Ja kan niet anders. Je weet niet wat ze tijdens dat gesprek gezegd heeftquote:Op zondag 31 januari 2010 22:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Oke? Er moet wel meer aan dit verhaal zitten toch?
quote:Op zondag 31 januari 2010 22:05 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Leuk werk, mag hopen dat het wel goed verdient![]()
Maar nu ga ik echt![]()
Omdat je maar 1 kant krijgt te horenquote:Op zondag 31 januari 2010 22:05 schreef teamlead het volgende:
waarom krijg ik de indruk dat dit verhaal toch wel een tikkeltje genuanceerder zal liggen dan alleen het verhaal van John en mama-lindsey?
Is heel leuk werk hoorquote:Op zondag 31 januari 2010 22:05 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Leuk werk, mag hopen dat het wel goed verdient![]()
Maar nu ga ik echt![]()
Dat idee heb ik ook wel, ik kan me niet voorstellen dat ze hup meteen je kind uit huis plaatsenquote:Op zondag 31 januari 2010 22:05 schreef teamlead het volgende:
waarom krijg ik de indruk dat dit verhaal toch wel een tikkeltje genuanceerder zal liggen dan alleen het verhaal van John en mama-lindsey?
quote:Op zondag 31 januari 2010 22:06 schreef PiRANiA het volgende:
Wat een vlot kapsel gebabbel Mariska Wisman
Gezocht: Jurist M/Vquote:Op zondag 31 januari 2010 22:06 schreef TheKC het volgende:
Waarom zijn al die juristen van DAS vrouwen met pittig vlot kapsel?
Die hebben allemaal de hoop ooit nog eens seks te hebben al opgegeven.quote:Op zondag 31 januari 2010 22:06 schreef TheKC het volgende:
Waarom zijn al die juristen van DAS vrouwen met pittig vlot kapsel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |