En nu weerquote:Op vrijdag 19 maart 2010 08:53 schreef RD4 het volgende:
Zo juist gehoord op 3FM live. Zit een beetje een Elvis vibe in de songs.
ja...het is goed gedaan, en stemt op zich wel vrolijk...maar het blijft natuurlijk wel een gimmick-bandjequote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:45 schreef Karina het volgende:
Ik heb de hele cd beluisterd, maar dan gaat het eigenlijk wel vervelen, 1 of 2 liedjes achter elkaar is leuk, maar daarna wordt het wel een beetje saai.
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:49 schreef Dennis1969 het volgende:
ik heb ze net bij giel gehoord, en het ging al schnell irriteren, vooral de zang. ik hou het wel bij Me first and the gimme gimmes.
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:45 schreef Karina het volgende:
Ik heb de hele cd beluisterd, maar dan gaat het eigenlijk wel vervelen, 1 of 2 liedjes achter elkaar is leuk, maar daarna wordt het wel een beetje saai.
Ja, want het is cool en anders!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:23 schreef WeezerButler het volgende:
Vind the Baseballs wel aardig, maar snap de overexposure niet zo.... 3fm moet weer wat nieuws?? laten horen.
T is ook niet echt voor mensen met jouw muziek smaakquote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:31 schreef On het volgende:
Pure gimmick. En erg veel mensen vallen er voor zo te zien.
Hoe ze eruit zien weet ik nietquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:45 schreef ge-hakt-bal het volgende:
Ik vind ze vreselijk. Met een vetkuif ben je nog geen elvis.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |