Me tooquote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:46 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik zag ze ineens voorbij komen op TMF of MTV met Umbrella!
Hoorde net dat Umbrella komende week de MTV Must C is!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:46 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik zag ze ineens voorbij komen op TMF of MTV met Umbrella!
Zou het hip gaan worden? Zoveel verschillende clips draaien ze niet op de clipzenders en de clips die je ziet komen dan ook heel erg veel voorbij.
Haha, had precies hetzelfde!quote:Op zondag 14 februari 2010 12:41 schreef Bacalao het volgende:
Hoorde de cover van Umbrella in de zomer op de radio in Spanje en toen dacht ik dat dit het origineel was en Rihanna het gecoverd had![]()
Toen ik weer thuis was bleek het dus een coverband in jaren 50-stijl te zijn en heb ik direct hun album gedownload.. Luister nog steeds regelmatig, is echt te droog
Het is wel goed, leuk, origineel en dergelijke, maar het is geen echte rock'n'rollquote:Op maandag 8 maart 2010 13:05 schreef Numbie het volgende:
Leuke medley met nieuwe covers:
Vooral dat stukje met Jungle Drum van Emiliana Torrini is geinig hoor
quote:Op maandag 8 maart 2010 13:19 schreef superworm het volgende:
[..]
Het is wel goed, leuk, origineel en dergelijke, maar het is geen echte rock'n'rollDoet me eerder denken aan Grease - een soort moderne parodie op of hommage aan de fifties, zeg maar. Lily Allen's It's Not Fair schiet me ook te binnen, al is dat weer 'early seventies'.
Hier al een week of 3 favoriet tijdens het opstaanquote:
---knip---quote:Op maandag 8 maart 2010 13:05 schreef Numbie het volgende:
Leuke medley met nieuwe covers:
Vooral dat stukje met Jungle Drum van Emiliana Torrini is geinig hoor
Je meent het. Doet ie al weken.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:45 schreef MikeyMo het volgende:
Evers draaide net Umbrella
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |