreef Karina het volgende:
Dus, als je geen baan kunt vinden, kun je altijd nog Gezingsvoogd worden blijkbaar.
kijken of wij potentiėle DAS-juristen kunnen wordenquote:
quote:Bezwaar tegen aanwijzing
U of uw kind van 12 jaar of ouder kan tegen de aanwijzing bezwaar maken bij het Bureau Jeugdzorg van uw gezinsvoogd. Als u het niet eens bent met de uiteindelijke beslissing van het Bureau Jeugdzorg, kunt u de rechter vragen om de aanwijzing ongedaan te maken.
Kan bijna niet anders.quote:Op zondag 31 januari 2010 22:11 schreef gers het volgende:
zou alberto hebben geholpen met die onderkoffer actie
Ikquote:Op zondag 31 januari 2010 22:11 schreef TheKC het volgende:
Wie gaan er eigenlijk in de dag top 100 komen vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |