abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 februari 2010 @ 09:16:07 #151
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_77503647
Je zit nou toch niet uitzending gemist te kijken he!?!

'Ik ben goed, ik heb de tv al de deur uitgedaan! Oeh... Even uitzending gemist aanzetten!'

Verder.
quote:
Op zondag 31 januari 2010 21:56 schreef Lavenderr het volgende:
Herhaaldelijk heb ik en ook anderen je serieuze vragen gesteld, die je categorisch ontweek.
Ik begrijp niet wat je te klagen hebt eigenlijk.
Wat ik heel jammer vind! Je zoekt de slechte (Hoewel grappige en soms ook rake.) oneliners eruit, maar laat serieuze vragen en kritiek liggen om vervolgens een compleet andere stelling te poneren. En dan zeuren dat wij bevooroordeeld zijn en onze ogen sluiten voor de realiteit!?!

(tvp)
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  maandag 1 februari 2010 @ 11:48:13 #152
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_77507128
quote:
Op zondag 31 januari 2010 15:32 schreef ashhoax het volgende:
dat er vaker mensen het zwijgen word opgelegd.
Tegenwoordig is het juist zo simpel om je eigen 'media' op te richten. Een website, internettelevisie/radio. Dat was vroeger wel anders. Dat heeft veel voordelen, maar ook nadelen, namelijk dat iedereen alle onzin de wereld in kan spuien (maar dat terzijde).

Dus richt je eigen media op. Als je daar een goed onderbouwd artikel op plaatst, wordt het vanzelf opgepikt door het publiek en de professionele media.
quote:
Op zondag 31 januari 2010 19:02 schreef Salvad0R het volgende:
De bronnen zijn veelvuldig.

(een bergje links)
Oh, dus als je een goed medicus wilt worden, hoef je alleen maar wat kranten te lezen
quote:
Op zondag 31 januari 2010 20:46 schreef Loei_koei het volgende:
De mensen die ons regeren proberen via onderwijs en de media mensen in die hypnosetoestand te krijgen,
Nee, dat heet gewoon 'communicatietechnieken'. Zo'n beetje elke bekende 'spreker' heeft op z'n minst wel een communicatieadviseur en een cursus communicatieve vaardigheden gevolgd. Dat is niks nieuws, da's al jaren zo.
quote:
Op zondag 31 januari 2010 23:23 schreef Iblis het volgende:
Goede gedachte. De boel is middels een geheim systeem dat men Zilverlicht noemt beveiligd. Desondanks heb ik een onbeschermde stream kunnen vinden:
Ik zie een verband met collodiaal zilver! Word nou toch eens een keer wakker mensen!
quote:
Op maandag 1 februari 2010 09:16 schreef SicSicSics het volgende:

'Ik ben goed, ik heb de tv al de deur uitgedaan! Oeh... Even uitzending gemist aanzetten!'
Hier moest ik ook al aan denken .
quote:
Wat ik heel jammer vind! Je zoekt de slechte (Hoewel grappige en soms ook rake.) oneliners eruit, maar laat serieuze vragen en kritiek liggen om vervolgens een compleet andere stelling te poneren. En dan zeuren dat wij bevooroordeeld zijn en onze ogen sluiten voor de realiteit!?!
Inderdaad.
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
  maandag 1 februari 2010 @ 11:55:28 #153
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_77507351
Heartz kaart op een correcte wijze de problematieken van de samenleving aan. Ik heb wel wat vragen aan Heartz:

a) Wat hebben de vrijmetselaars met dit te maken? Wat is hun rol in het verhaal?
b) Als we de diepte in duiken, zien we dat het tevens een intergalactische federatie is. Juist ja.. Reptilians..
Hoe bewijst jouw verhaal de hybride bloedlijnen? (We weten nu al dat er een sexual intercourse was
tussen mensen en reptilian entities in de far ancient world, zie verder David Icke)
c) Leidt dit gegeven tot een dystopia i.p.v. een utopia?
d) Wat heeft een gezonde en goede voeding met dit alles te maken? Aangezien ik denk aan overheersing op
wereldniveau.

Bedankt voor je antwoorden Heartz!
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  Moderator maandag 1 februari 2010 @ 12:47:23 #154
249559 crew  Lavenderr
pi_77509190
quote:

Verder.
[..]

(tvp)
Ik sluit me hier bij aan, zit ook al een poosje te wachten op antwoorden.
  maandag 1 februari 2010 @ 15:52:37 #155
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
  maandag 1 februari 2010 @ 15:56:04 #156
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_77515551
Beantwoord mijn vragen even als je wil, Heartz.
Ben razend benieuwd aangezien jij die dingen onderzocht hebt en er enige studie naar doet.
  maandag 1 februari 2010 @ 16:02:56 #157
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_77515788
quote:
Op maandag 1 februari 2010 15:56 schreef Michielos het volgende:
Beantwoord mijn vragen even als je wil, Heartz.
Ben razend benieuwd aangezien jij die dingen onderzocht hebt en er enige studie naar doet.
Beste M, Ik heb nu ff snel wat filmpjes geplaatst. Ben even met andere dingen bezig, ik zal zeker proberen je vragen zo snel mogelijk te beantwoorden. Geef me tot woensdag. Dan kan ik er wat uitgebreider op ingaan, dan als ik nu snel ff antwoord.

Wat ik je alvast kan vertellen is dat ik niet overtuigd ben van Reptielen of dergelijke. Ik zou daar echt hard bewijs voor willen hebben, wat er niet is.
Volg je hart, gebruik je verstand.
  maandag 1 februari 2010 @ 16:46:29 #158
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_77517533
quote:
Op maandag 1 februari 2010 16:02 schreef heartz het volgende:
Beste M, Ik heb nu ff snel wat filmpjes geplaatst. Ben even met andere dingen bezig, ik zal zeker proberen je vragen zo snel mogelijk te beantwoorden. Geef me tot woensdag. Dan kan ik er wat uitgebreider op ingaan, dan als ik nu snel ff antwoord.
Beantwoord je dan ook de vragen van al die andere mensen die al heel lang op antwoorden wachten?
  maandag 1 februari 2010 @ 19:09:04 #159
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_77522900
Deze vraag? Die ik al heb beantwoord. Het kost tijd om verandering aan te brengen.
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 17:56 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Maar Heartz, wat doe jij dan concreet voor die mensen waar je zo mee te doen hebt?

Ik neem aan dat jij ook lekker in een warm huis zit, computer aan en misschien daarnet gegeten?
En nu met het buikje rond tekeer gaan tegen de 'macht'.

Het is nu eenmaal een feit dat wij hier geboren zijn en dat we weinig tot niets kunnen doen aan alle ellende op de wereld. We kunnen geven aan goede doelen en hopen dat het goed terecht komt. Verder NIETS.

Nogmaals, laat het een beetje los en ga lekker spelen met je kind(eren) of neem je tv weer terug en laat ze lfijn naar Teletubbies kijken. Je kinderen zullen je daar dankbaarder voor zijn dan voor een moeder die zich de hele dag zit op te winden over oorlogen en onrecht in verre landen.
Maar het is maar een advies, en je zal het wel in de wind slaan.
Hier bijvoorbeeld.
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 23:01 schreef heartz het volgende:

[..]

Dat weet ik nog niet precies.
Maar in Suriname zijn er dingen die ik kan doen qwa voorlichting of in het onderwijs en ik zou graag mijn tijd willen investeren in de kinderen en jongeren van Suriname. Met mijn diploma kom ik waarschijnlijk wel aan de bak en de taal is ook geen probleem Zuid- Amerika is sowieso een goede optie bijv. Argentinië of Venuzuela, mijn spaans is ook nog wel ok en dat kan ik nog altijd opkrikken.
En mijn vriend overhalen .
En zo ben ik de opties en mogelijkheden aan het bekijken..... en beetje bij beetje mijn leven aan het veranderen.
Daarnaast blijft de NWO natuurlijk een belangrijk stukje waar ik mij tegen wil verzetten, maar hoe precies weet ik nog niet.
En hier:
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 23:41 schreef heartz het volgende:

[..]

Ik zou het niet kunnen betalen om hier een stuk grond te kopen en zelf eten te gaan verbouwen, dan zou ik denk ik boer(in) moeten worden ofzo.
In het buitenland gaat het makkelijker en er zijn zat plekken waar je ook nog echt natuur ziet ipv gebouwen en reclame. Daarnaast hebben ze naar mening daar meer hulp nodig dan hier. Alle maatschappelijk werkers, psychologen en sociale werkers die hier rondlopen, ik kan daar waarschijnlijk niet tegenop met mijn papieren.
Het verschil tussen arm en rijk is in die landen groter en er is daar ook veel onrechtvaardigheid.
Daarnaast zijn er wel meer mogelijkheden en zijn we aan het overwegen wat de beste mogelijkheden zijn voor mij, mijn kind en mijn vriend. Moet ik dat dan steeds gaan uitleggen. Daarbij vind ik het onzin hier te gaan vertellen hoe ik nu precies leef, dat ik primitiever probeer te leven heb ik ook uitgelegd en dat het me tijd gaat kosten ook. Een levensstijl verander je niet zomaar, het kost tijd!!
Pfff, ik lijk wel een papegaai.

Ik heb nog 1 vraag kunnen vinden.
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 19:55 schreef Q.E.D. het volgende:

[..]

Schelden doe je maar op de NWO.

Maar ik heb nog steeds geen bewijzen gezien, heartz? De filmpjes en informatie die je gaf zijn afkomstig uit onbetrouwbare bronnen. Met andere woorden: Niemand zal je serieus nemen. En dat kun je beter hier horen, dan over 5 jaar als je in Suriname woont.

Ik denk de meeste mijn beeld en beleving verkeerd hebben begrepen, lees mijn antwoordt aan Michielos. Ik heb het idee dat mijn beeld vrij realistisch is, natuurlijk ben ik nog onderzoek aan het verrichten. Vanzelf als mensen er meteen van uitgaan dat ik in Reptilians geloof en niet eens lezen wat ik post en wat mijn beleving is.

Ook in deze quote maak ik dat duidelijk:
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 19:28 schreef heartz het volgende:

[..]

Het gaat niet perse om het symbool. Wat daar precies van waar is weet ik ook niet.

Het gaat om de bloedlijnen van de vroegere heersers, die hun rijkdom en macht uitsluitend aan hun generaties over willen dragen. De elite, de illuminati controlleert de wereld, zij bepalen wat er gebeurt.
Uiteindelijk hebben zij de touwtjes in handen en zijn wij de pionnen. Uit geschiedenis hebben we natuurlijk allemaal geleerd dat paniek zaaien niet goed is, dan komt de bevolking in opstand.
Dus het lijkt me nogal logisch dat het 'beneath the service' gebeurt, in het geheim, zodat er geen paniek is onder de bevolking en zij rustig (van generatie op generatie) door kunnen gaan met hun propaganda.

Of het direct verbonden is aan de duivel zou ik niet weten.
Wat ik wel weet is dat het verkeerd om zo met mensen om te gaan, als je zoveel macht hebt om meer te willen en mensen kan laten lijden voor je eigen voordeel.
Omdat het fout is, zou het symbolisch ook als de duivel kunnen zien.
Spiritueel valt het wel te plaatsen, maar voor de meeste mensen is dit zo onrealistisch in hun beleving dat ze er niet bij kunnen. Dan is het beter om de Illimunati als de hoogste society te zien die er is, dus van hoogste rang, die alles doet om hun propaganda voort te zetten (of alles doet, de macht hebben ze al, want zij zijn de allerrijksten).
Suggereer je dat Surinamers dom zijn ofzo? Want ik mis je punt.
quote:

Verder.
quote:
Op maandag 1 februari 2010 11:48 schreef JoepiePoepie het volgende:

Hier moest ik ook al aan denken .

Grappig Moet ik je nu ook nog gaan voorkauwen waarom ik het programma wilde zien?
quote:

(tvp)
quote:
Op maandag 1 februari 2010 11:48 schreef JoepiePoepie het volgende:

Inderdaad.
Nou dan mogen jullie me vertellen welke kritische vragen nog niet beantwoordt zijn. Dan probeer ik zo eerlijk mogelijk te antwoorden.

Zo ik heb aardig wat tijd aan jullie vragen besteed, mocht ik iets gemist hebben hoor ik het graag. Maar verwacht niet alla minute antwoord, ik doe mijn best.
  maandag 1 februari 2010 @ 19:09:36 #160
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_77522916
quote:
Op maandag 1 februari 2010 11:55 schreef Michielos het volgende:
Heartz kaart op een correcte wijze de problematieken van de samenleving aan. Ik heb wel wat vragen aan Heartz:

a) Wat hebben de vrijmetselaars met dit te maken? Wat is hun rol in het verhaal?
b) Als we de diepte in duiken, zien we dat het tevens een intergalactische federatie is. Juist ja.. Reptilians..
Hoe bewijst jouw verhaal de hybride bloedlijnen? (We weten nu al dat er een sexual intercourse was
tussen mensen en reptilian entities in de far ancient world, zie verder David Icke)
c) Leidt dit gegeven tot een dystopia i.p.v. een utopia?
d) Wat heeft een gezonde en goede voeding met dit alles te maken? Aangezien ik denk aan overheersing op
wereldniveau.

Bedankt voor je antwoorden Heartz!
Zoals je in de in de OP van New World Order kan lezen, ben ik er nog niet zo heel lang achter dat er iets of een selecte groep is die ons onder controle houdt. Ik ben ervan overtuigd dat het een elite groep is, een society van de hoogste rang. Door mijn ervaringen op het werk ben ik dit steeds meer in gaan zien, tot ik er niet meer omheen kon. Dus heb ik ontslag genomen.
Ik heb me meer verdiept in deze zaken en ben nog steeds bepaalde dingen aan het uitzoeken. Ik heb echt niet alle antwoorden. Wat ik wel weet is dat er vreselijke onrechtvaardige situaties worden gecreëerd uit de naam van het recht, justitie en rechtvaardigheid, want wat is er hoger dan de wet? Daar is het mij duidelijk geworden wat er gaande is. Op grote schaal gebeurt hetzelfde (oorlogen, hongersnood enz.). Door me hierin te verdiepen heb ik gemerkt dat er verschillende theorieën en verhalen zijn ivm met deze nieuwe wereldregering.
Welke verhalen een waarheid hebben en wat die waarheid is ben ik nog aan het uitzoeken.
Het enige dat ik kan zeggen is dat ik er zeker van ben dat er een kleine elite groep, de hoogste society, de touwtjes in handen heeft. Het lijkt me vrij duidelijk dat het geld op een hoopje ligt in de wereld.
Wie ze precies zijn (de masons?) en of ze reptilians of aliens zijn?? Het lijkt mij van niet.
Volgens mij zijn het gewoon mensen die de macht willen behouden en doorgeven aan hun generatie. Zijn hier duivelse praktijken bij betrokken? Dat weet ik ook niet, maar gezien de Amerikaanse historie zijn ze gek op rituelen. Maar ook hier kan ik geen uitsluitsel over geven, er is te weinig bewijs voor. In die docu van Killuminati van Tupac (die met vele delen) is er iemand die (volgens mij aan gelovigen) verteld over spirituele bijeenkomsten met mensen die een hoge rang hebben. Maar wat hier precies van waar is?

a)
Ik weet het niet precies. Zie http://nl.wikipedia.org/wiki/Vrijmetselarij
Zie vooral ook het overleg van dit artikel, die blijkt niet helemaal betrouwbaar te zijn.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Overleg:Vrijmetselarij
Deze site http://www.sign2god.com/wereld/FM/FM.html brengt de vrijmetselarij in verband met NWO. Maar wat precies klopt weet ik ook nog niet. Ook wordt metselarij met de tempeliers in verband gebracht op deze site.
Nog een lijstje met genootschappen en broederschappen in de vrijmetselarij:
http://www.stichtingargus.nl/vrijmetselarij/index2.html

b)
Niet, hier ben ik niet van overtuigd. Dus het is niet mijn bedoeling geweest mensen te laten denken dat ik op de hoogte ben van de precieze oorsprong van de elite en dus de bloedlijnen. Hoewel ik het wel logisch vind dat bloedlijnen hierin een rol spelen, zodat van generatie tot generatie de macht in dezelfde handen ligt, maar of het zover terug gaat naar de Egyptenaren zou ik niet kunnen zeggen. Wat je ziet is dat die Piramide in verband wordt gebracht met Egypte. Hoewel de Piramide wel illustreert hoe deze macht werkt, is er verder weinig bewijs dat aantoont dat de Egyptenaren stiekum een plan hadden de wereld over te nemen. Het gaat mij wat ver en ook hiervoor zou ik meer bewijs willen hebben. Van hybryde bloedlijnen kan ik niet spreken en het sexual intercourse verhaal heeft me ook niet overtuigd. Maar ook hier zal ik meer in duiken en daarbij ook in alle ontkrachtingen. Misschien wel waard om een topic over te openen, zodat we de waarheid naar boven kunnen halen.

c)
Langzaam maar zeker. Zie http://nl.wikipedia.org/wiki/Historisch_materialisme
Volgens mij is het onvermijdelijk zie http://nl.wikipedia.org/wiki/Historisch_determinisme

d)
Er wordt idd overal gebuzzed van voedselvergiftegingen, foute stoffen in onze voeding enz. Hierover weet ik nog te weinig. Ik weet namelijk niet of je bijv. als je bij de supermarkt biologisch fruit koopt, je ook echt gezonder eet. Of dan als je het bij de boer haalt. Ik heb hier weinig verstand van en ben me hierover nog aan het inlezen. Maar ook dit onderwerp is mijn ogen wel een topic waard, het gaat om onze voeding, een belangrijk onderwerp lijkt me.

[ Bericht 0% gewijzigd door heartz op 01-02-2010 19:19:50 ]
  maandag 1 februari 2010 @ 22:22:56 #161
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_77532788
Daarbij was die actie van Karst ook zoiets.
Hij wilde de maatschappij en het koningshuis raken.
Natuurlijk was iemand die alles verloor (zijn huis, werk) en zou je ook kunnen zeggen dat hij 'gek' was. Dat hij gefrustreerd was, is duidelijk.
http://www.dag.nl/binnenland/karst-kroonprins-fascist-308326
http://www.depers.nl/binn(...)ndigde-daad-aan.html
http://weblogs.nos.nl/bin(...)s-en-het-vraagteken/
http://www.adhdfraude.net/blog/?p=245
Iemand?

En werken er nog steeds 250 politiemannen aan de zaak?
  maandag 1 februari 2010 @ 22:32:48 #162
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_77533361
quote:
Op maandag 1 februari 2010 19:09 schreef heartz het volgende:
Grappig Moet ik je nu ook nog gaan voorkauwen waarom ik het programma wilde zien?
Niks grappigs aan. Ik vind het behoorlijk hypocriet om je televisie de deur uit te doen (omdat de televisie oh zo evil is) en anderen op te roepen dat ook te doen en vervolgens doodleuk uitzending gemist te gaan zitten kijken. Net zo hypocriet als afgeven op het hele 'systeem', maar vervolgens wel je baan opzeggen om een uitkering te gaan ontvangen van dat 'systeem'.
  maandag 1 februari 2010 @ 23:16:11 #163
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_77535580
quote:
Op maandag 1 februari 2010 22:32 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Niks grappigs aan. Ik vind het behoorlijk hypocriet om je televisie de deur uit te doen (omdat de televisie oh zo evil is) en anderen op te roepen dat ook te doen en vervolgens doodleuk uitzending gemist te gaan zitten kijken. Net zo hypocriet als afgeven op het hele 'systeem', maar vervolgens wel je baan opzeggen om een uitkering te gaan ontvangen van dat 'systeem'.
Sorry hoor, maar dat jij denkt mijn uitkering te betalen
Alsof jij letterlijk ziet waar jouw belastinggeld naartoe gaat, het is gewoon bureaucratie. En daarbij ook nog eens het feit dat natuurlijk de meeste mensen reageren zoals jij: 'moet ik voor jouw uitkering betalen' als iemand in de uitkering zit. Lekker de burgers tegen elkaar opzetten.

Dat programma ging over een belangrijk onderdeel van dit slechte systeem, ons rechtsysteem. Inhoudelijk een goed programma, wat je tegenwoordig nog van weinig programma's kan zeggen. Daar is het internet dus uitermate geschikt voor. Nog een reden om je tv weg te doen: als je een programma (inhoudelijk) echt interessant of leerzaam vind, kan je het toch op internet bekijken. Dan kan je wel zeggen dat ik hypocriet ben, maar dat is ook weer een vooroordeel gebaseerd op jouw frustratie.
  maandag 1 februari 2010 @ 23:24:55 #164
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_77536047
quote:
Op maandag 1 februari 2010 23:16 schreef heartz het volgende:
Sorry hoor, maar dat jij denkt mijn uitkering te betalen
Alsof jij letterlijk ziet waar jouw belastinggeld naartoe gaat, het is gewoon bureaucratie. En daarbij ook nog eens het feit dat natuurlijk de meeste mensen reageren zoals jij: 'moet ik voor jouw uitkering betalen' als iemand in de uitkering zit. Lekker de burgers tegen elkaar opzetten.
Waar zeg ik dat Ik heb helemaal niks tegen uitkeringen op zich, ik vind dat zelfs een mooi onderdeel van ons 'systeem'. Het zou namelijk nogal lullig zijn, als iedereen die zijn baan kwijtraakt, doodgaat van de honger.

Maar, (ik kan het wel blijven herhalen, je wilt het niet begrijpen ofzo) ik vind het wel erg asociaal en hypocriet als iemand die zegt helemaal tegen het 'systeem' te zijn (jij dus), maar vervolgens wel haar baan opzegt om geld te ontvangen het systeem. Zorg dan ook voor je eigen levensonderhoud, vind ik.
quote:
Dat programma ging over een belangrijk onderdeel van dit slechte systeem, ons rechtsysteem. Inhoudelijk een goed programma, wat je tegenwoordig nog van weinig programma's kan zeggen. Daar is het internet dus uitermate geschikt voor. Nog een reden om je tv weg te doen: als je een programma (inhoudelijk) echt interessant of leerzaam vind, kan je het toch op internet bekijken. Dan kan je wel zeggen dat ik hypocriet ben, maar dat is ook weer een vooroordeel gebaseerd op jouw frustratie.
Als je je televisie houdt, hoef je echt niet alles te gaan bekijken wat erop komt hoor. Maar om je televisie weg te doen, met als reden dat die zo evil is, maar ondertussen wel uitzending gemist kijken, tja... .
  maandag 1 februari 2010 @ 23:40:31 #165
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_77536829
quote:
Op maandag 1 februari 2010 23:24 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Waar zeg ik dat Ik heb helemaal niks tegen uitkeringen op zich, ik vind dat zelfs een mooi onderdeel van ons 'systeem'. Het zou namelijk nogal lullig zijn, als iedereen die zijn baan kwijtraakt, doodgaat van de honger.

Maar, (ik kan het wel blijven herhalen, je wilt het niet begrijpen ofzo) ik vind het wel erg asociaal en hypocriet als iemand die zegt helemaal tegen het 'systeem' te zijn (jij dus), maar vervolgens wel haar baan opzegt om geld te ontvangen het systeem. Zorg dan ook voor je eigen levensonderhoud, vind ik.
[..]
Hoe bevooroordelend. Zo arrogant denken te weten wat mijn situatie is en hoe ik erin ben gekomen. En voor mensen zoals jij zal ik dus ook niet gaan verkondigen wanneer (als ik dat al doe) ik wel wat ga doen, zodat in jullie in jullie eigen frustratie kunnen zitten van iemand een uitkering ontvangt van 'jouw' geld.
Sorry hoor, jij lijkt je daar echt druk om te maken terwijl er hongersnood is, kinderen en mensen gruwelijk vermoord en gemarteld worden, vrouwenhandel, burgers in ons eigen land die zwaar onterecht worden behandeld danzij ons geweldig rechtsysteem. Ja man, maak jij je maar druk om mensen die profiteren van 'jouw geld'.
quote:
Als je je televisie houdt, hoef je echt niet alles te gaan bekijken wat erop komt hoor. Maar om je televisie weg te doen, met als reden dat die zo evil is, maar ondertussen wel uitzending gemist kijken, tja... .
Het is nou eenmaal verleiderlijker om die tv aan te zetten als hij er staat, helemaal met kinderen, het is een constante verleiding.
  Moderator maandag 1 februari 2010 @ 23:53:36 #166
249559 crew  Lavenderr
pi_77537292
quote:
Op maandag 1 februari 2010 23:40 schreef heartz het volgende:

[..]

Hoe bevooroordelend. Zo arrogant denken te weten wat mijn situatie is en hoe ik erin ben gekomen. En voor mensen zoals jij zal ik dus ook niet gaan verkondigen wanneer (als ik dat al doe) ik wel wat ga doen, zodat in jullie in jullie eigen frustratie kunnen zitten van iemand een uitkering ontvangt van 'jouw' geld.
Sorry hoor, jij lijkt je daar echt druk om te maken terwijl er hongersnood is, kinderen en mensen gruwelijk vermoord en gemarteld worden, vrouwenhandel, burgers in ons eigen land die zwaar onterecht worden behandeld danzij ons geweldig rechtsysteem. Ja man, maak jij je maar druk om mensen die profiteren van 'jouw geld'.
[..]

Het is nou eenmaal verleiderlijker om die tv aan te zetten als hij er staat, helemaal met kinderen, het is een constante verleiding.
Ik vind het sneu voor je kinderen. Die kunnen nu niet eens bijv. naar Teletubbies kijken omdat mama geen tv meer wil, vanwege de slechte invloed die uitgaat van de tv en de hele dag op internet zit voor haar idealen. Hou je wel rekening met wat je kínderen leuk vinden?
  maandag 1 februari 2010 @ 23:57:52 #167
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_77537439
quote:
Op maandag 1 februari 2010 23:40 schreef heartz het volgende:
Ik ga uit van wat jij op het forum schrijft over je situatie, onder andere hier (en ergens anders heb ik je letterlijk zien schrijven dat je je baan opgezegd hebt omdat je zo tegen het 'systeem' bent):
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 01:48 schreef heartz het volgende:
Vertel mij wat, me moeder denkt dat ik gek ben geworden, helemaal doordat ik weiger nog te werken en open ben over de redenen. Mijn vriend ziet het allemaal wel, maar hij vindt mij te extreem bezig.
Maar vroeg of laat worden zij ook wel helemaal wakker. Van me moeder weet ik het niet hoor.
quote:
Sorry hoor, jij lijkt je daar echt druk om te maken terwijl er hongersnood is, kinderen en mensen gruwelijk vermoord en gemarteld worden, vrouwenhandel, burgers in ons eigen land die zwaar onterecht worden behandeld danzij ons geweldig rechtsysteem.
Raar dat je je eigen situatie gaat vergelijken met dit soort dingen. Bovendien heb ik nergens beweerd dat ik me druk maak om jou of dat ik me wel of niet druk maak om bovenstaande dingen. Een mening (in dit geval dat ik je hypocriet vind) ergens over hebben staat niet per definitie gelijk aan 'me druk maken'. Bovendien vind ik het feit dat jij bovenstaande dingen aanhaalt als vergelijking tussen jou en mij, je alleen maar hypocrieter maken. In de zin van:

Oh, zien jullie allemaal hoeveel ik denk aan erge dingen in de wereld, goed ben ik he. Nee, die egoistische JoepiePoepie dan, die ziet dat allemaal niet, die maakt zich alleen maar druk om mijn uitkering, terwijl ik juist zo'n goed mens ben.
quote:
Ja man, maak jij je maar druk om mensen die profiteren van 'jouw geld'.
Nu zeg je het weer. Nou dan herhaal ik mezelf ook maar weer even:
quote:
Op maandag 1 februari 2010 23:24 schreef JoepiePoepie het volgende:

quote:
Dat ligt dan echt aan jezelf. Die van mij staat soms dagenlang uit.

[ Bericht 3% gewijzigd door JoepiePoepie op 02-02-2010 00:06:04 ]
  dinsdag 2 februari 2010 @ 00:05:20 #168
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_77537670
quote:
Op maandag 1 februari 2010 23:53 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik vind het sneu voor je kinderen. Die kunnen nu niet eens bijv. naar Teletubbies kijken omdat mama geen tv meer wil, vanwege de slechte invloed die uitgaat van de tv en de hele dag op internet zit voor haar idealen. Hou je wel rekening met wat je kínderen leuk vinden?
Mijn kind heeft weinig te vinden, wij zijn haar ouders en zolang ze nog niet op eigen benen kan staan zal ze lessen van ons mee moeten krijgen om te kunnen overleven in deze wereld, want ik weet echt niet waar het naartoe gaat. Daarnaast kan je echt educatieve kinderprogramma's zoals sesamstraat en alfred J. Kwak ook via internet bekijken. Je kan het beperken. Maar tv is echt niet het belangrijkste. En het is jammer dat jij er zo over denkt, maar dat hoef je niet denigrerend te laten blijken. Het is precies hoe de wereld in elkaar zit. Kinderen die elkaar willen overtreffen met het mooiste spelletje of wie de duurste gympies heeft. Bovendien is mijn dochtertje de leeftijd van Teletubbies voorbij, dus heeft ze dat nog meegekregen als dat je grootste zorg is.
  dinsdag 2 februari 2010 @ 00:08:16 #169
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_77537747
quote:
Op maandag 1 februari 2010 23:57 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Ik ga uit van wat jij op het forum schrijft over je situatie, onder andere hier (en ergens anders heb ik je letterlijk zien schrijven dat je je baan opgezegd hebt omdat je zo tegen het 'systeem' bent):
[..]

[..]

Ik ga niet eens verder, hieruit blijkt dat je mijn OP niet goed of niet hebt gelezen
  dinsdag 2 februari 2010 @ 00:14:37 #170
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_77537903
quote:
Op maandag 1 februari 2010 22:32 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Als dit niet op 'de man afspelen is'....... weet ik het ook niet meer hoor.
Ik zeg duidelijk dat ik hier een onderwerp wil bespreken, dat mensen op mijn persoonlijkheid ingaan slaat toch nergens op, of ligt het aan mij. Dit is dus niet goed voor het topic, wat heeft het voor zin om constant te roepen dat iemand in een uitkering zit, terwijl er duidelijk een onderwerp besproken wil worden.
  dinsdag 2 februari 2010 @ 00:22:29 #171
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_77538072
Ik denk om eerlijk te zijn dat het massieve en grote internet een grotere invloed op het denken van de mens uitoefent dan het bekijken van TV series e.d. Van forums waar men beïnvloed zou kunnen worden, tot miljoenen websites e.d.

Again, je zult er vast een goede reden voor hebben maar ik denk zelf dat het wel meevalt.

Btw, bedankt voor je antwoorden, verhelderend
  dinsdag 2 februari 2010 @ 00:53:37 #172
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_77538720
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 00:22 schreef Michielos het volgende:
Ik denk om eerlijk te zijn dat het massieve en grote internet een grotere invloed op het denken van de mens uitoefent dan het bekijken van TV series e.d. Van forums waar men beïnvloed zou kunnen worden, tot miljoenen websites e.d.

Again, je zult er vast een goede reden voor hebben maar ik denk zelf dat het wel meevalt.
Misschien heb je gelijk, maar het is in mijn ogen pure kapitalisme.
Je ziet niet voor niets allerlei Teletubbie, Dora, Disney speelgoed en weet ik wat nog allemaal meer in de winkel liggen. Als een kind dat ziet, dan wil hij dat graag hebben. Dan kan je het een kind van 2 net zo goed proberen uit te leggen, maar een kind snapt het niet. Natuurlijk zijn er altijd uitzonderingen op de regels, maar die invloed heeft de combinatie van tv met een 'tot leven komende cartoon of pop'.
Nou zal ik heus niet nooit meer een speelgoedje voor mijn dochtertje kopen, maar ik ben me heel bewust van wat er gebeurt. En wanneer er kinderprogramma's zijn, zijn er ook altijd mooie reclames. Je moet eens opletten hoe een kind gehypnotiseerd is door tv.

Daarnaast kan je via internet bepaalde soort sites blokken, maar natuurlijk is het ook een medium die invloed op ons kan hebben.
quote:
Btw, bedankt voor je antwoorden, verhelderend
Graag gedaan
  dinsdag 2 februari 2010 @ 08:49:40 #173
116015 SicSicSics
pi_77540495
quote:
Neuh, daar kan ik wel inkomen. Het getuigd alleen van hetzelfde soort 'cherry picking' wat je hier op het forum en op internet toepast. Alles is slecht, behalve als het in jouw straatje past. De media en onderzoeksmethodes deugen niet, tenzij ze een onderwerp behandelen waarin je je wel kunt vinden!
quote:
Nou dan mogen jullie me vertellen welke kritische vragen nog niet beantwoordt zijn. Dan probeer ik zo eerlijk mogelijk te antwoorden.
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 09:01 schreef SicSicSics het volgende:
En wat gebeurt er echt dan? Doe eens een concreet voorbeeld!
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 11:49 schreef SicSicSics het volgende:
Geld is een algemeen ruilmiddel.

Kan een ding goed of slecht zijn? Kan een ding positief of negatief zijn?

Of gaat het erom wat ermee gedaan wordt?

Los je al jouw bezwaren op als je geld weghaalt? Of wordt het dan opeens interessant om meer varkens te hebben dan een ander? En als een bepaalde groep mensen uiteindelijk alle varkens hebben, ga je die varkens dan ook verbieden om de wereld beter te maken?

Edit:
Waarom ga je alleen in op de dingen roeptoeter je alleen over dingen waar je wat over wil zeggen en negeer je alle andere vragen en vormen van commentaar en kritiek?
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 11:55 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Waarom is het uitgave patroon en het slechte economische inzicht van de gemiddelde Amerikaan relevant?

Omdat ze dat makkelijker vinden dan pinnen!

Ik weet niet waar dat naartoe gaat, maar ze gaan in ieder geval niet op vakantie!

[..]

Is dat een illusie? Dat je iets hebt? Is het dan ook een illusie dat je niets hebt?

Is het een illusie dat de een, die wel wat heeft, warm in een huisje zit en de ander, die niets heeft, buiten in de kou moet slapen?

Is dat nep? Is dat een zoethoudertje?

En niemand vraagt je om liefde en vrede in getallen uit te drukken!

Edit:
Kun jij je kinderen warm houden met liefde? Kunnen je kinderen vrede eten?
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 15:13 schreef bajesklant het volgende:
Je moet niet zo slecht denken over bepaalde onderwerpen, denk je nou echt dat er een groep mensen bestaat die helemaal slecht zijn, geen liefde voelen en alleen maar willen toekijken naar werkende robots?
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 18:52 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Je pakt een uitkering aan die opgebracht wordt door de 'slaven' van de maatschappij, en je noemt ze egoïstisch?
Als een kleine bloemlezing!
quote:
Zo ik heb aardig wat tijd aan jullie vragen besteed, mocht ik iets gemist hebben hoor ik het graag. Maar verwacht niet alla minute antwoord, ik doe mijn best.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  dinsdag 2 februari 2010 @ 09:00:15 #174
116015 SicSicSics
pi_77540633
quote:
Door mijn ervaringen op het werk ben ik dit steeds meer in gaan zien, tot ik er niet meer omheen kon. Dus heb ik ontslag genomen.
Kun je hier wat concreter over zijn? Of komen we dan teveel in je persoonlijke levenssfeer?

Ik ben op zich wel heel erg benieuwd naar wat het verloop is geweest en welk 'eureka' moment je zo'n verregaande beslissing heeft doen nemen.
Fine, fuck you then!
  dinsdag 2 februari 2010 @ 09:03:55 #175
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_77540689
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 09:00 schreef SicSicSics het volgende:
Kun je hier wat concreter over zijn? Of komen we dan teveel in je persoonlijke levenssfeer?

Ik ben op zich wel heel erg benieuwd naar wat het verloop is geweest en welk 'eureka' moment je zo'n verregaande beslissing heeft doen nemen.
Goeie vraag SicSicSics . Daar ben ik ook wel zeer benieuwd naar .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')