Niet aan het zeevissen jij?quote:
Nee, ging niet door. Lang leve het weerquote:Op zondag 31 januari 2010 13:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet aan het zeevissen jij?
Geweldige OP en TT
Die bovenste is ook een hamster en geen ratquote:Op zondag 31 januari 2010 13:14 schreef Adelante het volgende:
Die onderste drie is opeens een hele andere rat
quote:Op zondag 31 januari 2010 13:13 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, ging niet door. Lang leve het weer
Da's Wanda, en die wil muffdiven in de muts van Huppelmuts!quote:Op zondag 31 januari 2010 13:14 schreef Adelante het volgende:
Die onderste drie is opeens een hele andere rat
Keer afspreken dan maarquote:Op zondag 31 januari 2010 13:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Da's Wanda, en die wil muffdiven in de muts van Huppelmuts!
Muffin wil ook wel muffdiven (hence the fucking name!), maar bij gebrek aan een muff hier, moet-ie zich maar op andere manieren zien te vermaken!
quote:Op zondag 31 januari 2010 13:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Keer afspreken dan maar![]()
Neem ik Wanda wel mee ook
Zoiets doet ie maar één keer!quote:
Nee meerdere keren, hij beet net weer en toen ik zo AU en toen vloog stoffer door de kooi omdat hij vast bleef bijten aan m'n vinger ;')quote:
quote:Op zondag 31 januari 2010 13:27 schreef ToT het volgende:
Ouch!
Muffin heeft me maar 1x gebeten, en dat kwam omdat ik in z'n holletje zat te roeren.
(Nee, niet DAT holletje!)
magnetronquote:Op zondag 31 januari 2010 14:26 schreef ToT het volgende:
Gaat goed komen!De sneeuwpop wil nog niet echt smelten, helaas!
Iets te hard aangedrukt, die sneeuw!Het zijn nu echt ijsballen.
Neuh, moet wel op die plek zelf smelten he!quote:
wie zijn dat?quote:Op zondag 31 januari 2010 14:36 schreef JoepiePoepie het volgende:
Nou heb ik eventjes het hamstertopic niet in de gaten gehouden, maar waarom staan Jippie & Japie niet in de openingspost en topictitel?
quote:Op zondag 31 januari 2010 13:27 schreef ToT het volgende:
Ouch!
Muffin heeft me maar 1x gebeten, en dat kwam omdat ik in z'n holletje zat te roeren.
(Nee, niet DAT holletje!)
Laat ze eens wat grappig doen dan!quote:Op zondag 31 januari 2010 14:36 schreef JoepiePoepie het volgende:
Nou heb ik eventjes het hamstertopic niet in de gaten gehouden, maar waarom staan Jippie & Japie niet in de openingspost en topictitel?
Ze slapenquote:
Jippie en Japiequote:Op zondag 31 januari 2010 14:36 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ja, wat is daar mis meequote:
Geen rat?quote:
Dat is zeker een voordeel, jaquote:Op zondag 31 januari 2010 15:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Omdat die WEL aan epic boobs mogen komen en mogen muffdiven?
Bij mij niet?quote:Op zondag 31 januari 2010 15:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
eerste plaatje bij google als je zoekt op epic booty afbeeldingen
quote:
niet zoeken op epic booty maar zoeken op epic booty afbeeldingen en dan kreeg ik die als eerstequote:
Nu zie ik emquote:Op zondag 31 januari 2010 15:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
niet zoeken op epic booty maar zoeken op epic booty afbeeldingen en dan kreeg ik die als eerste
Dat is nogal ingewikkeld om uit te leggenquote:Op zondag 31 januari 2010 15:15 schreef aight1 het volgende:
[..]
Nu zie ik em
Waarom zoek jij op epic booty afbeeldingen?
quote:Op zondag 31 januari 2010 13:11 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]Wanda aan het bergbeklimmen op Huppelmuts d'r epic boobs! vetbulten.
Dat is net zoals als zoeken naar amerikaan op google afbeeldingen.quote:Op zondag 31 januari 2010 15:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
niet zoeken op epic booty maar zoeken op epic booty afbeeldingen en dan kreeg ik die als eerste
Die choppin wudquote:
Inderdaadquote:
quote:
Al gedaanquote:Op zondag 31 januari 2010 18:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Details, details!Ga klagen in de weblog dan!
![]()
Didadidadididodo didadididaaa ddidididi dididdododooooquote:
The Hampstersong leek me wel toepasselijk jaquote:Op zondag 31 januari 2010 20:41 schreef aight1 het volgende:
[..]
Didadidadididodo didadididaaa ddidididi dididdododoooo
Vraag maar aan ToT!quote:
Toffe foto's ja!quote:
quote:Op zondag 31 januari 2010 21:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Toffe foto's ja!Zet je ze ook ff op tinypic?
[ afbeelding ]
Het hokje van onze ster, nu voorzien van hangende ketel-voerbakje met tingelgeluidje!
Mèn, dat is echt so cutequote:Op zondag 31 januari 2010 21:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lekker samen liggen
[ afbeelding ]
Wassen
quote:
WEETJE HOE CUTEquote:Op zondag 31 januari 2010 21:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lekker samen liggen
[ afbeelding ]
Wassen
1e foto aan OP toegevoegd.quote:Op zondag 31 januari 2010 23:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De eerste foto's met cavia zijn allemaal met Phoebe, mijn oude poesEn de laatste is Sofie haar favo slaapplek, op de caviakooi
Daar kan ze Bow heerlijk beloeren en pesten
quote:Op zondag 31 januari 2010 23:03 schreef ReWout het volgende:
Poes niet nom nom nom?
Toen niet nu welquote:
Beetje over the top?quote:
quote:Op maandag 1 februari 2010 10:00 schreef Paul het volgende:
Stoffer zei tegen me dat hij het jammer vond niet meer een naamtopic te hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind je het gek, zoveel piercings voor je neus, word ik ook wel zenuwachtig vanquote:Op maandag 1 februari 2010 13:22 schreef Pixie. het volgende:
Ik heb er zelf 2
Maar die zijn altijd zo zenuwachtig
Dus geen pics
OHMYGOSH. Te lief.quote:Op zondag 31 januari 2010 23:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De eerste foto's met cavia zijn allemaal met Phoebe, mijn oude poesEn de laatste is Sofie haar favo slaapplek, op de caviakooi
Daar kan ze Bow heerlijk beloeren en pesten
quote:Op maandag 1 februari 2010 13:22 schreef Pixie. het volgende:
Ik heb er zelf 2
Maar die zijn altijd zo zenuwachtig
Dus geen pics
Ben benieuwdquote:Op maandag 1 februari 2010 16:33 schreef ToT het volgende:Ik heb trouwens weer een leuk idee, maar daar gaat HEEL wat voorbereidingstijd in zitten, en ik heb het vandaag en de komende dagen ff druk. Ik ben benieuwd of ik er aan toe kom.
Hmm daar zal ik later vandaag eens mee aan de slag gaanquote:Op maandag 1 februari 2010 17:38 schreef naatje_1 het volgende:
Zeg huppel, hoe zit het met de pic van wanda die iets red, met daarbij het briefje to the ratzcue
quote:
quote:Op maandag 1 februari 2010 19:28 schreef ToT het volgende:
En Paul, volgens mij heb je de laatste tijd bijna alleen "" in dit topic zitten posten he?
quote:
quote:
quote:Op maandag 1 februari 2010 22:14 schreef ToT het volgende:
Overigens is het geitenbloed hier ff wat beter te zien!
[ afbeelding ]
Hahahah dat meen je nietquote:
Val vast niet zogezond zijn.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tuurlijk mag je je foto hier neerzetten joh!![]()
quote:Op maandag 1 februari 2010 22:30 schreef ToT het volgende:
[..]Alsnog zalketchup neit zo gezond zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tuurlijk mag je je foto hier neerzetten joh!
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Toen warenze nog geen week oudquote:Op maandag 1 februari 2010 22:33 schreef ToT het volgende:
Die's lief!
Tja ach ik zag muffin ff 3 seconden met zijn snuitje bij die ketchup. Ik weet niet of-ie gedronken heeft of alleen heeft gesnuffeld.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:44 schreef Stoeprand het volgende:
Dat konijn is wel al overleden. Maakt dat uit?
Hij bewaart nu vast maden in z'n buik.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:46 schreef ToT het volgende:
[..]Zolang-ie maar leuke trucjes kan doen!
OEH!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:47 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Hij bewaart nu vast maden in z'n buik.
Is dat niet leuk?
Nee.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:48 schreef ToT het volgende:
[..]
OEH!Kunnen die misschien trucjes doen dan?
Bij elke made een apart leuk papiertje zetten!
Hou je bek over mijn konijn! Als er één konijn tof was, was hij het wel!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan is het geen konijn, maar een faalhaas!
Geintje!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:50 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Hou je bek over mijn konijn! Als er één konijn tof was, was hij het wel!
Beetje respect ja.
Konijnen zijn niet tof.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:50 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Hou je bek over mijn konijn! Als er één konijn tof was, was hij het wel!
Beetje respect ja.
Mijn konijnen waren allemaal stom en gingen binnen een half jaar dood, op de laatste na.quote:
Stomme konijnen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mijn konijnen waren allemaal stom en gingen binnen een half jaar dood, op de laatste na.
Het was kerstquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:45 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Stomme konijnen.
Beetje na een halfjaar dood gaan. Het was vast niet jouw schuld.
M;n vader zorgde uiteindelijk voor ze, want ik vond ze na een week nietleuk meer omdat konijnen stom zijn en niks doen en geen leuke geluidjes maken.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:45 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Stomme konijnen.
Beetje na een halfjaar dood gaan. Het was vast niet jouw schuld.
Wat een duiveltjequote:Op maandag 1 februari 2010 22:14 schreef ToT het volgende:
Overigens is het geitenbloed hier ff wat beter te zien!
[ afbeelding ]
Ik had een Hollandse Hangoor genaamd Stumpertje, en die was vet tof!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
M;n vader zorgde uiteindelijk voor ze, want ik vond ze na een week nietleuk meer omdat konijnen stom zijn en niks doen en geen leuke geluidjes maken.
Konijnen zijn bij voorbaat niet tof.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik had een Hollandse Hangoor genaamd Stumpertje, en die was vet tof!
Damn!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Konijnen zijn bij voorbaat niet tof.
Gast die bij mij in de straat woonde kocht eens in de zoveel tijd een babykonijntje en sloeg die dan dood tegen de deurpost. Want slang.
Reptielenwinkel in Leeuwarden heeft een python van 7 meter ofzoquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Damn!![]()
Tja ach een kameraad van me heeft ook slangen, en die voert hij ook konijnen, muizen en ratten, maar die gaan levend het terrarium in!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |