Ja dusquote:
wonderen zijn de wereld nog niet uitquote:
Hoe is het met je tieten?quote:Op zondag 31 januari 2010 20:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
wonderen zijn de wereld nog niet uit
Die zitten er nogquote:
Sla in je maagquote:Op zondag 31 januari 2010 20:20 schreef Fascination het volgende:
Ik zit op zo'n pro-ana site te kijken. Ik lees echt heel goede tips tegen eetbuien/honger. Zoals:Als je een eetbui voelt aankomen, drink dan veel lauw water. Dit zorgt dat je misselijk wordt. Draai rondjes tot je misselijk wordt. Sla in je maag. Poets je tanden vaak, na die smaak heb je vaak geen trek meer.
Goed.quote:
van veel ijskoud water krijg je buikpijn, dat werkt vast ook welquote:Op zondag 31 januari 2010 20:20 schreef Fascination het volgende:
Ik zit op zo'n pro-ana site te kijken. Ik lees echt heel goede tips tegen eetbuien/honger. Zoals:Als je een eetbui voelt aankomen, drink dan veel lauw water. Dit zorgt dat je misselijk wordt. Draai rondjes tot je misselijk wordt. Sla in je maag. Poets je tanden vaak, na die smaak heb je vaak geen trek meer.
quote:Op zondag 31 januari 2010 20:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Goed.
Ik heb wel een nieuwe BH nodig.
Morgen maar eens kijken, moet toch naar de stad. Fietsenstalling was al dicht toen we terug kwamen in Ehv, dus moeten we de fietsen op gaan halen na school.
Zo, vonden jullie vast interessant
Ik wil t liefst een mooie balconnière, maar die hebben ze vaak niet, dus dan ga ik voor een wat praktischer model tot ik weer een echt mooie tegenkom.quote:
quote:Op zondag 31 januari 2010 20:26 schreef gers het volgende:
ana meisjes![]()
zo geil als je je lul zit in der buik![]()
Das niet zo handig.quote:Op zondag 31 januari 2010 20:32 schreef Devvie het volgende:
Er ligt een stroomgroep uit... maar hij wil niet meer aan
alle stekkers van die groep eruitgetrokken maar elke keer klikt die schakelaar in de meterkast terug
kankerdonker boven dus
Iets maakt kortsluiting sufkont.quote:Op zondag 31 januari 2010 20:32 schreef Devvie het volgende:
Er ligt een stroomgroep uit... maar hij wil niet meer aan
alle stekkers van die groep eruitgetrokken maar elke keer klikt die schakelaar in de meterkast terug
kankerdonker boven dus
Brownie eet*quote:Op zondag 31 januari 2010 20:38 schreef gers het volgende:
GVD en bedankt he jamesbrownie nu heb ik trek in brownies
quote:Op zondag 31 januari 2010 16:41 schreef remlof het volgende:
[..]
De "normale" users zijn iig niet over het algemeen in deze slowchat te vinden
Waarom kijk je daar?quote:Op zondag 31 januari 2010 20:20 schreef Fascination het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |