Neuh, moet wel op die plek zelf smelten he!quote:
wie zijn dat?quote:Op zondag 31 januari 2010 14:36 schreef JoepiePoepie het volgende:
Nou heb ik eventjes het hamstertopic niet in de gaten gehouden, maar waarom staan Jippie & Japie niet in de openingspost en topictitel?
quote:Op zondag 31 januari 2010 13:27 schreef ToT het volgende:
Ouch!
Muffin heeft me maar 1x gebeten, en dat kwam omdat ik in z'n holletje zat te roeren.
(Nee, niet DAT holletje!)
Laat ze eens wat grappig doen dan!quote:Op zondag 31 januari 2010 14:36 schreef JoepiePoepie het volgende:
Nou heb ik eventjes het hamstertopic niet in de gaten gehouden, maar waarom staan Jippie & Japie niet in de openingspost en topictitel?
Ze slapenquote:
Jippie en Japiequote:Op zondag 31 januari 2010 14:36 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ja, wat is daar mis meequote:
Geen rat?quote:
Dat is zeker een voordeel, jaquote:Op zondag 31 januari 2010 15:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Omdat die WEL aan epic boobs mogen komen en mogen muffdiven?
Bij mij niet?quote:Op zondag 31 januari 2010 15:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
eerste plaatje bij google als je zoekt op epic booty afbeeldingen
quote:
niet zoeken op epic booty maar zoeken op epic booty afbeeldingen en dan kreeg ik die als eerstequote:
Nu zie ik emquote:Op zondag 31 januari 2010 15:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
niet zoeken op epic booty maar zoeken op epic booty afbeeldingen en dan kreeg ik die als eerste
Dat is nogal ingewikkeld om uit te leggenquote:Op zondag 31 januari 2010 15:15 schreef aight1 het volgende:
[..]
Nu zie ik em
Waarom zoek jij op epic booty afbeeldingen?
quote:Op zondag 31 januari 2010 13:11 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]Wanda aan het bergbeklimmen op Huppelmuts d'r epic boobs! vetbulten.
Dat is net zoals als zoeken naar amerikaan op google afbeeldingen.quote:Op zondag 31 januari 2010 15:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
niet zoeken op epic booty maar zoeken op epic booty afbeeldingen en dan kreeg ik die als eerste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |