Mijn gedachtenquote:Op woensdag 10 februari 2010 11:28 schreef miss_sly het volgende:
Heerlijk topic, al die mooie kindjes, groot en klein![]()
Dat is het kapje van de bipap beademing die ze op dat moment had.quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:31 schreef Linda2205 het volgende:
Och Keshet, wat een humpie. En wat fijn wrs dat je d'r bij je mocht hebbenOp die eerste foto, heeft ze daar nou nog een handje ter hoogte van d'r neus of wat is dat?
Ohja, duidelijkquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:33 schreef Keshet het volgende:
[..]
Dat is het kapje van de bipap beademing die ze op dat moment had.
Op dit moment wordt ze beademd via het buisje wat je op de 2e foto haar neusje in ziet gaat.
Idd! Dat zegt iedereen! En dat is ook zo, vind ik.quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:53 schreef pinquit het volgende:
memmel, wat een mooie kinders heb je
het lijkt wel of je meiske jouw gezicht heeft met papa's haar, en je ventje papa's gezicht met jouw haarmaar dan ietsje donkerder
Jemig, ik moest er bijna van huilen! Wat een mooi manneke!quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:45 schreef Vlindur het volgende:
Memmel, wat een droompaar!![]()
Lytse Rienk is vrolijk vandaag![]()
[ afbeelding ]
Ik zie 'm nietquote:Op donderdag 11 februari 2010 12:47 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Jemig, ik moest er bijna van huilen! Wat een mooi manneke!
quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:19 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik zie Rienk ook niet...
ben benieuwd naar het mooie Fryske mansje..
(of zoiets... mijn Fries is niet zo best... versta het prima; maar praten en schrijven is nog niet zo best)
en jaaaah nu wel! wat een pretletter!Mooi Vlindur!
Tutje far Rienk
en dat bruine pakje heb ik voor Evie ook nog liggen... heeft ze alleen nog niet aan gehad...
Staat hem mooiquote:
quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:33 schreef Vicky het volgende:
Rienk en Elyas![]()
man overhalen gaat.. ikwil ook een jongetje!!
quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:03 schreef Claudia_x het volgende:
Jij maakt echt megaveel foto's! Kan ik nog een voorbeeld aan nemen.
Ik ook! Is alweer veel te lang geleden!quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:54 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ja, doe es! Ik wil Ivan weer es zien met zn mooie ogen
Oh, dat geeft niet! Er is ook een slaapfototopic!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 08:51 schreef Claudia_x het volgende:
Haha. Hij ligt nu nog te slapen.
Ik ga zometeen eens m'n goeie lens tevoorschijn halen.
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 08:54 schreef Claudia_x het volgende:
Als 'ie wakker wordt is het jullie schuld!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |