haha zo schattig dat ze zichzelf sminkenquote:Op zondag 31 januari 2010 16:43 schreef XXXKarinXXX het volgende:
wow wat een mooie kindjes!
en de dames en heer waren prachtig geschminkt.
meike schminkt zichzelf ook graag
[ afbeelding ]
en lars wordt groot...
[ afbeelding ]
Isabeau kijkt anders helemaal niet alsof ze op de foto wilquote:Op zondag 31 januari 2010 18:58 schreef Sorbootje het volgende:
[ afbeelding ]
De zussen + broer wilden weer samen op de foto...![]()
Dat vind ik ook...quote:
Oohh, ze hebben allemaal dezelfde neus!quote:Op zondag 31 januari 2010 18:58 schreef Sorbootje het volgende:
[ afbeelding ]
De zussen + broer wilden weer samen op de foto...![]()
VET!!!!quote:Op maandag 1 februari 2010 16:08 schreef Vlindur het volgende:
[ afbeelding ]
Superstoer cadeau voor later!![]()
Ja leuk hè?quote:Op maandag 1 februari 2010 19:38 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Oohh, ze hebben allemaal dezelfde neus!![]()
Wat een leuke kinderen.
Dat is precies wat ik ook dacht!quote:Op zondag 31 januari 2010 10:24 schreef Beessie-Jen het volgende:
aaaaaah die openingspost is echt zoooo mooi! allemaal zulke mooie kindjes weer...
![]()
![]()
Jij zag jezelf toch als moeder van één kindje? Mag ik Isabeau dan hebben? Pretty please?quote:
Oh ja.. is ook zo.quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:01 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Jij zag jezelf toch als moeder van één kindje? Mag ik Isabeau dan hebben? Pretty please?
Er zou een spin-off moeten komen van 'Draagdoeken op reis': 'Koters op reis'. Verzekerde verzending regelen, rugzakje omdoen, af laten halen door de TNT, en gaan met die banaan.quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:09 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Oh ja.. is ook zo.Moet je nagaan wat Esmee met mijn hormonen doet!
Je mag Isabeau heus wel even lenen als ik op stap wil.
Wat een mooie foto!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:56 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Afwassen is ook favoriet
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:45 schreef MamaNik het volgende:
wat een leuke en knappe kindjes zag ik weer voorbij komen. Ook een knapperd met een zwemdiploma!
Weer even een foto van mijn 2 jongste jongens.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:17 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Er zou een spin-off moeten komen van 'Draagdoeken op reis': 'Koters op reis'. Verzekerde verzending regelen, rugzakje omdoen, af laten halen door de TNT, en gaan met die banaan.
Esmee is inderdaad te leuk voor woorden.Mag ik als tweede op de lijst?
hahaha dat hoor ik kinderen (maar ook wel eens volwassenen) vaker zeggenquote:Op woensdag 3 februari 2010 14:17 schreef _Ingrid_ het volgende:
Dank jullie wel! Ik zie het tegen Kim. Zegt ze dat weet ik wel hoor dat ik mooi ben.
Leuk om Evi weer te zien.
De tweeling zijn al groot zeg! Kim vind het maar 2 bijna dezelfden.
ehhh ja heel soms heb ik daar ook wel eens mooite mee, nu is het makkelijk met de waterpokkenquote:Op woensdag 3 februari 2010 15:39 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Hoe hou je ze uitelkaar?!
![]()
Mooie knullen hoor!
Zoals? Ik zie het nietquote:Op woensdag 3 februari 2010 15:59 schreef MamaNik het volgende:
Gelukkig zijn er een paar dingen waar je op kan letten waar verschillen inzitten.
Ook al van die mooie blauwe ogen!quote:Op woensdag 3 februari 2010 23:21 schreef RockabeIIa het volgende:
Ho TF! Wacht effe met zulke uitspraken!
(maar inderdaad, wat een lekker ding is het ookMaar de andere kindjes zijn ook om op te vreten gewoon!)
Maar check deze uberblije muppert dan in badsessie:
[ afbeelding ]
ik geloof dat ik supervoeding hebquote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:26 schreef Lijnloos het volgende:
Evie, lekkere bolle hapwangen aan het krijgen... ze groeit goed BJ!
ja maar die was net ondergekotst..quote:Op zaterdag 6 februari 2010 11:30 schreef Linda2205 het volgende:
Je zou het niet zeggenZe ziet er wakker uit, M. erachter wrs iets minder he?
quote:
Nouja, dat in het midden van dr hoofd is nog steeds berg, maar dat durf ik er niet af te halen bij dr fontanel en zij vindt het ook niet fijn. Het zat over d'r hele hoofd, dus het is al verbeterdquote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:53 schreef innepin het volgende:
Lotte, blij meiskeWordt ze nou rossig Linda?
Tess, nachtbrakertje![]()
Elyas de boskabouter is prachtig hoor Tan, dat vergeeft ie je heus wel
Ja, onmiskenbaar!quote:
quote:BJ heeft zelf ook nog een zuigblaasje op d'r lip![]()
haaahhaaquote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:31 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Niet dan? Hoe komt dat daar BJ?![]()
Ok, ik ga naar bed, het wordt te laat voor me
quote:
Ze stond helemaal bovenin te springen en te gillen dat ze nog hoger wou!quote:Op zondag 7 februari 2010 20:09 schreef Tinuviel het volgende:
Lotte![]()
Evie is definitief je dochter BJ. Je ziet echt de gelijkenis
Wat leuk Tan. Mooie gelijkenis.
Ireth wat is Suus en knappe en dappere meid. Had ze geen hoogtevrees?
Mijn ervaring met Hema is dat Matig goed wordt. Je moet wel zo'n onwijs groot plaatje inleveren (formaat rol behang ofzo) wil je als resultaat 'goed' krijgen.quote:Op zondag 7 februari 2010 22:55 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Nu ik toch in het fototopic zit, Meike wil graag op haar verjaardag een K3 taart.
Nu heb ik wel een leuke collage, maar ik krijg hem niet goed op een taart bij Hema.
Hij geeft aan dat de kwaliteit matig is. Wie is er handig?
Ik bedoel zoiets:
[ afbeelding ]
Mijn gedachtenquote:Op woensdag 10 februari 2010 11:28 schreef miss_sly het volgende:
Heerlijk topic, al die mooie kindjes, groot en klein![]()
Dat is het kapje van de bipap beademing die ze op dat moment had.quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:31 schreef Linda2205 het volgende:
Och Keshet, wat een humpie. En wat fijn wrs dat je d'r bij je mocht hebbenOp die eerste foto, heeft ze daar nou nog een handje ter hoogte van d'r neus of wat is dat?
Ohja, duidelijkquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:33 schreef Keshet het volgende:
[..]
Dat is het kapje van de bipap beademing die ze op dat moment had.
Op dit moment wordt ze beademd via het buisje wat je op de 2e foto haar neusje in ziet gaat.
Idd! Dat zegt iedereen! En dat is ook zo, vind ik.quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:53 schreef pinquit het volgende:
memmel, wat een mooie kinders heb je
het lijkt wel of je meiske jouw gezicht heeft met papa's haar, en je ventje papa's gezicht met jouw haarmaar dan ietsje donkerder
Jemig, ik moest er bijna van huilen! Wat een mooi manneke!quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:45 schreef Vlindur het volgende:
Memmel, wat een droompaar!![]()
Lytse Rienk is vrolijk vandaag![]()
[ afbeelding ]
Ik zie 'm nietquote:Op donderdag 11 februari 2010 12:47 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Jemig, ik moest er bijna van huilen! Wat een mooi manneke!
quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:19 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik zie Rienk ook niet...
ben benieuwd naar het mooie Fryske mansje..
(of zoiets... mijn Fries is niet zo best... versta het prima; maar praten en schrijven is nog niet zo best)
en jaaaah nu wel! wat een pretletter!Mooi Vlindur!
Tutje far Rienk
en dat bruine pakje heb ik voor Evie ook nog liggen... heeft ze alleen nog niet aan gehad...
Staat hem mooiquote:
quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:33 schreef Vicky het volgende:
Rienk en Elyas![]()
man overhalen gaat.. ikwil ook een jongetje!!
quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:03 schreef Claudia_x het volgende:
Jij maakt echt megaveel foto's! Kan ik nog een voorbeeld aan nemen.
Ik ook! Is alweer veel te lang geleden!quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:54 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ja, doe es! Ik wil Ivan weer es zien met zn mooie ogen
Oh, dat geeft niet! Er is ook een slaapfototopic!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 08:51 schreef Claudia_x het volgende:
Haha. Hij ligt nu nog te slapen.
Ik ga zometeen eens m'n goeie lens tevoorschijn halen.
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 08:54 schreef Claudia_x het volgende:
Als 'ie wakker wordt is het jullie schuld!
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:14 schreef Claudia_x het volgende:
Ik kan er niet zoveel van maken. Hij ligt lekker te slapen zoals hij altijd doet, in z'n Puckababy met een speentje in z'n mond dat hij met één handje erin gedrukt houdt. (Hij krijgt trouwens heel lange wimpers!) De hond, onze aandachtshoer, wilde wel heel graag op de foto.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Herkansing als hij straks lekker wakker en vrolijk is.
Niet om erg vervelend te zijn omdat dit topic over baby's gaat, maar ik vind jullie 'aandachtshoer' een hele mooie 'hoer'quote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:14 schreef Claudia_x het volgende: (Hij krijgt trouwens heel lange wimpers!) De hond, onze aandachtshoer, wilde wel heel graag op de foto.![]()
*Glunder*quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:26 schreef Kimpossible het volgende:
*rammel!
Ik zie de gelijkenis ook hoor! Zeker!
Zeg het niet te hard, want m'n lief begint zijn aandachttrekkerij zo zat te worden dat hij hem wil laten castreren.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:27 schreef FP128 het volgende:
[..]
Niet om erg vervelend te zijn omdat dit topic over baby's gaat, maar ik vind jullie 'aandachtshoer' een hele mooie 'hoer'eeeeh.. hond
Hij gaat toevallig niet in de uitverkoop he?
psstt... moet je hier eens kijken als je chaga bentquote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:33 schreef Kimpossible het volgende:
Tess is toch ook zo'n blije bal he! Zo leuk om te zien! Ik krijg altijd een glimlach als ik van die blije foto's zie hierzo. (en dat is nog al eens.. humeur-boost-topic!)
wat is ie toch leuk en mooi, die zoon van je!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:16 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb héél veel foto's, maar ik probeer het bescheiden te houden. Uit deze foto's kan ik al niet eens een keuze maken:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wilde graag nog wat foto's maken waarop hij op z'n buik ligt - hij ziet er dan erg grappig uit - maar hij blééf maar van buik naar rug rollen. Daardoor zien die foto's er allemaal zo uit:
[ afbeelding ]
Bewijs:
Ik vind trouwens dat hij ontzettend op mij lijkt. Zien jullie het ook, of haal ik me maar wat in m'n hoofd?
[ afbeelding ]
Met vakkundig ondergekotst truitjequote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:53 schreef McLaura het volgende:
Ik had vanmiddag niet één, maar twee knappe mannen in huis!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |