Hoi, is er iets?quote:
Neehoor ga gewoon je gang.quote:
Oke, Mits.quote:
Ja, want je komt dingen te weten die je dan nog niet wistquote:Op zondag 31 januari 2010 13:34 schreef Huppelmuts het volgende:
Is dat nou leuk zo'n gesprek met jezelf?
Misschien ontdekken ze nu de overige 99,99% van FOK!quote:Op zondag 31 januari 2010 13:35 schreef justmattie het volgende:
Je moet wat als 3/4e deel van de SC niet meer komt
Niet alles is het reageren waard, lurken daarentegen doe ik overalquote:Op zondag 31 januari 2010 13:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Misschien ontdekken ze nu de overige 99,99% van FOK!
Progressie dusquote:Op zondag 31 januari 2010 13:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Zeg Remlof, wordt het niet eens tijd na 3jaar voortreffelijk werk voor FOK! geleverd te hebben is na te denken aan iets anders?quote:Op zondag 31 januari 2010 13:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Oe ninja edit phpquote:Op zondag 31 januari 2010 13:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zeg Remlof, wordt het niet eens tijd na 3jaar voortreffelijk werk voor FOK! geleverd te hebben is na te denken aan iets anders?
De zin liep niet echt.quote:Op zondag 31 januari 2010 13:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oe ninja edit php![]()
Damn 3 jaar alweer remlof
Je mag best zeggen dat je liever hebt dat Remlof weer op zwart gaat hoorquote:
Nee want dat kost notes of misschien wel bans. Dus dat zeg ik niet.quote:Op zondag 31 januari 2010 13:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je mag best zeggen dat je liever hebt dat Remlof weer op zwart gaat hoor
Hmm okay danquote:Op zondag 31 januari 2010 13:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee want dat kost notes of misschien wel bans. Dus dat zeg ik niet.
Want?quote:Op zondag 31 januari 2010 13:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zeg Remlof, wordt het niet eens tijd na 3jaar voortreffelijk werk voor FOK! geleverd te hebben is na te denken aan iets anders?
Ja voor een paar maanden en dan weer verkiezingen zonder jokersquote:Op zondag 31 januari 2010 14:06 schreef phpmystyle het volgende:
http://www.politiekebarometer.nl/
Mooi pvv weer 2 zetels erbij. Coalitie cda-vvd-pvv
Omdat er in het leven meer dingen zijn dan FA van FOK! zijn.quote:
En je dacht dat ik dat niet wist?quote:Op zondag 31 januari 2010 14:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Omdat er in het leven meer dingen zijn dan FA van FOK! zijn.
Jokers? Wilders gaat zichzelf echt wil milder opstellen als hij ook echte verantwoordelijkheden krijgt. En in tegenstelling tot de gemiddelde pvv-stemmer hoop ik juist niet dat Wilders premier wordt, hij gewoon vice en minister integratie. Rutte gaat over de centjes, en cda de overige minder belangrijke taken.quote:Op zondag 31 januari 2010 14:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja voor een paar maanden en dan weer verkiezingen zonder jokers
Iemand met 90K posts?"quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |