ik geloof dat ik supervoeding hebquote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:26 schreef Lijnloos het volgende:
Evie, lekkere bolle hapwangen aan het krijgen... ze groeit goed BJ!
ja maar die was net ondergekotst..quote:Op zaterdag 6 februari 2010 11:30 schreef Linda2205 het volgende:
Je zou het niet zeggenZe ziet er wakker uit, M. erachter wrs iets minder he?
quote:
Nouja, dat in het midden van dr hoofd is nog steeds berg, maar dat durf ik er niet af te halen bij dr fontanel en zij vindt het ook niet fijn. Het zat over d'r hele hoofd, dus het is al verbeterdquote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:53 schreef innepin het volgende:
Lotte, blij meiskeWordt ze nou rossig Linda?
Tess, nachtbrakertje![]()
Elyas de boskabouter is prachtig hoor Tan, dat vergeeft ie je heus wel
Ja, onmiskenbaar!quote:
quote:BJ heeft zelf ook nog een zuigblaasje op d'r lip![]()
haaahhaaquote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:31 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Niet dan? Hoe komt dat daar BJ?![]()
Ok, ik ga naar bed, het wordt te laat voor me
quote:
Ze stond helemaal bovenin te springen en te gillen dat ze nog hoger wou!quote:Op zondag 7 februari 2010 20:09 schreef Tinuviel het volgende:
Lotte![]()
Evie is definitief je dochter BJ. Je ziet echt de gelijkenis
Wat leuk Tan. Mooie gelijkenis.
Ireth wat is Suus en knappe en dappere meid. Had ze geen hoogtevrees?
Mijn ervaring met Hema is dat Matig goed wordt. Je moet wel zo'n onwijs groot plaatje inleveren (formaat rol behang ofzo) wil je als resultaat 'goed' krijgen.quote:Op zondag 7 februari 2010 22:55 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Nu ik toch in het fototopic zit, Meike wil graag op haar verjaardag een K3 taart.
Nu heb ik wel een leuke collage, maar ik krijg hem niet goed op een taart bij Hema.
Hij geeft aan dat de kwaliteit matig is. Wie is er handig?
Ik bedoel zoiets:
[ afbeelding ]
Mijn gedachtenquote:Op woensdag 10 februari 2010 11:28 schreef miss_sly het volgende:
Heerlijk topic, al die mooie kindjes, groot en klein![]()
Dat is het kapje van de bipap beademing die ze op dat moment had.quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:31 schreef Linda2205 het volgende:
Och Keshet, wat een humpie. En wat fijn wrs dat je d'r bij je mocht hebbenOp die eerste foto, heeft ze daar nou nog een handje ter hoogte van d'r neus of wat is dat?
Ohja, duidelijkquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:33 schreef Keshet het volgende:
[..]
Dat is het kapje van de bipap beademing die ze op dat moment had.
Op dit moment wordt ze beademd via het buisje wat je op de 2e foto haar neusje in ziet gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |