Ik bedoelde de mensen die uit ONZ-SC kwamen, jij mag.quote:
Nee, ze is onvriendelijk en veel te kort van stof. Ik ga denk een keer bio of of remlof bellen, misschien dat zij wel aardiger zijn.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:51 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Yvonne natuurlijk, lul de behanger.
Als je hier maar een verslag post.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, ze is onvriendelijk en veel te kort van stof. Ik ga denk een keer bio of of remlof bellen, misschien dat zij wel aardiger zijn.
Ik twijfel soms, bio kan je denk ik best hebben, maar die Remlofquote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:55 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Als je hier maar een verslag post.
Hij spuugt door de telefoon heen heb ik vernomen in de indexquote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik twijfel soms, bio kan je denk ik best hebben, maar die Remlof![]()
Ja, let maar op, alleen mensen die laag staan in de kaste zeiken erop.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:56 schreef Breathtaking het volgende:
Ik was nooit zo voor de kaste, maar nu ik in één sta kan ik er wel van genieten.
quote:
Nou en, ik ben ook niet op m'n bek gevallen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:57 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hij spuugt door de telefoon heen heb ik vernomen in de index
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:57 schreef Mozy het volgende:
Wat de kanker is jou probleem panishifag, je zegt dat chai ern zure sloot heeft maar mijn lul loste bijna op toen ik hem in je vadsige moeder stook.
Hou maar op, je hebt het al verloren. Of wordt het nu 'wie maakt de grappigste opmerking' wedstrijd?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:57 schreef Mozy het volgende:
Wat de kanker is jou probleem panishifag, je zegt dat chai ern zure sloot heeft maar mijn lul loste bijna op toen ik hem in je vadsige moeder stook.
Waar baseer je dat op?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:57 schreef Panashiba het volgende:
Bio is volgens mij wel een toffe kerel in het echt.
Remlof was ook wel aardig in het echt en Yvonne was een zeer vriendelijke vrouw. Aardig wijffie
Ik zeik er ook niet op.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:57 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja, let maar op, alleen mensen die laag staan in de kaste zeiken erop.
[..]
Banaan in je oorquote:
Maar wel meerdere malen op je bek gegaan.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nou en, ik ben ook niet op m'n bek gevallen.
Zou er een fatsoenlijk dialoog tussen die 3 mensen kunnen ontstaan met mij?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:59 schreef Panashiba het volgende:
[..]
Omdat ik ze in het echt heb gezien
Ik heb allang gewonnen. Maar ik ga nu neuken met je oma. Lekker goedkoopquote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:58 schreef Panashiba het volgende:
[..]
Hou maar op, je hebt het al verloren. Of wordt het nu 'wie maakt de grappigste opmerking' wedstrijd?
Reden te meer om is naar zo'n nolife-meet te gaan.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:59 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar wel meerdere malen op je bek gegaan.
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:59 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik heb allang gewonnen. Maar ik ga nu neuken met je oma. Lekker goedkoop
Deze quote ik evenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik twijfel soms, bio kan je denk ik best hebben, maar die Remlof![]()
Nee, totaal niet.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zou er een fatsoenlijk dialoog tussen die 3 mensen kunnen ontstaan met mij?
Waarom zou ik? Het kan me werkelijk waar geen reet schelen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:59 schreef Panashiba het volgende:
jitz, werk eens wat harder, dan maak je kans op promotie. hup hup
Hoe oud ben je?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:59 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik heb allang gewonnen. Maar ik ga nu neuken met je oma. Lekker goedkoop
Ik hoop dat ze je lynchenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Reden te meer om is naar zo'n nolife-meet te gaan.
Bij een kliek?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:00 schreef Mozy het volgende:
[..]
sterf. Overloper, je doet er alles aan om erbij te horen.
Doodverwensing. Allemaal TR's plaatsen jongens. Serieus.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Bij een kliek?
Pak een stuk touw en'n kruk, en zoek een mooie boom uit.
Yvonne is een vrouw dus die kan het niet, Bio zal wel niet veel zijn. Alleen Remlof acht ik er toe instaat om mij te vermoorden.quote:
tr gedaanquote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Bij een kliek?
Zit een hoop vlees aan hoor.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Yvonne is een vrouw dus die kan het niet, Bio zal wel niet veel zijn. Alleen Remlof acht ik er toe instaat om mij te vermoorden.
Ik wil alleen maar dat hij gaat leren klimmen, kan toch? Stuk touw aan een boom hangen en als opstapje een kruk gebruiken.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:02 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Doodverwensing. Allemaal TR's plaatsen jongens. Serieus.
Toch hoop ik er op.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Yvonne is een vrouw dus die kan het niet, Bio zal wel niet veel zijn. Alleen Remlof acht ik er toe instaat om mij te vermoorden.
Dat ontwijk ik wel. Maar ik zou best een potje willen matten met Remlof hoor, mits hij niet te sterk isquote:
Creatief gevonden, moet gezegd worden.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik wil alleen maar dat hij gaat leren klimmen, kan toch? Stuk touw aan een boom hangen en als opstapje een kruk gebruiken.
Dat ik dan deaud ben en je grootste plaag geest zal worden, of dat Remlof dan 5jaar kan brommen en dan geen FA meer kan zijn?quote:
Gelukkig droeg jij veel bijquote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:04 schreef Hoogstaande het volgende:
Wat een faalbende is het hier geworden (ja Yvonne, remlof en Bio, ik zei geworden ja, want het was best leuk). Ik kom wel weer terug als het weer okee is
Doei.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:04 schreef Hoogstaande het volgende:
Wat een faalbende is het hier geworden (ja Yvonne, remlof en Bio, ik zei geworden ja, want het was best leuk). Ik kom wel weer terug als het weer okee is
Nee het helpt juist niet als iedereen weggaat, dan blijft de kanker hier. Blijf, het wordt beter, die ONZ'ers zijn al weg.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:04 schreef Hoogstaande het volgende:
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat ik dan deaud ben en je grootste plaag geest zal worden, of dat Remlof dan 5jaar kan brommen en dan geen FA meer kan zijn?
Als je een TR doet, doe dan even een linkje van de post erbij, dat is makkelijke voor de moderators!quote:
Gaat onder zelfverdediging vallen na die email terreur van jequote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat ik dan deaud ben en je grootste plaag geest zal worden, of dat Remlof dan 5jaar kan brommen en dan geen FA meer kan zijn?
Je bevestigd volledig mijn puntquote:
Tot ziensquote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:04 schreef Hoogstaande het volgende:
Goede hahaquote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als je een TR doet, doe dan even een linkje van de post erbij, dat is makkelijke voor de moderators!
Beide opties lijken me interessant.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Tot ziens![]()
Het is snel voorbij hoor, ik trap volgas tegen deze waardeloze kliek in, NG is weg Seagel is weg, etc..
Wat heb ik nou weer gemist?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:50 schreef Mozy het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, hij zit te haten op iemand die zich niet kan verdedigen, zelfs een baksteen heeft nog meer klasse.
Je was nog niet lui genoeg bedoel je?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als je een TR doet, doe dan even een linkje van de post erbij, dat is makkelijke voor de moderators!
Alleen hier moet ik nog even op reageren met eenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Tot ziens![]()
Het is snel voorbij hoor, ik trap volgas tegen deze waardeloze kliek in, NG is weg Seagel is weg, etc..
Dit was toch cynisch bedoeld, dat je zie je zelf toch ook wel in hoop ik. Toch toch ..quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Seagal ging nog wel vond ikquote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Tot ziens![]()
Veel plezier.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:07 schreef Mozy het volgende:
Tr geplaats, schijt aan als ik een ban krijg.
Ik ga, tot zondagavond
Ja, want dat Seagal weg is heeft veel met jou te maken.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Tot ziens![]()
Doodsverwensing is doodsverwensing. Dag, php.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:07 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dit was toch cynisch bedoeld, dat je zie je zelf toch ook wel in hoop ik. Toch toch ..
Waaruit maak jij in godsnaam op dat ik hem doodwens? 1 citaat graag.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:08 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Doodsverwensing is doodsverwensing. Dag, php.
Dat dus. En goede morgen.quote:
Ah, eindelijk een normaal iemand.quote:
Het is al middag. Of is dit zo'n verkapte opmerking van 'ik heb lekker uitgeslapen, dus ik zeg goedemorgen terwijl het eigenlijk al middag is ''quote:
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Waaruit maak jij in godsnaam op dat ik hem doodwens? 1 citaat graag.
Er zijn mensen voor minder geband.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Bij een kliek?
Daar kan je toch zoveel mee doen man.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:10 schreef Lakitu het volgende:
[..]
[..]
Er zijn mensen voor minder geband.
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:11 schreef phpmystyle het volgende:
Ik heb ook tr geplaatst, als ik voor schut ga gaat mozy mee,
Alleen mozy zei sterf tegen mij, ik zei alleen iets over een boom touw en een krukje.
Hij offert zich graag op voor jouw ban. Zou ik ook doen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:11 schreef phpmystyle het volgende:
Ik heb ook tr geplaatst, als ik voor schut ga gaat mozy mee,
Alleen mozy zei sterf tegen mij, ik zei alleen iets over een boom touw en een krukje.
Wie, ik zou om zoiets geen TR plaatsen.quote:
Het is sneu dat je het nu wel doet als hij het ook doet.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wie, ik zou om zoiets geen TR plaatsen.
Iedereen die tegen mij tekeer gaat heeft al een ban of ligt eraf, ik ben er nog als enige over. Dus haal je geen illusies in je hoofd.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:12 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hij offert zich graag op voor jouw ban. Zou ik ook doen.
Ze zegt zelfs tegen het eind van de middag nog goedemorgen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:10 schreef Panashiba het volgende:
[..]
Het is al middag. Of is dit zo'n verkapte opmerking van 'ik heb lekker uitgeslapen, dus ik zeg goedemorgen terwijl het eigenlijk al middag is ''
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Iedereen die tegen mij tekeer gaat heeft al een ban of ligt eraf, ik ben er nog als enige over. Dus haal je geen illusies in je hoofd.
Die zijn binnen een paar dagen terug en dan ben jij nog steeds een mongool. Dus uiteindelijk is er niks aan het handje.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Iedereen die tegen mij tekeer gaat heeft al een ban of ligt eraf, ik ben er nog als enige over. Dus haal je geen illusies in je hoofd.
D'r zijn er tig verwijderd en ik ben er nogquote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:14 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Die zijn binnen een paar dagen terug en dan ben jij nog steeds een mongool. Dus uiteindelijk is er niks aan het handje.
Vind het erg naief van je om te denken dat php ook echt een ban krijgt. php (en Lamon) zijn beide personen die de opdracht hebben gekregen bans uit te lokken bij anderen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:10 schreef Lakitu het volgende:
[..]
[..]
Er zijn mensen voor minder geband.
Ook jij gaat door het stof, let maar op.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
![]()
Ja jongen aan jou kunnen ze niet komen
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vind het erg naief van je om te denken dat php ook echt een ban krijgt. php (en Lamon) zijn beide personen die de opdracht hebben gekregen bans uit te lokken bij anderen.
hahahahaha voor wat dan?? je foto verspreiden per pm? dat nog steeds mogelijk is hoor mensenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ook jij gaat door het stof, let maar op.
En dit bevestigd bovenstaande maar weer eens:quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vind het erg naief van je om te denken dat php ook echt een ban krijgt. php (en Lamon) zijn beide personen die de opdracht hebben gekregen bans uit te lokken bij anderen.
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik probeer het gewoon, ik weet dat een tumor niet zo makkelijk te verwijderen is.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |