Mietje!quote:Op zondag 31 januari 2010 22:00 schreef 9611Niels het volgende:
Ik moet gaan, slapenMorgen om 10 over 6 op
![]()

stel je voor als die nou op isquote:Op zondag 31 januari 2010 22:01 schreef kwiwi het volgende:
onhoudbare situatie nou nou nou.. ze hebben toch een mobiel.

5.15? Toch niet voor je werk?quote:Op zondag 31 januari 2010 22:01 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Valt toch wel mee? Ik moest zaterdag om 5.15 uur.![]()
Welterusten

Dit jaquote:

quote:

Ik slaap al 4 maanden niet voor 12 uurquote:Op zondag 31 januari 2010 22:02 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Dit jaAls je na twaalven gaat slapen kom je ook je bed nog wel uit hoor.
Maw: Niels blijf nou!!![]()

de hoer is doerquote:

Bij mij komt ie pas om een uur of 12 langsquote:

Ik zie geen reden om ervoor te gaan slapenquote:Op zondag 31 januari 2010 22:03 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik slaap al 4 maanden niet voor 12 uur

Inderdaad.quote:Op zondag 31 januari 2010 22:03 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ik zie geen reden om ervoor te gaan slapen

Ja dat klopt. Maar denk je niet dat die post eerst gesorteerd moet worden enzo?quote:Op zondag 31 januari 2010 22:03 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Bij mij komt ie pas om een uur of 12 langs

Gewoon meteen in het geheel vervangen.quote:Op zondag 31 januari 2010 22:03 schreef tho_Omas het volgende:
Die juriste zou er met een ander kapsel echt veel beter uitzien.

Je moet minimaal 8 uur slaap hebbenquote:Op zondag 31 januari 2010 22:03 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ik zie geen reden om ervoor te gaan slapen

Dit is juist hip gefilmdquote:Op zondag 31 januari 2010 22:03 schreef BlackLining het volgende:
Kan die idioot z'n camera niet recht houden?

Misschien is z'n linkerbeen korterquote:Op zondag 31 januari 2010 22:03 schreef BlackLining het volgende:
Kan die idioot z'n camera niet recht houden?

Door een machine toch, en niet door een Isabeauquote:Op zondag 31 januari 2010 22:03 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ja dat klopt. Maar denk je niet dat die post eerst gesorteerd moet worden enzo?

Ohja wacht, het is SBS6, vergetenquote:

spanning en sensatie tochquote:Op zondag 31 januari 2010 22:04 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ohja wacht, het is SBS6, vergeten

Nee, er wordt maar een klein deel door de machine gedaan (de enveloppen met uitgetypte adressen erop), de rest kan ie niet lezen en mogen wij doenquote:Op zondag 31 januari 2010 22:04 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Door een machine toch, en niet door een Isabeau

Vanaf morgen 20 weken 40 uur per week werkenquote:

Leuk werk, mag hopen dat het wel goed verdientquote:Op zondag 31 januari 2010 22:05 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Nee, er wordt maar een klein deel door de machine gedaan (de enveloppen met uitgetypte adressen erop), de rest kan ie niet lezen en mogen wij doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |