stormlooptopic.quote:
nog geneukt dan?quote:
Joah net nog. Jij dan?quote:
Te laatquote:Op zondag 31 januari 2010 16:01 schreef Fascination het volgende:
In before the subject of discussion turns to sex.
ja ik ook. net.quote:
Ja, ja.quote:
solosex telt nietquote:
Nee maar het is open boekquote:Op zondag 31 januari 2010 16:09 schreef Fascination het volgende:
Ben je al goed voorbereid voor je tentamen van morgen, Bt?
Nou, succes en zo.quote:Op zondag 31 januari 2010 16:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee maar het is open boekben wel al bijna op de helft van het boek van die voor woensdag though.
quote:
Gedraag jequote:
Mwoah, met die huidige 5 of 6 die geband zijn, mis je wel 3 tot 4 topics op een dagquote:Op zondag 31 januari 2010 16:16 schreef Huppelmuts het volgende:
ik dacht altijd dat de KLB SC echt heel snel ging en stervensdruk was. Je gaat me niet vertellen dat de enige spamsletten zijn gebant?
Er zijn er echt veel geband hequote:Op zondag 31 januari 2010 16:18 schreef Adelante het volgende:
[..]
Mwoah, met die huidige 5 of 6 die geband zijn, mis je wel 3 tot 4 topics op een dag
Ik was die dag op pad met DW ik heb de hele rel niet meegekregen. Weet alleen dat jij de SC op slot hebt gegooid en dat we toen opeens in KLB zaten.quote:Op zondag 31 januari 2010 16:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar niet omdat ze teveel postten hoor
Nou...adem inquote:
"Jullie" zaten niet opeens hier, ik heb in de ONZ SC nooit doorverwezen naar de KLB SC. Alleen besloten een paar ONZ SCers hier te gaan posten, dat mag natuurlijk.quote:Op zondag 31 januari 2010 16:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was die dag op pad met DW ik heb de hele rel niet meegekregen. Weet alleen dat jij de SC op slot hebt gegooid en dat we toen opeens in KLB zaten.
En nu is ons hele kliekje uit elkaar gevallen
quote:
Nee hoorquote:Op zondag 31 januari 2010 16:34 schreef remlof het volgende:
[..]
"Jullie" zaten niet opeens hier, ik heb in de ONZ SC nooit doorverwezen naar de KLB SC. Alleen besloten een paar ONZ SCers hier te gaan posten, dat mag natuurlijk.
En volgens mij zit jullie kliek nu ongeveer helemaal in de ELF SC.
dat duurt nog wel eventjesquote:Op zondag 31 januari 2010 16:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee hoor![]()
Maar ik vind de KLB SC ook wel leuk![]()
Althans als alles een beetje bekoeld is, ben ook benieuwd hoe dat gaat als iedereen weer unbanned is
Genoeg tijd om te integreren dusquote:
succes zal moeilijk worden aangezien heel onz vol zit met idioten als paultuhhhhquote:Op zondag 31 januari 2010 16:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Genoeg tijd om te integreren dus
Gelukkig is het gros van FOK! wel normaal wil je zeggenquote:Op zondag 31 januari 2010 16:39 schreef gers het volgende:
[..]
succes zal moeilijk worden aangezien heel onz vol zit met idioten als paultuhhhh
De "normale" users zijn iig niet over het algemeen in deze slowchat te vindenquote:Op zondag 31 januari 2010 16:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gelukkig is het gros van FOK! wel normaal wil je zeggen
Waar kan je die vinden dan? Ik geloof pas dat ze er zijn als ik ze ziequote:Op zondag 31 januari 2010 16:41 schreef remlof het volgende:
[..]
De "normale" users zijn iig niet over het algemeen in deze slowchat te vinden
iig klbquote:Op zondag 31 januari 2010 16:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gelukkig is het gros van FOK! wel normaal wil je zeggen
Stukje rood erbijquote:
nu is de gemiddelde leeftijd van mensen die hier posten gelijk verdriedubbeldquote:
Het is eigenlijk heel simpel:quote:Op zondag 31 januari 2010 16:33 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nou...adem in
Je moet dat suffe ding activeren voor februari wat nu opeens niet meer moet omdat de activatie datum is opgeschort tot onbepaalde tijd maar dat activeren moet uiteraard gebeuren in een gemeentehuis of postkantoor en laat ik nou door de weeks werken als bijna ieder ander mens en ik dus een hekel heb aan ambtenaren die om 15:00 de winkel dichtpleuren en ik opzoek moet naar een alternatief welke ik ook heb gevonden namelijk mijn moeder die morgen vrij is en het voor me kan activeren zodat ik woensdag naar Amsterdam Arena station kan gaan overigens vind ik die site van dat OV gelul ook erg onduidelijk er staat kopje onder kopje onder kopje terwijl ik godcriminele gewoon wil weten wat ik met dat suffe ding moet om 'm te activeren.
Aan het zuurstof gaat*
quote:Op zondag 31 januari 2010 16:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoe werkt het als je in het weekend met de bus of trein wil, dat is het enige wat ik nog niet snapquote:Op zondag 31 januari 2010 16:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is eigenlijk heel simpel:
1. Zoek een oplaadpunt op (bijvoorbeeld een AH2Go op het station)
2. Activeer je ov-kaart (zelfs een minderbedeelde kan dat, gewoon de scherminstructies volgen)
3. Klaar.
Als je met de trein reist hoef je niet in en uit te checken.
De NS + ov chipkaart.
En als ik niet incheck en ik wil bij Rotterdam eruit bij zuks een dom poortje gaat het dan wel open?quote:Op zondag 31 januari 2010 16:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is eigenlijk heel simpel:
1. Zoek een oplaadpunt op (bijvoorbeeld een AH2Go op het station)
2. Activeer je ov-kaart (zelfs een minderbedeelde kan dat, gewoon de scherminstructies volgen)
3. Klaar.
Als je met de trein reist hoef je niet in en uit te checken.
De NS + ov chipkaart.
quote:Op zondag 31 januari 2010 16:43 schreef gers het volgende:
[..]
nu is de gemiddelde leeftijd van mensen die hier posten gelijk verdriedubbeld
quote:Op zondag 31 januari 2010 16:46 schreef yvonne het volgende:
[..]Moet jij niet een bos bloemen sturen naar iemand ofzo?
ik zie altijd harstikke bleek in de winter en ik heb ook standaard een winterdepressiequote:Op zondag 31 januari 2010 16:45 schreef Broekpaling het volgende:
Wat een kotsfoto als pasfoto heb ik trouwens.![]()
Niet geschoren, ongewassen haren want het moest allemaal snel snel snel.
het is pas over een paar dagen valentijnquote:Op zondag 31 januari 2010 16:46 schreef yvonne het volgende:
[..]Moet jij niet een bos bloemen sturen naar iemand ofzo?
was krentenbol een hoaxquote:Op zondag 31 januari 2010 16:48 schreef Maisnon het volgende:
Ik vind het wel jammer dat we geen ontmaskering hebben gehad de laatste tijd.
hupt, emi, krentenbol en NB was even best snel na elkaar en nu niks
quote:Op zondag 31 januari 2010 16:49 schreef gers het volgende:
[..]
was krentenbol een hoax![]()
ik heb nog op haar gefapt
Godskolere, waar heb jij gezeten?quote:Op zondag 31 januari 2010 16:49 schreef gers het volgende:
[..]
Je hebt m'n adres hč?quote:Op zondag 31 januari 2010 16:48 schreef gers het volgende:
[..]
het is pas over een paar dagen valentijn
quote:Op zondag 31 januari 2010 16:49 schreef gers het volgende:
[..]
Lazien dan!quote:Op zondag 31 januari 2010 16:45 schreef Broekpaling het volgende:
Wat een kotsfoto als pasfoto heb ik trouwens.![]()
Niet geschoren, ongewassen haren want het moest allemaal snel snel snel.
Nou ja, liever hij dan wij, toch?quote:
neequote:
ik zou haar gevenquote:Op zondag 31 januari 2010 16:55 schreef Broekpaling het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo gaar dat dat gezicht maar 1 stand heeft.
Die 2e heeft zargon volgens mij een geniale header van gemaakt.
Laquote:Op zondag 31 januari 2010 16:56 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nee jongs benne ge gek. Dan ben ik toch geen mr mysterie meer.
Wat zou je haar geven?quote:
quote:Op zondag 31 januari 2010 16:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat zou je haar geven?
Een krentebol?
mijn rookworstquote:Op zondag 31 januari 2010 16:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat zou je haar geven?
Een krentebol?
Euh, volgens mij hebben vrienden van me die foto's maken die wel ja.quote:Op zondag 31 januari 2010 17:01 schreef Maisnon het volgende:
Maar heb je ook geen foto's van uitgaan, vakantie, avonden met vrienden, dat soort dingendie heb ik digitaal wel genoeg
Wat had je gedaan danquote:
In de bus gewoon in en uitchecken, maar jouw bussen hebben nog geen poortjes, begreep ik?quote:Op zondag 31 januari 2010 16:46 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Hoe werkt het als je in het weekend met de bus of trein wil, dat is het enige wat ik nog niet snap
Eigenlijk niet, maar sommige trappen hem gewoon openquote:Op zondag 31 januari 2010 16:46 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En als ik niet incheck en ik wil bij Rotterdam eruit bij zuks een dom poortje gaat het dan wel open?
Dan worden de bewakers boos.quote:Op zondag 31 januari 2010 17:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eigenlijk niet, maar sommige trappen hem gewoon open![]()
Of achter iemand aan lopen
Niets op wat programma's van rtl4 bekijken na dan. En nu ga ik 70 bladzijden wiskunde doorlezen wat ik al 3 dagen roepquote:
Ja, dat moeten we niet hebben.quote:
Ja.quote:Op zondag 31 januari 2010 17:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat moeten we niet hebben.
Maar goed,quote:
quote:Op zondag 31 januari 2010 17:50 schreef yvonne het volgende:
Broekpaling op google:
http://i37.tinypic.com/2ic8byx.png
Dat is mc martinquote:Op zondag 31 januari 2010 17:50 schreef yvonne het volgende:
Broekpaling op google:
http://i37.tinypic.com/2ic8byx.png
Als het op het OV aankomt is alles moeilijk. Met name op tijd. Ik moet om 17:00 bij de Arena zijn, ik denk dat ik maar om 13:00 vertrek.quote:Op zondag 31 januari 2010 17:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar goed,
Het is niet zo moeilijk, als het lijkt.
Als het op het OV aankomt, komt het nooit aanquote:Op zondag 31 januari 2010 17:52 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Als het op het OV aankomt is alles moeilijk. Met name op tijd. Ik moet om 17:00 bij de Arena zijn, ik denk dat ik maar om 13:00 vertrek.
Verstandig.quote:Op zondag 31 januari 2010 17:52 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Als het op het OV aankomt is alles moeilijk. Met name op tijd. Ik moet om 17:00 bij de Arena zijn, ik denk dat ik maar om 13:00 vertrek.
ZO LAATquote:Op zondag 31 januari 2010 17:52 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Van waar moet je helemaal naar amsterdam dan?quote:Op zondag 31 januari 2010 17:52 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zaandam.quote:Op zondag 31 januari 2010 18:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Van waar moet je helemaal naar amsterdam dan?
En dan ga je zo vroeg al van huisquote:
Zaandam is kut, ik was er gisteravond nog, wat een trieste bedoening blijft het toch daarzoquote:
...en DagDag, Skylark, Wolvendagen, ynuhh, Allure_, Noel Gallagher, Lakitu, S. Seagal, en was ik nog mensen vergeten gebannend, dat scheelt ook natuurlijk.quote:
Siniti.quote:Op zondag 31 januari 2010 19:25 schreef Lamon. het volgende:
[..]
...en DagDag, Skylark, Wolvendagen, ynuhh, Allure_, Noel Gallagher, Lakitu, S. Seagal, en was ik nog mensen vergeten gebannend, dat scheelt ook natuurlijk.
ynuh allure NG WD wist ik nog nietquote:Op zondag 31 januari 2010 19:25 schreef Lamon. het volgende:
[..]
...en DagDag, Skylark, Wolvendagen, ynuhh, Allure_, Noel Gallagher, Lakitu, S. Seagal, en was ik nog mensen vergeten gebannend, dat scheelt ook natuurlijk.
Ze begonnen te schelden omdat er een paar nieuwe users kwamen posten. En niet zo'n beetje ook, erg kinderachtig.quote:Op zondag 31 januari 2010 19:49 schreef Devvie het volgende:
[..]
ynuh allure NG WD wist ik nog niet
wat is er gebeurd?
Hihi, gelukkig was ik een weekend in de ardennenquote:Op zondag 31 januari 2010 19:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Ze begonnen te schelden omdat er een paar nieuwe users kwamen posten. En niet zo'n beetje ook, erg kinderachtig.
Iets met overdreven schelden, en sorry dat ik het zeg, al wordt de sc er niet leuker op, maar wel terecht dan... Je hoort je grenzen gewoon te kennen. En ik kan me wel bedenken wat voor rotzooi ze naar aanleiding van die sc fusie al niet gezegd hebben.quote:Op zondag 31 januari 2010 19:49 schreef Devvie het volgende:
[..]
ynuh allure NG WD wist ik nog niet
wat is er gebeurd?
http://www.encyclo.nl/begrip/nuancerenquote:Op zondag 31 januari 2010 19:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Ze begonnen te schelden omdat er een paar nieuwe users kwamen posten. En niet zo'n beetje ook, erg kinderachtig.
heus nietquote:Op zondag 31 januari 2010 19:56 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Iets met overdreven schelden, en sorry dat ik het zeg, al wordt de sc er niet leuker op, maar wel terecht dan... Je hoort je grenzen gewoon te kennen. En ik kan me wel bedenken wat voor rotzooi ze naar aanleiding van die sc fusie al niet gezegd hebben.
Het uberkromme eraan vind ik dat ze zelf altijd van mening waren dat je internet niet TE serieus moet nemen, en wat doen ze? Internet te serieus nemen.
En WD is al bijna weer unbanned, maar ik zie haar er zo voor op aan om uit principe niet meer te posten hier.
Klopt, een vieze bouwput. Amsterdam en Rotterdam ook overigens.quote:Op zondag 31 januari 2010 19:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zaandam is kut, ik was er gisteravond nog, wat een trieste bedoening blijft het toch daarzo
Hahahha jaquote:Op zondag 31 januari 2010 19:56 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Iets met overdreven schelden, en sorry dat ik het zeg, al wordt de sc er niet leuker op, maar wel terecht dan... Je hoort je grenzen gewoon te kennen. En ik kan me wel bedenken wat voor rotzooi ze naar aanleiding van die sc fusie al niet gezegd hebben.
Het uberkromme eraan vind ik dat ze zelf altijd van mening waren dat je internet niet TE serieus moet nemen, en wat doen ze? Internet te serieus nemen.
En WD is al bijna weer unbanned, maar ik zie haar er zo voor op aan om uit principe niet meer te posten hier.
Mensen zonder kennis van sarcasme...quote:Op zondag 31 januari 2010 18:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dan ga je zo vroeg al van huis![]()
Mag ik hard lachen als je dan alsnog te laat gaat komen
So do you.quote:Op zondag 31 januari 2010 19:56 schreef Lamon. het volgende:
[..]
rotterdam is het riool van nederland, allemaal drollen daarquote:Op zondag 31 januari 2010 19:58 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Klopt, een vieze bouwput. Amsterdam en Rotterdam ook overigens.
Bevvie.quote:
Ik ben/was er wel, heur.quote:
Ach het ziet er wel redelijk uit, woon je in Zaandam of niet?quote:Op zondag 31 januari 2010 19:58 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Klopt, een vieze bouwput. Amsterdam en Rotterdam ook overigens.
Dat mag hij niet zeggen van zijn moederquote:Op zondag 31 januari 2010 20:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ach het ziet er wel redelijk uit, woon je in Zaandam of niet?
Nee, een ander heeft n youtubekanaal, met filmpjes van mij die hij of zij bewaard en geupload heeft.quote:
Omdat je het zo erg vindt als ze weer hier neergegooid wordenquote:Op zondag 31 januari 2010 20:03 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee, een ander heeft n youtubekanaal, met filmpjes van mij die hij of zij bewaard en geupload heeft.
quote:Op zondag 31 januari 2010 20:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ach het ziet er wel redelijk uit, woon je in Zaandam of niet?
Truth.quote:Op zondag 31 januari 2010 20:03 schreef Devvie het volgende:
[..]
Dat mag hij niet zeggen van zijn moeder
Ja. Ik wil het huis uit maar red het financieel niet.quote:Op zondag 31 januari 2010 20:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
Helleu.
Ik ben gelukkig
Iemand zin in een flinke discussie?
Zou je dat wel leuk vinden dan?quote:Op zondag 31 januari 2010 20:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Omdat je het zo erg vindt als ze weer hier neergegooid worden
Dat is vervelend voor jequote:Op zondag 31 januari 2010 20:04 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja. Ik wil het huis uit maar red het financieel niet.
Ik heet geen Lamonquote:Op zondag 31 januari 2010 20:06 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Zou je dat wel leuk vinden dan?
Post dan maar eens n foto of filmpje dat melig bedoeld is, dan zet ik het 300 keer neer, en dan kijken we of je dat tof vindt.
gmtaquote:Op zondag 31 januari 2010 20:04 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja. Ik wil het huis uit maar red het financieel niet.
komtie:quote:Op zondag 31 januari 2010 20:06 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Zou je dat wel leuk vinden dan?
Post dan maar eens n foto of filmpje dat melig bedoeld is, dan zet ik het 300 keer neer, en dan kijken we of je dat tof vindt.
Ja dusquote:
wonderen zijn de wereld nog niet uitquote:
Hoe is het met je tieten?quote:Op zondag 31 januari 2010 20:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
wonderen zijn de wereld nog niet uit
Die zitten er nogquote:
Sla in je maagquote:Op zondag 31 januari 2010 20:20 schreef Fascination het volgende:
Ik zit op zo'n pro-ana site te kijken. Ik lees echt heel goede tips tegen eetbuien/honger. Zoals:Als je een eetbui voelt aankomen, drink dan veel lauw water. Dit zorgt dat je misselijk wordt. Draai rondjes tot je misselijk wordt. Sla in je maag. Poets je tanden vaak, na die smaak heb je vaak geen trek meer.
Goed.quote:
van veel ijskoud water krijg je buikpijn, dat werkt vast ook welquote:Op zondag 31 januari 2010 20:20 schreef Fascination het volgende:
Ik zit op zo'n pro-ana site te kijken. Ik lees echt heel goede tips tegen eetbuien/honger. Zoals:Als je een eetbui voelt aankomen, drink dan veel lauw water. Dit zorgt dat je misselijk wordt. Draai rondjes tot je misselijk wordt. Sla in je maag. Poets je tanden vaak, na die smaak heb je vaak geen trek meer.
quote:Op zondag 31 januari 2010 20:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Goed.
Ik heb wel een nieuwe BH nodig.
Morgen maar eens kijken, moet toch naar de stad. Fietsenstalling was al dicht toen we terug kwamen in Ehv, dus moeten we de fietsen op gaan halen na school.
Zo, vonden jullie vast interessant
Ik wil t liefst een mooie balconničre, maar die hebben ze vaak niet, dus dan ga ik voor een wat praktischer model tot ik weer een echt mooie tegenkom.quote:
quote:Op zondag 31 januari 2010 20:26 schreef gers het volgende:
ana meisjes![]()
zo geil als je je lul zit in der buik![]()
Das niet zo handig.quote:Op zondag 31 januari 2010 20:32 schreef Devvie het volgende:
Er ligt een stroomgroep uit... maar hij wil niet meer aan
alle stekkers van die groep eruitgetrokken maar elke keer klikt die schakelaar in de meterkast terug
kankerdonker boven dus
Iets maakt kortsluiting sufkont.quote:Op zondag 31 januari 2010 20:32 schreef Devvie het volgende:
Er ligt een stroomgroep uit... maar hij wil niet meer aan
alle stekkers van die groep eruitgetrokken maar elke keer klikt die schakelaar in de meterkast terug
kankerdonker boven dus
Brownie eet*quote:Op zondag 31 januari 2010 20:38 schreef gers het volgende:
GVD en bedankt he jamesbrownie nu heb ik trek in brownies
quote:Op zondag 31 januari 2010 16:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Waarom kijk je daar?quote:Op zondag 31 januari 2010 20:20 schreef Fascination het volgende:
nouquote:
quote:Op zondag 31 januari 2010 20:43 schreef Broekpaling het volgende:
Ze moet altijd poepen van zichzelf na het eten.
En ik heb niet eens die brownie als ava nu WAAAquote:Op zondag 31 januari 2010 20:38 schreef gers het volgende:
GVD en bedankt he jamesbrownie nu heb ik trek in brownies
eens btwquote:
Leuke ava.quote:Op zondag 31 januari 2010 20:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
En ik heb niet eens die brownie als ava nu WAAA
Of zie jij mn webdinges?
[..]
eens btw
Das lang geledenquote:
Vond m ook wel leukquote:
Ja, je wordt er lelijker vanquote:Op zondag 31 januari 2010 21:04 schreef Maisnon het volgende:
hehe ja die kleuter makeoverszo erg en ook nog eens harstikke lelijk. En die bovenste
je herkent bijna het origineel niet meer terug
Hihi, sweeetquote:Op zondag 31 januari 2010 21:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Das lang geleden
Hoe is het?
Met Amy is alles goed, we krijgen er nog een katertje bij, moet nog geboren worden btwmaar is wel zeker, in juni/juli ofzo
en ahum:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Logisch, die is ook echtquote:Op zondag 31 januari 2010 21:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Vond m ook wel leukVoor tijdelijk, kom toch altijd weer uit bij mn brownie
Ik snao ze nooitquote:Op zondag 31 januari 2010 21:04 schreef Maisnon het volgende:
hehe ja die kleuter makeoverszo erg en ook nog eens harstikke lelijk. En die bovenste
je herkent bijna het origineel niet meer terug
Maar hoe is het nou met je?quote:
Die kleine meisjes die mee moeten doen aan een miss verkiezing van hun vaak net te dikke en te lelijke moeder dat is ook te erg voor woorden hoorquote:Op zondag 31 januari 2010 21:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik snao ze nooit
Kijk, wat retoucheren, okee, maar dit is TE
[..]
Maar hoe is het nou met je?
Ja goed! 2 Nederlandse records dit weekend! Dat dat kan in Heerenveen!quote:
Ook nog een record gemaakt door jou?quote:Op zondag 31 januari 2010 21:09 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja goed! 2 Nederlandse records dit weekend! Dat dat kan in Heerenveen!![]()
Ja, wel okeequote:Op zondag 31 januari 2010 21:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik snao ze nooit
Kijk, wat retoucheren, okee, maar dit is TE
[..]
Maar hoe is het nou met je?
Dat vind ik ook belachelijk, maar nu ging het me alleen om die foto'squote:Op zondag 31 januari 2010 21:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die kleine meisjes die mee moeten doen aan een miss verkiezing van hun vaak net te dikke en te lelijke moeder dat is ook te erg voor woorden hoor
quote:Op zondag 31 januari 2010 21:09 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja goed! 2 Nederlandse records dit weekend! Dat dat kan in Heerenveen!![]()
Dat is alles behalve mooi te noemenquote:Op zondag 31 januari 2010 21:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat vind ik ook belachelijk, maar nu ging het me alleen om die foto's
quote:[..]
Vertel?quote:
Nee, ik ben te oud!quote:Op zondag 31 januari 2010 21:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ook nog een record gemaakt door jou?
Ja alle stekkers hebben er eruit gehaaldquote:Op zondag 31 januari 2010 20:38 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Iets maakt kortsluiting sufkont.
Kliekjes, die maakte ik altijd in de simsquote:Op zondag 31 januari 2010 21:19 schreef Otis2.0 het volgende:
Hey ik kijk hier nu al een paar dagen achter elkaar maar ik zie steeds hetzelfde groepje mensen. Kliekjesvorming!
Ik denk altijd bij restjes overgebleven eten bij dat woord.quote:Op zondag 31 januari 2010 21:19 schreef Otis2.0 het volgende:
Hey ik kijk hier nu al een paar dagen achter elkaar maar ik zie steeds hetzelfde groepje mensen. Kliekjesvorming!
Dan ben je niet de enige.quote:Op zondag 31 januari 2010 21:21 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik denk altijd bij restjes overgebleven eten bij dat woord.
jaquote:Op zondag 31 januari 2010 21:21 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik denk altijd bij restjes overgebleven eten bij dat woord.
KLB SC dicht, en opgelostquote:Op zondag 31 januari 2010 21:19 schreef Otis2.0 het volgende:
wij louter :'quote:Op zondag 31 januari 2010 21:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan ben je niet de enige.
Ik eet overigens nooit kliekjes.
Vandaar: koekjes.quote:
Wij eten 2e kerstag altijd kliekjesquote:Op zondag 31 januari 2010 21:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ook niet.quote:Op zondag 31 januari 2010 21:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat je nooit erwten en aardappelpurree uit een pakje at, op 2e kerstdag.quote:
Denk je dat de rest nog ooit terugkomt ofnietquote:Op zondag 31 januari 2010 21:19 schreef Otis2.0 het volgende:
Misschien had ik dat nog wel liever dan die kliekjes die wij aten, dan was je klaar met eten en had je nog honger!quote:Op zondag 31 januari 2010 21:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat je nooit erwten en aardappelpurree uit een pakje at, op 2e kerstdag.![]()
maak dan een nieuwequote:Op zondag 31 januari 2010 21:27 schreef Gotrick het volgende:
Godkenker, ONZ sc nog steeds pleite.. dus het is serieus..
Ik zei het toch al dat het voorlopig wel zou blijvenquote:Op zondag 31 januari 2010 21:27 schreef Gotrick het volgende:
Nee het is een grapjequote:Op zondag 31 januari 2010 21:27 schreef Gotrick het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
Wat is het verschil of jullie hier posten of daar?quote:Op zondag 31 januari 2010 21:27 schreef Gotrick het volgende:
OMG WAT NU!?!?!?!!quote:Op zondag 31 januari 2010 21:27 schreef Gotrick het volgende:
Maar jij bent dan ook gewoon leukquote:Op zondag 31 januari 2010 21:38 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik zei het toch al dat het voorlopig wel zou blijven
Was fok ooit belangrijk voor je dan?quote:Op zondag 31 januari 2010 21:40 schreef Lamon. het volgende:
Wat wordt FOK! ineens onbelangrijk als je echt verliefd bent.
Wel goed om zonder al te veel gezeik met die fusie om te gaan zonder dat het je wat kan schelen.
Dat geeft hij nu indirect wel toe in ieder geval.quote:Op zondag 31 januari 2010 21:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Was fok ooit belangrijk voor je dan?
Dit dus, best wel raar dat mensen zich zo aan internet kunnen hechten hč.quote:Op zondag 31 januari 2010 21:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Andere users, dat is eng.quote:Op zondag 31 januari 2010 21:38 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Wat is het verschil of jullie hier posten of daar?
2-4 he, homo?quote:Op zondag 31 januari 2010 21:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook gewoon leuk
En toch betaal je ervoor.quote:Op zondag 31 januari 2010 21:40 schreef Lamon. het volgende:
Je moet bedenken dat ik hier al 10 jaar zit, dus helemaal compleet nietszeggend is het ook niet, alhoewel ik vermoed dat anderen denken dat het belangrijker voor me is dan het echt is.quote:Op zondag 31 januari 2010 21:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Alsof jij de enige bent die er relaxed onder blijftquote:Op zondag 31 januari 2010 21:40 schreef Lamon. het volgende:
Wel goed om zonder al te veel gezeik met die fusie om te gaan zonder dat het je wat kan schelen.
Hij scoorde bijna, ik ben 50euro lichter en een illusie armerquote:Op zondag 31 januari 2010 21:42 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
2-4 he, homo?
de Zeeuw scoort he, homo?
Dat zal het wel zijn dan.quote:
Ik ga je eigen woorden gebruiken: Het is maar internet hequote:Op zondag 31 januari 2010 21:43 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Je moet bedenken dat ik hier al 10 jaar zit, dus helemaal compleet nietszeggend is het ook niet, alhoewel ik vermoed dat anderen denken dat het belangrijker voor me is dan het echt is.
Ja dat schot in de laatste minuut, ik dacht dat ik een hartaanval kreeg.quote:Op zondag 31 januari 2010 21:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij scoorde bijna, ik ben 50euro lichter en een illusie armer
2x geen penaltyquote:Op zondag 31 januari 2010 21:45 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja dat schot in de laatste minuut, ik dacht dat ik een hartaanval kreeg.
Vaag, die laatste had ik ook niet gezien.quote:Op zondag 31 januari 2010 21:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
Waarom staat in deze post van mij het derde plaatje er niet bij, en in deze quote van Crack wel?
Raar hequote:Op zondag 31 januari 2010 21:47 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Vaag, die laatste had ik ook niet gezien.
Daarom ventileer je ook elk (on)genoegen dat je beleefd in je leven hier op FOK! En laat je geen kans schieten om eens van leer te trekken en met die kutsmileyquote:Op zondag 31 januari 2010 21:43 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Je moet bedenken dat ik hier al 10 jaar zit, dus helemaal compleet nietszeggend is het ook niet, alhoewel ik vermoed dat anderen denken dat het belangrijker voor me is dan het echt is.
De eerste 4 heb ik al binnen, alleen zo kut dat er nergens fatsoenlijke HD rips te vinden zijnquote:Op zondag 31 januari 2010 21:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Morgen in huis, overmorgen klaar met kijken en slapen op de bank
Google is your friendquote:Op zondag 31 januari 2010 21:50 schreef phpmystyle het volgende:
Waar slaat Kemalistische bolsjewiek op? Een communist ofzo?
google is je beste vriendquote:Op zondag 31 januari 2010 21:50 schreef phpmystyle het volgende:
Waar slaat Kemalistische bolsjewiek op? Een communist ofzo?
Ja ik weet eigenlijk wel wat een bolsjewiek is, maar wat houdt Kemalistische in? Ja ik weet dat het een Turkse president was. Maar ik zie die redenatie tussen die 2 woorden niet zo.quote:
Nogal, dat herken je gewoon helemaal niet meer terug.quote:Op zondag 31 januari 2010 21:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Raar he
Die is ook wel erg vond ik
t zou dr dochter kunnen zijn WAAA
quote:
In jouw geval is google je beste vriend want ik heb zo'n vermoeden dat jij verder geen vrienden hebquote:
quote:Op zondag 31 januari 2010 21:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
In jouw geval is google je beste vriend want ik heb zo'n vermoeden dat jij verder geen vrienden heb
Het was dus géén Turkse presidentquote:Op zondag 31 januari 2010 21:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja ik weet eigenlijk wel wat een bolsjewiek is, maar wat houdt Kemalistische in? Ja ik weet dat het een Turkse president was. Maar ik zie die redenatie tussen die 2 woorden niet zo.
Je kan er tenminste om lachenquote:Op zondag 31 januari 2010 21:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
![]()
![]()
Al zou dat zo zijn dan is dat nog niet zo.
Ik heb gisteren om 21.50 nog spareribs gehaald bij de instore slager van de ahquote:
Ok maar het was wel van toepassing op Turkije.quote:Op zondag 31 januari 2010 21:56 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Het was dus géén Turkse president
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kemalisme
Het is een visie, net zoals Hitler een nationaal socialist was, is er bv ook het kemalisme. Dat in combinatie met communisme is een gecombineerde vorm van Kemalisme en Communisme
Ik heb alleen Variation of Birds intensief beluisterd, die is geweldig. De rest vind ik na een paar keer luisteren nog niet super.quote:Op zondag 31 januari 2010 20:42 schreef Maisnon het volgende:
ik ben nog eens naar die Opera dinges van the Knife aan het luisteren Fasc, en die overgang van Tumult naar Colouring of Pigeons vind ik wel echt vetdat nummer heeft tenminste nog een beetje een stevig ritme enzo
Omdat jij het bent wel ja. Nou nooit meer zeuren over mijn Nederlandsche-taal he?quote:
Ik moest lachenquote:Op zondag 31 januari 2010 21:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Omdat jij het bent wel ja. Nou nooit meer zeuren over mijn Nederlandsche-taal he?
omdat ik beste er bij had gezet?? dat is niet foutief nederlands hoorquote:Op zondag 31 januari 2010 21:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Omdat jij het bent wel ja. Nou nooit meer zeuren over mijn Nederlandsche-taal he?
Giegel meisjesquote:
Dat is toch geen bezittelijknaamwoordquote:Op zondag 31 januari 2010 22:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
omdat ik beste er bij had gezet?? dat is niet foutief nederlands hoor
Spareribsquote:Op zondag 31 januari 2010 21:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb gisteren om 21.50 nog spareribs gehaald bij de instore slager van de ah
Heb alles wat ze hadden maar opgekocht. GVD wat was dat lekker
HOI OTISquote:
Dus je kan niet zeggen dat iets je beste vriend is ??quote:Op zondag 31 januari 2010 22:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat is toch geen bezittelijknaamwoord
Kwam door gers dat ik het ging halenquote:
Serieus, spareribs zijn chill manquote:Op zondag 31 januari 2010 22:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kwam door gers dat ik het ging halen
Contradictie noemen we dat. Strict genomen heb je gelijk omdat je zei dat iets mijn beste vriend is. Maar het is wel in tegenspraak met je uitspraak dat ik geen vrienden heb.quote:Op zondag 31 januari 2010 22:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dus je kan niet zeggen dat iets je beste vriend is ??
Porno is je beste vriend
wat is daar verkeerd aan??
Vind je dat ja? Heb je het artikel wel goed doorgelezen, met in je achterhoofd dat Turkije in die tijd nog een streng Islamitisch land was.quote:Op zondag 31 januari 2010 21:58 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ok maar het was wel van toepassing op Turkije.
Maar die 2 woorden komen me toch wel enigzins gevaarlijk over.
Beeb! Ben je er toch nogquote:
Ik ook.quote:
Ja weet ik maar ik kwam op het idee omdat hij zat op te scheppen, dus toen ben ik maar de ah xl in Zaandam gegaan om wat die overheerlijke dingen te halenquote:Op zondag 31 januari 2010 22:05 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Serieus, spareribs zijn chill man.
Ja ik weet wel wat communisme is, je hebt het in heel veel varianten. Maar de meeste bekende daarvan is het Stalinisme dat levensgevaarlijk heeft uitgepakt.quote:Op zondag 31 januari 2010 22:06 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Vind je dat ja? Heb je het artikel wel goed doorgelezen, met in je achterhoofd dat Turkije in die tijd nog een streng Islamitisch land was.
Op zich is het communisme niet zozeer verkeerd. Alleen is het op de totaal verkeerde manier ten uitvoer gebracht. Theoretisch kan het in de praktijk best goed werken als je een soort van communisme hebt, met een westerse gedachte. Alleen is de praktijk niet haalbaar. Wat niet wegneemt dat het gedachtengoed wel iets is om over na te denken.
Zie het als een politieke partij die sterke overheidsregulering wil, veel staatsbedrijven en gelijke rechten voor ieder mens. Scheiding van kerk en staat etc. etc.
Dat kwam later pas ten sprake, dus het is bullshit wat je nu zegtquote:Op zondag 31 januari 2010 22:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Contradictie noemen we dat. Strict genomen heb je gelijk omdat je zei dat iets mijn beste vriend is. Maar het is wel in tegenspraak met je uitspraak dat ik geen vrienden heb.
Jij zegt dat ik geen vrienden heb. Geen bezit dus. Toch schrijf jij dan ''jouw''. Niet zo vreemd dat ik daarop inhaakte, temeer omdat jij ook met grote regelmaat taalfouten maakt. Mezelf buiten beschouwing gelaten danquote:Op zondag 31 januari 2010 22:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat kwam later pas ten sprake, dus het is bullshit wat je nu zegt
Ja maar ik ben een auslander, dus ik mag datquote:Op zondag 31 januari 2010 22:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij zegt dat ik geen vrienden heb. Geen bezit dus. Toch schrijf jij dan ''jouw''. Niet zo vreemd dat ik daarop inhaakte, temeer omdat jij ook met grote regelmaat taalfouten maakt. Mezelf buiten beschouwing gelaten dan
quote:Op zondag 31 januari 2010 22:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij zegt dat ik geen vrienden heb. Geen bezit dus. Toch schrijf jij dan ''jouw''. Niet zo vreemd dat ik daarop inhaakte, temeer omdat jij ook met grote regelmaat taalfouten maakt. Mezelf buiten beschouwing gelaten dan
Hij zegt in jouw geval, wat is daar fout aan danquote:Op zondag 31 januari 2010 21:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
In jouw geval is google je beste vriend want ik heb zo'n vermoeden dat jij verder geen vrienden heb
Ja en ik ben een domme MBO'er die op een ROC zit waar geen Nederlands gegeven wordt. Alles wat ik weet heb ik zelf geleerd. Mij niets kwalijk te nemen dusquote:Op zondag 31 januari 2010 22:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar ik ben een auslander, dus ik mag dat
Omdat hij in een post daarvoor aangaf dat ik geen vrienden zou hebben. Met dat in mijn achterhoofd las ik die zin. Beetje dom maar wel begrijpelijk.quote:Op zondag 31 januari 2010 22:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
[..]
Hij zegt in jouw geval, wat is daar fout aan dan
quote:Op zondag 31 januari 2010 22:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het Stalinisme is inderdaad een variant die erg fout was en is. Neem nu de basis van communisme in je achterhoofd en gooi daar dat sausje van Kemalisme overheen. Dan heb je heel iets anders als een Stalin.quote:Op zondag 31 januari 2010 22:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja ik weet wel wat communisme is, je hebt het in heel veel varianten. Maar de meeste bekende daarvan is het Stalinisme dat levensgevaarlijk heeft uitgepakt.
Ik zit er wat over te lezen en zo rol je nog wel eens in de ene verbazing na de andere. En ineens kwam het in mij op dat Yvonne ook zo'n naampje heeft staan. Vandaar.
Wat leukquote:Op zondag 31 januari 2010 22:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja!
Jij bent er ook een tijd niet geweest!
In php zijn wereldje klopt het gewoonquote:Op zondag 31 januari 2010 22:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
[..]
Hij zegt in jouw geval, wat is daar fout aan dan
Lijkt me ook vrij onverstandig. De mens gaat steeds meer kapitalisme, je uitsloven voor een ander is er gewoon niet meer bij. Ook staat het haaks op het liberalisme.quote:Op zondag 31 januari 2010 22:14 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Het Stalinisme is inderdaad een variant die erg fout was en is. Neem nu de basis van communisme in je achterhoofd en gooi daar dat sausje van Kemalisme overheen. Dan heb je heel iets anders als een Stalin.![]()
[..]
Huh, wat is er gebeurd? :pquote:Op zondag 31 januari 2010 22:14 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Het Stalinisme is inderdaad een variant die erg fout was en is. Neem nu de basis van communisme in je achterhoofd en gooi daar dat sausje van Kemalisme overheen. Dan heb je heel iets anders als een Stalin.![]()
[..]
Wat leuk![]()
En ik niet geweest?Dan was ik niet meer blauw denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |