Hoezo?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:10 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Het is niet netjes om zomaar iets te knippen en plakken en het neer te zetten als je eigen tekst. Vermeld dan ook de bron.
quote:Ik vind de toon van het stukje in ieder geval overdreven. De KKK heeft nog maar een paar duizend actieve leden, dat waren er ooit miljoenen. Het stelt nauwelijks nog iets voor.
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:29 schreef heartz het volgende:
Als wij, West-Europeanen, aan Amerika denken, zien we onmiddellijk een of ander serie voorbij onze ogen flitsen waar er een samenhangende familie in voorkomt, die rijk en zelfstandig is. Hopelijk beseffen we ook dat dit een totaal verwrongen beeld is van de echte situatie.
Het gebrek aan sociale zekerheden zoals pensioen, ziekenzorg, huisvesting en dergelijke zorgen ervoor dat de zwakkeren uit de boot vallen, en dat zij die arm geboren worden weinig kans maken iets te bereiken...
Het gevolg is dat er een grimmige gespannen sfeer heerst in de armere buurten waar ook de zwarten wonen (ghetto's).
De negerbevolking kreeg omwille van haar kleur nooit de kans op te klimmen op de sociale ladder, zodat het in de arme wijken steeds voller komt te zitten en geweld de kop opsteekt.
Ligt het niet in de Amerikaanse mentaliteit andere mensen, andere nationaliteiten te willen overheersen? Denken we hierbij maar aan de indianen, de communisten en tegenwoordig zelfs de hele wereldbevolking...
De economische welvaart van de dunne machthebbende laag van de bevolking heeft de samenleving in zijn geheel sterk beïnvloed, en zeker niet in de positieve zin. Het geld zit op een hoopje, zodat het de wet van de straat is die de wet van de staat overtreft.
Wanneer het in een levens gemeenschap niet goed draait, ligt het voor de hand dat zondebokken gezocht worden, en het is nu eenmaal het gemakkelijkst een onderdrukte groep van de bevolking als slachtoffer te kiezen.
De blijvende onverdraagzaamheid ten opzichte van mensen die andere culturen of denkbeelden hanteren is enkel een bewijs van de hypothese dat samenleven niet noodzakelijk medeleven inhoudt.
Onze hiërarchie is opgebouwd van een donkere, homoseksuele, niet-christelijke basis naar een perzikkleurige, heteroseksuele, wel-christelijke top…
Vandaag de dag heeft de Klan nog steeds haar doelstellingen niet bereikt om het blanke ras te beschermen tegen bezoedeling, ondanks haar vele gewelddadige ondernemingen die ingingen tegen de mensenrechten.
Ongehoorzaamheid is een verschijnsel dat onmogelijk kan verdwijnen zolang er verschillende denkbeelden en samenlevingsvormen blijven bestaan. In een kapitalistische maatschappij, als de onze, leiden financiële verschillen steevast tot een kloof, die vaak onoverbrugbaar is omdat geen van beide partijen de kracht (of de zin) heeft om de fundamenten voor een brug te leggen.
Met de steeds aangroeiende wereldbevolking in ons achterhoofd moeten we trouwens niet rekenen op een makkelijkere samenhang van verschillende soorten mensen. Toch is het onze morele plicht zelf de eerst stap te zetten naar een verdraagzamere samenleving. De Klanleden tonen met hun acties hoe kortzichtig ze zijn. Ze moeten klakkeloos aanvaarden wat de Imperial Wizzard hen opdraagt, en meestal bedrijven ze hun misdaden in groep om zo zelf buiten schot te kunnen blijven. Ze zijn immoreel, neem maar bijvoorbeeld het idee om drinkwatervoorraden te vergiftigen.
Het traditionele beeld van het ophangen en lastigvallen van negers is bijgevolg niet het enige dat ze aan onverantwoord gedrag vertonen.
Hier een voorbeeld van tandartsen in de VS die gratis en vrijwillig zorg verlenen (ja, ook dure ingrepen) aan mensen zonder verzekering (arme mensen).quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:06 schreef heartz het volgende:
Voor degenen die het stuk gemist hebben:
[..]
Nee, ik geef je helemaal gelijk. De KKK is al jaren de baas in Amerika.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:31 schreef heartz het volgende:
Die beelden ontkrachten het stuk niet.
Ontkracht een stuk tekst met goede argumenten.
Dat geldt waarschijnlijk alleen voor mensen zoals heartz, die nog nooit een goede Amerikaanse roman gelezen hebben.quote:Als wij, West-Europeanen, aan Amerika denken, zien we onmiddellijk een of ander serie voorbij onze ogen flitsen waar er een samenhangende familie in voorkomt, die rijk en zelfstandig is.
Precies, who gives af fuck dat er mensen en kinderen in oorlogen zitten, verhongeren, moeten vechten in oorlogen en dat ongelijkheid is op basis van macht.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:41 schreef SemperFii het volgende:
Echt, als je ergens wat achter wilt zoeken kan je alles zo plaatsen dat alle puzzelstukjes in elkaar vallen. En wat als we er hypothetisch vanuit zouden gaan dat er daadwerkelijk een 'oppermacht' is die alle touwtjes in handen heeft. WHO GIVES A FUCK, jouw leven verandert er niet door toch? Laat ze lekker met hun macht spelen en ga gewoon verder met je leven. En misschien nog wel belangrijker: met het leven van je kind want denk je werkelijk dat dit goed is voor iemand van vies jaar oud?
Exactly.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:41 schreef SemperFii het volgende:
Ik heb net alles gelezen, alle twee je vorige topics (met veel gelach en gegniffel), maar ik snap niet echt waar je nu zo bang voor bent. Je had een prima leventje met baan en dus denk ik? prima toekomst. Maar doordat je over NWO hebt gelezen op internetstelt je leven niks meer voor? Dan vraag ik me toch af wie degene is die zo makkelijk beïnvloebaar is.
![]()
Je hoefde je nergens zorgen over te maken maar doordat je bent gestuit op iets onwaarschijnlijks dat geen tastbaar bewijs heeft (nee, een youtube filmpje waar alleen beweringen in worden gedaan geldt niet als bewijs). En daardoor bedenk je ineens dat het leven waar je gelukkig mee was niks meer voorstelt? Ik denk dat jij degene bent psychisch beinvloed wordt door mensen die aandacht nodig hebben (lees: conspiracy therories bedenken) (hier is dan wel weer bewijs voor PM me maar als je daar wat over wilt lezen, en nee het zijn geen youtube filmpjes)
Echt, als je ergens wat achter wilt zoeken kan je alles zo plaatsen dat alle puzzelstukjes in elkaar vallen. En wat als we er hypothetisch vanuit zouden gaan dat er daadwerkelijk een 'oppermacht' is die alle touwtjes in handen heeft. WHO GIVES A FUCK, jouw leven verandert er niet door toch? Laat ze lekker met hun macht spelen en ga gewoon verder met je leven. En misschien nog wel belangrijker: met het leven van je kind want denk je werkelijk dat dit goed is voor iemand van vies jaar oud?
Dat staat sowieso ver buiten onze macht om dat te veranderen. Denk je daadwerkelijk dat jij mensen in oorlog helpt door een uitkering te nemen en je televisie de deur uit te doen?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:48 schreef heartz het volgende:
[..]
Precies, who gives af fuck dat er mensen en kinderen in oorlogen zitten, verhongeren, moeten vechten in oorlogen en dat ongelijkheid is op basis van macht.
Zolang jij je comfortabele leventje maar behoud.
Nee het stuk gaat vooral over de situatie in Amerika, waar de KKK onderdeel van is. Het is niet de bedoeling om hier over de KKK te gaan discussieren,maar over de situatie in Amerika, die direct linkt aan de NWO.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:48 schreef Lavenderr het volgende:
Deel 3 alweer![]()
Heartz, ik had al gereageerd in het vorige topic. Denk dat je posts over de KKK beter op het betreffende topic kunnen dan hier.
editquote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:48 schreef Lavenderr het volgende:
Deel 3 alweer![]()
Heartz, ik had al gereageerd in het vorige topic. Denk dat je posts over de KKK beter op het betreffende topic kunnen dan hier.
Maar Heartz, wat doe jij dan concreet voor die mensen waar je zo mee te doen hebt?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:48 schreef heartz het volgende:
[..]
Precies, who gives af fuck dat er mensen en kinderen in oorlogen zitten, verhongeren, moeten vechten in oorlogen en dat ongelijkheid is op basis van macht.
Zolang jij je comfortabele leventje maar behoud.
Maak eens een leuk filmpje over een complottheorie dan. Iets nieuws graag. Verder is het natuurlijk wel zorgelijk dat er een groepje mensen in feite alle macht in handen heeft, als het gaat om bijvoorbeeld oorlog. Wat als dit groepje nou eens beslist om voor de grap Nederland van de kaart te vegen?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:41 schreef SemperFii het volgende:
Echt, als je ergens wat achter wilt zoeken kan je alles zo plaatsen dat alle puzzelstukjes in elkaar vallen. En wat als we er hypothetisch vanuit zouden gaan dat er daadwerkelijk een 'oppermacht' is die alle touwtjes in handen heeft. WHO GIVES A FUCK, jouw leven verandert er niet door toch? Laat ze lekker met hun macht spelen en ga gewoon verder met je leven. En misschien nog wel belangrijker: met het leven van je kind want denk je werkelijk dat dit goed is voor iemand van vier jaar oud?
Zelf een theorie bedenken, nee dank je, daar ga ik mijn tijd niet insteken. Als je dat als bewijs nodig hebt ga ik twijfelen aan je intelligentie. Ieder persoon met een beetje denkvermogen moet toch kunnen inzien dat alles wat beweert wordt in de NWO theorie op poep slaat. (Britney spears die I'm a slave for you zingt als bewijs zien!)quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:59 schreef DuTank het volgende:
[..]
Maak eens een leuk filmpje over een complottheorie dan. Iets nieuws graag. Verder is het natuurlijk wel zorgelijk dat er een groepje mensen in feite alle macht in handen heeft, als het gaat om bijvoorbeeld oorlog. Wat als dit groepje nou eens beslist om voor de grap Nederland van de kaart te vegen?
Dus een supergeheime oppermacht die over de wereld wil heersen brengt overal symbolen aan waardoor het volk van het bestaan van zo'n genootschap af komt te weten. Waardoor ze zich kunnen verzetten tegen een genootschap dat instantie zo geheim was dat het volk er niks van af zou kunnen weten... Het klinkt allemaal heel aannemelijk!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:17 schreef ToT het volgende:
Da's volgens veel mensen om de mensheid vast te laten wennen aan de symboliek van de NWO, maar ook om de mensen op subliminaal niveau te beïnvloeden.
Op zich is dat nog niet het vreemdste.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:28 schreef SemperFii het volgende:
[..]
Dus een supergeheime oppermacht die over de wereld wil heersen brengt overal symbolen aan waardoor het volk van het bestaan van zo'n genootschap af komt te weten. Waardoor ze zich kunnen verzetten tegen een genootschap dat instantie zo geheim was dat het volk er niks van af zou kunnen weten... Het klinkt allemaal heel aannemelijk!
Die middelbare scholieren waar je dat stukje van gejat hebt, hebben vast hun best gedaan. Wat jij doet heet plagiaat; fraude.quote:
Ik geef toch een argument waarom de KKK niet echt serieus meer te nemen is.quote:[..]
![]()
O ja, waarom is dat zo? Onderbouw het, kom met argumenten.......
Het stuk gaat echt niet alleen over de KKK, maar ook over Amerika.
Ga er eens inhoudelijk op in. Pak een regel of een paar en ontkracht het.
Ik vind hier niets inhoudelijks aan
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:35 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Die middelbare scholieren waar je dat stukje van gejat hebt, hebben vast hun best gedaan. Wat jij doet heet plagiaat; fraude.
[..]
Een argument? Inhoudelijk op mijn stuk?quote:Ik geef toch een argument waarom de KKK niet echt serieus meer te nemen is.
Geef jij eens een eigen korte concrete, onderbouwde stelling, en dan zal ik proberen die te ontkrachten.
Het is niet jouw stuk, en mijn argument was overduidelijk lijkt me: KKK is van miljoenen naar een paar duizend leden gegaan, conclusie; stelt geen fluit meer voor.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:14 schreef heartz het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij. Jongeren stof geven om ze helpen bij het maken van huiswerk is ook een goede manier om te helpen.
Deze site http://www.collegenet.nl/(...)%3Fverslag_id%3D4692 is voor jongeren die hulp via internet willen bij maken van hun huiswerk. Scholieren zelf kunnen daar uiteraard geen stukken plaatsten.
Doe ik toch nog iets nuttigs Lavender![]()
[..]
Een argument? Inhoudelijk op mijn stuk?
Het gaat niet perse om het symbool. Wat daar precies van waar is weet ik ook niet.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:28 schreef SemperFii het volgende:
[..]
Dus een supergeheime oppermacht die over de wereld wil heersen brengt overal symbolen aan waardoor het volk van het bestaan van zo'n genootschap af komt te weten. Waardoor ze zich kunnen verzetten tegen een genootschap dat instantie zo geheim was dat het volk er niks van af zou kunnen weten... Het klinkt allemaal heel aannemelijk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |