Ik vind het op zich wel goed, met mishandeling is het wel belangrijk snel een kind weg te halen.quote:Op zondag 31 januari 2010 22:09 schreef Karina het volgende:
Ik begrijp niet dat die Jeugdzorg een soort veto heeft om een kind zomaar weg te halen bij zijn/haar ouders.
Het is een CDA-vertegenwoordiger.quote:Op zondag 31 januari 2010 22:09 schreef teamlead het volgende:
*gruwel*
dit is toch geen volksvertegenwoordiger zeg
Daar ben ik best verbaasd over jaquote:Op zondag 31 januari 2010 22:09 schreef Karina het volgende:
Ik begrijp niet dat die Jeugdzorg een soort veto heeft om een kind zomaar weg te halen bij zijn/haar ouders.
Waarom tekst uit je hoofd leren als ik de autocue kan lezen?quote:Op zondag 31 januari 2010 22:07 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Gezocht: Jurist M/V
Functievereisen:
-Autocue lezen
-Tekst uit hoofd leren
-Vlot kapsel
quote:Op zondag 31 januari 2010 22:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Is het waar wat ze van je vader zeggen?
Goed om te wetenquote:Op zondag 31 januari 2010 22:10 schreef Karina het volgende:
Dus, als je geen baan kunt vinden, kun je altijd nog Gezingsvoogd worden blijkbaar.
ja, maar ze moeten niet het fucking alleenrecht hebben. Alleen in overleg met een andere instantie, bijvoorbeeld politie of de school.quote:Op zondag 31 januari 2010 22:10 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik vind het op zich wel goed, met mishandeling is het wel belangrijk snel een kind weg te halen.
Maar dan moet het wel goed gebeuren
Inderdaad waar slaat dat nou op?quote:Op zondag 31 januari 2010 22:10 schreef Karina het volgende:
Dus, als je geen baan kunt vinden, kun je altijd nog Gezingsvoogd worden blijkbaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |