haha zo schattig dat ze zichzelf sminkenquote:Op zondag 31 januari 2010 16:43 schreef XXXKarinXXX het volgende:
wow wat een mooie kindjes!
en de dames en heer waren prachtig geschminkt.
meike schminkt zichzelf ook graag
[ afbeelding ]
en lars wordt groot...
[ afbeelding ]
Isabeau kijkt anders helemaal niet alsof ze op de foto wilquote:Op zondag 31 januari 2010 18:58 schreef Sorbootje het volgende:
[ afbeelding ]
De zussen + broer wilden weer samen op de foto...![]()
Dat vind ik ook...quote:
Oohh, ze hebben allemaal dezelfde neus!quote:Op zondag 31 januari 2010 18:58 schreef Sorbootje het volgende:
[ afbeelding ]
De zussen + broer wilden weer samen op de foto...![]()
VET!!!!quote:Op maandag 1 februari 2010 16:08 schreef Vlindur het volgende:
[ afbeelding ]
Superstoer cadeau voor later!![]()
Ja leuk hè?quote:Op maandag 1 februari 2010 19:38 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Oohh, ze hebben allemaal dezelfde neus!![]()
Wat een leuke kinderen.
Dat is precies wat ik ook dacht!quote:Op zondag 31 januari 2010 10:24 schreef Beessie-Jen het volgende:
aaaaaah die openingspost is echt zoooo mooi! allemaal zulke mooie kindjes weer...
![]()
![]()
Jij zag jezelf toch als moeder van één kindje? Mag ik Isabeau dan hebben? Pretty please?quote:
Oh ja.. is ook zo.quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:01 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Jij zag jezelf toch als moeder van één kindje? Mag ik Isabeau dan hebben? Pretty please?
Er zou een spin-off moeten komen van 'Draagdoeken op reis': 'Koters op reis'. Verzekerde verzending regelen, rugzakje omdoen, af laten halen door de TNT, en gaan met die banaan.quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:09 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Oh ja.. is ook zo.Moet je nagaan wat Esmee met mijn hormonen doet!
Je mag Isabeau heus wel even lenen als ik op stap wil.
Wat een mooie foto!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:56 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Afwassen is ook favoriet
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:45 schreef MamaNik het volgende:
wat een leuke en knappe kindjes zag ik weer voorbij komen. Ook een knapperd met een zwemdiploma!
Weer even een foto van mijn 2 jongste jongens.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:17 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Er zou een spin-off moeten komen van 'Draagdoeken op reis': 'Koters op reis'. Verzekerde verzending regelen, rugzakje omdoen, af laten halen door de TNT, en gaan met die banaan.
Esmee is inderdaad te leuk voor woorden.Mag ik als tweede op de lijst?
hahaha dat hoor ik kinderen (maar ook wel eens volwassenen) vaker zeggenquote:Op woensdag 3 februari 2010 14:17 schreef _Ingrid_ het volgende:
Dank jullie wel! Ik zie het tegen Kim. Zegt ze dat weet ik wel hoor dat ik mooi ben.
Leuk om Evi weer te zien.
De tweeling zijn al groot zeg! Kim vind het maar 2 bijna dezelfden.
ehhh ja heel soms heb ik daar ook wel eens mooite mee, nu is het makkelijk met de waterpokkenquote:Op woensdag 3 februari 2010 15:39 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Hoe hou je ze uitelkaar?!
![]()
Mooie knullen hoor!
Zoals? Ik zie het nietquote:Op woensdag 3 februari 2010 15:59 schreef MamaNik het volgende:
Gelukkig zijn er een paar dingen waar je op kan letten waar verschillen inzitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |