Me tooquote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:46 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik zag ze ineens voorbij komen op TMF of MTV met Umbrella!
Hoorde net dat Umbrella komende week de MTV Must C is!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:46 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik zag ze ineens voorbij komen op TMF of MTV met Umbrella!
Zou het hip gaan worden? Zoveel verschillende clips draaien ze niet op de clipzenders en de clips die je ziet komen dan ook heel erg veel voorbij.
Haha, had precies hetzelfde!quote:Op zondag 14 februari 2010 12:41 schreef Bacalao het volgende:
Hoorde de cover van Umbrella in de zomer op de radio in Spanje en toen dacht ik dat dit het origineel was en Rihanna het gecoverd had![]()
Toen ik weer thuis was bleek het dus een coverband in jaren 50-stijl te zijn en heb ik direct hun album gedownload.. Luister nog steeds regelmatig, is echt te droog
Het is wel goed, leuk, origineel en dergelijke, maar het is geen echte rock'n'rollquote:Op maandag 8 maart 2010 13:05 schreef Numbie het volgende:
Leuke medley met nieuwe covers:
Vooral dat stukje met Jungle Drum van Emiliana Torrini is geinig hoor
quote:Op maandag 8 maart 2010 13:19 schreef superworm het volgende:
[..]
Het is wel goed, leuk, origineel en dergelijke, maar het is geen echte rock'n'rollDoet me eerder denken aan Grease - een soort moderne parodie op of hommage aan de fifties, zeg maar. Lily Allen's It's Not Fair schiet me ook te binnen, al is dat weer 'early seventies'.
Hier al een week of 3 favoriet tijdens het opstaanquote:
---knip---quote:Op maandag 8 maart 2010 13:05 schreef Numbie het volgende:
Leuke medley met nieuwe covers:
Vooral dat stukje met Jungle Drum van Emiliana Torrini is geinig hoor
Je meent het. Doet ie al weken.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:45 schreef MikeyMo het volgende:
Evers draaide net Umbrella
En nu weerquote:Op vrijdag 19 maart 2010 08:53 schreef RD4 het volgende:
Zo juist gehoord op 3FM live. Zit een beetje een Elvis vibe in de songs.
ja...het is goed gedaan, en stemt op zich wel vrolijk...maar het blijft natuurlijk wel een gimmick-bandjequote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:45 schreef Karina het volgende:
Ik heb de hele cd beluisterd, maar dan gaat het eigenlijk wel vervelen, 1 of 2 liedjes achter elkaar is leuk, maar daarna wordt het wel een beetje saai.
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:49 schreef Dennis1969 het volgende:
ik heb ze net bij giel gehoord, en het ging al schnell irriteren, vooral de zang. ik hou het wel bij Me first and the gimme gimmes.
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:45 schreef Karina het volgende:
Ik heb de hele cd beluisterd, maar dan gaat het eigenlijk wel vervelen, 1 of 2 liedjes achter elkaar is leuk, maar daarna wordt het wel een beetje saai.
Ja, want het is cool en anders!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:23 schreef WeezerButler het volgende:
Vind the Baseballs wel aardig, maar snap de overexposure niet zo.... 3fm moet weer wat nieuws?? laten horen.
T is ook niet echt voor mensen met jouw muziek smaakquote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:31 schreef On het volgende:
Pure gimmick. En erg veel mensen vallen er voor zo te zien.
Hoe ze eruit zien weet ik nietquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:45 schreef ge-hakt-bal het volgende:
Ik vind ze vreselijk. Met een vetkuif ben je nog geen elvis.
Ze zingen en hebben een *erg* strak R'nR bandje achter zich spelenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:15 schreef -Jynx- het volgende:
Als ik het goed begrepen heb spelen die gasten verder zelf geen intrumenten ofzo toch? En maken ze de muziek niet zelf? Dus eigenlijk een soort boyband. Dat vind ik matig. Maar verbeter me wanneer ik het mis heb hoor.
Dat vind ik inderdaad wel matig jaquote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:15 schreef -Jynx- het volgende:
Als ik het goed begrepen heb spelen die gasten verder zelf geen intrumenten ofzo toch? En maken ze de muziek niet zelf? Dus eigenlijk een soort boyband. Dat vind ik matig. Maar verbeter me wanneer ik het mis heb hoor.
Dit dus. Ik vind het te geforceerd allemaalquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:33 schreef apeding het volgende:
Verschrikkelijk, om van te janken.
Rihanna is al niet goed te praten, dit ook niet.
Het is te 'gemaakt'. Ze doen wel vrolijk en 50's met hun vetkuiven, maar het slaat nergens op. Waarschijnlijk hebben er 3 of 4 mensen aan gezeten om dat geluid op de radio zo stoffig over te laten komen, live zal het dus nergens naar klinken.
Waarschijnlijk hebben ze niet eens van Chuck Berry gehoord.
Prutsers
He-le-maal mee eens. Tevens duffe zooi ook nog eens.quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:33 schreef apeding het volgende:
Verschrikkelijk, om van te janken.
Rihanna is al niet goed te praten, dit ook niet.
Het is te 'gemaakt'. Ze doen wel vrolijk en 50's met hun vetkuiven, maar het slaat nergens op. Waarschijnlijk hebben er 3 of 4 mensen aan gezeten om dat geluid op de radio zo stoffig over te laten komen, live zal het dus nergens naar klinken.
Waarschijnlijk hebben ze niet eens van Chuck Berry gehoord.
Prutsers
Dat heb ik ook welquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:06 schreef GSP het volgende:
Ok, ik ben het nu alweer zat na 2 weken luisteren.
quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:06 schreef GSP het volgende:
Ok, ik ben het nu alweer zat na 2 weken luisteren.
Dat zeker!quote:Op vrijdag 2 april 2010 10:46 schreef ShiningStar het volgende:
ik vind ze wel tof,
't zijn gewoon nieuwe nummers in elvis-style.
ik vind 'umbrella' van de Baseballs beter dan die zeikversie van Rihanna!
die is heerlijk om te luisterenquote:Op vrijdag 16 april 2010 13:11 schreef star_gazer het volgende:
Fucking hell! Die gasten zijn echt briljant! Echt leuke muziek
Deze is leuk:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |