Hoi, is er iets?quote:
Neehoor ga gewoon je gang.quote:
Oke, Mits.quote:
Ja, want je komt dingen te weten die je dan nog niet wistquote:Op zondag 31 januari 2010 13:34 schreef Huppelmuts het volgende:
Is dat nou leuk zo'n gesprek met jezelf?
Misschien ontdekken ze nu de overige 99,99% van FOK!quote:Op zondag 31 januari 2010 13:35 schreef justmattie het volgende:
Je moet wat als 3/4e deel van de SC niet meer komt
Niet alles is het reageren waard, lurken daarentegen doe ik overalquote:Op zondag 31 januari 2010 13:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Misschien ontdekken ze nu de overige 99,99% van FOK!
Progressie dusquote:Op zondag 31 januari 2010 13:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Zeg Remlof, wordt het niet eens tijd na 3jaar voortreffelijk werk voor FOK! geleverd te hebben is na te denken aan iets anders?quote:Op zondag 31 januari 2010 13:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Oe ninja edit phpquote:Op zondag 31 januari 2010 13:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zeg Remlof, wordt het niet eens tijd na 3jaar voortreffelijk werk voor FOK! geleverd te hebben is na te denken aan iets anders?
De zin liep niet echt.quote:Op zondag 31 januari 2010 13:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oe ninja edit php![]()
Damn 3 jaar alweer remlof
Je mag best zeggen dat je liever hebt dat Remlof weer op zwart gaat hoorquote:
Nee want dat kost notes of misschien wel bans. Dus dat zeg ik niet.quote:Op zondag 31 januari 2010 13:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je mag best zeggen dat je liever hebt dat Remlof weer op zwart gaat hoor
Hmm okay danquote:Op zondag 31 januari 2010 13:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee want dat kost notes of misschien wel bans. Dus dat zeg ik niet.
Want?quote:Op zondag 31 januari 2010 13:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zeg Remlof, wordt het niet eens tijd na 3jaar voortreffelijk werk voor FOK! geleverd te hebben is na te denken aan iets anders?
Ja voor een paar maanden en dan weer verkiezingen zonder jokersquote:Op zondag 31 januari 2010 14:06 schreef phpmystyle het volgende:
http://www.politiekebarometer.nl/
Mooi pvv weer 2 zetels erbij. Coalitie cda-vvd-pvv
Omdat er in het leven meer dingen zijn dan FA van FOK! zijn.quote:
En je dacht dat ik dat niet wist?quote:Op zondag 31 januari 2010 14:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Omdat er in het leven meer dingen zijn dan FA van FOK! zijn.
Jokers? Wilders gaat zichzelf echt wil milder opstellen als hij ook echte verantwoordelijkheden krijgt. En in tegenstelling tot de gemiddelde pvv-stemmer hoop ik juist niet dat Wilders premier wordt, hij gewoon vice en minister integratie. Rutte gaat over de centjes, en cda de overige minder belangrijke taken.quote:Op zondag 31 januari 2010 14:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja voor een paar maanden en dan weer verkiezingen zonder jokers
Iemand met 90K posts?"quote:
Zegt iemand die honderd keer mailt of ie alsjeblieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeft unbanned mag worden?quote:
Flauwquote:Op zondag 31 januari 2010 14:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Zegt iemand die honderd keer mailt of ie alsjeblieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeft unbanned mag worden?
pvvquote:Op zondag 31 januari 2010 14:06 schreef phpmystyle het volgende:
http://www.politiekebarometer.nl/
Mooi pvv weer 2 zetels erbij. Coalitie cda-vvd-pvv
Toch ben ik zeer benieuwd hoe het zou zijn met Geertje "aan de macht".quote:Op zondag 31 januari 2010 14:43 schreef griekjeee het volgende:
[..]
pvvDat bewijst maar weer dat alleen dom volk daarvoor is.
Jij kent de cijfers niet?quote:Op zondag 31 januari 2010 14:43 schreef griekjeee het volgende:
[..]
pvvDat bewijst maar weer dat alleen dom volk daarvoor is.
Ik denk niet dat we daar vrolijk van worden, hij heeft op een aantal punten gelijk maar de manier waarop hij het brengt zou zomaar WWIII kunnen startenquote:Op zondag 31 januari 2010 14:49 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Toch ben ik zeer benieuwd hoe het zou zijn met Geertje "aan de macht".
Je hebt mij dat nog nooit horen zeggen, hij mag best vicepremier worden maar geen premier, dat laten we aan verhagen over.quote:Op zondag 31 januari 2010 14:49 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Weer een onbestuurd land voor een jaar, net als toen met de LPF.quote:Op zondag 31 januari 2010 14:49 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Achter elke boom en struik een HItler in spe zienquote:Op zondag 31 januari 2010 14:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik denk niet dat we daar vrolijk van worden, hij heeft op een aantal punten gelijk maar de manier waarop hij het brengt zou zomaar WWIII kunnen starten
Je weet wat populisme is?quote:Op zondag 31 januari 2010 14:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Weer een onbestuurd land voor een jaar, net als toen met de LPF.
Maar goed, als dat de enige manier is om van die populistische blaters af te komen so be it.
Nee maar wilders is alleen aan het provoceren. Hij heeft misschien wel gelijk met een aantal dingen maar dat kan hij ook wat genuanceerder zeggen.quote:Op zondag 31 januari 2010 14:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Achter elke boom en struik een HItler in spe zienNee met Halsema en Bos zijn we goed af zeker
Ja populisme = schreeuwen wat het volk wil horen zonder met uitvoerbare oplossingen te komen.quote:Op zondag 31 januari 2010 14:53 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je weet wat populisme is?
Dat is namelijk een van de grootst gemaakten fouten over Wilders.
Eens, maar het is zijn manier van praten. Daarom zal hij zijn toonzetting wel veranderen als het serieus wordt. Maar als hij gaat regeren doet ie dat alleen met cda en vvd. D66 zou mooi zijn maar dat kan alleen niet door het geschreeuw van Pechthold.quote:Op zondag 31 januari 2010 14:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee maar wilders is alleen aan het provoceren. Hij heeft misschien wel gelijk met een aantal dingen maar dat kan hij ook wat genuanceerder zeggen.
Wilders heeft lak aan de mening van zijn eigen electoraat. Die peilt hij nooit, ook heeft hij geen leden die het land in gaan om te vragen wat de mensen dwars zit. Rita doet juist het tegenovergestelde (enquêtes) dat maakt haar een echte populist.quote:Op zondag 31 januari 2010 14:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja populisme = schreeuwen wat het volk wil horen zonder met uitvoerbare oplossingen te komen.
Daar herken ik Wilders wel heel erg in juist.
Het kwaad is al geschiedt. Of denk je echt dat de moslimgemeenschap rustig aan de koffie blijft zitten als Wilders aan de macht komt?quote:Op zondag 31 januari 2010 14:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Eens, maar het is zijn manier van praten. Daarom zal hij zijn toonzetting wel veranderen als het serieus wordt. Maar als hij gaat regeren doet ie dat alleen met cda en vvd. D66 zou mooi zijn maar dat kan alleen niet door het geschreeuw van Pechthold.
Je weet dat hij zwevende kiezers trekt? Voornamelijk van pvda omdat ze momenteel kut beleid voeren? Als Bos tijdens de verkiezingen de aanval op d66 zet dan zijn ze zo weer op de 5 zetels. En natuurlijk kiezen mensen hem omdat hij Wilders weet te ''dissen''.quote:
Wilders leest gewoon de Telegraaf en stelt daar z'n programma op afquote:Op zondag 31 januari 2010 14:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wilders heeft lak aan de mening van zijn eigen electoraat. Die peilt hij nooit, ook heeft hij geen leden die het land in gaan om te vragen wat de mensen dwars zit. Rita doet juist het tegenovergestelde (enquêtes) dat maakt haar een echte populist.
Een derde schijnt er dan uit te willen. En als de Islam zo vredelievend is dan wachten ze eerst af. Sowieso heeft WIlders niets tegen goede Moslims.quote:Op zondag 31 januari 2010 14:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het kwaad is al geschiedt. Of denk je echt dat de moslimgemeenschap rustig aan de koffie blijft zitten als Wilders aan de macht komt?
Dat doet elke politicusquote:Op zondag 31 januari 2010 14:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Wilders leest gewoon de Telegraaf en stelt daar z'n programma op afEn dat ie geen leden heeft maakt z'n partij juist zo eng ondemocratisch.
Ik hoop ècht dat jij nog niet mag stemmenquote:Op zondag 31 januari 2010 15:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat doet elke politicusEn Wilders weet slim in te spelen op de ''onderbuik'' gevoelens van de gewone burger. Dat in tegenstelling tot het elitaire pechthold/halsema/bos gezwets over dat je geweld niet moet oplossen met geweld. Waarom Wilders geen leden heeft is mij ook niet duidelijk, zelf zegt ie om toestanden te voorkomen. En voor de rest is het tegenwoordig wel heel lastig dictatuur voeren.
Not zoals nog anderhalf miljoen mensen?quote:Op zondag 31 januari 2010 15:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik hoop ècht dat jij nog niet mag stemmen
Wat snap je niet?quote:Op zondag 31 januari 2010 14:40 schreef Broekpaling het volgende:
Klote OVchip ding, ik snap er geen kloot van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |