Iedereen weet toch wel dat Casablanca niet de hoofdstad is van Marokko? Dat vind ik een nog vagere keuze.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:39 schreef maan. het volgende:
hoofdstad marokko met een atlas bij je is toch ook niet al te moeilijk? zoiezo rabbas hele vage keus? Kies dan Casablanca..
En ze liep ook stug door bij het veel lagere bedrag... So?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:40 schreef Montagui het volgende:
Vond Hind wel verdacht met het zakken sjouwen. Toen ze bij het 2e bordje kwamen met de 500000 erop werd er door de heren gediscussieerd, maar Hind liep eigenlijk meteen stug door.
Ik wil niet vervelend zijn maar ze zeiden Rabat en dat is de hoofdstad van marokko: http://nl.wikipedia.org/wiki/Marokkoquote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:44 schreef maan. het volgende:
Ja maar toch logischer dan deze? Dit is absoluut geen hoofdstad van Marokko vind ik? Ooit een toets gemaakt waar meerkeuze had voor hoofdstad Marokko, had ik nooit Rabas gekozen..
Inderdaad. En in ieder aflevering zit ze met een klein spiegeltje haar make-up bij te werken. Hint? Het is eerder irritant.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:45 schreef Rnie het volgende:
Hind is bloedirritant ( Nouja...haar stem dan) de negatieve rillingen lopen over mijn lijf. Bah.
Hoezo zou Rabat (rabbas?) een rare keus zijn, dat is de hoofdstad van Marokko. En wie bepaald dus wat makkelijk of moeilijk is. Ik wil niet zeuren, maar als je sowieso niet kan spellen, begin dan niet over wat een domme keus is, terwijl het wel juist is.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:39 schreef maan. het volgende:
hoofdstad marokko met een atlas bij je is toch ook niet al te moeilijk? zoiezo rabbas hele vage keus? Kies dan Casablanca..
Idem.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:53 schreef McGilles het volgende:
[..]
Hoezo zou Rabat (rabbas?) een rare keus zijn, dat is de hoofdstad van Marokko. En wie bepaald dus wat makkelijk of moeilijk is. Ik wil niet zeuren, maar als je sowieso niet kan spellen, begin dan niet over wat een domme keus is, terwijl het wel juist is.
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:53 schreef McGilles het volgende:
[..]
Hoezo zou Rabat (rabbas?) een rare keus zijn, dat is de hoofdstad van Marokko. En wie bepaald dus wat makkelijk of moeilijk is. Ik wil niet zeuren, maar als je sowieso niet kan spellen, begin dan niet over wat een domme keus is, terwijl het wel juist is.
Vraag ging ook over koninkrijken al heb ik hem niet volledig mee gekregen. Het was fout omdat het Anan zou moeten zijn en dat ligt volgens mij ook in Japan.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:53 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ik zeg toch al stom? kan ook onnodig zeuren.. Sorry verkeerd gezien/gehoord/gespelt..quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:53 schreef McGilles het volgende:
[..]
Misschien moeten we allemaal maar stoppen met anderen te wijzen op hun spelfoutenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:59 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Vraag ging ook over koninkrijken al heb ik hem niet volledig mee gekregen. Het was fout omdat het Anan zou moeten zijn en dat ligt volgens mij ook in Japan.
Maar over spelling moet jij ook niet te hoog van de toren blazen.![]()
Hind dus?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:55 schreef Montagui het volgende:
Op dit moment vermoed ik dat de meest hintloze de mol is.
quote:
Had die inderdaad niet goed gezien.. Is niet echt een spelfout maar gewoon een andere stad.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:05 schreef .aeon het volgende:
[..]
Misschien moeten we allemaal maar stoppen met anderen te wijzen op hun spelfouten
Het moest Amman zijn, de hoofdstad van Jordanië.
Kijk, iemand met een goede kijk op het programmaquote:
quote:De ketting opdracht was een kopie van de vijfde serie van de Amerikaanse mol.
Daar zat destijds een duidelijke aanwijzing over wie de mol was in de achtergrond van de locatie.
Misschien is er deze keer ook zoiets te vinden, al is het wel een heel andere locatie dan toen.
Indeed, dan is het meteen opgelost.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
dat is idd ook wel handig om te vermelden ja
Bijna goed:quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:15 schreef Ooi86 het volgende:
Ik hoorde net dat je kan bieden op weten wie de mol is.
www.twitterveiling.nl
http://www.twitterveiling(...)09-6891-2d2bda6899baquote:Vanaf vandaag bieden wij iemand de kans om de opnames van aflevering 10 bij te wonen.
Nu hadden ze vogelgeluiden... Sanne Vogel dus?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
dat is idd ook wel handig om te vermelden ja
Wat gebeurde er als de vrijstelling gepakt zou worden?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:45 schreef miieejj het volgende:
frits is het niet, anders gaat ie toch niet voor een vrij stelling .. ? ?
Als je vrijstelling pakt zoals Frits gisteren deed..dan mag je iig blijven..Iemand die een vrijstelling heeft hoeft nooit naar huis.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:49 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wat gebeurde er als de vrijstelling gepakt zou worden?
kwam er minder geld in de pot... dus Frits is niet uit te sluiten door die vrijstelling.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:49 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wat gebeurde er als de vrijstelling gepakt zou worden?
Ja daarom ook...quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
kwam er minder geld in de pot... dus Frits is niet uit te sluiten door die vrijstelling.
Welke kraai?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:37 schreef Kinga het volgende:
Die kraai komt wel vaak terug trouwens...
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 01:36 schreef Bragi het volgende:![]()
![]()
Kan iemand op http://wieisdemol.hyves.nl even die losers keihard uitlachen en terechtwijzen?
Over de site www.nietsiswathetlijkt.com, waar 'wij' hier er al snel achter kwamen dat het gewoon een site is van de club IT
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 01:36 schreef Bragi het volgende:![]()
![]()
Kan iemand op http://wieisdemol.hyves.nl even die losers keihard uitlachen en terechtwijzen?
Over de site www.nietsiswathetlijkt.com, waar 'wij' hier er al snel achter kwamen dat het gewoon een site is van de club IT
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Vergeet niet dat Angela en Karel alleen de kandidaten hebben gezien aan tafel. Zij hadden toen de eerdere afleveringen natuurlijk nog niet gezien.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:47 schreef Umami het volgende:
Anyway, mijn vermoeden is nog steeds hetzelfde vanaf aflevering 2; Erik is voor mij de mol. Zijn taktiek is vrij consistent: anderen fouten laten maken, anderen snel steunen wanneer ze op het punt staan een fout te maken. En dat is bij deze groep erg makkelijk. Verder iedereen te vriend houden, op de vlakte blijven. Behulpzaam, maar niet te enthousiast. Erg vlak qua emoties. Bovendien vind ik nog steeds dat hij veel voorkennis lijkt hebben van de spellen. Hij neemt controle en brengt het spel op gang, maar geeft incomplete informatie waardoor anderen of niet blijven doordenken maar gewoon maar doen, of er ontstaan heftige groepsdiscussies waarin individuen hun zin willen doordrijven en daardoor fouten maken. Zijn commentaar tussen door is soms erg dubieus. In aflevering 3 gaf hij aan dat het echte werk nog niet begonnen was; we hadden inderdaad nog niet veel gezien van de mol. En in aflevering 4, wanneer hij zijn vriendschap met Frits bespreekt, praat hij met een listige glimlach om de winnaar heen. En ik kan maar niet vergeten dat Angela, een vrij ervaren vrouw in dit spel, overtuigd was dat Erik de mol is (al liet ze zich erg snel schikken naar Karel zijn mening).
Dat mag ook wel, fun to watchquote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:59 schreef iBenny het volgende:
Ik denk dat Hind wel eens de winnares zou kunnen zijn..
bekijkt stil alles vanaf een afstandje en is er nog steeds in
(en ze zeurde ook niet bij het tillen van die zakken zand)
Hmm, leuk gevonden, maar iets te ver gezocht denk ik.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:28 schreef JanJanJan het volgende:
Stelling: wie is de mol-kijkers, zijn zeikers
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:11 schreef Groningert het volgende:
Waarom veilt die twitterveiling voor haiti geen rood scherm voor Kim? Godskolere wat is dat een iritant wijf, denk dat je met dat geld heel huisjes neer kunt zetten.
Wel. De mol heeft er nix aan om tot het eind te blijven staan. Of hij heeft een vrijstelling (en moet hij een nacht in het bos slapen). Of hij/zij zorgt ervoor dat er extra geld in de pot zit. Daarom vind ik het verdacht dat Hind zich heel makkelijk weg liet zetten door Frits.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
kwam er minder geld in de pot... dus Frits is niet uit te sluiten door die vrijstelling.
Klopt toch niet? Ik had het zo begrepen: hoe eerder je de vrijstelling pakt, hoe eerder het bedrag ophoudt met zich verdubbelen, de overgebleven spelers zitten dan ook allemaal nog vast. Dus als mol kan je beter wat vroeger die vrijstelling pakken. Nog handiger was dus geweest voor Frits, om juist niet als laatste te gaan. Dan hadden de anderen ook niet geraden wie van overgebleven spelers nu had gesaboteerd, en heb je dus minder kans op repressailles (koffer verstoppenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:01 schreef Jabberwocky het volgende:
De mol heeft daar wel degelijk iets aan, want met iedere sleutel kwam er geld bij voor de pot, steeds het dubbele van het vorige bedrag.
De laatste in de reeks kan dus de grootste schade aanrichten qua geld weghouden, die vrijstelling doet er dan niet eens toe.
Dan nog hadden degenen die na Frits zouden komen geweten dat hij de vrijstelling had gepakt. Zij konden hem zien en zouden dan met hem blijven vastzitten.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:04 schreef Laureline het volgende:
[..]
Klopt toch niet? Ik had het zo begrepen: hoe eerder je de vrijstelling pakt, hoe eerder het bedrag ophoudt met zich verdubbelen, de overgebleven spelers zitten dan ook allemaal nog vast. Dus als mol kan je beter wat vroeger die vrijstelling pakken. Nog handiger was dus geweest voor Frits, om juist niet als laatste te gaan. Dan hadden de anderen ook niet geraden wie van overgebleven spelers nu had gesaboteerd, en heb je dus minder kans op repressailles (koffer verstoppen)
Dat klopt op zich.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:04 schreef Laureline het volgende:
[..]
Klopt toch niet? Ik had het zo begrepen: hoe eerder je de vrijstelling pakt, hoe eerder het bedrag ophoudt met zich verdubbelen, de overgebleven spelers zitten dan ook allemaal nog vast. Dus als mol kan je beter wat vroeger die vrijstelling pakken.
Dat klopt dan weer niet.quote:Dan hadden de anderen ook niet geraden wie van overgebleven spelers nu had gesaboteerd, en heb je dus minder kans op repressailles (koffer verstoppen)
Ja, maar de reeds vrijgesleuteldenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan nog hadden degenen die na Frits zouden komen geweten dat hij de vrijstelling had gepakt. Zij konden hem zien en zouden dan met hem blijven vastzitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |