Kliekjes, die maakte ik altijd in de simsquote:Op zondag 31 januari 2010 21:19 schreef Otis2.0 het volgende:
Hey ik kijk hier nu al een paar dagen achter elkaar maar ik zie steeds hetzelfde groepje mensen. Kliekjesvorming!
Ik denk altijd bij restjes overgebleven eten bij dat woord.quote:Op zondag 31 januari 2010 21:19 schreef Otis2.0 het volgende:
Hey ik kijk hier nu al een paar dagen achter elkaar maar ik zie steeds hetzelfde groepje mensen. Kliekjesvorming!
Dan ben je niet de enige.quote:Op zondag 31 januari 2010 21:21 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik denk altijd bij restjes overgebleven eten bij dat woord.
jaquote:Op zondag 31 januari 2010 21:21 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik denk altijd bij restjes overgebleven eten bij dat woord.
KLB SC dicht, en opgelostquote:Op zondag 31 januari 2010 21:19 schreef Otis2.0 het volgende:
wij louter :'quote:Op zondag 31 januari 2010 21:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan ben je niet de enige.
Ik eet overigens nooit kliekjes.
Vandaar: koekjes.quote:
Wij eten 2e kerstag altijd kliekjesquote:Op zondag 31 januari 2010 21:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ook niet.quote:Op zondag 31 januari 2010 21:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat je nooit erwten en aardappelpurree uit een pakje at, op 2e kerstdag.quote:
Denk je dat de rest nog ooit terugkomt ofnietquote:Op zondag 31 januari 2010 21:19 schreef Otis2.0 het volgende:
Misschien had ik dat nog wel liever dan die kliekjes die wij aten, dan was je klaar met eten en had je nog honger!quote:Op zondag 31 januari 2010 21:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat je nooit erwten en aardappelpurree uit een pakje at, op 2e kerstdag.![]()
maak dan een nieuwequote:Op zondag 31 januari 2010 21:27 schreef Gotrick het volgende:
Godkenker, ONZ sc nog steeds pleite.. dus het is serieus..
Ik zei het toch al dat het voorlopig wel zou blijvenquote:Op zondag 31 januari 2010 21:27 schreef Gotrick het volgende:
Nee het is een grapjequote:Op zondag 31 januari 2010 21:27 schreef Gotrick het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
Wat is het verschil of jullie hier posten of daar?quote:Op zondag 31 januari 2010 21:27 schreef Gotrick het volgende:
OMG WAT NU!?!?!?!!quote:Op zondag 31 januari 2010 21:27 schreef Gotrick het volgende:
Maar jij bent dan ook gewoon leukquote:Op zondag 31 januari 2010 21:38 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik zei het toch al dat het voorlopig wel zou blijven
Was fok ooit belangrijk voor je dan?quote:Op zondag 31 januari 2010 21:40 schreef Lamon. het volgende:
Wat wordt FOK! ineens onbelangrijk als je echt verliefd bent.
Wel goed om zonder al te veel gezeik met die fusie om te gaan zonder dat het je wat kan schelen.
Dat geeft hij nu indirect wel toe in ieder geval.quote:Op zondag 31 januari 2010 21:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Was fok ooit belangrijk voor je dan?
Dit dus, best wel raar dat mensen zich zo aan internet kunnen hechten hè.quote:Op zondag 31 januari 2010 21:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Andere users, dat is eng.quote:Op zondag 31 januari 2010 21:38 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Wat is het verschil of jullie hier posten of daar?
2-4 he, homo?quote:Op zondag 31 januari 2010 21:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook gewoon leuk
En toch betaal je ervoor.quote:Op zondag 31 januari 2010 21:40 schreef Lamon. het volgende:
Je moet bedenken dat ik hier al 10 jaar zit, dus helemaal compleet nietszeggend is het ook niet, alhoewel ik vermoed dat anderen denken dat het belangrijker voor me is dan het echt is.quote:Op zondag 31 januari 2010 21:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Alsof jij de enige bent die er relaxed onder blijftquote:Op zondag 31 januari 2010 21:40 schreef Lamon. het volgende:
Wel goed om zonder al te veel gezeik met die fusie om te gaan zonder dat het je wat kan schelen.
Hij scoorde bijna, ik ben 50euro lichter en een illusie armerquote:Op zondag 31 januari 2010 21:42 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
2-4 he, homo?
de Zeeuw scoort he, homo?
Dat zal het wel zijn dan.quote:
Ik ga je eigen woorden gebruiken: Het is maar internet hequote:Op zondag 31 januari 2010 21:43 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Je moet bedenken dat ik hier al 10 jaar zit, dus helemaal compleet nietszeggend is het ook niet, alhoewel ik vermoed dat anderen denken dat het belangrijker voor me is dan het echt is.
Ja dat schot in de laatste minuut, ik dacht dat ik een hartaanval kreeg.quote:Op zondag 31 januari 2010 21:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij scoorde bijna, ik ben 50euro lichter en een illusie armer
2x geen penaltyquote:Op zondag 31 januari 2010 21:45 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja dat schot in de laatste minuut, ik dacht dat ik een hartaanval kreeg.
Vaag, die laatste had ik ook niet gezien.quote:Op zondag 31 januari 2010 21:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
Waarom staat in deze post van mij het derde plaatje er niet bij, en in deze quote van Crack wel?
Raar hequote:Op zondag 31 januari 2010 21:47 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Vaag, die laatste had ik ook niet gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |