stormlooptopic.quote:
nog geneukt dan?quote:
Joah net nog. Jij dan?quote:
Te laatquote:Op zondag 31 januari 2010 16:01 schreef Fascination het volgende:
In before the subject of discussion turns to sex.
ja ik ook. net.quote:
Ja, ja.quote:
solosex telt nietquote:
Nee maar het is open boekquote:Op zondag 31 januari 2010 16:09 schreef Fascination het volgende:
Ben je al goed voorbereid voor je tentamen van morgen, Bt?
Nou, succes en zo.quote:Op zondag 31 januari 2010 16:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee maar het is open boekben wel al bijna op de helft van het boek van die voor woensdag though.
quote:
Gedraag jequote:
Mwoah, met die huidige 5 of 6 die geband zijn, mis je wel 3 tot 4 topics op een dagquote:Op zondag 31 januari 2010 16:16 schreef Huppelmuts het volgende:
ik dacht altijd dat de KLB SC echt heel snel ging en stervensdruk was. Je gaat me niet vertellen dat de enige spamsletten zijn gebant?
Er zijn er echt veel geband hequote:Op zondag 31 januari 2010 16:18 schreef Adelante het volgende:
[..]
Mwoah, met die huidige 5 of 6 die geband zijn, mis je wel 3 tot 4 topics op een dag
Ik was die dag op pad met DW ik heb de hele rel niet meegekregen. Weet alleen dat jij de SC op slot hebt gegooid en dat we toen opeens in KLB zaten.quote:Op zondag 31 januari 2010 16:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar niet omdat ze teveel postten hoor
Nou...adem inquote:
"Jullie" zaten niet opeens hier, ik heb in de ONZ SC nooit doorverwezen naar de KLB SC. Alleen besloten een paar ONZ SCers hier te gaan posten, dat mag natuurlijk.quote:Op zondag 31 januari 2010 16:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was die dag op pad met DW ik heb de hele rel niet meegekregen. Weet alleen dat jij de SC op slot hebt gegooid en dat we toen opeens in KLB zaten.
En nu is ons hele kliekje uit elkaar gevallen
quote:
Nee hoorquote:Op zondag 31 januari 2010 16:34 schreef remlof het volgende:
[..]
"Jullie" zaten niet opeens hier, ik heb in de ONZ SC nooit doorverwezen naar de KLB SC. Alleen besloten een paar ONZ SCers hier te gaan posten, dat mag natuurlijk.
En volgens mij zit jullie kliek nu ongeveer helemaal in de ELF SC.
dat duurt nog wel eventjesquote:Op zondag 31 januari 2010 16:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee hoor![]()
Maar ik vind de KLB SC ook wel leuk![]()
Althans als alles een beetje bekoeld is, ben ook benieuwd hoe dat gaat als iedereen weer unbanned is
Genoeg tijd om te integreren dusquote:
succes zal moeilijk worden aangezien heel onz vol zit met idioten als paultuhhhhquote:Op zondag 31 januari 2010 16:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Genoeg tijd om te integreren dus
Gelukkig is het gros van FOK! wel normaal wil je zeggenquote:Op zondag 31 januari 2010 16:39 schreef gers het volgende:
[..]
succes zal moeilijk worden aangezien heel onz vol zit met idioten als paultuhhhh
De "normale" users zijn iig niet over het algemeen in deze slowchat te vindenquote:Op zondag 31 januari 2010 16:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gelukkig is het gros van FOK! wel normaal wil je zeggen
Waar kan je die vinden dan? Ik geloof pas dat ze er zijn als ik ze ziequote:Op zondag 31 januari 2010 16:41 schreef remlof het volgende:
[..]
De "normale" users zijn iig niet over het algemeen in deze slowchat te vinden
iig klbquote:Op zondag 31 januari 2010 16:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gelukkig is het gros van FOK! wel normaal wil je zeggen
Stukje rood erbijquote:
nu is de gemiddelde leeftijd van mensen die hier posten gelijk verdriedubbeldquote:
Het is eigenlijk heel simpel:quote:Op zondag 31 januari 2010 16:33 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nou...adem in
Je moet dat suffe ding activeren voor februari wat nu opeens niet meer moet omdat de activatie datum is opgeschort tot onbepaalde tijd maar dat activeren moet uiteraard gebeuren in een gemeentehuis of postkantoor en laat ik nou door de weeks werken als bijna ieder ander mens en ik dus een hekel heb aan ambtenaren die om 15:00 de winkel dichtpleuren en ik opzoek moet naar een alternatief welke ik ook heb gevonden namelijk mijn moeder die morgen vrij is en het voor me kan activeren zodat ik woensdag naar Amsterdam Arena station kan gaan overigens vind ik die site van dat OV gelul ook erg onduidelijk er staat kopje onder kopje onder kopje terwijl ik godcriminele gewoon wil weten wat ik met dat suffe ding moet om 'm te activeren.
Aan het zuurstof gaat*
quote:Op zondag 31 januari 2010 16:41 schreef remlof het volgende:
[..]
De "normale" users zijn iig niet over het algemeen in deze slowchat te vinden
Hoe werkt het als je in het weekend met de bus of trein wil, dat is het enige wat ik nog niet snapquote:Op zondag 31 januari 2010 16:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is eigenlijk heel simpel:
1. Zoek een oplaadpunt op (bijvoorbeeld een AH2Go op het station)
2. Activeer je ov-kaart (zelfs een minderbedeelde kan dat, gewoon de scherminstructies volgen)
3. Klaar.
Als je met de trein reist hoef je niet in en uit te checken.
De NS + ov chipkaart.
En als ik niet incheck en ik wil bij Rotterdam eruit bij zuks een dom poortje gaat het dan wel open?quote:Op zondag 31 januari 2010 16:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is eigenlijk heel simpel:
1. Zoek een oplaadpunt op (bijvoorbeeld een AH2Go op het station)
2. Activeer je ov-kaart (zelfs een minderbedeelde kan dat, gewoon de scherminstructies volgen)
3. Klaar.
Als je met de trein reist hoef je niet in en uit te checken.
De NS + ov chipkaart.
quote:Op zondag 31 januari 2010 16:43 schreef gers het volgende:
[..]
nu is de gemiddelde leeftijd van mensen die hier posten gelijk verdriedubbeld
quote:Op zondag 31 januari 2010 16:46 schreef yvonne het volgende:
[..]Moet jij niet een bos bloemen sturen naar iemand ofzo?
ik zie altijd harstikke bleek in de winter en ik heb ook standaard een winterdepressiequote:Op zondag 31 januari 2010 16:45 schreef Broekpaling het volgende:
Wat een kotsfoto als pasfoto heb ik trouwens.![]()
Niet geschoren, ongewassen haren want het moest allemaal snel snel snel.
het is pas over een paar dagen valentijnquote:Op zondag 31 januari 2010 16:46 schreef yvonne het volgende:
[..]Moet jij niet een bos bloemen sturen naar iemand ofzo?
was krentenbol een hoaxquote:Op zondag 31 januari 2010 16:48 schreef Maisnon het volgende:
Ik vind het wel jammer dat we geen ontmaskering hebben gehad de laatste tijd.
hupt, emi, krentenbol en NB was even best snel na elkaar en nu niks
quote:Op zondag 31 januari 2010 16:49 schreef gers het volgende:
[..]
was krentenbol een hoax![]()
ik heb nog op haar gefapt
Godskolere, waar heb jij gezeten?quote:Op zondag 31 januari 2010 16:49 schreef gers het volgende:
[..]
Je hebt m'n adres hč?quote:Op zondag 31 januari 2010 16:48 schreef gers het volgende:
[..]
het is pas over een paar dagen valentijn
quote:Op zondag 31 januari 2010 16:49 schreef gers het volgende:
[..]
Lazien dan!quote:Op zondag 31 januari 2010 16:45 schreef Broekpaling het volgende:
Wat een kotsfoto als pasfoto heb ik trouwens.![]()
Niet geschoren, ongewassen haren want het moest allemaal snel snel snel.
Nou ja, liever hij dan wij, toch?quote:
neequote:
ik zou haar gevenquote:Op zondag 31 januari 2010 16:55 schreef Broekpaling het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo gaar dat dat gezicht maar 1 stand heeft.
Die 2e heeft zargon volgens mij een geniale header van gemaakt.
Laquote:Op zondag 31 januari 2010 16:56 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nee jongs benne ge gek. Dan ben ik toch geen mr mysterie meer.
Wat zou je haar geven?quote:
quote:Op zondag 31 januari 2010 16:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat zou je haar geven?
Een krentebol?
mijn rookworstquote:Op zondag 31 januari 2010 16:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat zou je haar geven?
Een krentebol?
Euh, volgens mij hebben vrienden van me die foto's maken die wel ja.quote:Op zondag 31 januari 2010 17:01 schreef Maisnon het volgende:
Maar heb je ook geen foto's van uitgaan, vakantie, avonden met vrienden, dat soort dingendie heb ik digitaal wel genoeg
Wat had je gedaan danquote:
In de bus gewoon in en uitchecken, maar jouw bussen hebben nog geen poortjes, begreep ik?quote:Op zondag 31 januari 2010 16:46 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Hoe werkt het als je in het weekend met de bus of trein wil, dat is het enige wat ik nog niet snap
Eigenlijk niet, maar sommige trappen hem gewoon openquote:Op zondag 31 januari 2010 16:46 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En als ik niet incheck en ik wil bij Rotterdam eruit bij zuks een dom poortje gaat het dan wel open?
Dan worden de bewakers boos.quote:Op zondag 31 januari 2010 17:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eigenlijk niet, maar sommige trappen hem gewoon open![]()
Of achter iemand aan lopen
Niets op wat programma's van rtl4 bekijken na dan. En nu ga ik 70 bladzijden wiskunde doorlezen wat ik al 3 dagen roepquote:
Ja, dat moeten we niet hebben.quote:
Ja.quote:Op zondag 31 januari 2010 17:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat moeten we niet hebben.
Maar goed,quote:
quote:Op zondag 31 januari 2010 17:50 schreef yvonne het volgende:
Broekpaling op google:
http://i37.tinypic.com/2ic8byx.png
Dat is mc martinquote:Op zondag 31 januari 2010 17:50 schreef yvonne het volgende:
Broekpaling op google:
http://i37.tinypic.com/2ic8byx.png
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |