quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:03 schreef Claudia_x het volgende:
Jij maakt echt megaveel foto's! Kan ik nog een voorbeeld aan nemen.
Ik ook! Is alweer veel te lang geleden!quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:54 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ja, doe es! Ik wil Ivan weer es zien met zn mooie ogen
Oh, dat geeft niet! Er is ook een slaapfototopic!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 08:51 schreef Claudia_x het volgende:
Haha. Hij ligt nu nog te slapen.
Ik ga zometeen eens m'n goeie lens tevoorschijn halen.
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 08:54 schreef Claudia_x het volgende:
Als 'ie wakker wordt is het jullie schuld!
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:14 schreef Claudia_x het volgende:
Ik kan er niet zoveel van maken. Hij ligt lekker te slapen zoals hij altijd doet, in z'n Puckababy met een speentje in z'n mond dat hij met één handje erin gedrukt houdt. (Hij krijgt trouwens heel lange wimpers!) De hond, onze aandachtshoer, wilde wel heel graag op de foto.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Herkansing als hij straks lekker wakker en vrolijk is.
Niet om erg vervelend te zijn omdat dit topic over baby's gaat, maar ik vind jullie 'aandachtshoer' een hele mooie 'hoer'quote:Op vrijdag 12 februari 2010 09:14 schreef Claudia_x het volgende: (Hij krijgt trouwens heel lange wimpers!) De hond, onze aandachtshoer, wilde wel heel graag op de foto.![]()
*Glunder*quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:26 schreef Kimpossible het volgende:
*rammel!
Ik zie de gelijkenis ook hoor! Zeker!
Zeg het niet te hard, want m'n lief begint zijn aandachttrekkerij zo zat te worden dat hij hem wil laten castreren.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:27 schreef FP128 het volgende:
[..]
Niet om erg vervelend te zijn omdat dit topic over baby's gaat, maar ik vind jullie 'aandachtshoer' een hele mooie 'hoer'eeeeh.. hond
Hij gaat toevallig niet in de uitverkoop he?
psstt... moet je hier eens kijken als je chaga bentquote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:33 schreef Kimpossible het volgende:
Tess is toch ook zo'n blije bal he! Zo leuk om te zien! Ik krijg altijd een glimlach als ik van die blije foto's zie hierzo. (en dat is nog al eens.. humeur-boost-topic!)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |